Je bedoeld dat we voor de euro geen economie hadden?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Achja. Onze supersterke economie kan inderdaad autonoom operen.
Oh wacht.
Probeer af en toe ook eens een 't' te gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat we voor de euro geen economie hadden?
Energieverspilling. Als je ut kunt lezen is het doel al bereikt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Probeer af en toe ook eens een 't' te gebruiken.
Erik bedoelt dat er in de tussentijd wel wat dingen aan het veranderen zijn, de Nederlandse economie tegenwoordig vol trots "een dienstensector" wordt genoemd met op de keper beschouwd nauwelijks waarde en volkomen afhankelijk is van omringende landen, meer dan ooit tevoren. Dan kan je wel een nostalgische hang naar het verleden hebben, ik denk dat het een slechte zaak is als er weer losse munten komen, met nog meer speculatie dan de euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat we voor de euro geen economie hadden?
Ik vind het vooral exemplarisch voor de wat simpelere zielen die bang zijn voor nieuwe dingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van dat terugverlangen naar de gulden. Stel dat we weer teruggrijpen naar ons oude, vertrouwde muntje. En dan? Oke, je hebt weer wat monetaire instrumenten in handen, maar vooralsnog zijn wij niet echt degenen gebleken die dit nodig hebben. Dat zijn vooral de Zuid-Europese naties.
Nee, mij bevalt die euro wel.
Waarom heb je een euro nodig? Een gulden lijkt mij wel handig, dan zitten we niet vast aan monetair wanbeleid.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van dat terugverlangen naar de gulden. Stel dat we weer teruggrijpen naar ons oude, vertrouwde muntje. En dan? Oke, je hebt weer wat monetaire instrumenten in handen, maar vooralsnog zijn wij niet echt degenen gebleken die dit nodig hebben. Dat zijn vooral de Zuid-Europese naties.
Nee, mij bevalt die euro wel.
Conservatieven dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral exemplarisch voor de wat simpelere zielen die bang zijn voor nieuwe dingen.
Wij hebben tot dusver nauwelijks last ondervonden van dat monetaire 'wanbeleid'.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom heb je een euro nodig? Een gulden lijkt mij wel handig, dan zitten we niet vast aan monetair wanbeleid.
In dit geval is het een destructieve conservatieve eigenschap ja. Alsof we de klok even 10 jaar terug in de tijd kunnen zetten en alles weer wordt zoals vroeger.quote:
Met name die valutaspeculatie heeft ons veel goeds gebracht. Daarnaast ben ik ervan overtuigt dat wij belangrijk blijven in die "dienstensector". Dat is afhankelijk van kwaliteit en niet een gezamenlijke munt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erik bedoelt dat er in de tussentijd wel wat dingen aan het veranderen zijn, de Nederlandse economie tegenwoordig vol trots "een dienstensector" wordt genoemd met op de keper beschouwd nauwelijks waarde en volkomen afhankelijk is van omringende landen, meer dan ooit tevoren. Dan kan je wel een nostalgische hang naar het verleden hebben, ik denk dat het een slechte zaak is als er weer losse munten komen, met nog meer speculatie dan de euro.
Maar ik gun het Nederland, en met name Henk en Ingrid van harte hoor. Kunnen we weer lachen als de boodschappen te duur worden
Andere landen wel, zo'n monetaire unie moet je niet willen, de ene economie is de andere niet. Laat landen zelf maar rentestanden bepalen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben tot dusver nauwelijks last ondervonden van dat monetaire 'wanbeleid'.
Vanwaar toch die illusie dat je met een mini-munt geen last hebt van monetair wanbeleid? Tijden zijn veranderd, valutaspeculatie is groter dan ooit tevoren en zal alleen maar toenemen met losse munten.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom heb je een euro nodig? Een gulden lijkt mij wel handig, dan zitten we niet vast aan monetair wanbeleid.
De ECB pleegt monetair wanbeleid? Bovendien leidt een veelheid aan valuta in een economisch sterk geïntegreerd gebied als Europa tot een sterke stijging in transactiekosten.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Omdat je dan je eigen beleid kan bepalen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vanwaar toch die illusie dat je met een mini-munt geen last hebt van monetair wanbeleid? Tijden zijn veranderd, valutaspeculatie is groter dan ooit tevoren en zal alleen maar toenemen met losse munten.
Meer macht naar Brussel dan maar?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Andere landen wel, zo'n monetaire unie moet je niet willen, de ene economie is de andere niet. Laat landen zelf maar rentestanden bepalen.
Heel belangrijk in de dienstensector. Hoe eigenlijk?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met name die valutaspeculatie heeft ons veel goeds gebracht. Daarnaast ben ik ervan overtuigt dat wij belangrijk blijven in die "dienstensector". Dat is afhankelijk van kwaliteit en niet een gezamenlijke munt.
Ik vind je een tikkeltje naief eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Omdat je dan je eigen beleid kan bepalen.
Hans?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
Die Anders was wel een groot fan van ons land.
Die ook.quote:
Logisch toch? Het is een prima landje.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
Die Anders was wel een groot fan van ons land.
En passant?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef 3-voud het volgende:
Overal die Anders bijslepen omdat a passant Wilders heeft genoemd...
Mwoah, in de dagen na 9/11 werd het gedachtegoed van Al-Qaida ook volledig ontleed. Terecht overigens.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet zo waarom de politieke opvattingen van die mafklapper zoveel aandacht krijgen.
Geert is ook een Tempelier?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
En passant?
Ze delen vrijwel volledig hetzelfde gedachtegoed.
Dat is niet zo vreemd toch? Hij was nogal politiek actief en geëngageerd. Daarnaast is de motivatie van daders toch altijd één van de meest besproken onderwerpenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet zo waarom de politieke opvattingen van die mafklapper zoveel aandacht krijgen.
Vind je? Al Qaida is een terreurorganisatie, dit een randdebiel. We gaan van Tristan toch ook niet zoeken naar "Paul is dead" anagrammen in zijn proefwerken?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, in de dagen na 9/11 werd het gedachtegoed van Al-Qaida ook volledig ontleed. Terecht overigens.
Ongeveer 0,3% is bijna "vrijwel volledig".quote:
Je hoefde niet echt op zoek te gaan in het geval van Anders. Hij heeft een retegroot manifest geschreven. Beetje onzinnig om daar geen aandacht aan te besteden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je? Al Qaida is een terreurorganisatie, dit een randdebiel. We gaan van Tristan toch ook niet zoeken naar "Paul is dead" anagrammen in zijn proefwerken?
Dat hoeft ook niet, maar om nou huilend ter aarde te storten: "hij noemt Nederland".quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoefde niet echt op zoek te gaan in het geval van Anders. Hij heeft een retegroot manifest geschreven. Beetje onzinnig om daar geen aandacht aan te besteden.
De motivaties van een type als The Unabomber werden toch ook niet genegeerd?
Dat manifest is dan ook een 1-op-1 kopie gebleken van die unabomber.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoefde niet echt op zoek te gaan in het geval van Anders. Hij heeft een retegroot manifest geschreven. Beetje onzinnig om daar geen aandacht aan te besteden.
De motivaties van een type als The Unabomber werden toch ook niet genegeerd?
Mooi he? Effe de knuppel in het hoenderhokquote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar om nou huilend ter aarde te storten: "hij noemt Nederland".
Wijze woorden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou dit soort daden nooit toejuichen, ik vind het dan ook veel te ver gaan om hem enigszins in verband te brengen met deze actie. Echter, de overeenkomsten tussen het gedachtegoed van Wilders en dat van Anders zijn talrijk. Het is aan een ieder zelf om daar conclusies aan te verbinden.
Een beetje Von der Dunk dus?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef Reya het volgende:
De unabomber was nou juist weer een doctorandus met designbril.
Wilders is naar mijn weten niet anti-technologie. Tenzij ik iets heb gemist.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat manifest is dan ook een 1-op-1 kopie gebleken van die unabomber.
Misschien tijd om Wilders tot de unabombder te bombarderen. Nu kan het.
Ik denk dat ze beide ook naar de WC gingen...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is naar mijn weten niet anti-technologie. Tenzij ik iets heb gemist.
Nou, nee hoor. Er zijn wat passages min of meer gekopieerd, maar het manifest van de unabomber komt echt niet in de buurt van de 1500 pagina's.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:De Noorse massamoordenaar Breivik kopieerde gedeelten van het manifest van de Unabomber en verving woorden als 'leftist' door 'cultureel marxisme' en 'leftism' door 'multiculturalisme' en 'cultureel communisme'. In het stuk waarschuwt Breivik voor de islamisering van de samenleving.
Jij weet echt niet waar je het over hebt hè?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, dan lijkt Anders, een zelfverklaard beschermheer van Europa tegen de allesoverheersensde islam, in niks op Wilders. Wat jij wilt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide ook naar de WC gingen...
* eriksd zoekt dekking voor Koos.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me al te veel eer voor de tamme cultuurhistoricus.
Uiteraard. Die knaap is flink bezig geweest de zaak uit te breiden en in te spelen op hedendaagse politiek en eigen opvatting hierover.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Er zijn wat passages min of meer gekopieerd, maar het manifest van de unabomber komt echt niet in de buurt van de 1500 pagina's.
[..]
Thomas is geweldig vermaak.quote:
Klopt. Nu schaften.quote:
Het gedachtegoed van Anders lijkt in niets op dat van de Unambomber.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteraard. Die knaap is flink bezig geweest de zaak uit te breiden en in te spelen op hedendaagse politiek en eigen opvatting hierover.
Laat ik zeggen dat 1-op-1 beter omschreven had kunnen worden als "handboek met veel letterlijke kopieën".
Ik zou het eens lezen. Op zich best interessant, vond ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteraard. Die knaap is flink bezig geweest de zaak uit te breiden en in te spelen op hedendaagse politiek en eigen opvatting hierover.
Laat ik zeggen dat 1-op-1 beter omschreven had kunnen worden als "handboek met veel letterlijke kopieën".
Heb grote delen gelezen. Hij was beslist niet dom. Of hoe zeg je dat na zo'n idiote actie.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zou het eens lezen. Op zich best interessant, vond ik.
Het is in ieder geval een hypocriete leugen van Wilders als hij zegt dat "de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat".quote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou dit soort daden nooit toejuichen, ik vind het dan ook veel te ver gaan om hem enigszins in verband te brengen met deze actie. Echter, de overeenkomsten tussen het gedachtegoed van Wilders en dat van Anders zijn talrijk. Het is aan een ieder zelf om daar conclusies aan te verbinden.
Treurig maar waar inderdaad. Maar goed, dat betekent natuurlijk niet dat geweld en moord inherent zijn aan het gedachtegoed van Wilders en de PVV.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:41 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een hypocriete leugen van Wilders als hij zegt dat "de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat".
Ze willen ongeveer hetzelfde, alleen heeft Wilders het geduld voor de democratie en is Beivrik een WoW-spelende stakker met grootheidswaanzin & ernstige fobieën over de teloorgang van z'n 'cultuur'.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:41 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een hypocriete leugen van Wilders als hij zegt dat "de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat".
Ik denk gewoon "hypocriet".quote:Op maandag 25 juli 2011 12:41 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Nou, dat geldt toch niet voor iedere terrorist. Al Qaida-figuren hebben bijvoorbeeld geen enkele vertegenwoordiger in onze politiek, terwijl deze kerel er bijna letterlijk dezelfde ideeën als Wilders op na houdt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk gewoon "hypocriet".
Veel terroristen zullen wel ideeën delen met politieke kopstukken, links of rechts. Het zou wat vreemd zijn als Wilders in deze zou roepen dat het geweld afschuwt maar de ideeën wel deelt. Dat doet niemand natuurlijk.
Op zich ben ik het natuurlijk met jou eens dat het zowel voor de burger als voor het zakenleven handiger (en uiteindelijk ook goedkoper) is om allemaal dezelfde munteenheid te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ik zit niet te wachten op weer allemaal van die losse muntjes met protectionistische overheden. Niemand volgens mij.
En een gevaarlijke ook nog.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, hoe het ook zij. Wilders is en blijft gewoon een eikel.
Het gaat er ook niet om dat je de terroristen eruit pikt die geen overeenkomsten hebben zodat je je verhaal kunt blijven herhalen...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Nou, dat geldt toch niet voor iedere terrorist. Al Qaida-figuren hebben bijvoorbeeld geen enkele vertegenwoordiger in onze politiek, terwijl deze kerel er bijna letterlijk dezelfde ideeën als Wilders op na houdt.
Het gaat inderdaad te ver om Wilders hier verantwoordelijk voor te houden, maar hij heeft met zijn PvdA- en moslimshaat en geleuter over 'multicul' wel actief bijgedragen aan een klimaat waarin deze sentimenten kunnen floreren.
Je bedoelt dat het verboden gaat worden om het manifest te publiceren?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
1500 pagina's.
Ik voorzie een rel a la Mein Kampf.
Dat is weer een beetje te makkelijk. Het is niet alsof zijn boosheid voortkwam uit de koopzondag of de marktwerking in de zorg. Nee, hij zag de zogenaamde islamisering van Europa als een groot gevaar en besloot daarom over te gaan tot actie. En wat is nou precies het paradepaardje van Wilders? Juist.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je de terroristen eruit pikt die geen overeenkomsten hebben zodat je je verhaal kunt blijven herhalen...
Er zijn terroristen die dat wel hebben. Ook al zijn het maar een paar uitspraken.
Ik denk dat je vast wel overeenkomsten kunt vinden tussen Anders Breivik en de CDA. Verwacht je nu ook dat Verhagen op de proppen komt met:"Gruwelijk dat geweld, maarja eerlijk is eerlijk, hier en daar deelt hij onze mening. Sort off."
Kom op man.
De Koran heeft invloed op moslims, moslims hebben invloed op Breivik.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het verboden gaat worden om het manifest te publiceren?
Waarom heb ik trouwens het gevoel dat Wilders d.m.v. dit manifest straks gaat aantonen dat de Koran vergelijkbaar is en ook tot zulke daden aanzet.
Denk jij eigenlijk dat Wilders serieus meent wat hij zegt (over de Islam etc.)? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje te makkelijk. Het is niet alsof zijn boosheid voortkwam uit de koopzondag of de marktwerking in de zorg. Nee, hij zag de zogenaamde islamisering van Europa als een groot gevaar en besloot daarom over te gaan tot actie. En wat is nou precies het paradepaardje van Wilders? Juist.
Goh, nu nog even in een brievenbus pissen en in Nieuwspoort een barman bedreigen je hebt de best mogelijke CV om bij de PVV te solliciteren.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Koran heeft invloed op moslims, moslims hebben invloed op Breivik.
Ergo, de koran zet mensen aan het geweld.
Dat is natuurlijk ook weer iets te makkelijk. Wilders deed het goed binnen de fractie van de VVD. Als hij gewoon zijn vaste koers was blijven varen, dan zat hij nu nog steeds in de Kamer. Misschien was hij zelfs wel staatssecretaris geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij eigenlijk dat Wilders serieus meent wat hij zegt (over de Islam etc.)? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen.
Doet Wilders het niet gewoon eerder om de macht en om het feit dat zolang hij (veel) zetels heeft, hij voorzien is van een vaste baan met riant inkomen? Beetje wat Mei Li Vos nu mist, waardoor ze rare dingen gaat roepen om weer de aandacht op haar te vestigen.
Ik had ergens eerder in de reeks op analoge wijze al de Linkse media in Nederland verantwoordelijk gesteld.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De koran is gebaseerd op het oude testament, wat weer tot het christen en jodendom behoort. Dus het is de schuld van de christenen en joden.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ooit militairen gezien in een conflictsituatie waar het wapen nog de knalgele mondingsstop op de loop hadden zitten. die stonden ook zo bij een grenswacht en nee dat was geen oefening.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wooooott, check die lekkere chick dan.
Hij was ook anti-racist en had kennelijk een grotere hekel aan zijn eigen volk dan aan buitenlanders. Bovendien trok hij in zijn vroege jeugd vooral op met Islamitische jongeren (want die waren niet laf) en zat hij in de hiphop/rap scene. Was hij links? Nee. Hij was een anti-humanist. En die vindt je bij zowel links als rechts.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje te makkelijk. Het is niet alsof zijn boosheid voortkwam uit de koopzondag of de marktwerking in de zorg. Nee, hij zag de zogenaamde islamisering van Europa als een groot gevaar en besloot daarom over te gaan tot actie. En wat is nou precies het paradepaardje van Wilders? Juist.
Ik zie geen mondingsstop op de wapens zitten?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb ooit militairen gezien in een conflictsituatie waar het wapen nog de knalgele mondingsstop op de loop hadden zitten. die stonden ook zo bij een grenswacht en nee dat was geen oefening.
Nee dat was bij nederlandse soldaten.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie geen mondingsstop op de wapens zitten?
Maar voor deze ene keer ging het niet om de wapens, maar om de jonge vrouw op de foto. Sowieso lijken het beide erg jonge mensen te zijn, die babyface rechts is zeker pas dit jaar 18 geworden.
Een beetje dezelfde redenering als "Als die vrouw zich niet zo uitdagend had gekleed was ze nooit verkracht".quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, 3-voud. Hij was inderdaad anti-racistisch en richtte zich in plaats daarvan op het behoud van 'onze' cultuur, die hij bedreigd ziet door de islam. Naar wat ik heb gelezen keerde hij zijn islamitische vrienden de rug toe nadat hij een van hen hoorde toejuichen dat Amerikaanse soldaten werden beschoten door de troepen van Hussein, tijdens de Eerste Golfoorlog. Hij zat in de hip hop-scene? Wie niet gedurende de jaren negentig? Het was de tijd van NWA en Gangsta Rap. Meuk die door de massa's werd omarmd.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij was ook anti-racist en had kennelijk een grotere hekel aan zijn eigen volk dan aan buitenlanders. Bovendien trok hij in zijn vroege jeugd vooral op met Islamitische jongeren (want die waren niet laf) en zat hij in de hiphop/rap scene. Was hij links? Nee. Hij was een anti-humanist. En die vindt je bij zowel links als rechts.
Als het moet zijn er wel linken te vinden die jij met hem deelt. Zo lust ik er nog wel een paar.
Het is dan ook aan je armoedige verweer tegen Wilders te danken dat je met niks beters kunt komen.
Je begrijp dat dat een grapje was van mijn kant?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde redenering als "Als die vrouw zich niet zo uitdagend had gekleed was ze nooit verkracht".
Anyway, het is duidelijk wie hier de daders zijn, en het zijn niet de moslims.
Natuurlijk begrijp ik dat, Koos. Als reactie ben ik vervolgens serieus.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijp dat dat een grapje was van mijn kant?
Ik denk niet dat er een coherente ideologie aan de man te binden valt, dat valt zuur tegen. Het was een wargeest.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, 3-voud. Hij was inderdaad anti-racistisch en richtte zich in plaats daarvan op het behoud van 'onze' cultuur, die hij bedreigd ziet door de islam. Naar wat ik heb gelezen keerde hij zijn islamitische vrienden de rug toe nadat hij een van hen hoorde toejuichen dat Amerikaanse soldaten werden beschoten door de troepen van Hussein, tijdens de Eerste Golfoorlog. Hij zat in de hip hop-scene? Wie niet gedurende de jaren negentig? Het was de tijd van NWA en Gangsta Rap. Meuk die door de massa's werd omarmd.
Verder heb ik links noch rechts in de mond genomen. Feit is echter dat hij een bewonderaar is van Wilders en bijvoorbeeld de Amerikaanse Tea Party. Hij beschouwt de islam als een groot gevaar en ziet de PVV als een van de weinige bewegingen die een vuist durft te maken tegen de islamisering.
Overigens heb ik al eerder gesteld dat Wilders op geen enkele wijze verantwoordelijk is voor de daden van deze gek en ik ben ervan overtuigd dat Wilders geweld niet als een oplossing ziet. Feit is echter dat Breivik zich in hetzelfde kamp als Wilders bevindt. Welke conclusies je daaraan verbindt, is aan jezelf.
Correct, je kunt er van bakken wat je wilt. Jouw techniek van spastisch rondschieten met losse flodders irriteert je enkel als het van een ander komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, 3-voud. Hij was inderdaad anti-racistisch...
Spastisch? Ik zet heel kalm en op zeer nette wijze uiteen welke overeenkomsten Breivik heeft met onze grote vriend Wilders.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct, je kunt er van bakken wat je wilt. Jouw techniek van spastisch rondschieten met losse flodders irriteert je enkel als het van een ander komt.
Bwoah, what else is new?
Hij heeft een steek los, dat staat buiten kijf. Er valt echter niet te ontkennen dat hij aanhanger is van de PVV-ideologie. Dat betekent echter niet dat de PVV ook maar enige vorm van schuld draagt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:01 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een coherente ideologie aan de man te binden valt, dat valt zuur tegen. Het was een wargeest.
Jij zet ook groepen mensen weg. Wilt ze zelfs de zee in duwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spastisch? Ik zet heel kalm en op zeer nette wijze uiteen welke overeenkomsten Breivik heeft met onze grote vriend Wilders.
Overigens is de PVV ook anti-racistisch, naar eigen zeggen.
Kan, maar hij is ook een "aanhanger" van J.S. Mill, wat was hij dan? Een klassiek-liberale extremist?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft een steek los, dat staat buiten kijf. Er valt echter niet te ontkennen dat hij aanhanger is van de PVV-ideologie. Dat betekent echter niet dat de PVV ook maar enige vorm van schuld draagt.
Ik wil mensen in zee duwen? Vertel.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij zet ook groepen mensen weg. Wilt ze zelfs de zee in duwen.
Kijk, link tussen jou en Anders Breivik is gelegd. Zo (idioot) makkelijk is dat.
Doen we dit nog een keer? Ik heb met exacte hetzelfde als eens bloot gelegd dat je achteraf altijd doet alsof je iets niet gezegd hebt. Bespaar jezelf de schaamte.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil mensen in zee duwen? Vertel.
Natuurlijk zal hij meer 'helden' hebben. Maar wat ik opmaak uit de berichtgeving rond Breivik, is dat hij bang was dat Europa zijn culturele identiteit zou verliezen aan de islam. Hij wil dat voorkomen. Tsja.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Kan, maar hij is ook een "aanhanger" van J.S. Mill, wat was hij dan? Een klassiek-liberale extremist?
Bespaar jij jezelf de schaamte en kom op de proppen met bewijzen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doen we dit nog een keer? Ik heb je met exacte hetzelfde als eens bloot gelegd dat je achteraf altijd doet alsof je iets niet gezegd hebt. Bespaar jezelf de schaamte.
Dan wie?quote:Voor de rest moet je gewoon doen wat je best lijkt. Als je maar door hebt dat je geen haar beter bent.
Hij had toch één keer Mill aangehaald? Dat maakt hem nog geen Milliaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Kan, maar hij is ook een "aanhanger" van J.S. Mill, wat was hij dan? Een klassiek-liberale extremist?
Daarbij lijkt mij zijn gedachtengoed en gedrag niet bepaald te rijmen met de kern van de opvattingen van Mill.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij had toch één keer Mill aangehaald? Dat maakt hem nog geen Milliaan.
En nog heel selectief ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij had toch één keer Mill aangehaald? Dat maakt hem nog geen Milliaan.
quote:Dat het deze keer geen moslimextremist is, maar een blanke man, die zich een overtuigde christelijk-conservatief noemt, is nieuw. Dit gaat niet om een gevaarlijke of geïsoleerde gek, maar om een politiek-extremist. Iemand die zijn overtuiging gevoed heeft met opvattingen van allerlei rechts-conservatieve groeperingen, waaronder de Tea-party in de VS en die van Geert Wilders in Nederland.
De PVV-leider heeft zich direct van de dader gedistantieerd en de aanslagen scherp veroordeeld. Maar duidelijk is geworden dat het conservatief-christelijk denken ook kan radicaliseren en in terroristische daden uitmonden. En dat moet iedereen aan het denken zetten.
Bron
Het is nog niet eens zozeer het niet open staan voor andere meningen. Voor heel veel meningen sta ik ook niet open. Het gaat mis wanneer mensen hun eigen opvattingen verheffen boven de basisprincipes van de rechtsstaat en basale mensenrechten.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:22 schreef Zolcon het volgende:
In mijn ogen maakt deze hele kwestie één ding duidelijk. Het moment dat verschillende groepen overtuigd zijn van hun eigen gelijk en totaal niet open staan voor welke andere mening dan ook, radicalisering onvermijdelijk is.
Dit zie je bij alle ideologische groepen die terroristische acties pleegden. Wat ik dan ook heel erg hoop is dat Wilders en Bosma nu bereid zijn om echt het debat aan te gaan. Vrijheid van meningsuiting is van cruciaal belang in een democratie, maar zoals J. S. Mill al stelde: Alleen als het samengaat met een open debat.
Spijker op de kop.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zozeer het niet open staan voor andere meningen. Voor heel veel meningen sta ik ook niet open. Het gaat mis wanneer mensen hun eigen opvattingen verheffen boven de basisprincipes van de rechtsstaat en basale mensenrechten.
He? Hoezo?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit nu bij de as van het kwaad volgens GSbrdr. Raden jullie maar waar.
Werk of bezoek?quote:
Maar de rechtstaat of basale mensenrechten zijn dus boven enige vorm van kritiek verheven?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zozeer het niet open staan voor andere meningen. Voor heel veel meningen sta ik ook niet open. Het gaat mis wanneer mensen hun eigen opvattingen verheffen boven de basisprincipes van de rechtsstaat en basale mensenrechten.
Och, daar kunen we weinig aan doen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:54 schreef Cerbie het volgende:
Volgens goed Amsterdams gebruik hoek je een ambulancebroeder neer.
Ja, en natuurlijk de gewonden filmen met je telefoon en op dumpert gooien.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
Shit mensen, ik ben net thuis maar er rijden nu allemaal politieautos door de straat en op de hoek stoppen + veel mensen.
Zal ik naar buiten gaan, volgens goed Amsterdams gebruik?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:54 schreef Cerbie het volgende:
Volgens goed Amsterdams gebruik hoek je een ambulancebroeder neer.
Tijdens mijn tocht naar de broodjeszaak raakten er ook twee fietsers te val.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
Niks aan de hand, waarschijnlijk een of andere belastingontduiker, anders komen ze niet met zoveel auto's.
Leuk he? Aapies kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tijdens mijn tocht naar de broodjeszaak raakten er ook twee fietsers te val.
Jaja mensen, hier gebeurt het.
Alleen valt het met de liquidatie's de laatste tijd nogal tegen, alsof alle belangrijke criminelen en vastgoedmannen nu overhoop geschoten zijn of in de gevangenis verblijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ze uiteraard geholpen.quote:
Nou ja ik wil het ook niet heel zwaarwegend maken, maar een basaal respect voor het menselijk leven is toch iets dat over het algemeen wel een vereiste is voor een functionerende samenleving.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar de rechtstaat of basale mensenrechten zijn dus boven enige vorm van kritiek verheven?
Ik hou er niet van iets als absoluut aan te meten of als een bepaald natuurrechtelijke elementen in onze samenleving aan te meten. Mocht ik dan kiezen, dan zou ik eerder het Bastiatiaanse personality, liberty and property kiezen als elementen die de mens een mens maken en vanuit daar de intermenselijke verplichtingen die onze samenleving vormen. De mensenrechten als doctrine of paradigma klakkeloos aanvaarden zou betekenen dat er rechten zonder plichten bestaan, dat iedereen iets verdient zonder wederdienst, dat we allemaal gebruik kunnen maken van iets materieels of een bepaalde vrijheid zonder daar zelf offers voor te moeten brengen. De rechtstaat is natuurlijk een collectie aan dogma's uit het verleden, van Thorbecke tot nu, die ons Nederland gevormd heeft. In hoeverre is iets een basisprincipe?
En een recht op leven hoef je ook niet te verdienen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja ik wil het ook niet heel zwaarwegend maken, maar een basaal respect voor het menselijk leven is toch iets dat over het algemeen wel een vereiste is voor een functionerende samenleving.
Het einde van de wereld nadert.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het gaat hier duidelijk niet om een paar uitspraken of aspecten, maar om de hele ideologie. Anti-multiculturalisme, de eigen cultuur verheven achten boven alle andere en die koste wat kost willen beschremen, anti-islam, haat jegens de sociaal-democratie en overal een links complot achter zien.. dat zijn allemaal dingen die je letterlijk terugziet bij Wilders, inclusief de neiging om dat met geweld op te willen lossen. Was het immers niet Martin Bosma die verlekkerd stond te beschrijven hoe graag hij al die 'rode neuzen' van onder andere Clairy Polak er af zou hakken?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je de terroristen eruit pikt die geen overeenkomsten hebben zodat je je verhaal kunt blijven herhalen...
Er zijn terroristen die dat wel hebben. Ook al zijn het maar een paar uitspraken.
Ik denk dat je vast wel overeenkomsten kunt vinden tussen Anders Breivik en de CDA. Verwacht je nu ook dat Verhagen op de proppen komt met:"Gruwelijk dat geweld, maarja eerlijk is eerlijk, hier en daar deelt hij onze mening. Sort off."
Kom op man.
Dat bepalen je ouders.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En een recht op leven hoef je ook niet te verdienen natuurlijk.
Ja, voor je geboorte. Na je geboorte heb je dat recht gewoon en is het een misdaad dat af te nemen.quote:
Kijk uit, straks heb je de reli-fundi's met gehuil over abortus is gelegaliseerde moord aan je broek hangen....quote:Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En een recht op leven hoef je ook niet te verdienen natuurlijk.
Ja dat realiseerde ik me ookquote:Op maandag 25 juli 2011 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk uit, straks heb je de reli-fundi's met gehuil over abortus is gelegaliseerde moord aan je broek hangen....
Voor je geboorte zijn het je ouders nog niet.quote:
Appels.quote:Na je geboorte heb je dat recht gewoon en is het een misdaad dat af te nemen.
Momentje, ik lees alle 1500 pagina's even na.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat realiseerde ik me ook
Zegt Anders nog iets over abortus in z'n manifest?
Ja, geloof het wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
CTRL+Fquote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Momentje, ik lees alle 1500 pagina's even na.
CTRL+Alt+Delquote:
Dat Zienswijze hier nog geen robot voor heeft ontwikkeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Momentje, ik lees alle 1500 pagina's even na.
Alt+F4quote:
Nee, maar wel hoe je makkelijk aan anabolen komt. De Justiciar Knights hebben immers een middeltje nodig om dappere daden uit te voeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensenrechten ('civil rights') zijn het allerbelangrijkste wat men heeft. Daar hamer ik nog steeds elke dag op.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja ik wil het ook niet heel zwaarwegend maken, maar een basaal respect voor het menselijk leven is toch iets dat over het algemeen wel een vereiste is voor een functionerende samenleving.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer zijn we eindelijk eens Henk Bres zat?
Uiteraard, maar de mensenrechten gaan verder dan dat. Het impliceert vergaande hulp en afgedwongen naastenliefde om de mensenrechten in volledigheid te respecteren. Wat dat betreft is het net zo'n theologie als de tien geboden van het OT of het natuurrecht. Een "normaal functionerende samenleving" maakt al op een goede 30% van de mensenrechten inbreuk, het is internationaal gezien nogal een verschil waarin en in welke mate je dat doet. Martelen verboden? Onafhankelijke rechtspraak? Recht op privacy? Recht op eigendom?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel lastig te interpreteren. En net zo zaligmakend als de economie. Een world-benchmark in nationstates voor de civil rights maakt het nog geen geweldig land.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensenrechten ('civil rights') zijn het allerbelangrijkste wat men heeft. Daar hamer ik nog steeds elke dag op.
Alleen omdat Von der Dunk het heeft geschreven?quote:
Ik vermoed een ondanksje, in plaats van een dankzij.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen omdat Von der Dunk het heeft geschreven?
Op zich heeft hij hier wel een punt, voornamelijk dat we in Nederland ook de kant van een hysterische maatschappij opgaan waar niemand meer iets durft uit angst dat het verkeerd wordt opgevat (in dit geval pedofilie).quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Goed stuk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Een watte?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
IB-60 formulier ophalen voor mijn nieuwe luxueuze woning.
Eens te meer een geweldig stuk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich natuurlijk een nietszeggend etiket. Hij kan prima worden aangeduid als politiek-extremist en gevaarlijke en/of geïsoleerde gek. Het is niet alsof die etiketjes elkaar uitsluiten.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Dit gaat niet om een gevaarlijke of geïsoleerde gek, maar om een politiek-extremist.
Gaat dat niet ook op voor de crew van diepgaande intellectuele programma's als "Big Brother, de Gouden Kooi, Oh Oh Cherso" e.d.?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
Dat Henk Bres door zich dom te gedragen nog zo'n bekendheid heeft gekregen is eigenlijk betreurenswaardig.
quote:Linkse hobby's als cultuur, natuur en nadenken zijn zulke types uiteraard vreemd - daarvoor zijn ze echter erg dol op rechtse: hard rijden, vrij paffen en streng straffen, ofschoon ze toch uit ervaring met zichzelf zouden moeten weten dat dat laatste niet erg werkt
Vooropgesteld: ik moet die Bres ook totaal niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen omdat Von der Dunk het heeft geschreven?
Ja, daar had ik weer een traditioneelquote:
Slotsom; de elite was te elitair, maar moet zich niet laten verleiden minder elitair te worden om stemmen te trekken. De elite heeft weer eens gelijk, maar het domme plebs snapt het niet.quote:Wat de elite kwalijk valt te nemen, is dat zij in de afgelopen decennia misschien teveel haar eigen weg is gegaan en zich te weinig om de belangen van de rest van de bevolking heeft bekommerd. Alleen mag een koerscorrectie er niet toe leiden dat de abstracte grondwaarden van de rechtsstaat door dubieuze 'burgerinitiatieven' concreet geweld worden aangedaan.
Het allitereert wel mooi moet ik zeggen.quote:
Wat ik nou niet snap is dat ik graag klassieke concerten in de schouwburg hier in de regio mag bezoeken, alleen omdat het laat is trap ik het gas dan op weg naar huis weer zeer diep in. Ben ik volgens van der Dunk nu links of rechts?quote:
Inkomstenverklaring. Opdat ze kunnen zien dat je echt zo zielig bent dat je een sociale huurwoning mag huren (<33.000¤/jaar)quote:
Ik rook niet en denk veel.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap is dat ik graag klassieke concerten in de schouwburg hier in de regio mag bezoeken, alleen omdat het laat is trap ik het gas dan op weg naar huis weer zeer diep in. Ben ik volgens van der Dunk nu links of rechts?
Strengt straffen werkt trouwens idd niet, preventie van criminaliteit daarentegen wél.
He, Terror Jaap en Jokertje zijn gewoon heldenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat dat niet ook op voor de crew van diepgaande intellectuele programma's als "Big Brother, de Gouden Kooi, Oh Oh Cherso" e.d.?
Ik rook ook niet hoor, ik geniet van sigaren.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en denk veel.
Arme linkse ik
Oh, gewoon je aangifte dus.quote:
Terror Jaap vind ik echt zo'n figuur die ik bij D66 vind passen, terwijl Jokertje het beste bij de facilitaire dienst van de 2e kamer past.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
He, Terror Jaap en Jokertje zijn gewoon helden
Je doet een whiskers.quote:
Goed stuk!!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Hoezo past TJ bij D66?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Terror Jaap vind ik echt zo'n figuur die ik bij D66 vind passen, terwijl Jokertje het beste bij de facilitaire dienst van de 2e kamer past.
Bedank Wilders daar maar voor.quote:
Whiskers kan de pot opquote:
Omdat TJ bij geen van de andere partijen past, hij heeft teveel "semi-intellectualiteit" om bij de PVV te kunnen, maar wederom te weinig elitairs om bij de VVD / PvdA te kunnen. Hij is te weinig proleet om SP'er te zijn en mist net dat stukje intellect om bij GL te passen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoezo past TJ bij D66?![]()
Facilitaire dienst = Schoonmaakploeg?
I don't agree, maargoedquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat TJ bij geen van de andere partijen past, hij heeft teveel "semi-intellectualiteit" om bij de PVV te kunnen, maar wederom te weinig elitairs om bij de VVD / PvdA te kunnen. Hij is te weinig proleet om SP'er te zijn en mist net dat stukje intellect om bij GL te passen.
D66 is zo'n perfecte, kleurloze middenpartij, daar past TJ het beste bij.
Ik vind jou ook heel lief hoor eriksdquote:
Ik wil de hele tijd grappen over links maken maar ben bang dat de politie dan prompt voor de deur staat.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel lief hoor eriksd
Hey whiskers!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel lief hoor eriksd
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
quote:
Von der Dunk is een slinks-detector bij uitstek.quote:
Ze laten je een column van Von der Dunk lezen. Als je er niet om lacht wordt je afgevoerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd grappen over links maken maar ben bang dat de politie dan prompt voor de deur staat.
Je wist toch allang dat ik slinks ben?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Von der Dunk is een slinks-detector bij uitstek.
Net of je nog niet wist wie hier links zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah doe er gewoon ff eentje.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd grappen over links maken maar ben bang dat de politie dan prompt voor de deur staat.
Als je weerbaar bent dan ben je niet uitgeleverd aan de terreur van anderen. De laatste kogel is altijd voor jezelf.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
wat een kut stuk, ik pleit voor een nieuwe serie:quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik durf niet meer. Ik ben voor het eerst in mijn leven monddood gemaakt.quote:
Anders, ben jij dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ik ben voor het eerst in mijn leven monddood gemaakt.
Op de meet zal ik weer vrijuit spreken.
En je bent niet bang dat ze dan onder ons zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan zijn je sterke rechtse vrienden er weerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik ben het, je moeder.quote:
ojeeee is het weer slachtoffertijd ?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou gewoon goed nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ken de meeste van jullie niet, maar voor degene onder jullie die ik al jaren digitaal ken heb ik goed nieuws.
De kans op genezing van mijn vriendin is goed!!!! Er is kanker bij haar geconstateerd en de 1e diagnose is ok. De onzekerheid blijft natuurlijk maar er lijkt eindelijk een beetje licht aan de tunnel te komen. Het kan nog steeds lang duren voordat ze weer ok is, maar we zijn nu wel onderweg!
HALLO BANDOENG HOORT U MIJ?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojeeee is het weer slachtoffertijd ?
[ afbeelding ]
Mao is dood.quote:
Goed nieuws iddquote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ken de meeste van jullie niet, maar voor degene onder jullie die ik al jaren digitaal ken heb ik goed nieuws.
De kans op genezing van mijn vriendin is goed!!!! Er is kanker bij haar geconstateerd en de 1e diagnose is ok. De onzekerheid blijft natuurlijk maar er lijkt eindelijk een beetje licht aan de tunnel te komen. Het kan nog steeds lang duren voordat ze weer ok is, maar we zijn nu wel onderweg!
Dat klinkt goed Rock. Wat je zegt, licht aan het eind van de tunnel.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die is op vakantie met mn pa.quote:
Waarheen?quote:
Van dit soort berichten krijg ik het altijd benauwd. Of het nu goed of slecht nieuws is, die ziekte vind ik echt vreselijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat dacht je maar. We zijn nu bij je thuis. De bank zit lekker maar de pot is verstopt.quote:
Wel een slimme baas.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef eriksd het volgende:
Hebben we het nou over de oud topman van Ahold, Anders Moberg?
Die ziekte is ook gewoon kankererg.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Van dit soort berichten krijg ik het altijd benauwd. Of het nu goed of slecht nieuws is, die ziekte vind ik echt vreselijk.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik liet net Mladic even onder mijn account posten.
Kon je weer niet van de bitterballen afblijven?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dacht je maar. We zijn nu bij je thuis. De bank zit lekker maar de pot is verstopt.
Ik vond Cees van der Hoeven anders een mooiere baas, lekker megalomaan zijn en de boel vernachelen.quote:
Dat klopt. Maar een kille Scandinavier altijd +1quote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond Cees van der Hoeven anders een mooiere baas, lekker megalomaan zijn en de boel vernachelen.![]()
[ afbeelding ]
Zou er wel een lusten eigenlijk. Of twee.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kon je weer niet van de bitterballen afblijven?
Goed om te horen! Ze zijn er dus nog op tijd bij?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goed nieuws man.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goed nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Of een schaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou er wel een lusten eigenlijk. Of twee.
Ballen is/zijn rechts.quote:
Alsof ik wat aan mijn vadsige postuur kan doenquote:
Hij lijkt wel zo'n lebensborn-flippo.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar een kille Scandinavier altijd +1
[ afbeelding ]
Veel succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef betyar het volgende:
De auto is fris en fruitig en ready to go.
quote:
Je kunt naar de sportschool gaan. Of gaan hardlopen in het bos. Oh wacht, jullie hebben geen bos in Amsterdamquote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof ik wat aan mijn vadsige postuur kan doen
Dikke mensen zijn gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt naar de sportschool gaan. Of gaan hardlopen in het bos. Oh wacht, jullie hebben geen bos in Amsterdam
Faal.
Dat de linksen het klakkeloos goed vinden omdat hij ook links is is ook wel triest.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk dat het meer heeft te maken met het gegeven dat wij het in grote lijnen met Von der Dunk eens zijn in deze.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat de linksen het klakkeloos goed vinden omdat hij ook links is is ook wel triest.
Dus als je een paar kilo's kwijtraakt, ben je niet meer gezellig?quote:
Klakkeloos overnemen niet hoor. Hij zit er gewoon bijna nooit naast.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat de linksen het klakkeloos goed vinden omdat hij ook links is is ook wel triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Dat lijkt mij ook jaquote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat het meer heeft te maken met het gegeven dat wij het in grote lijnen met Von der Dunk eens zijn in deze.
Denk het. Maar ik kan behoorlijk wat kilo's kwijtraken hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als je een paar kilo's kwijtraakt, ben je niet meer gezellig?
Onmogelijk. Gezellige mensen kunnen niet afvallen. Die dieten wel, maar vallen nooit af.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als je een paar kilo's kwijtraakt, ben je niet meer gezellig?
Diëten is dan ook overschat, je moet je lange termijn eetpatroon aanpassenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onmogelijk. Gezellige mensen kunnen niet afvallen. Die dieten wel, maar vallen nooit af.
Ach die eet, en die niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
Diëten is dan ook overschat, je moet je lange termijn eetpatroon aanpassen
VS zegt altijd dat je helemaal niet dik bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het. Maar ik kan behoorlijk wat kilo's kwijtraken hoor.
quote:
Hij kreeg een lachspiegel indertijd en heeft het nog niet door.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS zegt altijd dat je helemaal niet dik bent.
Pil van drion.quote:
VS is dan ook niet objectief.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS zegt altijd dat je helemaal niet dik bent.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Diëten is dan ook overschat, je moet je lange termijn eetpatroon aanpassen
Hoezo niet?quote:
1 m 74 en 86 kilo.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:08 schreef fokthesystem het volgende:
ErikSD, je lengte en gewicht is? postuur?
Omdat hij zelf tonnetje rond is.quote:
Bij normaal postuur zou 84 nog goed zijn, dus heel veel te dik kan je niet zijn.quote:
Haha, nee toch?quote:
Je bent geen 1.74quote:
Je gaat serieus iemand in diens eigen lengte proberen te out-troeven...quote:
Echt niet, gister nog gemeten.quote:
Met schoenen en kuifje, zeker.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis maar waar je interesse ligt:
Jij bent een boom van een vent.quote:
quote:
Maar je bent een gezellige en joviale vent, die scheutig met gratis bitterballen strooit, dus ik mag je.quote:
188.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een boom van een vent.
Net als VS.
Lengte-genoot.quote:
quote:
quote:
Geeft niks, hoor Erik. Je blijft mijn kleine maatje.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
De heren hebben elkaar weer gevonden hoor.
Wat een liefde toch weer.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft niks, hoor Erik. Je blijft mijn kleine maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |