Fixedquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef L0we het volgende:
ai, das zonde! Asociaal, maar het gebeurt...
Edit, wil iemand anders een nieuwe maken? Ik zit mobiel...
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Luchtfilter kan bijvoorbeeld niet mis gaan met vervangen.
Maar remblokjes... Het zijn en blijven toch je remmen.
Je moet inderdaad niet zomaar gaan hobbyen, maar als je van tevoren een beetje info opzoekt en Youtubet weet je genoeg. Kwestie van wat clipjes loshalen, pinnetjes terugdrukken e.d. Heel kort door de bocht: als een LTS-zwakstromer dat kan op zaterdagochtend bij zijn beunvriend, dan moet iemand met een universitaire studie het ook kunnenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Marco001 het volgende:
REMMEN ed ga ik echt niet zelf vervangen, kan wel, maar liever 300 euro ofzo kwijt en het laten doen, als dat ik mijn auto total-loss rij op een andere..
Dat was ik niet van planquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze maar geen brokkenpiloot wordt.
Wel klote aan autorijden: onderhoud. Was ik van de winter toe aan nieuwe winterbanden, mag ik nu voor nieuwe zomerbanden. En ik heb ze nodig, want ik ging straks door een gebrek aan grip compleet dwars bij een plasje
Kon 'm eenvoudig corrigeren en doorrijden, maar dat was wel een teken aan de wand (los van de APK waar ie met deze banden maar net doorheen kwam). Oh, en nieuwe remblokken. En een oliebeurtje. Kortom: genoeg te doen de komende tijd.
thnx!quote:
Inderdaad! Je moet ff goed kijken, en vooral geen schroefjes & clipjes overhoudenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Je moet inderdaad niet zomaar gaan hobbyen, maar als je van tevoren een beetje info opzoekt en Youtubet weet je genoeg. Kwestie van wat clipjes loshalen, pinnetjes terugdrukken e.d. Heel kort door de bocht: als een LTS-zwakstromer dat kan op zaterdagochtend bij zijn beunvriend, dan moet iemand met een universitaire studie het ook kunnen. Dus het gaat gewoon lukken.
It isn't rocket science
was me helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Vorige deel ook al!
[..]
Déze micra is wel een hele grote fout ja!
ik moet wel toegeven dat ik deze uitvoering niet zo mooi vindquote:
Ja, daar heb je het al. Ik ben niet bang voor vieze handen maar ik geen liever geen geld uit aan onnodige zaken als ik zelf thuis niks zit te doen. In de tijd dat ik naar de garage rij en weer terug, kan ik ook de auto opkrikken en het zelf monteren. Dat scheelt me geen tijd, maar wel 60 euro arbeidsloon. Makkelijk verdiend.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben te bang om aan essentiële onderdelen zoals remmen te gaan zitten + bang om vieze handjes te krijgen. Lekker uitbesteden die hap!
ohhh ben benieuwd! Succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:06 schreef Purdey het volgende:
Morgen gaat de Micra voor de APK, benieuwd wat ze allemaal vinden. Alhoewel ik natuurlijk hoop dat er he-le-maal niks mis mee is
Op zijn minst ja. Als ik zie hoeveel arbeidskosten ik inmiddels bespaard heb, dat loopt echt flink in de papieren!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al. Ik ben niet bang voor vieze handen maar ik geen liever geen geld uit aan onnodige zaken als ik zelf thuis niks zit te doen. In de tijd dat ik naar de garage rij en weer terug, kan ik ook de auto opkrikken en het zelf monteren. Dat scheelt me geen tijd, maar wel 60 euro arbeidsloon. Makkelijk verdiend.
Succesquote:Op maandag 25 juli 2011 10:06 schreef Purdey het volgende:
Morgen gaat de Micra voor de APK, benieuwd wat ze allemaal vinden. Alhoewel ik natuurlijk hoop dat er he-le-maal niks mis mee is
Zelf klussen FTW! Ieder zn hobby he?quote:
Jep. Laatst ook even zitten vergelijken: 12,50 per liter 5W30 volsynthetische, maar merkloze olie bij de universele garage, ex. btw. Incl btw is een olieverversing dus zo'n 100 euro (want er gaat ruim vijf liter in). Vervolgens zelf 12 liter BMW LL04-olie gekocht, ook 5W30 volsynthetisch, voor omgerekend iets van 8 euro per liter, incl. btw en verzending. Dat scheelt bijna de helft. Filtertje erbij, zelf even klussen en klaar voor 50-60 euro!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Op zijn minst ja. Als ik zie hoeveel arbeidskosten ik inmiddels bespaard heb, dat loopt echt flink in de papieren!
Dat valt dan nog meequote:Op maandag 25 juli 2011 10:56 schreef Hitomi het volgende:
Mijn ouders dachten een keer dat ze eindelijk eens met een 500 euro bak schroot door de APK konden komen. Ik had al direct het idee: nuh-uh, dat gaat jullie niet lukken.
Ik had namelijk tijdens mijn rijlessen eens in die bak gereden (op privéterrein bij een vriend van me) en op het moment dat je het stuur een stuk naar links of rechts draaide, bleef de auto gewoon rechtdoor rijden.
Conclusie APK: hele auto goed, behalve de stuurkolom, die was bijna afgebroken.
Dat bleek wel, want het ding stuurde dus nog amper. Maar blijkbaar rijden die mensen er toch mee door. En dan verbaasd zijn als het een keer fout gaat...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef L0we het volgende:
Neuh, daar wordt je niet zo vrolijk van inderdaad. Al breekt dat ding ook niet zomaar af, dat voel je toch wel aankomen.
Heb je er al met haar over gepraat?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij heb ik een probleempje met m'n auto...
dingen als de stuurinrichting zou ik toch even naar laten kijken, ook als ik geen geld heb voor de reparatie...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:51 schreef Hitomi het volgende:
Nou, hij stuurde nog wel, maar je moest 'm iets verder doordraaien als normaal. En als je echt helemaal geen geld hebt voor een "nieuwe" auto, en je kan er nog mee rijden, dan doe je dat echt wel.
Er zijn geen ongelukken gebeurd, dus
Waarom denk je dat? Achter heb je per wiel maar 1 setje remblokjesquote:Op maandag 25 juli 2011 12:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja...
Maar volgens mij is mijn remblok van m'n handrem los/vast geschoten bij m'n achterwiel.
Trommelrem. Maar als ik achteruit rij, dan duwt hij aan 1 kant de auto omhoog. En als ik vooruit rij, kom ik geen meter vooruit.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:12 schreef L0we het volgende:
[..]
dingen als de stuurinrichting zou ik toch even naar laten kijken, ook als ik geen geld heb voor de reparatie...
[..]
Waarom denk je dat? Achter heb je per wiel maar 1 setje remblokjes
Bekend probleem, remvoeringen waarschijnlijk versleten. Je kan gewoon naar de garage rijden (vooruit rijden is helemaal geen probleem, en geen risico) en ze laten vervangen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Trommelrem. Maar als ik achteruit rij, dan duwt hij aan 1 kant de auto omhoog. En als ik vooruit rij, kom ik geen meter vooruit.
Dus straks maar even kijken, anders de ANWB er maar bij roepen.
Volgens mij wilde hij dat testraks ook nietquote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Bekend probleem, remvoeringen waarschijnlijk versleten. Je kan gewoon naar de garage rijden (vooruit rijden is helemaal geen probleem, en geen risico) en ze laten vervangen.
Hij moet dan weer even losschietenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij dat testraks ook niet
Straks nog maar even proberen, ben namelijk aan het werk.
Het moet maar hè? Autorijden kost nou eenmaal geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij moet dan weer even losschieten. Denk dat het een goed idee is gelijk allebei de kanten te vervangen. Gaat je wel tegen de 100 euro per kant kosten verwacht ik...
Ik heb altijd een bedragje opzij staan voor mn auto, ik heb hem nodig voor mn werk, dus wil hem altijd zonder problemen kunnen reparerenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het moet maar hè? Autorijden kost nou eenmaal geld.
Het komt alleen altijd op 't verkeerde moment.
Ja, ik ook hoor. Maar ik kreeg mijn boekenlijst van de week voor mijn studie...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bedragje opzij staan voor mn auto, ik heb hem nodig voor mn werk, dus wil hem altijd zonder problemen kunnen repareren
ah, fijn!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Maar ik kreeg mijn boekenlijst van de week voor mijn studie...![]()
Medische studie.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef Marco001 het volgende:
dure studie dan.. Ik was maar 230 euro kwijt aan boeken..
Ik zou op bandenkwaliteit niet besparen. Het is je enige contact met de weg. Nokian staat in Scandinavië vrij goed bekend dus zou je kunnen doen. De Conti's zou ik laten staan. De ts810 is al in 2004 ontwikkeld en daarmee een verouderd model. Da's niet erg, maar voor twee tientjes per band meer zou ik dan liever een recente band hebben die nog verder doorontwikkeld en geoptimaliseerd is. Bovendien kun je beter je banden niet te oud hebben ivm uitdroging en achteruitgang in kwaliteit.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil voor de winter alvast een nieuw setje winterbanden aanschaffen, ik moet alleen wel op de centjes letten.
Ik dacht zelf aan:
Nokian W+: EUR 314,-
Pirelli Snowcontrol Serie II: EUR 392,-
Of toch maar iets meer uitgeven en voor andere banden gaan?
Het moet trouwens 205/55/16 zijn.
Of hiervoor gaan? http://link.marktplaats.nl/468622605
Dat is voor mij een beetje een niets-zeggende kreet tbh. Het is inderdaad het enige contact met de weg, maar vaak kan je daar prima op besparen door een wat goedkopere band te nemen, zonder dat je heel veel kwaliteit inlevert.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou op bandenkwaliteit niet besparen. Het is je enige contact met de weg.
Het principe van een winterband is al eventjes uit. Natuurlijk zal er in de marge wel wat verbeterd zijn, maar ik denk niet dat je daar heel veel van zal merken. Deze band scoort nog prima, ook in vergelijking met nieuwere bandenquote:Nokian staat in Scandinavië vrij goed bekend dus zou je kunnen doen. De Conti's zou ik laten staan. De ts810 is al in 2004 ontwikkeld en daarmee een verouderd model. Da's niet erg, maar voor twee tientjes per band meer zou ik dan liever een recente band hebben die nog verder doorontwikkeld en geoptimaliseerd is.
Dat is heel belangrijk inderdaad. Ookal denk ik niet dat deze banden uit 2004 komen is het toch goed ff te checkenquote:Bovendien kun je beter je banden niet te oud hebben ivm uitdroging en achteruitgang in kwaliteit.
je kan ook overwegen een iets smallere band aan te schaffen, die schijnen nog meer grip te hebben ook...quote:Wil je per se 16"? 15" scheelt je alweer twintig euro per band.
Au.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Wow, dit topic gaat opeens weer hard![]()
Morgen naar de schadeherstellerThanks mom
![]()
[ afbeelding ]
auch, wat deed mom?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Wow, dit topic gaat opeens weer hard![]()
Morgen naar de schadeherstellerThanks mom
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een setje 16" velgen staan waarmee ik niks doe, vandaar 16" en past sowieso 15" niet onder mijn auto.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou op bandenkwaliteit niet besparen. Het is je enige contact met de weg. Nokian staat in Scandinavië vrij goed bekend dus zou je kunnen doen. De Conti's zou ik laten staan. De ts810 is al in 2004 ontwikkeld en daarmee een verouderd model. Da's niet erg, maar voor twee tientjes per band meer zou ik dan liever een recente band hebben die nog verder doorontwikkeld en geoptimaliseerd is. Bovendien kun je beter je banden niet te oud hebben ivm uitdroging en achteruitgang in kwaliteit.
Wil je per se 16"? 15" scheelt je alweer twintig euro per band.
Emm ligt eraan welke zin van erg..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
Is het ernstig als je, terwijl je er net 4000 km oude banden oonder hebt zitten, alvast aan he tzoeken bent naar een nieuw setje? En ze zelfs al hebt gevonden? (Kumho KU39)
Perry, mail eens naar een paar bandenboeren?
Als het een niet bestaande maat is, is hij gewoon niet leverbaar, zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Emm ligt eraan welke zin van erg..Opgestookt, scheef afgesleten, of totaal niet tevreden?
Bandenboeren ben ik hier in de buurt allemaal al af geweest, ze verklaren me voor gek en willen me niet helpen
Formaat clio/206 ook goed? Dat moet goed lukken voor dat bedrag.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Zit te denken over een opvolger voor de micra. Misschien dat ik hem binnen nu en een jaar weg doe. Wil eigenlijk iets groters maar ook veiligers. Het liefst met airco. Daarnaast per se een 5 deurs, ben het 3deurse nu wel zat eigenlijk. Dat allemaal voor onder de 1100 kg en 3500 euro (liefst nog minder, moet er nog voor sparen). Is dat haalbaar? Enige suggesties?
Kijk nu ook naar almera's, maar die zijn lastig in 5 deurs verkrijgbaar met mijn budget.
Een 206 zou ik een goede optie vinden. Helaas is die maar een fractie groter dan een micra. Een sedan kan opzich ook wel, zolang het dus niet te zwaar wordt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef Marco001 het volgende:
206? Kan ie denk ik net voor je budget krijgen, weegt onder de 1000 kg, en er zijn genoeg met airconditioning.
Of moet het sedan zijn? Dan misschien astra, cordoba(bouwjaar 2000 denk ik..)
Een clio vond ik ook heel leuk, maar ook die is praktisch net zo groot als een micra. In dat geval zou ik altijd nog een luxere micra kunnen kopen en dat wil ik eigenlijk niet omdat ik vind dat ze stug rijden ten opzichte van bijvoorbeeld renaults of peugotsquote:Op maandag 25 juli 2011 23:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Formaat clio/206 ook goed? Dat moet goed lukken voor dat bedrag.
Hmm, ik heb geen ervaring met micra's, maar ik vind mijn clio ruim genoeg om er goed met 4 man in te zitten. Maar anders een Peugeot 306 bijvoorbeeld?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Een clio vond ik ook heel leuk, maar ook die is praktisch net zo groot als een micra. In dat geval zou ik altijd nog een luxere micra kunnen kopen en dat wil ik eigenlijk niet omdat ik vind dat ze stug rijden ten opzichte van bijvoorbeeld renaults of peugots
In de micra kun je met zn 4en redelijk zitten, maar daar houdt het ook op. De 306 vind ik niet zo mooi (ik neem ten minste aan dat je er een bedoelt van '98? )quote:Op maandag 25 juli 2011 23:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geen ervaring met micra's, maar ik vind mijn clio ruim genoeg om er goed met 4 man in te zitten. Maar anders een Peugeot 306 bijvoorbeeld?
206 is wel redelijk groot hoor.. met de5-deurs heb je en redelijke bagageruimte en kan je vrij fatsoenlijk achterin zitten...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Een 206 zou ik een goede optie vinden. Helaas is die maar een fractie groter dan een micra. Een sedan kan opzich ook wel, zolang het dus niet te zwaar wordt.
Ik ben even niet zo op de hoogte van de occasionprijzen van een 306, dus ik weet niet of je er 1 kan kopen van na de facelift (die er een stuk frisser uitzien).quote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
In de micra kun je met zn 4en redelijk zitten, maar daar houdt het ook op. De 306 vind ik niet zo mooi (ik neem ten minste aan dat je er een bedoelt van '98? )
De moeder van House heeft een 206, wel een 3deurs uitvoering. En hij is idd wel wat ruimer, maar nog niet zo ruim dat ik denk van goh, dit is wel een auto waar ik minstens 3 jaar in ga rijden ofzo. En dat wil ik wel eigenlijk. Is de 5 deurs toevallig ruimer dat je weet?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
206 is wel redelijk groot hoor.. met de5-deurs heb je en redelijke bagageruimte en kan je vrij fatsoenlijk achterin zitten...
En jehebt ook nog de SW-versie..
(ik denk zelf dat een 206 stukken groter zal zijn als je micra... Binnenin is ie zelfs groter als mijn Seat, terwijl die volgens mij langer is...)
En ook de greppel ingeredenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
pssst, monsterd heeft eens in de Laguna gezeten hoor
Het geeft een iets minder bedrukt gevoel, maar de hoofdruimte achterin is echt 3x niets (zeg ik als man van bijna 1,90 die er heel wat jaren heeft doorgebracht). Ik ervaar mijn Clio als ruimer dan de 206.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De moeder van House heeft een 206, wel een 3deurs uitvoering. En hij is idd wel wat ruimer, maar nog niet zo ruim dat ik denk van goh, dit is wel een auto waar ik minstens 3 jaar in ga rijden ofzo. En dat wil ik wel eigenlijk. Is de 5 deurs toevallig ruimer dat je weet?
geloof het wel... zal even op de carbase kijken..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De moeder van House heeft een 206, wel een 3deurs uitvoering. En hij is idd wel wat ruimer, maar nog niet zo ruim dat ik denk van goh, dit is wel een auto waar ik minstens 3 jaar in ga rijden ofzo. En dat wil ik wel eigenlijk. Is de 5 deurs toevallig ruimer dat je weet?
Dat is een station? Een station is weer overdreven kwa groottequote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef Marco001 het volgende:
als gewicht geen bezwaar is..
http://www.autotrack.nl/tweedehands/alfa_romeo/156/8036344
beauty...
rest zijn veelalautomaat...
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik nu ook last van irritantiepunten wat betreft de micra.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Hehe ik ben ook aan t rondkijken.. Aan de ene kant wil ik de AX nog niet kwijt maar wil ook wel wat snellers/luxers. Groter hoeft nog niet eens.
Heb nog niet echt irritatiepunten. Kijk vind de auto van mijn ouders een stuk fijner maar zoiets zit er gewoon nog niet inquote:Op maandag 25 juli 2011 23:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik nu ook last van irritantiepunten wat betreft de micra.
Een sedan heeft niet per definitie meer beenruimte dan een hatchback.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef Marco001 het volgende:
zelfde e
206 3-deurs: 3822 lang, 245 liter
5-deurs: zelfde eigenlijk.
SW is zoń 20 cm langer..
Als et je om beenruimte achterin gaa, moet je een sedan of station gaan zoeken...
Goed voorbeeld: Seat.. Ibiza en Cordoba zijn exact hetzelfde, tot aan de C-stijl...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een sedan heeft niet per definitie meer beenruimte dan een hatchback.
seatjes vind ik ook wel mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld: Seat.. Ibiza en Cordoba zijn exact hetzelfde, tot aan de C-stijl...
Elk knopje van mijn Laguna doet het!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:57 schreef Marco001 het volgende:
bij Meganeś zou ik niet te lang stilstaan... Renault en electronica.....
Zo ook van mijn Clio.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Elk knopje van mijn Laguna doet het!
Gelukkig maar eigenlijk, wat een lelijk hok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:00 schreef monsterd. het volgende:
De ideale vind ik eigenlijk een renault thalia, zonder te kijken naar betrouwbaarheid enzo. Helaas verkopen ze die niet in NL.
[ afbeelding ]
Nouja, lelijk.. Het verdient niet de "mooiste auto prijs". Het ziet er iig degelijk en ruim genoeg uit.quote:Op dinsdag
26 juli 2011 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gelukkig maar eigenlijk, wat een lelijk hok.
Vooral de eerdere series van de vorige laguna's waren een regelrechte ramp, daarna ging het al snel een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef Marco001 het volgende:
nouja, onze buren hadden ook een Laguna, daar kwam letterlijk elke week weleen monteur langs, omdat hij het weer eens niet deed, niet wou starten, accu leeg omdat de radio spontaan aan ging, de auto regelmatig tijdens hetrijden er gewoon mee ophield...
Maar goed, je hebt ook altijd goede exemplaren...
Nope, dat maakt het er alleen maar slechter op, de voorkant ziet er goed uit, maar de achterkant van die auto is echt verschrikkelijk lelijk (naar mijn mening dan).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, lelijk.. Het verdient niet de "mooiste auto prijs". Het ziet er iig degelijk en ruim genoeg uit.
Misschien is dit een betere foto:
[ afbeelding ]
Heb je enigzins gelijk in. Maargoed, heb vele exemplaren in Polen rond zien rijden, het went!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, dat maakt het er alleen maar slechter op, de voorkant ziet er goed uit, maar de achterkant van die auto is echt verschrikkelijk lelijk (naar mijn mening dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |