Zoiets heb ik ook, alleen heb ik nu ook last van irritantiepunten wat betreft de micra.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Hehe ik ben ook aan t rondkijken.. Aan de ene kant wil ik de AX nog niet kwijt maar wil ook wel wat snellers/luxers. Groter hoeft nog niet eens.
Heb nog niet echt irritatiepunten. Kijk vind de auto van mijn ouders een stuk fijner maar zoiets zit er gewoon nog niet inquote:Op maandag 25 juli 2011 23:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik nu ook last van irritantiepunten wat betreft de micra.
Een sedan heeft niet per definitie meer beenruimte dan een hatchback.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef Marco001 het volgende:
zelfde e
206 3-deurs: 3822 lang, 245 liter
5-deurs: zelfde eigenlijk.
SW is zoń 20 cm langer..
Als et je om beenruimte achterin gaa, moet je een sedan of station gaan zoeken...
Goed voorbeeld: Seat.. Ibiza en Cordoba zijn exact hetzelfde, tot aan de C-stijl...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een sedan heeft niet per definitie meer beenruimte dan een hatchback.
seatjes vind ik ook wel mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld: Seat.. Ibiza en Cordoba zijn exact hetzelfde, tot aan de C-stijl...
Elk knopje van mijn Laguna doet het!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:57 schreef Marco001 het volgende:
bij Meganeś zou ik niet te lang stilstaan... Renault en electronica.....
Zo ook van mijn Clio.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Elk knopje van mijn Laguna doet het!
Gelukkig maar eigenlijk, wat een lelijk hok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:00 schreef monsterd. het volgende:
De ideale vind ik eigenlijk een renault thalia, zonder te kijken naar betrouwbaarheid enzo. Helaas verkopen ze die niet in NL.
[ afbeelding ]
Nouja, lelijk.. Het verdient niet de "mooiste auto prijs". Het ziet er iig degelijk en ruim genoeg uit.quote:Op dinsdag
26 juli 2011 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gelukkig maar eigenlijk, wat een lelijk hok.
Vooral de eerdere series van de vorige laguna's waren een regelrechte ramp, daarna ging het al snel een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef Marco001 het volgende:
nouja, onze buren hadden ook een Laguna, daar kwam letterlijk elke week weleen monteur langs, omdat hij het weer eens niet deed, niet wou starten, accu leeg omdat de radio spontaan aan ging, de auto regelmatig tijdens hetrijden er gewoon mee ophield...
Maar goed, je hebt ook altijd goede exemplaren...
Nope, dat maakt het er alleen maar slechter op, de voorkant ziet er goed uit, maar de achterkant van die auto is echt verschrikkelijk lelijk (naar mijn mening dan).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, lelijk.. Het verdient niet de "mooiste auto prijs". Het ziet er iig degelijk en ruim genoeg uit.
Misschien is dit een betere foto:
[ afbeelding ]
Heb je enigzins gelijk in. Maargoed, heb vele exemplaren in Polen rond zien rijden, het went!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, dat maakt het er alleen maar slechter op, de voorkant ziet er goed uit, maar de achterkant van die auto is echt verschrikkelijk lelijk (naar mijn mening dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |