Ongeldige UIquote:Op maandag 25 juli 2011 00:02 schreef Tronaldo het volgende:
18 seconde te vroeg
ongeldige nachtbagger
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Is het alweer 0.00 geweest, de tijd vliegt als het gezellig is.
Ja door al dat modden vliegt de tijd zeker voorbijquote:Op maandag 25 juli 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Was wel leuk geweest als we jou ook hadden willen ontgroenen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dat is jammerquote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben overigens geen echte mod. Ik heb geen modrechten
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben overigens geen echte mod. Ik heb geen modrechten
QFTquote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooit komt die dag dat ik wel mod ben!
ik zou je graag hier nog ff willen vermaken, maar ik ga nu naar bedquote:
Probleemwijken, altijd goedquote:Op maandag 25 juli 2011 00:09 schreef Vluchtdeur het volgende:
Altijd leuk, snachts alle afleveringen van Probleemwijken kijken.______!
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik zou je graag hier nog ff willen vermaken, maar ik ga nu naar bed![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik zou je graag hier nog ff willen vermaken, maar ik ga nu naar bed![]()
![]()
Lijkt mij ook kut jaquote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ej kiddo's, wat is up met die gasten van 35+ die denken dat je het geil vindt als ze ongevraagd tegen je reet aan gaan schuren?
Vind je het wel goed als ze <35 zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ej kiddo's, wat is up met die gasten van 35+ die denken dat je het geil vindt als ze ongevraagd tegen je reet aan gaan schuren?
Het idee alleen al.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind je het wel goed als ze <35 zijn?
I agree to deze. die is zo lekker.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik eet Doritos Cool American.
Iedereen vindt ze vies, maar ik vind ze lekker.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
I agree to deze. die is zo lekker.
Wie vindt die nou vies?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik eet Doritos Cool American.
Iedereen vindt ze vies, maar ik vind ze lekker.
Lui, geen zin, even met mijn baas gesproken (mezelf dus) en een dagje vrij gevraagd en ja, dat kon.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pokeren jij! Zo kan ik je natuurlijk nooit rondchauffeuren in die RR
Wat een leuke baas heb jij.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lui, geen zin, even met mijn baas gesproken (mezelf dus) en vrij gevraagd en ja, dat kon.
Dan ook niet, maar het idee dat een kerel van 35+ aan mijn kont zit vind ik nog net wat walgelijker dan bij jongere kerels.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind je het wel goed als ze <35 zijn?
Bijna iedereen waar ik het er ooit mee over heb gehad vond ze vies.quote:
Sowieso slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Slapen.Gasten, het is zondag. Hebben jullie niet tot 16.00u in bed gelegen?
Ik was er om half 4 al uit. Mensen die tot 4 uur slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Veel plezier, geniet ervan en gebruik een condoom.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Slapen
Vakantie
Tot over 3 weken
Hou van jullie.
Maar als jij 32 bent is dat toch helemaal niet zo raarquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ook niet, maar het idee dat een kerel van 35+ aan mijn kont zit vind ik nog net wat walgelijker dan bij jongere kerels.
Lays Super Chips Tomato Ketchup!quote:
Ik ben een cougar.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar als jij 32 bent is dat toch helemaal niet zo raar
Nee, ik had een inval van 2 ouders om 13u.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
doei doei.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Slapen
Vakantie
Tot over 3 weken
Hou van jullie.
Het lekkerst:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Lays Super Chips Tomato Ketchup!
Veel lekkerder!
[ afbeelding ]
doei hete boyquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Slapen
Vakantie
Tot over 3 weken
Hou van jullie.
Ho ho, slapen is fantastisch. Na 4.00u.quote:
half 4 uit bed gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was er om half 4 al uit. Mensen die tot 4 uur slapen
Ja die ook! Met die Chef spuit dingen gevallen!quote:
En het probleem nu is?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik had een inval van 2 ouders om 13u.
Gelukkig sms'ten ze me om 12u wakker, dus ik kon alles nog even opruimen hier
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die is wel baas inderdaad.
Ook met smeerkaas ofzoiets.
Gast, ik ben er het hele weekend geweest. Vandaag teruggekomen. Kans gemist.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Groningen dan?
Sweet chili ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die is wel baas inderdaad.
Ook met smeerkaas ofzoiets.
Haha, iedereen doet dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja die ook! Met die Chef spuit dingen gevallen!
Normale zijn lekkerder!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sweet chili ook.
[ afbeelding ]
quote:
Dit.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, iedereen doet dat.
Ik weet nog wel vroeger in de brugklas. Gingen we die chips halen met zoeen kokspuitunit en dan dat eten.
10 zakken chips en iedereen vechten om die ene kok die er gekocht was.
Ohh ik heb even mijn bejaardag gevierd in het huis van mijn ouders. Heerlijk gebbq'dquote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, ik ben er het hele weekend geweest. Vandaag teruggekomen. Kans gemist.
quote:
Nog gefeliciteerd met je 17e bejaardag.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh ik heb even mijn bejaardag gevierd in het huis van mijn ouders. Heerlijk gebbq'dNog nooit zulk slecht weer gehad op mijn verjaardag
maar wat een paar vuurkorven een schuur en wat dekzeil al wel niet kan doen
Dat ik morgen om 7u30 eruit moet en waarschijnlijk tot 20u aan het werk zal zijn.quote:
Ik werd om 2 uur wakker gebeld!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
ollo holloquote:
Je telefoon niet op stil zetten.quote:
Muggennazi, laat ze toch leven van jouw bloed, je hebt enkele liters van dat spul.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
Muggen in me kamer.
Gelukkig heb ik muggenspray.
Doei muggen!
Wat een baas ook.quote:
Dat is onmenselijkquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan trouwens niet lang nachtbaggeren, UPC gaat straks namelijk onderhoud plegen aan het netwerk van 01:00 - 07:00
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ik morgen om 7u30 eruit moet en waarschijnlijk tot 20u aan het werk zal zijn.
Kan ook meevallen dit keer, maar vorige week maandag en de maandag ervóór was dat wel zo.
Jij doet toch TAL modden?quote:
Je bent nog op tijd hoor, ik vier het wat eerder zodat ik straks weer fris als een hoentje Groningen kan binnen vallenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 17e bejaardag.Ja pauperweer man. Zaterdag ook als een verzopen kat de stad ingegaan. Was wel ubergeil natuurlijk, 4 natte wijven bij elkaar. Wet t-shirtcontest alles.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan trouwens niet lang nachtbaggeren, UPC gaat straks namelijk onderhoud plegen aan het netwerk van 01:00 - 07:00
Sla ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
UPCquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kruisjes altijd lekker.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Herinnert iemand deze nog.Ik eet die in Marokko altijd
[ afbeelding ]g
Doen ze daar 6 uur overquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
hoe heette die serie ook alweer?quote:
Crotches always nicequote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe heette die serie ook alweer?
Alvast gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd hoor, ik vier het wat eerder zodat ik straks weer fris als een hoentje Groningen kan binnen vallen
Heb je foto's?
Maar ik ben jarigquote:Op maandag 25 juli 2011 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan.
Ja. En nee die krijg je niet.
Specifieer gezondheidszorg.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gezondheidszorg, dus ik moet ook nog een beetje wakker blijven de hele dag
Ik ben over 4 dagen jarig.quote:
niks tequote:
Gefeliciteerdquote:
Welke? Suits of FNL?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe heette die serie ook alweer?
Dat klopt iddquote:Op maandag 25 juli 2011 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die jouw bazenouders voor je hebben gekocht en in de koelkast gezet, had ik dat goed gelezen?
quote:
Van de AF.quote:
Dat dit kan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je bent nog kanslozer dan ik je al vond
Alleen Earl Grey is lekker. Rest is bagger thee.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik drink groene thee. Voor als iemand dat wil weten.
Ik drink mijn eigen pisquote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Lucky, hier alleen nog maar Dutch Blend in de kast, weeïge rommel.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Drink je ook wel eens wat anders?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort komt er nieuwe talentenjacht.quote:
Ik hou het bij in mijn notitieboekje over monkyyy. Thanks.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond er idd ook van versteld.quote:
Ehmquote:Op maandag 25 juli 2011 00:25 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ben over 4 dagen jarig.![]()
Verplicht je verjaardag moeten vieren.
Thanks. Ik zal het noteren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nieuwe talentenjacht.
Ludols
Op zoek naar Ludo
XLUDO
Modden als de star
...
etc.
Dan weet je dat alvast.
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Drink je ook wel eens wat anders?(behalve bevroren cola dan)
Minder pijnlijk dan eten.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen 'Respect voor appels'
Maar laat dat ook maar.
Echte vrouwen drinken bierquote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.
Uiteraard. Enig meedenken over de onderdelen is gewenst aangezien ik nooit zulke shizzle kijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal het noteren.
Maak je tegen die tijd ook een topic aan?
Hm alleen die vruchtensapjes spreken me wel aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
lkkrquote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Monky, dit vind jij ook wel leuk denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh, wat doe je me aan...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef alphabetist_rob het volgende:
Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla,
Teste David cum Sibylla.
Quantus tremor est futurus,
Quando judex est venturus,
Cuncta stricte discussurus!
Tuba mirum spargens sonum
Per sepulcra regionum,
Coget omnes ante thronum.
Mors stupebit et natura,
Cum resurget creatura,
Judicanti responsura.
Liber scriptus proferetur,
In quo totum continetur,
Unde mundus judicetur.
Judex ergo cum sedebit,
Quidquid latet apparebit.
Nil inultum remanebit.
Quid sum miser tunc dicturus?
Quem patronum rogaturus,
Cum vix justus sit securus?
Rex tremendae majestatis
qui salvandos salvas gratis
salva me, fons pietatis
Recordare, Jesu pie,
Quod sum causa tuae viae:
Ne me perdas illa die.
Quaerens me, sedisti, lassus;
Redemisti crucem passus;
Tantus labor non sit cassus.
Juste Judex ultionis,
Donum fac remissionis
Ante diem rationis.
Ingemisco tanquam reus,
Culpa rubet vultus meus;
Supplicanti parce, Deus.
Qui Mariam absolvisti,
Et latronem exaudisti,
Mihi quoque spem dedisti.
Preces meae non sunt dignae,
Sed tu, bonus, fac benigne,
Ne perenni cremer igne.
Inter oves locum praesta,
Et ab hoedis me sequestra,
Statuens in parte dextra.
Confutatis maledictis
Flammis acribus addictis,
Voca me cum benedictis.
Oro supplex et acclinis,
Cor contritum quasi cinis,
Gere curam mei finis.
Lacrimosa dies illa,
Qua resurget ex favilla
Judicandus homo reus.:
Huic ergo parce, Deus:
Pie Jesu Domine:
Dona eis requiem. Amen.
Fapoff lijkt me een goed onderdeel jaquote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Omdatappel het volgende:
Iets met bier, tieten en fappen moet er ook in, denk ik, Ludo.
Lekker he?quote:
Ja, is ook wel lekker, maar niet iets wat ik nou vaak drink, alleen als ik ergens in een warm land ben ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van cocktails? Afgelopen vakantie heb ik er redelijk wat op, maar je proeft toch geen enkele alcohol?Zijn gewoon vruchtensapjes. (Cuba Libre daar gelaten)
Is goed!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteraard. Enig meedenken over de onderdelen is gewenst aangezien ik nooit zulke shizzle kijk.
Goddelijk.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom staat er een foto van mij in dit topic?
Zo'n kletsnatte spijkerbroek is overigens kut. Snap niet dat hij daar zo gemakkelijk staat.quote:
Alsof je dat allemaal gelezen hebquote:
Not even close.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom staat er een foto van mij in dit topic?
Fap like Ludo.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Fapoff lijkt me een goed onderdeel ja
Hij is idd wel wat ouder jaquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb alleen iets langer haar dan die gozer en een droge broek.
Klink beetje als circle jerking.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fap like Ludo.
Fapping with the Ludo's.
So you wanna be a fapludo.
Drink eigenlijk nooit cocktails, maar een Sex on the beach of een Mojito is welquote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van cocktails? Afgelopen vakantie heb ik er redelijk wat op, maar je proeft toch geen enkele alcohol?Zijn gewoon vruchtensapjes. (Cuba Libre daar gelaten)
Hij moet toch iets. Overigens doelde ik met aids op die lap dooie tekst.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n kletsnatte spijkerbroek is overigens kut. Snap niet dat hij daar zo gemakkelijk staat.
HAAL WEG HAAL WEGquote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Hehe, ja ik heb ze ook alleen maar op het strand op. Dan zijn ze chill. Maar om ze nou ergens in een kroeg te bestellen...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, is ook wel lekker, maar niet iets wat ik nou vaak drink, alleen als ik ergens in een warm land ben ofzo.
Waarom post je mijn profiel hier nou weer?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Inrichten, ja?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat onderdeel kan je zelf wel inrichten of niet
WTF WEET JIJ MIJN FACEBOEK OFMMFOFMFMFMOFFMquote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Nah.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Ik lees nooit boekenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Als jullie kansloze idioten nog op zoek zijn naar een leuk, vermakelijk boek moeten jullie Everything Is Illuminated van Jonathan Safran Foer lezen.
gr gr
JSF sowieso.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Als jullie kansloze idioten nog op zoek zijn naar een leuk, vermakelijk boek moeten jullie Everything Is Illuminated van Jonathan Safran Foer lezen.
gr gr
SotB is gewoon ananassap man.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Drink eigenlijk nooit cocktails, maar een Sex on the beach of een Mojito is wel
quote:
Hee dat ben ikquote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Boekenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
gr gr
Ja toch. ELaIC ook gelezen?quote:
Achterlijke cultuurhatende presidenten.quote:
quote:
quote:
Behalve de koran natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 00:37 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Achterlijke cultuurhatende presidenten.
Ik ben geen kansloze idioot.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
gr gr
Maar wel op zoek naar een leuk, vermakelijk boek? Want ook dan moet je die lezen.quote:
nop, wel Alles is verlicht en Dieren eten.quote:
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ben ik nu dom omdat ik nooit boeken lees?
Nee hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als je daarmee doelt op studieboeken wel ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja alleen dat wordt ook steeds minderquote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je daarmee doelt op studieboeken wel ja.
Als het om literatuur gaat is mijn antwoord nee.
JSF in het Nederlands lezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop, wel Alles is verlicht en Dieren eten.
Ik heb hier nog een hele hoop boeken om te lezen. Ben ik nog wel even zoet mee, denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel op zoek naar een leuk, vermakelijk boek? Want ook dan moet je die lezen.
Shift + enter toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
Ik ben ook sinds kort begonnen en dat is mij ook al eens overkomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
Kom op Twitter.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Geef me een R+R op hyves danquote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
sorry, ik vind de Nederlandse taal gewoon mooier.quote:
nee en zal het ook nooit worden.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef alphabetist_rob het volgende:
Twitter is alles wat je nodig hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef alphabetist_rob het volgende:
Twitter is alles wat je nodig hebt.
Kan, maar zijn prachtige woordspelingen en -grappen zijn in het Engels gewoon beter.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sorry, ik vind de Nederlandse taal gewoon mooier.
Haten op twitterquote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook zo'n faalhaas en heb ik het ooit gedaan,
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Haten op twitter. Smerige fascist.
Overkwam mij ook deze avond, midden in een belangrijk berichtquote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga alles opzeggen, Hyves, Twitter, Faceboek ik kap er allemaal mee.quote:
Kun je gewoon uitzetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom heb je hier wel een profiel dan?
Nou ja het is opzich wel handig, ik regel met een groepje nu bijvoorbeeld dat we binnenkort uit eten gaan met zn allen en via facebook is dat wel handig.quote:
Haha idd, bestaat dat nog steeds?quote:
http://www.cu2.nl/quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha idd, bestaat dat nog steeds?
Spreken in het Engels vind ik wel veel mooier dan in het Nederlands. Vooral als het uit Manchester komtquote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan, maar zijn prachtige woordspelingen en -grappen zijn in het Engels gewoon beter.
Zo te zien al 8 jaar niet meer bijgewerktquote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/
Blijkbaar wel.
Lelijk.
Ja wel handig idd, geloof dat ik er binnenkort ook aan moet geloven.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja het is opzich wel handig, ik regel met een groepje nu bijvoorbeeld dat we binnenkort uit eten gaan met zn allen en via facebook is dat wel handig.![]()
maar voor de rest is het kut.
Vandaar dat ik 1 vriend minder had.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
CU2 had ik vroeger ookNet als Superdudes
Hyves had ik tot voor kort ook, maar onlangs verwijderd
Kudos ditdat.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgensmij heb ik iets gemist.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo te zien al 8 jaar niet meer bijgewerkt
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ze gaan je missenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.
Net als foksquote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.
ojaquote:
Onder de 18 zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik iets gemist.
Wat is CU2?
Superdudes bedoel ik ja. Dat is echt voor kanslozen die hun eigen kontje likken.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Linkje?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Superdudes bedoel ik ja. Dat is echt voor kanslozen die hun eigen kontje likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |