Welke? Suits of FNL?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe heette die serie ook alweer?
Dat klopt iddquote:Op maandag 25 juli 2011 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die jouw bazenouders voor je hebben gekocht en in de koelkast gezet, had ik dat goed gelezen?
quote:
Van de AF.quote:
Dat dit kan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je bent nog kanslozer dan ik je al vond
Alleen Earl Grey is lekker. Rest is bagger thee.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik drink groene thee. Voor als iemand dat wil weten.
Ik drink mijn eigen pisquote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Lucky, hier alleen nog maar Dutch Blend in de kast, weeïge rommel.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Drink je ook wel eens wat anders?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort komt er nieuwe talentenjacht.quote:
Ik hou het bij in mijn notitieboekje over monkyyy. Thanks.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond er idd ook van versteld.quote:
Ehmquote:Op maandag 25 juli 2011 00:25 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ben over 4 dagen jarig.![]()
Verplicht je verjaardag moeten vieren.
Thanks. Ik zal het noteren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nieuwe talentenjacht.
Ludols
Op zoek naar Ludo
XLUDO
Modden als de star
...
etc.
Dan weet je dat alvast.
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Drink je ook wel eens wat anders?(behalve bevroren cola dan)
Minder pijnlijk dan eten.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen 'Respect voor appels'
Maar laat dat ook maar.
Echte vrouwen drinken bierquote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Taksi, cola, thee, 101 verschillende soorten vruchtensapjes, wijn en sterke drank is wat ik in mijn lichaam giet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |