Nog gefeliciteerd met je 17e bejaardag.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh ik heb even mijn bejaardag gevierd in het huis van mijn ouders. Heerlijk gebbq'dNog nooit zulk slecht weer gehad op mijn verjaardag
maar wat een paar vuurkorven een schuur en wat dekzeil al wel niet kan doen
Dat ik morgen om 7u30 eruit moet en waarschijnlijk tot 20u aan het werk zal zijn.quote:
Ik werd om 2 uur wakker gebeld!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Slapen.Gasten, het is zondag. Hebben jullie niet tot 16.00u in bed gelegen?
ollo holloquote:
Je telefoon niet op stil zetten.quote:
Muggennazi, laat ze toch leven van jouw bloed, je hebt enkele liters van dat spul.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
Muggen in me kamer.
Gelukkig heb ik muggenspray.
Doei muggen!
Wat een baas ook.quote:
Dat is onmenselijkquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan trouwens niet lang nachtbaggeren, UPC gaat straks namelijk onderhoud plegen aan het netwerk van 01:00 - 07:00
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ik morgen om 7u30 eruit moet en waarschijnlijk tot 20u aan het werk zal zijn.
Kan ook meevallen dit keer, maar vorige week maandag en de maandag ervóór was dat wel zo.
Jij doet toch TAL modden?quote:
Je bent nog op tijd hoor, ik vier het wat eerder zodat ik straks weer fris als een hoentje Groningen kan binnen vallenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 17e bejaardag.Ja pauperweer man. Zaterdag ook als een verzopen kat de stad ingegaan. Was wel ubergeil natuurlijk, 4 natte wijven bij elkaar. Wet t-shirtcontest alles.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan trouwens niet lang nachtbaggeren, UPC gaat straks namelijk onderhoud plegen aan het netwerk van 01:00 - 07:00
Sla ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
UPCquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kruisjes altijd lekker.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Herinnert iemand deze nog.Ik eet die in Marokko altijd
[ afbeelding ]g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |