Geef me een R+R op hyves danquote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
sorry, ik vind de Nederlandse taal gewoon mooier.quote:
nee en zal het ook nooit worden.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef alphabetist_rob het volgende:
Twitter is alles wat je nodig hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef alphabetist_rob het volgende:
Twitter is alles wat je nodig hebt.
Kan, maar zijn prachtige woordspelingen en -grappen zijn in het Engels gewoon beter.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sorry, ik vind de Nederlandse taal gewoon mooier.
Haten op twitterquote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook zo'n faalhaas en heb ik het ooit gedaan,
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Haten op twitter. Smerige fascist.
Overkwam mij ook deze avond, midden in een belangrijk berichtquote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Kut facebook, met hun enter = bericht posten. Ik erger me bont en blauw aan dat gebeuren, waarom ben ik eraan begonnen.
Ik ga alles opzeggen, Hyves, Twitter, Faceboek ik kap er allemaal mee.quote:
Kun je gewoon uitzetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom heb je hier wel een profiel dan?
Nou ja het is opzich wel handig, ik regel met een groepje nu bijvoorbeeld dat we binnenkort uit eten gaan met zn allen en via facebook is dat wel handig.quote:
Haha idd, bestaat dat nog steeds?quote:
http://www.cu2.nl/quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha idd, bestaat dat nog steeds?
Spreken in het Engels vind ik wel veel mooier dan in het Nederlands. Vooral als het uit Manchester komtquote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan, maar zijn prachtige woordspelingen en -grappen zijn in het Engels gewoon beter.
Zo te zien al 8 jaar niet meer bijgewerktquote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/
Blijkbaar wel.
Lelijk.
Ja wel handig idd, geloof dat ik er binnenkort ook aan moet geloven.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja het is opzich wel handig, ik regel met een groepje nu bijvoorbeeld dat we binnenkort uit eten gaan met zn allen en via facebook is dat wel handig.![]()
maar voor de rest is het kut.
Vandaar dat ik 1 vriend minder had.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
CU2 had ik vroeger ookNet als Superdudes
Hyves had ik tot voor kort ook, maar onlangs verwijderd
Kudos ditdat.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgensmij heb ik iets gemist.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo te zien al 8 jaar niet meer bijgewerkt
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ze gaan je missenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.
Net als foksquote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hyves laatst ook verwijderd. Deden ze trouwens niet makkelijk over.
ojaquote:
Onder de 18 zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik iets gemist.
Wat is CU2?
Superdudes bedoel ik ja. Dat is echt voor kanslozen die hun eigen kontje likken.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Linkje?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Superdudes bedoel ik ja. Dat is echt voor kanslozen die hun eigen kontje likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |