Sja, flinke zin he?quote:
I'm living a dreamquote:
Omelette du Fromage!!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
Onbewust?
Zitten jullie in onze slaap allerlei commando's toe te fluisteren ofzo?
Uiteraardquote:Op zondag 24 juli 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
Onbewust?
Zitten jullie in onze slaap allerlei commando's toe te fluisteren ofzo?
quote:
dexter en deedeequote:
ben jij er een van die kant?quote:
Ik luister eigenlijk amper....zei je wat?quote:
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*quote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk amper....zei je wat?
That's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!quote:
Wat leuk om te horen!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*
Geloof me, het is de moeite waardquote:
Zo oud ben jij toch nog heul niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*
quote:
Nee, maar ik heb wel een dipje op de 1400quote:
maar we hebben er al zoeen hierquote:
Wat heeft oorpijn met allergie te maken en waarom kan de dermatoloog dat niet doen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
en eigenlijk moet ik nog steeds naar KNO voor die allergietest voor mn oorpijn, maar ik durf niet want naalden![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Leuk joh. Schrijf ik een kaartje aan m'n ex-vriendinnetje omdat ze geslaagd is voor 'r opleiding. Dure pen uit de kast, mooie sjieke bruine inkt erin, en ik schrijven. Droogt die inkt op, lijkt het wel poepgroen door de tint van het papier![]()
![]()
Nouja, de bedoeling was goed, ze moet het er maar mee doen
de KNO arts dacht dat ik last van mn oor kreeg als gevolg van een allergische reactie (hooikoorts ofzo) ,, maar de dag voor dat ik die test moest doen had ik de crematie van mn opa en had er dus niet zoveel zin in en heb afgezegd en moest een nieuwe afspraak maken als ik tijd had.. maar ik wil niet en k durf nietquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat heeft oorpijn met allergie te maken en waarom kan de dermatoloog dat niet doen dan?
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Leuk joh. Schrijf ik een kaartje aan m'n ex-vriendinnetje omdat ze geslaagd is voor 'r opleiding. Dure pen uit de kast, mooie sjieke bruine inkt erin, en ik schrijven. Droogt die inkt op, lijkt het wel poepgroen door de tint van het papier![]()
![]()
poepgroen..quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
![]()
Hij eet veel drop waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poepgroen..
Ik wil niet weten hoe jij poept denk ik
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dusquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poepgroen..
Ik wil niet weten hoe jij poept denk ik
En dan spuit het er natuurlijk ook met grote kracht uit, want je endeldarm en kringspier zijn van het niveau Popye, inclusief tattoo van een ankertje?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dus
Ik eet zeer veel spinazie, maar iets met vrouwen poepen niet denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dus
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan spuit het er natuurlijk ook met grote kracht uit, want je endeldarm en kringspier zijn van het niveau Popye, inclusief tattoo van een ankertje?
Bullshit and you know itquote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet zeer veel spinazie, maar iets met vrouwen poepen niet denk ik
Waarschijnlijk heb ik alleen groen gepoept toen ik baby was.. verder poep ik altijd bruin of zwart door de trekdrop..quote:
Nou, ik denk niet dat de pijn van één naaldenprikje opweegt tegen de pijn die je oor al heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de KNO arts dacht dat ik last van mn oor kreeg als gevolg van een allergische reactie (hooikoorts ofzo) ,, maar de dag voor dat ik die test moest doen had ik de crematie van mn opa en had er dus niet zoveel zin in en heb afgezegd en moest een nieuwe afspraak maken als ik tijd had.. maar ik wil niet en k durf niet
Jij kent duidelijk mijn angst voor naalden nietquote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat de pijn van één naaldenprikje opweegt tegen de pijn die je oor al heeft veroorzaakt.
Dus ga gvd eens naar die oorkruiper.
Daarom zit je wel onder de piercingsquote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn angst voor naalden niet
Tis laatquote:
En tattoos dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat is anders, klinkt raar, maar is echt zo..quote:
ben ik ook bang voor, maar het moet gewoon, want levenslang resultaat en mooi.. En je ziet geen naaldquote:
Als je je ogen dicht doet bij de dokter zie je ook geen naaldquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor, maar het moet gewoon, want levenslang resultaat en mooi.. En je ziet geen naald
Een injectie voelt anders dan dat sampletje bloed dat ze gaan verzamelen hoor! Da's nog minder pijnlijk dan per-ongeluk je vingers onder de hete kraan houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat is anders, klinkt raar, maar is echt zo..
Bij die injecties die ik vroeger wel eens moest halen, had ik honderd keer zoveel pijn als bij alle 4 mn piercings bij elkaar
Dat dusquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet bij de dokter zie je ook geen naald
nee, ze gaan prikken, en dan daar een stofje overheen wrijven.. ofzoiets.. maar ik kan niet tegen naalden.. de laatste keer dat de dokter me een prikje wou geven (en dat was toen ik 19 was) heb ik als een klein kind zitten janken en weggekeken nadat ik eerst 100 keer had gezegd dat het niet ging gebeurenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een injectie voelt anders dan dat sampletje bloed dat ze gaan verzamelen hoor! Da's nog minder pijnlijk dan per-ongeluk je vingers onder de hete kraan houden.
+1.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een erg levendige fantasie.. wel dusquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet bij de dokter zie je ook geen naald
Ik werk in een ziekenhuis(bedjes rondbrengen zeg maar).. Ik loop altijd de kamer uit als ik ze met het prikkarretje naar binnen zie wandelenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
+1.
Als ik er 1 op tv zie krijg ik al de rillingen, kutdingen
have fun en trustenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ben er vandoor. Biertje doen en daarna tukken. Ciao!![]()
Baaai!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ben er vandoor. Biertje doen en daarna tukken. Ciao!![]()
Tetanus prik laatst gehad, nadat ik een ongeluk had met mijn hoofd. was enthousiast bezig met het lopen naar de keuken, sprong een gat in de lucht toen ik richting de keuken ging.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze gaan prikken, en dan daar een stofje overheen wrijven.. ofzoiets.. maar ik kan niet tegen naalden.. de laatste keer dat de dokter me een prikje wou geven (en dat was toen ik 19 was) heb ik als een klein kind zitten janken en weggekeken nadat ik eerst 100 keer had gezegd dat het niet ging gebeuren
hehe, ik heb zelfs nadat ik mn scheen tegen een ijzeren container aan flink had opengehaald niet eens een tetanusprikje gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2011 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tetanus prik laatst gehad, nadat ik een ongeluk had met mijn hoofd. was enthousiast bezig met het lopen naar de keuken, sprong een gat in de lucht toen ik richting de keuken ging.
bloeden dat het deed!.
Hosselaar.quote:
Sorry kon het niet laten.quote:
nee, uiteraard nietquote:
De laatste heeft het niet overleefdquote:
Hij gaf haar naaldhakken cadeau?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste heeft het niet overleefd
Opgegetenquote:
quote:
Oh, ik had je namelijk al lang aan je haren naar de KNO-arts gesleept.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, ik had je namelijk al lang aan je haren naar de KNO-arts gesleept.
Ik ben bang.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de laatste die mij aan mijn haar ergens naartoe probeerde te slepen tegen mijn zin in heeft nu een stukje arm minder
ik niet, vertel eens?quote:
Mooie binnenkomer.quote:
quote:
Ik was nét te laat, vertelquote:
mn pagina was niet vernieuwdquote:
Jij bent gemeen... kinkyquote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de laatste die mij aan mijn haar ergens naartoe probeerde te slepen tegen mijn zin in heeft nu een stukje arm minder
En terechtquote:
ja ik typte iets stoms, want mn pagina stond nog op 1quote:
Ik merk het.quote:
Uhm. Nee. Dank je welquote:
Jij moet veel leren qua fok he?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik typte iets stoms, want mn pagina stond nog op 1
quote:
Ach, laat ik het zo zeggen.... die edit is boeienderquote:
maar nu wil ik het wetenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja ik typte iets stoms, want mn pagina stond nog op 1
Ja ach, als ik dit eenmaal onder de knie heb, ben ik baas over álle mogelijke skillsquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen.... die edit is boeiender
Nieuwsgierigheid is een bitch hequote:
Mij versla je toch niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Ja ach, als ik dit eenmaal onder de knie heb, ben ik baas over álle mogelijke skills![]()
het blijft een mysteriequote:
Lekker mysterieus altijd een pluspunt.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker mysterieus altijd een pluspunt.
en dan ook nog eens eigenwijs en koppig zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een bitch he
+1 overigens
ja, je hebt het maar zwaarquote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ook nog eens eigenwijs en koppig zijn
Ik weet het.. daarom kan je het me beter vertellenquote:
Zijn overrated.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het.. daarom kan je het me beter vertellen
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*trommelgeroffellllllll.......*
...
...
...
"allergie aan je oor..?"
[..]
Ik weet het.. daarom kan je het me beter vertellen
quote:
Mannen ook.quote:
[/quote]quote:Op maandag 25 juli 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn overrated.
[/quote]quote:Op maandag 25 juli 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn overrated.
Quoten wil ook niet lekker lopen he?quote:
Ja door jouw faalquote faalt mijn quote weer.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Quoten wil ook niet lekker lopen he?
Zeg. Wij zijn toch geen familie ofzo he?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ook nog eens eigenwijs en koppig zijn
Wij zijn allemaal overrated!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal overrated!
Dat moet gevierd worden.
ik weetquote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien. De naam is afkomstig uit de visserij.
![]()
![]()
Een goeie bakvis is anders best lekkerquote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien. De naam is afkomstig uit de visserij.
![]()
![]()
Maar je bent te oud voor een bakvis.quote:
een grote fok-familie..quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg. Wij zijn toch geen familie ofzo he?
de ironiequote:
Gelukkig van binnen heb je wel de goede leeftijd voor een bakvis.quote:
Nouja, incest dan maarquote:Op maandag 25 juli 2011 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een grote fok-familie..
[ afbeelding ]
oh gaan we katten?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig van binnen heb je wel de goede leeftijd voor een bakvis.
moet dat?quote:
nee.. toch?quote:
Ach, incest is leuk.... zolang het maar in de familie blijftquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, incest is leuk.... zolang het maar in de familie blijft
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sja, er lopen nou eenmaal users rond waarvan ik er niet aan moet dénken om daar nóóit sex mee te hebbenquote:
stomme trage computerquote:
Maar dan wil ik op zn minst wel lekkere familie incestenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Mja, das het nadeel van incest.... dat komt vooral voor in lelijke familiesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dan wil ik op zn minst wel lekkere familie incesten
sja, 1 maar eigenlijk.. Valt dus ook wel meequote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, er lopen nou eenmaal users rond waarvan ik er niet aan moet dénken om daar nóóit sex mee te hebben
laten wij dan het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, das het nadeel van incest.... dat komt vooral voor in lelijke families
De hele fokfamilie is lelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, das het nadeel van incest.... dat komt vooral voor in lelijke families
Helaas wel.quote:
arme wijquote:
Sorry schat maar het zijn er echt meerderequote:Op maandag 25 juli 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, 1 maar eigenlijk.. Valt dus ook wel mee
Egotripper.quote:
trustenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:32 schreef Crutch het volgende:
Mijn natuurlijke schoonheid valt daar ook buiten hoor!
Bedtijd, schoonheidsslaapje.
niet gezien nogquote:Op maandag 25 juli 2011 00:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat maar het zijn er echt meerdere
Het is in ieder geval beter om jezelf knap te vinden dan lelijk.quote:
gnightquote:Op maandag 25 juli 2011 00:32 schreef Crutch het volgende:
Mijn natuurlijke schoonheid valt daar ook buiten hoor!
Bedtijd, schoonheidsslaapje.
Nee ik ben niet zo knap hoor maar aandacht genoegquote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter om jezelf knap te vinden dan lelijk.
Mooi toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo knap hoor maar aandacht genoeg
Hoezo dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Yup alleen nog een vliegticket en dan kassa!
ik be n knal verliefd op iemand en die ook weer op mij alleen de afstand werkt niet echt mee en zijn moederquote:
ik heb eigenlijk helemaal geen cd's meer... LP'squote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd irritant.... Cd's aan het uitzoeken om eens te kijken wat er weg kan...
Dus ik mijn cd's gesorteerd op "Blijven" "Twijfel" "Weg"
Ben nu de twijfel stapel aan het doornemen. Zitten cd's tussen die rustig 10 jaar niet beluisterd zijn, maar toch gaan ze allemaal naar de "Blijven" stapel
Ah okee, die verdomde afstand ook he.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
ik be n knal verliefd op iemand en die ook weer op mij alleen de afstand werkt niet echt mee en zijn moeder
Omdat ik er meer dan 1000 heb en sommige cd's gewoon echt nooit meer gedraaid zullen worden....quote:
LP's heb ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk helemaal geen cd's meer... LP's
quote:
ik heb heel veel elvisquote:
LP'squote:Op maandag 25 juli 2011 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk helemaal geen cd's meer... LP's
Slecht excuus...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ik er meer dan 1000 heb en sommige cd's gewoon echt nooit meer gedraaid zullen worden....
Maar?quote:
Mja, vind ik niet.... er zit echt rommel tussen.... Ben echt blij dat ik tegenwoordig wat kieskeuriger ben met kopen....quote:
Per maand?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, vind ik niet.... er zit echt rommel tussen.... Ben echt blij dat ik tegenwoordig wat kieskeuriger ben met kopen....
Ondanks dat toch nog recentelijk 2 miskopen gedaan....Maar goed, met 20 cd's per maand is dat op zich een te verwaarlozen percentage
pics!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo knap hoor maar aandacht genoeg
kieskeurig en toch 20 cd's per maand? hoe?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, vind ik niet.... er zit echt rommel tussen.... Ben echt blij dat ik tegenwoordig wat kieskeuriger ben met kopen....
Ondanks dat toch nog recentelijk 2 miskopen gedaan....Maar goed, met 20 cd's per maand is dat op zich een te verwaarlozen percentage
What you are selling, he ain't buyin'quote:
Nou, er wordt heeeeeeel veel muziek uitgebracht in deze wereldquote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kieskeurig en toch 20 cd's per maand? hoe?
Ja, maar 95% is crapquote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, er wordt heeeeeeel veel muziek uitgebracht in deze wereld
boehoe, nou kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met vrouwen in het algemeen en al helemaal niet met bakvissen
you wish.quote:
Je luistert allen top 40?quote:
Zeker, maar ook heel veel slechtequote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je luistert allen top 40?
Er is zoveel goede muziek op deze wereld
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je luistert allen top 40?
Er is zoveel goede muziek op deze wereld
geloof ik, maar toch..quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, er wordt heeeeeeel veel muziek uitgebracht in deze wereld
waaronder dus top 40quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Zeker, maar ook heel veel slechte
kijk, zij snapt wat ik bedoel.quote:
Tja, als je een beperkte muzieksmaak hebt, dan zal je veel dingen crap vinden. Heb je een hele brede smaak, zoals ik, dan is er echt HEEEEEL veel te koop.quote:
helemaalquote:
Je mag zeker nieuwsgierig zijn hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 00:48 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
boehoe, nou kan ik niet meer slapen
...dan mag ik nog wel nieuwsgierig zijn.
ik heb een heel brede muzieksmaak, kan alles waarderen behalve trance en reggaeton.. maar 20 cd's per maand is gewoon onzin.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, als je een beperkte muzieksmaak hebt, dan zal je veel dingen crap vinden. Heb je een hele brede smaak, zoals ik, dan is er echt HEEEEEL veel te koop.
Onzin? Als ik het geld er voor had, dan kocht ik er nog wel meer hoor....quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een heel brede muzieksmaak, kan alles waarderen behalve trance en reggaeton.. maar 20 cd's per maand is gewoon onzin.
ik heb ook een hele brede muzieksmaak,quote:Op maandag 25 juli 2011 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, als je een beperkte muzieksmaak hebt, dan zal je veel dingen crap vinden. Heb je een hele brede smaak, zoals ik, dan is er echt HEEEEEL veel te koop.
Dan zou je dus moeten weten dat er echt enorm veel goede muziek is....quote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik heb ook een hele brede muzieksmaak,
mijn kritiek was juist dat alles wordt volgegooid met top 40 muziek.
behalve top 40 (en zelfs sommige liedjes uit de top 40) is mijn muzieksmaak ook erg breed
hoe wil je 20 (+ 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20...) cd's in één maand draaien??quote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Onzin? Als ik het geld er voor had, dan kocht ik er nog wel meer hoor....
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:55 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hoe wil je 20 (+ 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20...) cd's in één maand draaien??
laat staan dat je iedere maand zoveel cd's koopt.. ben je er zo snel op uitgekeken dan?
20 cd's draaien in een maand is makkelijk hoor...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:55 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hoe wil je 20 (+ 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20...) cd's in één maand draaien??
laat staan dat je iedere maand zoveel cd's koopt.. ben je er zo snel op uitgekeken dan?
Mag ik je 1 tip geven? iTunes winkel....quote:Op maandag 25 juli 2011 00:57 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook. dat heb ik ook nooit ontkent.
maar veel van wat nieuw uitgebracht wordt (en je ook daadwerkelijk kunt vinden in de meeste niet-verstopte-cdzaken), is vaak niet zo mooi
Nou bakvisje ga je slapen?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:57 schreef miss-bakvis het volgende:
laat trouwens maar.
tis te laat voor deze onzin
what took you so long?!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
20 cd's draaien in een maand is makkelijk hoor...
en ik ben er niet snel op uitgekeken hoor.... waarom denk je dat ik na 26 jaar een keer die cd's aan het doorspitten ben...
loop een random land in en je ontdekt bandjes die wij in nederland 'niet eens' kennen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag ik je 1 tip geven? iTunes winkel....en daarna lekker bestellen bij play.com
Muziekwinkels hebben alleen maar bagger... Op Fame na dan....
Echt, moet je een keer in Engeland een muziekwinkel binnenlopen.... Dan ontdek je bandjes die wij in Nederland niet eens kennen....
Vind ik niet... want het gros wordt nog rustig gedraaid hoor....quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
what took you so long?!
na 26 jaar pas eens kijken: oh, wat had ik ook alweer? getuigt naar mijn mening van desinteresse.
Dat bedoel ik. Genoeg muziek dus op deze wereldquote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
loop een random land in en je ontdekt bandjes die wij in nederland 'niet eens' kennen.
whahahahaha 'niet eens'![]()
Dat niet per se. (zou je willenquote:
Nee ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Dat niet per se. (zou je willen)
Maar ik zet mijn denkvermogen een standje terug, voor het niveau
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Net boven de bodem.quote:
nah... nu moet ze een ander spelletje gaan zoekenquote:
We zitten echt op 1 lijnquote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nah... nu moet ze een ander spelletje gaan zoeken
Wat een drama.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nah... nu moet ze een ander spelletje gaan zoeken
Nee, daar ben k gelukkig weer klaar mee.. wat een (letterlijk) kutgedoe is dat toch altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn jullie ook allebei ongesteld nu?
eigenlijk wel.. weet je hoelang het heeft geduurd voor ik deze had gevonden?quote:
En kon je nog op je werk komen van de week met de vierdaagse?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, daar ben k gelukkig weer klaar mee.. wat een (letterlijk) kutgedoe is dat toch altijd
ik nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn jullie ook allebei ongesteld nu?
Nee weet ik niet, maar vertel.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. weet je hoelang het heeft geduurd voor ik deze had gevonden?
makkelijk.. en van een collega een lift terug gehad tot dukenburg waar mn zus me op kwam halen om mee te gaan behang uit zoeken.. En ze doet haar gang en slaapkamer met behang dat ik heb uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En kon je nog op je werk komen van de week met de vierdaagse?
zoek en vind. Makkelijk, maar toch intrigerend.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, maar vertel.
Wat voor spellen hou je van, misschien heb ik nog wel tips
Mah-jong?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoek en vind. Makkelijk, maar toch intrigerend.
Zij ook niet... dus wat dat betreft geldt die lijn nog steedsquote:
quote:
willekeurige pokemon titel.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoek en vind. Makkelijk, maar toch intrigerend.
Kutspel.quote:
Ik heb het nooit gespeeld.quote:
moet je eens doen. is leukquote:
Je kijkt naar dat spel, ziet wat je moet doen en denkt dan: nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan oordelen dat het een kutspel is
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kijkt naar dat spel, ziet wat je moet doen en denkt dan: nee.
Jawel, maar saai, geen verhaal niks. Nee, gewoon een memory waarbij je de plaatjes al kan zien. Lame dus.quote:
http://spele.nl/games/actie/counterstrike/schieten/hitstick-5/quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, maar saai, geen verhaal niks. Nee, gewoon een memory waarbij je de plaatjes al kan zien. Lame dus.
Op welk systeem speel je trouwens?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, maar saai, geen verhaal niks. Nee, gewoon een memory waarbij je de plaatjes al kan zien. Lame dus.
gewoon, windows vista.quote:
schietspelletjes maken me gestrestquote:Op maandag 25 juli 2011 01:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
http://spele.nl/games/actie/counterstrike/schieten/hitstick-5/
thanks, weltrustenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:34 schreef miss-bakvis het volgende:
Ik ga slapen.
trusten!
succes met het vinden van je spel![]()
Valt me nog mee dat ze na die schietpartij van van de week niet hebben geroepen dat het door schietspelletjes komtquote:Op maandag 25 juli 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schietspelletjes maken me gestrest
Komt nog wel.. En Amy is gestorven doordat er drugs en alcohol in films worden gebruikt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze na die schietpartij van van de week niet hebben geroepen dat het door schietspelletjes komt
Eerste wat in mij op kwam: Wie is Amyquote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Komt nog wel.. En Amy is gestorven doordat er drugs en alcohol in films worden gebruikt.
Films zijn evilquote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Komt nog wel.. En Amy is gestorven doordat er drugs en alcohol in films worden gebruikt.
Ik ga dood aan een chihuahua, ik heb net een film over een chihuahua gekekenquote:
Ik ben nu family guy aan het kijken, waar ga ik dan aan dood?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga dood aan een chihuahua, ik heb net een film over een chihuahua gekeken
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu family guy aan het kijken, waar ga ik dan aan dood?
aan Evil Monkeyquote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu family guy aan het kijken, waar ga ik dan aan dood?
Sja, het kan niet altijd geweldig zijn natuurlijkquote:
Dat is waarquote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, het kan niet altijd geweldig zijn natuurlijk
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Slaap. Ik ben met mn gare kop met kleding en al de zee in gedoken. En moest lopen naar huis, want de taxi wou me niet meenemen. Truste.
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 06:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vakantie? Misschien op de kleuterschool..
Ah je blijft gewoon thuis.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Je hoeft helemaal niet te grappen over mijn vakantie. Ik ga kamperen in Nederland... de grap komt vanzelf...
ik werd gisteren nogmaals ernstig aanbevolen daar ook heen te gaan. wat maakt dat zo geweldig?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over wadden eilanden gesproken.... ik wil volgend jaar eigenlijk echt eens naar Oerol
Dat er geen nitwits komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:37 schreef clevy het volgende:
[..]
ik werd gisteren nogmaals ernstig aanbevolen daar ook heen te gaan. wat maakt dat zo geweldig?
dat zal dan wel veranderen als jij afreistquote:
En tot overmaat van ramp was de parkeergarage vol, waardoor op het dek wilde parkeren, maar das een stijle oprit, dus ik doe de slagboom open en wil optrekken, maar het ging fout, dus ik knal achteruit de oprit af, zo met mn bumber tegen de stootrand aanquote:
Ik heb haar al 4x gehoord op de radio vandaag.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Amy winehouse's dood is zeker allang uitgekauwd he?.
Dat is idd het grootste minpunt aan dr doodquote:Op maandag 25 juli 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb haar al 4x gehoord op de radio vandaag.
Ach joh die in Noorwegen waren maar linkse moslims. PVDA stemmers.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd het grootste minpunt aan dr dood.
Echt, dat de dood van een crackhoer breaking news kan zijn tijdens het Noorwegen gebeuren, zo debiel is de wereld.
Oh, dan is het idd prima, dank jequote:Op maandag 25 juli 2011 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh die in Noorwegen waren maar linkse moslims. PVDA stemmers.
Maar serieus. Natuurlijk is Amy in het nieuws. Maar Noorwegen naar mijn idee nog wel een stuk meer en heftiger. En volledig terecht.quote:
I know, het ging mij ook om de term "breaking" dat vind ik iets dat door het minder belangrijke nieuws heenkomtquote:Op maandag 25 juli 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar serieus. Natuurlijk is Amy in het nieuws. Maar Noorwegen naar mijn idee nog wel een stuk meer en heftiger. En volledig terecht.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die verbaast was.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, het ging mij ook om de term "breaking" dat vind ik iets dat door het minder belangrijke nieuws heenkomt.
De dood van een junk, ik vond het niet echt verassend.
Vrouwen en rijden... hopeloze combi.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp was de parkeergarage vol, waardoor op het dek wilde parkeren, maar das een stijle oprit, dus ik doe de slagboom open en wil optrekken, maar het ging fout, dus ik knal achteruit de oprit af, zo met mn bumber tegen de stootrand aan
Nou, dat bleek nergens uitquote:Op maandag 25 juli 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die verbaast was.
Ja, idd. Zo klaar maken en op de fiets naar de bloedbank.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat bleek nergens uit.
Maar goed, genoeg aandacht voor die amoebe. Lekker weer zeg
.
Blooooooooodquote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Zo klaar maken en op de fiets naar de bloedbank..
Mja, honger moet je stillenquote:
Druk leven heb je tochquote:Op maandag 25 juli 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, honger moet je stillen.
Daarna naar de opticien. Nieuwe bril(len) uitzoeken. Heb een gave gezien van Missoni, die wil ik uitproberen.
Veel plezier. Wij werken wel verder...quote:Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef Flena het volgende:
...wacht op een belangrijk telefoontje en dan naar de speeltuin toe
ja dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel plezier. Wij werken wel verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |