Sja, flinke zin he?quote:
I'm living a dreamquote:
Omelette du Fromage!!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
Onbewust?
Zitten jullie in onze slaap allerlei commando's toe te fluisteren ofzo?
Uiteraardquote:Op zondag 24 juli 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
Onbewust?
Zitten jullie in onze slaap allerlei commando's toe te fluisteren ofzo?
quote:
dexter en deedeequote:
ben jij er een van die kant?quote:
Ik luister eigenlijk amper....zei je wat?quote:
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*quote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk amper....zei je wat?
That's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!quote:
Wat leuk om te horen!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*
Geloof me, het is de moeite waardquote:
Zo oud ben jij toch nog heul niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schoonenberg hoorcomfort reclame insert*
quote:
Nee, maar ik heb wel een dipje op de 1400quote:
maar we hebben er al zoeen hierquote:
Wat heeft oorpijn met allergie te maken en waarom kan de dermatoloog dat niet doen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
en eigenlijk moet ik nog steeds naar KNO voor die allergietest voor mn oorpijn, maar ik durf niet want naalden![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Leuk joh. Schrijf ik een kaartje aan m'n ex-vriendinnetje omdat ze geslaagd is voor 'r opleiding. Dure pen uit de kast, mooie sjieke bruine inkt erin, en ik schrijven. Droogt die inkt op, lijkt het wel poepgroen door de tint van het papier![]()
![]()
Nouja, de bedoeling was goed, ze moet het er maar mee doen
de KNO arts dacht dat ik last van mn oor kreeg als gevolg van een allergische reactie (hooikoorts ofzo) ,, maar de dag voor dat ik die test moest doen had ik de crematie van mn opa en had er dus niet zoveel zin in en heb afgezegd en moest een nieuwe afspraak maken als ik tijd had.. maar ik wil niet en k durf nietquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat heeft oorpijn met allergie te maken en waarom kan de dermatoloog dat niet doen dan?
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Leuk joh. Schrijf ik een kaartje aan m'n ex-vriendinnetje omdat ze geslaagd is voor 'r opleiding. Dure pen uit de kast, mooie sjieke bruine inkt erin, en ik schrijven. Droogt die inkt op, lijkt het wel poepgroen door de tint van het papier![]()
![]()
poepgroen..quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
![]()
Hij eet veel drop waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poepgroen..
Ik wil niet weten hoe jij poept denk ik
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dusquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poepgroen..
Ik wil niet weten hoe jij poept denk ik
En dan spuit het er natuurlijk ook met grote kracht uit, want je endeldarm en kringspier zijn van het niveau Popye, inclusief tattoo van een ankertje?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dus
Ik eet zeer veel spinazie, maar iets met vrouwen poepen niet denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eet eens flink spinazie en kijk dan een dag later eens achterom. Zo ongeveer dus
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan spuit het er natuurlijk ook met grote kracht uit, want je endeldarm en kringspier zijn van het niveau Popye, inclusief tattoo van een ankertje?
Bullshit and you know itquote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet zeer veel spinazie, maar iets met vrouwen poepen niet denk ik
Waarschijnlijk heb ik alleen groen gepoept toen ik baby was.. verder poep ik altijd bruin of zwart door de trekdrop..quote:
Nou, ik denk niet dat de pijn van één naaldenprikje opweegt tegen de pijn die je oor al heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de KNO arts dacht dat ik last van mn oor kreeg als gevolg van een allergische reactie (hooikoorts ofzo) ,, maar de dag voor dat ik die test moest doen had ik de crematie van mn opa en had er dus niet zoveel zin in en heb afgezegd en moest een nieuwe afspraak maken als ik tijd had.. maar ik wil niet en k durf niet
Jij kent duidelijk mijn angst voor naalden nietquote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat de pijn van één naaldenprikje opweegt tegen de pijn die je oor al heeft veroorzaakt.
Dus ga gvd eens naar die oorkruiper.
Daarom zit je wel onder de piercingsquote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn angst voor naalden niet
Tis laatquote:
En tattoos dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn angst voor naalden niet
ja, maar dat is anders, klinkt raar, maar is echt zo..quote:
ben ik ook bang voor, maar het moet gewoon, want levenslang resultaat en mooi.. En je ziet geen naaldquote:
Als je je ogen dicht doet bij de dokter zie je ook geen naaldquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor, maar het moet gewoon, want levenslang resultaat en mooi.. En je ziet geen naald
Een injectie voelt anders dan dat sampletje bloed dat ze gaan verzamelen hoor! Da's nog minder pijnlijk dan per-ongeluk je vingers onder de hete kraan houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat is anders, klinkt raar, maar is echt zo..
Bij die injecties die ik vroeger wel eens moest halen, had ik honderd keer zoveel pijn als bij alle 4 mn piercings bij elkaar
Dat dusquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet bij de dokter zie je ook geen naald
nee, ze gaan prikken, en dan daar een stofje overheen wrijven.. ofzoiets.. maar ik kan niet tegen naalden.. de laatste keer dat de dokter me een prikje wou geven (en dat was toen ik 19 was) heb ik als een klein kind zitten janken en weggekeken nadat ik eerst 100 keer had gezegd dat het niet ging gebeurenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een injectie voelt anders dan dat sampletje bloed dat ze gaan verzamelen hoor! Da's nog minder pijnlijk dan per-ongeluk je vingers onder de hete kraan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |