quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Tem het volgende:
Ach Erik heeft twee keer een post over aantijgingen gepost over vergelijkingen van Anders met bepaalde users hier en daar wordt ook niets mee gedaan. Remlof post met insinuaties dat mlg de 41 niet gaat halen, dat hij er alles aan doet om 3-voud een ban aan te smeren, php een soort nazi is...maar ach daar dat is allemaal prima natuurlijk.
Why?quote:
Bij "predict" heb je een voorgevoel op basis van gebeurtenissen. Leg uit.quote:
Nou ja zie mijn eerdere posts. Ik vind het allemaal nogal selectief.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij "predict" heb je een voorgevoel op basis van gebeurtenissen. Leg uit.
Is het ook. Al tijden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou ja zie mijn eerdere posts. Ik vind het allemaal nogal selectief.
Denk het ook niet, daarnaast is het ook nog eens een geweldig nummer van de Kaiser Chiefs en was het van toepassing op de TT.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het ook. Al tijden.
Maar een riot zie ik niet zo snel komen.
Nogmaals wijs me daar dan op in het FB topic, ik lees niet alle SC daar gaat het te snel voor en ik kan ook goed dingen over het hoofd zien. Als het allemaal zo selectief is help me dan om dat te verbeteren. Dit vind ik allemaal nogal simpel en zuur als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Tem het volgende:
Ach Erik heeft twee keer een post over aantijgingen gepost over vergelijkingen van Anders met bepaalde users hier en daar wordt ook niets mee gedaan. Remlof post met insinuaties dat mlg de 41 niet gaat halen, dat hij er alles aan doet om 3-voud een ban aan te smeren, php een soort nazi is...maar ach daar dat is allemaal prima natuurlijk.
Dat zal wel maar dat zegt dan ook wat over je mod taken.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals wijs me daar dan op in het FB topic, ik lees niet alle SC daar gaat het te snel voor en ik kan ook goed dingen over het hoofd zien. Als het allemaal zo selectief is help me dan om dat te verbeteren. Dit vind ik allemaal nogal simpel en zuur als ik eerlijk ben.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
We hebben het Brabants Dagblad gehaald met ons binnenbrandje.
Mooie reclame voor je timmerbedrijfje... alhoewel.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
Nice.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooie reclame voor je timmerbedrijfje... alhoewel.
Je had tenminste de hoogwerker voor je deurquote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
We kregen complimentjes van brandweer en politie voor onze voorzorgsmaatregelen en de genomen acties.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooie reclame voor je timmerbedrijfje... alhoewel.
Als vrijwilliger die het even tussendoor moet doen waarbij de andere twee mods van dit subforum op vakantie zijn met een toch wel heetgebakerd nieuwsitem dat speelt?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zal wel maar dat zegt dan ook wat over je mod taken.
tskquote:De brandweer moest er met een hoogwerker aan te pas komen om de schoorsteen, die waarschijnlijk verstopt zat, schoon te maken.
Je hebt hem gelezen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je had tenminste de hoogwerker voor je deur
Ik vond JoaC het best aardig doen. Mwanatabu is alleen in naam POL-modquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |