Zo, morgen maar weer op naar de action......quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig doosje om cadeau te doen (al zullen de geurtjes wel niks zijn).![]()
1.79ct
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo, morgen maar weer op naar de action......
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapelquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die mand is er ook in het zwart, ik ga kieken deze week
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist wel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapel![]()
Hij ruikt wel ehm bijzonder.
Ja ziet er erg leuk uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!
Ik zag ze vandaag ook liggen. ze vielen me op omdat ze er ook waren met een fluo roze montuurquote:
Die zijn leuk zeg voor maar 1.98quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu net op de website bij de 100 nieuwste artikelen deze dvd's"
[ afbeelding ]
Die middelste gaat over serial killers lijkt me, die zou ik wel willen
Ben ik net naar de Action geweest, ben ik de hoofdlamp vergetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij de Belgen deze hoofdlamp voor 1,79
Die komt dan vermoedelijk aankomende week bij ons in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Hilarisch dingMaar lijkt me vet handig voor een donkere kast, kelder, zolder of berging
Heeft wel 7 led-lampjes nodig als ze op zijn (inbegrepen voor nu, staat er), geen idee wat die kosten...
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.quote:
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een action-verbod
De komende maand niks kopen daar
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef rac het volgende:
[..]
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?
Ga je toch naar de Ikeaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijdelijk he![]()
Mijn vriendje vond dat ik wel heel vaak naar de action ging en thuis kwam met te veel prutsels
Want als je ze nodig hebt, kun je ze nergens vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.![]()
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Stickers die je kunt gebruiken als fotolijstje, 1 euro per vel.
Zoiets als dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een sla centrifuge gekocht![]()
Handig joh!quote:
Ik zie je al gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
slingeren werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!quote:
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!
Als ik dat ga doen op mijn balkonnetje dan slinger ik mijn (onder)buren nat........quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
Tis toch een slacentrifuge?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef trovey het volgende:
Slawaseer is ideaal, dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef trovey het volgende:
Ik was de sla ermee en droog het ermee....altijd volledig gebruik maken van de mogelijkheden.
Jij wilt te veel water in de dressing?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
Sla droogmaken? Het is toch eten, geen servies
Dik kans dat je ze zo weinig zult gebruiken dat ze uiteindelijk gaan lekken. Voor mij geen grootverpakkingen met batterijen meer, wat een bende geeft datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |