quote:Op maandag 25 juli 2011 02:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had net gedaan tegen nelis8![]()
65% balbezit minstens en nog gewoon met 2/3 nul verliezen telkens.
Snel haal dat bericht weg.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik mw2 speel, dan krijg ik ook moordneigingen.
I'll be waiting with a gun an a pack of cigarettes.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Snel haal dat bericht weg.
Voor je het weet wordt je door de CIA van je bed gehaald en voorgoed in Guatanomo Bay opgesloten en gemarteld en moet je uren lang films kijken over hitmakers.
Die heb ik gisteravond ook gezien.quote:
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond ook gezien.Win win situatie, goede film en een lekker snoepje om naar te kijken.
Ja dat vond ik ook een erg mooie vrouw.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ik
Gisteren trouwens Paul gezien, ook best wel een erg toffe film als je van nerd-humor houdt
[ afbeelding ]
Snap ik, maar die mening deel ik niet zo. Al snap ik wel dat dames hem een knappe vent vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een erg mooie vrouw.Maar ik had het natuurlijk over een ander lekker snoepje.
Die staat nog steeds tussen mijn download, toch maar eens gaan kijken dan.
Ook laatst bekeken, vond hem ook wel tof.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ik
Gisteren trouwens Paul gezien, ook best wel een erg toffe film als je van nerd-humor houdt
[ afbeelding ]
??quote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
iemand die vandaag gaat polsen in tillywood?
Denk niet dat je daar vandaag wilt rondlopen als hetero man.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre wel denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die heb ik nog wel liggen voor je, kun je hem dragen op de meet.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre wel denk ik
Dit jaar kan ik helaas niet. Tevens ben ik na de verhuizing mijn uber-gaye roze boa kwijt
Wat een rampquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik helaas niet. Tevens ben ik na de verhuizing mijn uber-gaye roze boa kwijt
BOE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel joh is machtig mooi juist!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar vandaag wilt rondlopen als hetero man.
Jij snapt hetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
jawel joh is machtig mooi juist!
MW2 SC minecraft server!quote:
Nee was een tipquote:
quote:Men neme een inktvis", zo begint ongeveer het recept van odori-don, een Japanse delicatesse waarbij de ober een dansende inktvis op je portie rijst zet.
Het dier wordt eerst half onthoofd, en is dus wel degelijk dood. De inktvis begint echter te bewegen eens je er sojasaus op giet. Dat heeft te maken met het natrium in die saus, dat neuronen activeert en zo de spieren van het dier doet samentrekken. Het trucje werkt ook met kikkerbilletjes.
YouTubegebruiker Richard Fan filmde het hele gebeuren in een restaurant in Hokkaido. Het filmpje staat al online sinds september, maar is de afgelopen dagen uitgegroeid tot een internethit. Uiteraard wordt de inktvis voor u eerst versneden en lekker gebakken of gefrituurd. Smakelijk! (sam)
Kikkerbilletjes daarintegenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk dit dan...
[..]
Dat eet je toch niet..![]()
![]()
![]()
Zeker wel, keihard zuipenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
jawel joh is machtig mooi juist!
Lekker toch, gewoon verse shit.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk dit dan...
[..]
Dat eet je toch niet..![]()
![]()
![]()
Stelletje idioten zijn het daar in Japan.quote:
Die mensen moeten hun ogen eens openen om het verschil tussen normaal en niet normaal te weten te komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stelletje idioten zijn het daar in Japan.
Ik weet nou al zeker dat als ik ooit naar Japan ga en dat ik daar 3 weken ben ofzo dat ik dan 3 weken bij de McDonalds eet.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mensen moeten hun ogen eens openen om het verschil tussen normaal en niet normaal te weten te komen.
Als je van een levende mcchicken houdt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet nou al zeker dat als ik ooit naar Japan ga en dat ik daar 3 weken ben ofzo dat ik dan 3 weken bij de McDonalds eet.
Kijk mensen, dit is nou een bekrompen wereldbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mensen moeten hun ogen eens openen om het verschil tussen normaal en niet normaal te weten te komen.
Ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet nou al zeker dat als ik ooit naar Japan ga en dat ik daar 3 weken ben ofzo dat ik dan 3 weken bij de McDonalds eet.
Las ik ook al, hij vond het online multiplayer gedeelte een uitstekende oefening om 85 onschuldige kamperdeers neer te maaien. Whut? Gelukkig zei hij er ook bij dat WoW een uitstekend excuus was om te oefenen (????).quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef tliciouz het volgende:
Gaan we weer.
Call of Duty goede training voor Breivik
Dit gaat mij dan net te ver, die inktvis zou ik zo eten (mits gefrituurd) maar die vis leeft nog, vind het alleen maar zielig voor dat beest.quote:
Niet veel mensen hebben een killstreak van 85 gehaald zonder killstreak rewards...quote:
Uh, die inktvis leeft ook?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Las ik ook al, hij vond het online multiplayer gedeelte een uitstekende oefening om 85 onschuldige kamperdeers neer te maaien. Whut? Gelukkig zei hij er ook bij dat WoW een uitstekend excuus was om te oefenen (????).
[..]
Dit gaat mij dan net te ver, die inktvis zou ik zo eten (mits gefrituurd) maar die vis leeft nog, vind het alleen maar zielig voor dat beest.
Als ik 3 weken in Japan zou zitten zou ik wel helemaal los gaan met die keuken daar, heerlijke gerechten hebben ze en dan kan ik uiteindelijk eens kogelvis proberen. Eens zien of het het risico waard is qua smaak
Lees de post/quote van Sold dan nog eens, tweede alinea:quote:
Je zal er maar naast zitten, je zou hem toch kei hard op zijn bek willen tikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet veel mensen hebben een killstreak van 85 gehaald zonder killstreak rewards...
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lees de post/quote van Sold dan nog eens, tweede alinea:
Het dier wordt eerst half onthoofd, en is dus wel degelijk dood. De inktvis begint echter te bewegen eens je er sojasaus op giet. Dat heeft te maken met het natrium in die saus, dat neuronen activeert en zo de spieren van het dier doet samentrekken. Het trucje werkt ook met kikkerbilletjes.
Hij kijk echt zo van: Nou dat heb ik toch wel eventje mooi voor elkaar gekregen.quote:
Had je dat nog niet gelezen? Er zijn al vrouwen op een of ander forum geweest die hem helemaal geweldig vinden enz.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ben benieuwd wanneer de eerst domme wijven Breivik huwelijks aanzoeken sturen in zijn cel. Dat heb je toch altijd van die triste wijven die geil worden van misdadegers.![]()
Jij vond hem ook wel iets toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gelezen? Er zijn al vrouwen op een of ander forum geweest die hem helemaal geweldig vinden enz.
Krijg een beetje het haters gonna hate idee vanquote:
Ik ook, ik kwam dit tegen!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
Damn, net ff mijn oude muziek op de pc doorgespit, kwam dit tegen
Hij blijft fucking vet00:16
00:46
En die lichten zijn ook teringvet gedaan
Ik wil ze zo graag nog keer live zien!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk - Alive 2007quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk - Alive 2007
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk Discography
helden
Beiden zwaar baas, alleen Deadmau5 heb ik al gezien. Daft Punk nog nooitquote:
die ga je denk ik ook nooit meer zienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beiden zwaar baas, alleen Deadmau5 heb ik al gezien. Daft Punk nog nooit
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die ga je denk ik ook nooit meer zien
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Mijn ma komt in de week van 14 augustus naar Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Good ol' times.
Herkenbaar, maar als ze dan weer een lekkere stamppot op tafel zet is alles weer vergeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Good ol' times.
Daarom ook Halo Reach met allemaal verschillende classes waar je wel kan rennen en zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef dreamzk het volgende:
Halo 3 online voor het eerst aan het spelen, wat de neuk? Er is geen kont aan, ik kan niet sprinten en ben tering traag. En ik kan alleen maar een paar modes doen omdat ik niet de DLC's heb gekocht. Ksnap niet waarom mensen hiervan een harde piemel krijgen.
Ik heb de liveset van Daft Punk wel gezienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die ga je denk ik ook nooit meer zien
Nicequote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.
Kunnen we dus met wat meer man DiRT 3 doen.
Nice werd tijdquote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.
Kunnen we dus met wat meer man DiRT 3 doen.
Ik zou er in 97 ook bij zijn in Frankrijkquote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de liveset van Daft Punk wel gezien
Beste concert ooitEn ik heb er nogal wat gezien
Oh nee, ze stonden in 2006 op Pukkelpopquote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice werd tijd
[..]
Ik zou er in 97 ook bij zijn in Frankrijk
Hele seizoen al uitgekeken, maar het is echt ziek briljant.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie checkt Blue Mountain State? Die gast met zn pocket pussy.
Xboxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf, kk xbox doet echt verkankerd. Zo traag bij inloggen op live en als ik snel naar vrienden scroll blijft ie ook hangen.
met deze ; of met deze twee :'quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef PierreTT het volgende:
Die boze smiley moet een huilende zijn maar weet niet hoe dat moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |