Ik moet nog 3 viewpoints doen maar die zijn ver van de aquaduct af.quote:
Kijk maar of hij op je map komt te staan als je die haalt, misschien lukt dat.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 viewpoints doen maar die zijn ver van de aquaduct af.
Je houdt van lange worsten?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen naar Berlijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk maar of hij op je map komt te staan als je die haalt, misschien lukt dat.
hell yeah Slim Pringlesquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man first of all, I’m a boss, I just wanna get that across
Man even my dentist hates when I floss
Pull up to the club in a pinto like it’s a Porsche
Garbage bag for one of the windows, spray painted doors
Nicequote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Done, nog steeds 7 op de map.
Gevonden.
Dat is wel vet.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week supporter ik gewoon Red Bull, met mijn Red Bull racing overhemd, op de Red Bull tribune aan de Hungaroring
Trots zijn op Minecraftquote:
Ach, als je al 3 dagen (haast) niet slaapt mag ik dat toch wel meerekenen? En anders noem ik het wel vervelingquote:
Raak je xbox weer eens een keer aan. Of kan je ook geen gold betalen?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach, als je al 3 dagen (haast) niet slaapt mag ik dat toch wel meerekenen? En anders noem ik het wel verveling
Mensen worden er niet vrolijk van helaasch als ik dat tegen 11-8 uur nog doequote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Raak je xbox weer eens een keer aan. Of kan je ook geen gold betalen?
Cod is poep.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mensen worden er niet vrolijk van helaasch als ik dat tegen 11-8 uur nog doe
(Plus, de paar keer dat ik online kwam laatste tijd deed iedereen andere shizzle dan CoD)
Ze weten niet...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:02 schreef Fsmxi het volgende:
Net dit gemaakt in Minecraft
[ afbeelding ]
wat een hond wtf...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
"Maar het ziet er zo slecht en kinderachtig uit"
[ afbeelding ]
Let's go!quote:
ik moest dit topic opnenen terwijl godverdomme formule 1 bezig was jaa!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je kon niet eens een TT verzinnen, je verdient t!
Nee want dan had ik allemaal RedBull lovers achter me aangehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan kon je toch gewoon "waar hamilton voor de win gaan" zetten.
Had net gedaan tegen nelis8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |