Laat me raden...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
Die fucking Alonso, echt een kutlul vind ik hem.
Kutlul? Dudequote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
Die fucking Alonso, echt een kutlul vind ik hem.
Ik moest lachen. Althans als ik nog mag lachen van jou, of reageren op wat je zegt.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kutlul? Dude_!
Groep 7 is de andere kant op man
Neequote:Op zondag 24 juli 2011 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Laat me raden...
Je vind alleen RedBull niet kut?
Dat mag jij zeker jongedamequote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Althans als ik nog mag lachen van jou, of reageren op wat je zegt.
Kampioen wordt hij toch welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef SoldMayor het volgende:
Vettel zit nu zeker ergens grote huillie te doen.
Denk het ook wel.quote:
Kan ik eindelijk en alles live kijken, en eindelijk op een bank zitten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Volgende race is echt een baan voor RedBull dus die zullen daar wel snel gaan.
Binnenkort begint voetbal ook weer...
Wordt nog wat in dit topic met allemaal psv, ajax, feyenoord en twente fans.
One love! No homoquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Dit!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef SoldMayor het volgende:
Yeahhhh Hamilton!!!![]()
redbull![]()
heerlijke race
Dan kunnen de spanningen wel aardig oplopen of niet? Ik ben nogal snel aangebrand betreft voetbalquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Zo oud alles.quote:
Baasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week supporter ik gewoon Red Bull, met mijn Red Bull racing overhemd, op de Red Bull tribune aan de Hungaroring
Nice en om het af te maken deze in je hand.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week supporter ik gewoon Red Bull, met mijn Red Bull racing overhemd, op de Red Bull tribune aan de Hungaroring
Omg, die eerste meteen al.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Oei, als Michhas en SoldMayor dit topic maar niet zien
[Paint/PS] Amy Winehouse
Like a bossquote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Frankii het volgende:
Kutzooi. Afgelopen anderhalve week op vakantie bijna dagelijks gezopen en geblowd. Ik heb nu echt het gevoel dat ik moet afkicken.Maar we blijven uit de buurt van de shop en de koelkast!
Dit kan ik wel waarderen hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Oei, als Michhas en SoldMayor dit topic maar niet zien
[Paint/PS] Amy Winehouse
Mich, weet je waar die laatste broken aquaduct is in Brotherhood?quote:
Heb je alle Borgia towers al kapot gemaakt?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mich, weet je waar die laatste broken aquaduct is in Brotherhood?
Kan m niet vinden en hij staat niet op de kaart.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je alle Borgia towers al kapot gemaakt?
Kijk anders hier even http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Aqueductsquote:
quote:To get 100% synchronization with the Aqueducts mission, the player must not allow Ezio to kill more than two of the Aqueduct workers. A tip to do that is to use fists against the workers: Ezio will knock them out but not kill them.
Ja er is er eentje heel kut om te vinden, had ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mich, weet je waar die laatste broken aquaduct is in Brotherhood?
Kan m niet vinden en hij staat niet op de kaart.
Ja, ik heb al geyoutubed...niks gevonden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja er is er eentje heel kut om te vinden, had ik ook.
YouTube is your best friend denk ik
Nee als het goed is kun je ze wel allemaal in Free Roam doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, ik heb al geyoutubed...niks gevonden.
Er staan maar 7 op de kaart. Is die 8ste die missie die je moet doen?
Ik moet nog 3 viewpoints doen maar die zijn ver van de aquaduct af.quote:
Kijk maar of hij op je map komt te staan als je die haalt, misschien lukt dat.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 viewpoints doen maar die zijn ver van de aquaduct af.
Je houdt van lange worsten?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen naar Berlijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk maar of hij op je map komt te staan als je die haalt, misschien lukt dat.
hell yeah Slim Pringlesquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man first of all, I’m a boss, I just wanna get that across
Man even my dentist hates when I floss
Pull up to the club in a pinto like it’s a Porsche
Garbage bag for one of the windows, spray painted doors
Nicequote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Done, nog steeds 7 op de map.
Gevonden.
Dat is wel vet.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Trots zijn op Minecraftquote:
Ach, als je al 3 dagen (haast) niet slaapt mag ik dat toch wel meerekenen? En anders noem ik het wel vervelingquote:
Raak je xbox weer eens een keer aan. Of kan je ook geen gold betalen?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach, als je al 3 dagen (haast) niet slaapt mag ik dat toch wel meerekenen? En anders noem ik het wel verveling
Mensen worden er niet vrolijk van helaasch als ik dat tegen 11-8 uur nog doequote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Raak je xbox weer eens een keer aan. Of kan je ook geen gold betalen?
Cod is poep.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mensen worden er niet vrolijk van helaasch als ik dat tegen 11-8 uur nog doe
(Plus, de paar keer dat ik online kwam laatste tijd deed iedereen andere shizzle dan CoD)
Ze weten niet...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:02 schreef Fsmxi het volgende:
Net dit gemaakt in Minecraft
[ afbeelding ]
wat een hond wtf...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
"Maar het ziet er zo slecht en kinderachtig uit"
[ afbeelding ]
Let's go!quote:
ik moest dit topic opnenen terwijl godverdomme formule 1 bezig was jaa!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je kon niet eens een TT verzinnen, je verdient t!
Nee want dan had ik allemaal RedBull lovers achter me aangehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan kon je toch gewoon "waar hamilton voor de win gaan" zetten.
Had net gedaan tegen nelis8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |