Had je dat nog niet gelezen? Er zijn al vrouwen op een of ander forum geweest die hem helemaal geweldig vinden enz.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ben benieuwd wanneer de eerst domme wijven Breivik huwelijks aanzoeken sturen in zijn cel. Dat heb je toch altijd van die triste wijven die geil worden van misdadegers.![]()
Jij vond hem ook wel iets toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gelezen? Er zijn al vrouwen op een of ander forum geweest die hem helemaal geweldig vinden enz.
Krijg een beetje het haters gonna hate idee vanquote:
Ik ook, ik kwam dit tegen!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
Damn, net ff mijn oude muziek op de pc doorgespit, kwam dit tegen
Hij blijft fucking vet00:16
00:46
En die lichten zijn ook teringvet gedaan
Ik wil ze zo graag nog keer live zien!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk - Alive 2007quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk - Alive 2007
G:\Stuff van de 300gig\Daft Punk Discography
helden
Beiden zwaar baas, alleen Deadmau5 heb ik al gezien. Daft Punk nog nooitquote:
die ga je denk ik ook nooit meer zienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beiden zwaar baas, alleen Deadmau5 heb ik al gezien. Daft Punk nog nooit
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die ga je denk ik ook nooit meer zien
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Mijn ma komt in de week van 14 augustus naar Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Good ol' times.
Herkenbaar, maar als ze dan weer een lekkere stamppot op tafel zet is alles weer vergeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Good ol' times.
Daarom ook Halo Reach met allemaal verschillende classes waar je wel kan rennen en zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef dreamzk het volgende:
Halo 3 online voor het eerst aan het spelen, wat de neuk? Er is geen kont aan, ik kan niet sprinten en ben tering traag. En ik kan alleen maar een paar modes doen omdat ik niet de DLC's heb gekocht. Ksnap niet waarom mensen hiervan een harde piemel krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |