Mijn ma komt in de week van 14 augustus naar Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Herkenbaar, maar als ze dan weer een lekkere stamppot op tafel zet is alles weer vergeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Frankii het volgende:
Ben weer eens bij mij ouders. Mijn vader ligt op de bank te snurken, en mijn moeder zegt dat ie stil moet zijn terwijl ze naar een EO programma kijkt.
Good ol' times.
Daarom ook Halo Reach met allemaal verschillende classes waar je wel kan rennen en zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef dreamzk het volgende:
Halo 3 online voor het eerst aan het spelen, wat de neuk? Er is geen kont aan, ik kan niet sprinten en ben tering traag. En ik kan alleen maar een paar modes doen omdat ik niet de DLC's heb gekocht. Ksnap niet waarom mensen hiervan een harde piemel krijgen.
Ik heb de liveset van Daft Punk wel gezienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die ga je denk ik ook nooit meer zien
Nicequote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.
Kunnen we dus met wat meer man DiRT 3 doen.
Nice werd tijdquote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Onze baas nelis8 is ook DiRT halen.
Kunnen we dus met wat meer man DiRT 3 doen.
Ik zou er in 97 ook bij zijn in Frankrijkquote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de liveset van Daft Punk wel gezien
Beste concert ooitEn ik heb er nogal wat gezien
Oh nee, ze stonden in 2006 op Pukkelpopquote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice werd tijd
[..]
Ik zou er in 97 ook bij zijn in Frankrijk
Hele seizoen al uitgekeken, maar het is echt ziek briljant.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie checkt Blue Mountain State? Die gast met zn pocket pussy.
Xboxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf, kk xbox doet echt verkankerd. Zo traag bij inloggen op live en als ik snel naar vrienden scroll blijft ie ook hangen.
met deze ; of met deze twee :'quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:11 schreef PierreTT het volgende:
Die boze smiley moet een huilende zijn maar weet niet hoe dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |