Hoe tof!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Taartje ter afscheid van mijn stageplaats.
welke dag en hoe laat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:30 schreef MarjoBlabla het volgende:
Whaaah! Op TLC komt nu iedere week DC Cupcakes! Dit is 's avonds op de zender Animal Planet.
Ik weet wat mijn favo zender wordt als ik volgende week in mijn eigen kamertje zit (ik ga dit weekend verhuizen) ^^ Eindelijk geen vader of moeder die zeurt dat je te veel bakt xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef kuukuh het volgende:
Elke werkdag om 18.00uur:
http://www.tlc.nl/tv-shows/dc-cupcakes
Er zijn veel filmpjes van te vinden:
http://tlc.howstuffworks.com/tv/dc-cupcakes
Ook van cake boss:
http://tlc.discovery.com/videos/cake-boss/
Mooiquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Taartje ter afscheid van mijn stageplaats.
Dit ga ik even onthouden voor mijn zwangere vrienden. Leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Silmarwen het volgende:
Trinity, mooi! Ik vind zwart fondat zo moeilijk mooi te krijgen, als er al iets frictie is wordt het snel grijzig!
Afgelopen weekend een taart gemaakt voor kersverse ouders van een meisje.
5 lagen cake, 2 daarvan chocola, 3 normaal en tussen de lagen in een vulling van slagroom met cointreau en muisjes! De foto is weereens slecht, moet echt eens de camera gebruiken ipv mijn mobiel.
[ afbeelding ]
Shit hey, is dat maar een uurtje werkquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijn eigen verjaardag, heel snel in elkaar gedraaid. Echt record taart maak tijd, nog geen uur.Vandaar de slordige afwerking. Ik vier het pas over 3 weken en dan komt de echte taart.
Biscuittaart met cocosslagroom als vulling.
Het is toch een zwarte toga met witte bef? Neem dus aan dat de stageplaats bij een advocatenkantoor was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi, maar staat het ook nog ergens voor? Het 'figuur', zeg maar.
Toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is toch een zwarte toga met witte bef? Neem dus aan dat de stageplaats bij een advocatenkantoor was.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef Skaai het volgende:
Beslag uit mijn 500 cupcake recepten boekje en inderdaad kleurstof erdoor. Ze zijn heeeerlijk! Heb een witte topping met monchou, poedersuiker en slagroom (geen roomboter) en ik doe er kleuren smarties overheen.
Geen foto van de topping, wel van de cakejes
Ik had hysterische bakvormpjes van mijn moessie gehad, dus vandaar dat ik dit wilde proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het originele recept van Harajuku is 100 gram (room)boter, 200 gram monchou, 120ml geklopte slagroom, 2 tl vanille essence en een bus poedersuiker. Oh en eventueel levensmiddelenkleurstof naar keuze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Nijna het volgende:
Oeh ziet er goed uiten bij zulke hysterische cupjes past het helemaal.
Die topping daar ben ik erg benieuwd naar, receptje ergens??? En hoe lang is dat houdbaar en dan in of buiten koelkast?
Tijdens het lezen van deze zin ben ik 1 kg aangekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Skaai het volgende:
100 gram (room)boter, 200 gram monchou, 120ml geklopte slagroom, 2 tl vanille essence en een bus poedersuiker.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Tijdens het lezen van deze zin ben ik 1 kg aangekomen.
[..]
[..]
leuk idee en ze zien er lekker uit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef Skaai het volgende:
Beslag uit mijn 500 cupcake recepten boekje en inderdaad kleurstof erdoor. Ze zijn heeeerlijk!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had dus topping over en voorheen zou ik dat opvreten maar omdat ik aan de lijn ben (heb maar 1 cupcake zelf opgegeten!) heb ik het weggegooid. Met pijn in mijn hart, waarschijnlijk van het dichtslibben van mijn aderen
![]()
Bij de tokoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef trui het volgende:
[..]
leuk idee en ze zien er lekker uit!waar koop je zulke kleurstof eigenlijk?
Ja ze zijn allemaal opgegaan. En ze waren dus kei lekkerquote:
Ik vind die topping met de smarties juist "de kers op de taart" (quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal opgegaan. En ze waren dus kei lekker. Ik zit eraan te denken om er iets doorheen te bakken, maar dan ziet het mooie hysterische regenboogje er niet meer uit. De topping met smarties maken het al af. Mischien doe ik wel een kleurentopping
.
Haha daar zou ik verder ook geen moeite mee hebben hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Skaai het volgende:
Nou ik zet mijn tanden graag in die drol
verder gaat het wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ziet er een beetje uit als poep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |