Anders ga jij weer cupmaten checken!quote:
Hij loerde zelfs naar die biertetten van mij!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoe vaak loop je eigenlijk over straat of scan je vanaf het terras cupmaten?
nee, van poitquote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij loerde zelfs naar die biertetten van mij!
Ahh.. logisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Mday het volgende:
Niet. anders ben ik zo'n tiet-kijk-perv en diegene die juist gezien willen worden zijn per definite al cup D+
hell is freezing over!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Het fucking vriest in Italië. Zit je dan met je zomeroutfit in de bergen.
Nee, pheno die een pc koopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Mday het volgende:
[..]
hell is freezing over!
moest Diablo 3 dan niet uitkomen? Of HalfLife3?
Game je echt alleen op pc? Of heb je ook nog wat anders in huis?quote:
Op de meet welquote:Op zondag 24 juli 2011 18:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha,
Stiekem ben ik soms nog erger in het eggie dan hier..
Maar ik heb me netjes gedragen gisteren al zeg ik het zelf
D+ is te groot wmb, ik hoef geen meloenen waar je blikjes mee plat slaat op mijn vriendin...quote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Mday het volgende:
Niet. anders ben ik zo'n tiet-kijk-perv en diegene die juist gezien willen worden zijn per definite al cup D+
Alleen iets over een cupmaat zeggen zegt helemaal niets, daar een 65D net zoveel borst is als een 75Bquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
D+ is te groot wmb, ik hoef geen meloenen waar je blikjes mee plat slaat op mijn vriendin...
Dat snappen mannen nietquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alleen iets over een cupmaat zeggen zegt helemaal niets, daar een 65D net zoveel borst is als een 75B
Als ik een cup D zou hebben, zouden mijn borsten net zo groot zijn als die van Lotquote:
Haha ja er vanuit gaande dat ze die van ons vergeleken hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik een cup D zou hebben, zouden mijn borsten net zo groot zijn als die van Lot
Zo beter denk je
Nee schat, daar zijn geen verschillende cupmaten in;)quote:
Maar oh zo lekker om in te bijtenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee schat, daar zijn geen verschillende cupmaten in;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |