Als twee onschuldige peeps in de groene weide?quote:
Ik ben altijd onschuldig! * Pheno laat de regen stoppenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als twee onschuldige peeps in de groene weide?. /strooit met bloemetjes.
yeah well ik voorspel gewoon dat er weer een zondebok gezocht moet worden voor de psychopaat, en dit is dan weer een open deurquote:Op zondag 24 juli 2011 19:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Laten we ons inderdaad druk gaan maken over de spelletjes die deze psychopaat speelde.. Vergeet vooral zijn militaire achtergrond en z'n vergunningen voor een shotgun en een automatisch wapen...
Ik zet mijn geld op black ops!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:09 schreef Mday het volgende:
yeah well ik voorspel gewoon dat er weer een zondebok gezocht moet worden voor de psychopaat, en dit is dan weer een open deur
Gij pinguinische held.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd onschuldig! * Pheno laat de regen stoppen
Laten we hopen dat die Noren nuchter genoeg zijn om te realiseren dat het dus geen drol uitmaakt welke spellen zo'n gek speeltquote:Op zondag 24 juli 2011 19:09 schreef Mday het volgende:
[..]
yeah well ik voorspel gewoon dat er weer een zondebok gezocht moet worden voor de psychopaat, en dit is dan weer een open deur
Londen voor drie uur gamenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Mday het volgende:
wrom?
oh en ik heb hondje geleerd om mijn schoenen te halen als ik m uit wil laten
achjaa, ik ben allang blij dat we in nederland wonen, die doen niet zo moeilijk (zombies moet groen bloed in germaniëquote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die Noren nuchter genoeg zijn om te realiseren dat het dus geen drol uitmaakt welke spellen zo'n gek speelt
Ahw. Dat arme beestquote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Mday het volgende:
wrom?
Die had ie nietquote:
Door 1 'dodgy pill'? Lijkt me dat Winehouse wel wat meer gewend isquote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef Cliffy het volgende:
in other news:
http://www.spitsnieuws.nl(...)use-overleed-aan-xtc
Wijnhuis mogelijk dood aan XTC..
Ahh! Je kunt die beestjes zoveel leren.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Mday het volgende:
wrom?
Maar waarom schoenen halen voor het uitlaten?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh! Je kunt die beestjes zoveel leren.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Door 1 'dodgy pill'? Lijkt me dat Winehouse wel wat meer gewend is
Is alweer voorbijquote:Op zondag 24 juli 2011 19:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar waarom schoenen halen voor het uitlaten?
Hoe is het met je chickfest?
oh oh oh waarom geen foto'squote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Geen hilariteiten, alleen torenhoge pumps en jurkjes!![]()
1 bandje van mijn pump schoot los (kapot), grrr toen moest ik andere pumps aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |