SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 24-07-2011 10:50:47 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
uhm, tja.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Je bent trouwens vroeg wakker voor iemand die er laat in lag en daarvoor niet geslapen had.
Ja, het maakt mij niet uit hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef Solique het volgende:
uhm, tja.
Werd wakker en kon niet meer slapen. Dus geen idee.
Kan er zelf ook weinig aan doen, kan niet meer in slaap komen.quote:
Toen mday ook ging voelen bij Lotte of de maat klopte, heb ik niet kunnen fotograferen. I was too shocked.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
Ok nu de roddels van de meet, en zijn er al foto's beschikbaar voor chantage
Om een uur of half 6 waren die er nog niet. Voor zover ik weet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
Ik heb in ieder geval geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
HE DIDN'T!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen mday ook ging voelen bij Lotte of de maat klopte, heb ik niet kunnen fotograferen. I was too shocked.
Jij wilt mij heul niet op je facebookquote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was mijn camera vergeten dus kan geen fotos op facebook mikken
Dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen mday ook ging voelen bij Lotte of de maat klopte, heb ik niet kunnen fotograferen. I was too shocked.
Da's maar goed ook.quote:
Wij hebben ons gedragen dus zoveel zou er niet te zien zijn.quote:
What has been seen....quote:
Jammerquote:
Ik heb het overleefd ..!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar welke man of vrouw is wel zwanger gemaakt door de Poit man?
Als erom gedacht wordt.quote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 24 juli 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb altijd camera mee maar was gister gehaast weggegaan ..
En dit ja.quote:
Dat heb ik ook gemist, wie is Lotte?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dat heb ik ook gemist, wie is Lotte?
Dat is Rossdale ze echte naam in het weekendquote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij om besproken te wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.
Maareh, volgende keer moeten we mannen bespreken Lots. Dar hebben we gisteren jammerlijk in gefaald.
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Fuuuu volgende x gaan jullie gewoon op de foto!
Oh ja! We hebben het helemaal niet over lekkere zangers/drummers/gitaristen gehad.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.
Maareh, volgende keer moeten we mannen bespreken Lots. Dar hebben we gisteren jammerlijk in gefaald.
Des te meer kunnen we roddelenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij om besproken te worden
Genoeg reden voor nog een Brabantse meet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja! We hebben het helemaal niet over lekkere zangers/drummers/gitaristen gehad.
Wat stom!
quote:
Ik zat hier net ook te denken om die dingen te maken!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
Even de croissants uit de oven halen. Tijd voor ontbijt![]()
Nee gisteren waren ze exclusief voor jou!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou .... Laat je nog meer mensen aan je tieten zitten
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik had ook totaal niet door dat de halve tafel mijn tieten aan het inspecteren was..
Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen, had niets door..
Okaaaayquote:Op zondag 24 juli 2011 10:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee gisteren waren ze exclusief voor jou!
Afleidings tackiekquote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik had ook totaal niet door dat de halve tafel mijn tieten aan het inspecteren was..
Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen, had niets door..
Waarom nietquote:Op zondag 24 juli 2011 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zat hier net ook te denken om die dingen te maken!
Dan had hij bij babe moeten raden!! Maar goed ik was nog steeds niet echt onder de indruk van zijn skills.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.
Hij zit in het complot. Altijd. Immer. Overigens was het Babe die Mday uitdaagde om te raden.
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.
Hij zit in het complot. Altijd. Immer. Overigens was het Babe die Mday uitdaagde om te raden.
True. True.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dan had hij bij babe moeten raden!! Maar goed ik was nog steeds niet echt onder de indruk van zijn skills.
Ik zou pas onder de indruk zijn als hij op straat 10 random vrouwen achter elkaar goed kan raden.
Oh nee zou het...quote:
Shar.quote:
Nouja, daar valt wel over te praten hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ikmoet nog even regelen dat ik ook aan de boobs van babe en kuuks mag zitten ... Daar kan poit nog wat van leren
Yaaaaay!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, daar valt wel over te praten hoor.
Ik praat nooit in verkleinwoordenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jan dat komt door fruit! Dat is zo'n typische man die geen namen kant onthouden!quote:
dionysusquote:
In het pashokje van de V&D?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
En dan koei ook nog even, dan is t rijtje compleet!
Dat klinkt meer als een dinosaurus.quote:
Ik weet nu niet meer wat ik moet gelovenquote:
Damn, waarom hebben jullie dat ook verteld!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De V&D kunnen jullie toch niet vinden
Dat heb je niet, ik hoor en zie gewoon allesquote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn, waarom hebben jullie dat ook verteld!
Jaja, zeker een rocket scientistquote:Op zondag 24 juli 2011 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb je niet, ik hoor en zie gewoon alles
Geen ideequote:
Ow. Sorry. Iemand heeft je dan niet in de Wiki toegevoegd. Moment.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fuu nu ben ik weer uit de op.
Ik sta steeds 1 topic in de OP
Ja hoewist.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
Zie nu pas dat mijn ava niet klopt in de OP
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow. Sorry. Iemand heeft je dan niet in de Wiki toegevoegd. Moment.
quote:
Ok, je zit er in.quote:
Braafquote:Op zondag 24 juli 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]Zal m voorlopig niet meer wijzigen dan.
Wait, whatquote:Op zondag 24 juli 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou .... Laat je nog meer mensen aan je tieten zitten
Die konden jullie toch moeilijk vinden.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaja, zeker een rocket scientist
quote:
Ook een schijt hekel aanquote:Op zondag 24 juli 2011 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Waarom moet iedere film tegenwoordig in 3D worden vertoond.
Ja, kom jij voortaan es gewoon vroeg in de middag, in plak van laat.quote:
Vind het ook totaal nietsquote:Op zondag 24 juli 2011 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Hatelijk he!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Dat idee heb ik ook. En sowieso is zo'n 3D-bril niet handig i.c.m. met eigen bril. En zonder eigen bril zie ik alleen vlekken op zo'n schermquote:Op zondag 24 juli 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hatelijk he!
Ik ben daar ook geen fan van, ik heb regelmatig migraine en heb het idee dat 3D dat nog wel eens kan triggeren.
Hm, nou. Wat een pokkemanier om mensen over te halen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Omdat 3D films niet te downloaden zijn en ze daarmee mensen proberen over te halen om films toch gewoon in de bios te gaan kijken.
Hier precies hetzelfde! (quote:Op zondag 24 juli 2011 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Omdat 3D films niet te downloaden zijn en ze daarmee mensen proberen over te halen om films toch gewoon in de bios te gaan kijken.
Ik heb alleen Avatar in 3D gezien, maar die film heb ik de laatste 30 minuten zonder bril gekeken omdat ik barstende hoofdpijn kreeg.
Haha iedereen misselijk na de film.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Als je nou in een Rollercoaster Tycoon-film zou zitten, werd het al anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |