Dat heb ik ook gemist, wie is Lotte?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen mday ook ging voelen bij Lotte of de maat klopte, heb ik niet kunnen fotograferen. I was too shocked.
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dat heb ik ook gemist, wie is Lotte?
Dat is Rossdale ze echte naam in het weekendquote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist, wie is Lotte?
Ik was er ook niet bij om besproken te wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.
Maareh, volgende keer moeten we mannen bespreken Lots. Dar hebben we gisteren jammerlijk in gefaald.
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Fuuuu volgende x gaan jullie gewoon op de foto!
Oh ja! We hebben het helemaal niet over lekkere zangers/drummers/gitaristen gehad.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat scherp voor de zondagochtend.
Maareh, volgende keer moeten we mannen bespreken Lots. Dar hebben we gisteren jammerlijk in gefaald.
Des te meer kunnen we roddelenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij om besproken te worden
Genoeg reden voor nog een Brabantse meet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh ja! We hebben het helemaal niet over lekkere zangers/drummers/gitaristen gehad.
Wat stom!
quote:
Ik zat hier net ook te denken om die dingen te maken!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:22 schreef Solique het volgende:
Even de croissants uit de oven halen. Tijd voor ontbijt![]()
Nee gisteren waren ze exclusief voor jou!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou .... Laat je nog meer mensen aan je tieten zitten
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik had ook totaal niet door dat de halve tafel mijn tieten aan het inspecteren was..
Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen, had niets door..
Okaaaayquote:Op zondag 24 juli 2011 10:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee gisteren waren ze exclusief voor jou!
Afleidings tackiekquote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik had ook totaal niet door dat de halve tafel mijn tieten aan het inspecteren was..
Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen, had niets door..
Waarom nietquote:Op zondag 24 juli 2011 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zat hier net ook te denken om die dingen te maken!
Dan had hij bij babe moeten raden!! Maar goed ik was nog steeds niet echt onder de indruk van zijn skills.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.
Hij zit in het complot. Altijd. Immer. Overigens was het Babe die Mday uitdaagde om te raden.
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd heel onschuldig met Ross te kunnen kletsen. Maar ondertussen.
Hij zit in het complot. Altijd. Immer. Overigens was het Babe die Mday uitdaagde om te raden.
True. True.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dan had hij bij babe moeten raden!! Maar goed ik was nog steeds niet echt onder de indruk van zijn skills.
Ik zou pas onder de indruk zijn als hij op straat 10 random vrouwen achter elkaar goed kan raden.
Oh nee zou het...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |