Woensdag is FC Utrecht - Málaga.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Staan er voor Malaga eigenlijk nog oefenwestrijden op het programma?
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?quote:
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?
True, maar ik ben lui en wacht op gasten zoals jij die antwoord geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
twitter jij ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
Hij wil je graag volgen natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelf niet, volg alleen wel wat accounts, hoezo?
Ik zou niet weten waarom wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Tronaldo het volgende:
misschien gaan we het juist beter doen tegen betere tegenstanders
Het zou me anders niets verbazen. Malaga heeft flink ingekocht..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
Tegen Malaga komen we te kort, maar het zal heus geen 0-4/5 gaan worden ofzo ..
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb 100% vertrouwen in Koeman maar met deze selectie hebben we de garantie in huis dat we het niveautje VVV Venlo nauwelijks zullen overstijgen. Je kan Mourinho op deze jongens zetten maar dat is trekken aan een dood paard. Koeman zal toch wel wat versterkingen bedongen hebben toen hij het contract tekende? Een elftal met een spits die niet scoort en een keeper die nooit een bal tegenhoud lijkt me geen garantie voor succes. Nou ja afwachten maar.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Bij sommige is het eerder pessimistisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.
Als ik naar de wedstrijd ga steun ik de spelers wel hoor, daar ligt het niet aan.
Verschil van mening dus. Maar er kan nog veel gebeuren, mijns inziens mogen de 'vrienden' wel laten zien wat ze waard zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij sommige is het eerder pessimistisch.
KNVB geeft Feyenoord een hele beperkte mogelijkheid tot investeren, zeker geen miljoenen. Feyenoord en Twente zullen deze week om de tafel gaan, Van Geel wil tussen de 4 en 5 anders blijft hij een jaartje hier.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb echt niets gehoord of gezien van/over Feyenoord sinds vrijdag.
Is er al duidelijkheid van de KNVB, en komen er nog spelers, gaat Fer nog weg?
quote:Van Geel rekent niet meer op transfers
Feyenoord zal deze zomer geen grote rol van betekenis spelen op de Nederlandse transfermarkt. Technisch directeur Martin van Geel liet zondag weten dat er geen grote aankopen verwacht hoeven te worden.
"We maken ons geen illusies. Als we nog wat doen op de transfermarkt, dan alleen iets in de marge", is Van Geel duidelijk in gesprek met NUSport. De KNVB heeft Feyenoord toestemming gegeven spelers te kopen, mits de geďnvesteerde transfersom later in het seizoen terugverdiend kan worden.
Omdat Feyenoord volgend seizoen zwarte cijfers moet schrijven om de proflicentie niet in gevaar te laten komen, wil Van Geel geen enkel risico nemen. "Het is de vraag of je in onze situatie nog spelers moet willen kopen. Daarover gaan we ons nu intern beraden."
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Tronaldo het volgende:
Fer focust zich nu op Feyenoord,en loopt aan t einde van dit seizoen gratis de deur uit.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.
Gezellig met Sparta en Excelsior in één competitiequote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Voor een ongemotiveerde speler doet hij het in de voorbereiding best aardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.
Maar goed, ook die discussie is al 10x gevoerd
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat Fer dan ongemotiveerd gaat voetballen. Misschien juist niet, 1 goed seizoen en de clubs staan in de rij voor je als transfervrije speler.
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.
Laatste bod van Twente was toch 3 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.
Dan kost Fer dus 2,25m PLUS salaris voor een jaartje.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
Die 25% moet je er ook afhalen, waarom zou je dat niet doen?
Legioen kotst hem toch uit man, hoe kan hij nou ooit nog fatsoenlijk voor Feyenoord voetballen na al dat gedoe in media/vermeende dreigementen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik zou hem dan houden ja, een type Fer is zo hard nodig op dit middenveld.
Vergeet niet wat je voor schade oploopt als je dit seizoen 14e wordt. Bijna alle contracten lopen af volgend seizoen
Joop moet gewoon het juiste bedrag neerleggen en anders hebben ze pech.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fer houden: 11e worden.
Fer verkopen: 12e worden.
Is dat 3 miljoen waard? Geen idee. Misschien moet Maurice de Hond eens een peiling houden onder het Legioen en bij meer dan 50% voor Fer gewoon verkopen. Macht aan de mensen, dat idee.
In een jaar tijd kan veel veranderen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Nee dan heeft Feyenoord dus pech.
Joop lacht zich een krul in zijn lul want volgend jaar pakt Twente hem voor niks.
Misschien moet jij eens terugkomen als je wat zinnigers te melden hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fer houden: 11e worden.
Fer verkopen: 12e worden.
Is dat 3 miljoen waard? Geen idee. Misschien moet Maurice de Hond eens een peiling houden onder het Legioen en bij meer dan 50% voor Fer gewoon verkopen. Macht aan de mensen, dat idee.
Ja zoals wat dan?quote:
Die kans is me te groot.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zoals wat dan?
Ik durf met jou te wedden voor een kratje goed bier dat als Fer nu niet vertrekt, hij volgend jaar alsnog (transfervrij) naar Twente gaat.
Ach man wees nou eens reëel, die hele Fer heeft vorig jaar toch geen tyfus laten zien joh.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens terugkomen als je wat zinnigers te melden hebt.
In de tijd dat een Ijslandse spits voor 4 verkocht wordt en een 10 voor 5 is Fer ook wel minimaal 4 waard. En als Twente dat niet heeft kunnen ze mooi het dak op.
Oh wacht...
Hij doet het niet voor het geld, puur voor zijn eigen sportieve verbetering.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:29 schreef Siyara het volgende:
Ik zie hem misschien wel iets anders doen, ergens heengaan waar hij meer tekengeld zou kunnen krijgen bijvoorbeeld.
Fer heeft door de jaren heen minstens net zoveel laten zien als Wijnaldum. Bovendien is Fer international en Wijnaldum niet en is er ook nog eens niet meer de noodzaak voor verkoop.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man wees nou eens reëel, die hele Fer heeft vorig jaar toch geen tyfus laten zien joh.
En nu gaat hij opeens de dragende neger op het middenveld uithangen? De spil in het elftal, zover zelfs dat zijn verblijf voor een jaartje de club miljoenen mag kosten?
Ja ok, maar Wijnaldum heeft met zijn goals (o.a. tegen PSV) vorig jaar wel iets laten zien dat zijn prijs ongetwijfeld heeft opgedreven.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer heeft door de jaren heen minstens net zoveel laten zien als Wijnaldum. Bovendien is Fer international en Wijnaldum niet en is er ook nog eens niet meer de noodzaak voor verkoop.
En dan komen we dus uit bij marktwerking, Twente moet gewoon een acceptabel bod neerleggen. Niets meer en niets minder. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand van jullie die morgen de training gaat bezoeken ?
En Twente gaat het misschien lastig krijgen dit jaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij doet het niet voor het geld, puur voor zijn eigen sportieve verbetering.
Haha ok dan, Ik dacht je vraagt het om te kijken of er nog FOK!autisten gaanquote:
Ik zou het niet meer dan normaal vinden. Dat laatste riep je trouwens ook over Wijnaldum. Ook toen moesten we volgens jou maar met een schijntje akkoord gaanquote:Op zondag 24 juli 2011 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar Wijnaldum heeft met zijn goals (o.a. tegen PSV) vorig jaar wel iets laten zien dat zijn prijs ongetwijfeld heeft opgedreven.
Fer is een overschat spelertje, die op zijn eerste 2 jaar wel steeds de potentie liet zien, maar inmiddels echt nauwelijks meer van meerwaarde is gebleken.
Zelfs jouw vriend fucking Marcel Meeuwis speelde beter op het middenveld. Als Fer kwam dan donderde de hele boel ineen.
Dan blijft staan 1 contractjaar en vermeende potentie. Ik zou er diep respect voor hebben als V Geel voor deze Fer 5 miljoen weet te fiksen. Echt realistisch is het namelijk niet.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha ok dan, Ik dacht je vraagt het om te kijken of er nog FOK!autisten gaan
Wat lul je, PSV kwam vrijwel meteen met die 5m aan. Is nooit sprake geweest van kansloze biedingen. En zeker geen patstelling tussen club en speler.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer dan normaal vinden. Dat laatste riep je trouwens ook over Wijnaldum. Ook toen moesten we volgens jou maar met een schijntje akkoord gaan
Ik zal de quote morgen eens opzoeken.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat lul je, PSV kwam vrijwel meteen met die 5m aan. Is nooit sprake geweest van kansloze biedingen. En zeker geen patstelling tussen club en speler.
Stoer man!quote:
Of hij nu voor 3, 4 of 5 miljoen verkocht wordt vind ik niet interessant. Veel belangrijker is wat je er nu op dit moment voor kunt kopen. Voor schone en vormer betaal je nu nog relatief weinig, maar als die goed presteren betaal je volgend jaar de hoofdprijs.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zou hem ook houden als het bod niet 4 miljoen of meer is.
Als Fer nu verkocht wordt voor 3 miljoen kan Schone + vormer samen voor hooguit 2 miljoen gekocht worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
Schone en Vormer zijn beide transfervrij de volgende zomer.
Roda met Vormer voor een relatief laag bedrag schat ik niet onmogelijk in, maar ik zie Nec Schone niet voor een fooi wegdoen. Volgens mij zien ze in hem zelfs de diepste speler bij Nec en lijkt me stug dat ze hun hele tactiek uitgevogeld in de voorbereiding voor minder dan een miljoen wegdoen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als Fer nu verkocht wordt voor 3 miljoen kan Schone + vormer samen voor hooguit 2 miljoen gekocht worden.
Volgend seizoen vertrekt Fer gratis en heeft Feijenoord meer concurrentie om schone en vormer in te lijven omdat ze transfervrij zijn.
In een jaar kan idd veel gebeuren. Gewoon dit jaar nog halen nu ze willen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Grote kans dat als Schone en Vormer transfervrij zijn kiezen voor een andere club.
Zeker omdat dit seizoen (nu alweer) vrij weinig perspectief lijkt te tonen aangaande voor een dergelijke speler interessante zaken, zoals bijvoorbeeld het behalen van Europees voetbal.
Slim spel van van Geel. Twente komt terug met een bod van 3 miljoen en van Geel gaat akkoord. Heeft ie er toch slim 1 miljoen extra uit weten te slepen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Caland het volgende:
Van mij mag hij ook oprotten hoor, maar niet voor een jodenfooitje.
Goedemorgen heren... zeg het maar!quote:Amrabat kan naar Vitesse: 'Maar Feyenoord wil me ook hebben'
De kans is groot dat de samenwerking tussen Kayserispor en Nordin Amrabat reeds na een half jaar wordt verbroken. De aanvaller staat in de belangstelling van Vitesse. "Feyenoord wil me ook, maar dat ligt veel moeilijker met de transfersom", vertelt Amrabat in De Telegraaf.
Amrabat, die nog een contract voor vier seizoenen heeft en in januari van PSV overkwam, wordt ook gevolgd door Galatasaray en Werder Bremen. De aanvaller schat zelf dat zijn Turkse werkgever hoog in de boom zit qua prijs. "Ik denk, dat de transfersom wel zeven of acht miljoen euro bedraagt", oordeelt Amrabat maandag in het dagblad.
De 24-jarige Amrabat kwam via het voormalige FC Omniworld en VVV-Venlo bij PSV terecht. In Eindhoven speelde de voormalig jeugdinternational in 2,5 seizoen tijd 56 competitieduels en scoorde hij negen keer. In de Turkse Süper Lig liet Amrabat in veertien duels een goede indruk achter, al maakte hij alleen in zijn debuut tegen Istanbul BB (3-2 winst) een doelpunt.
nou schat hij zelf 7 a 8 mln, dat is dus in werkelijkheid 3 max 4, en dus te duur. Hebben we het geeneens over n spel gehad.quote:
Heeft het daar in Turkije wel aardig gedaan hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:30 schreef voice-over het volgende:
Zeven miljoen voor een bij PSV mislukte speler?
Van Geel de nieuwe Munstermann?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:30 schreef SlamD het volgende:
Gewoon 1 miljoen bieden, anders loopt hij over 4 seizoenen gratis de poort uit richting Feyenoord. Sowieso zal hij niet gemotiveerd meer zijn als zijn club het niet accepteert, dus dan kost hij gewoon een miljoen plus 4 x salaris van zo'n miljoen+!
Hadden wij maar zo'n voorzitter. Had het er hier nu een stuk beter uitgezien.quote:
Belachelijk doek.quote:
Volgens mij snap jij het doek niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk doek.
Koeman verdient op z'n minst het voordeel vd twijfel. Je eigen club gun je toch het beste.
Bovendien denk ik dat er wel meer sceptici tav de VG zijn dan 5% vd Feyenoord aanhang.
Tuurlijk. Alles kapot.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was het in Engeland. Nog lekker gereld?
Wat snap ik niet aan het doek?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het doek niet.
[..]
Tuurlijk. Alles kapot.
Vooral mijn eigen lever eigenlijk.
Nee, dat is het dus niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat snap ik niet aan het doek?
Volgens de VG zou toch maar 5% de huidige directie steunen ofzoiets?
quote:Gudde: Kritiek fans gaat te ver
Uitgegeven: 21 juli 2011 13:07
ROTTERDAM - Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord hekelt in het magazine van NUsport de opstelling van 'vijf procent' van de clubaanhangers, die hem en zijn mededirectieleden de laatste weken zwartmaken met publicaties op internet.
“Kritiek is oké, maar soms gaan ze te ver. Dan komen ze doelbewust met leugens om de clubleiding te beschadigen.”
Gudde heeft het idee dat bepaalde supportersgroeperingen zich tot doel hebben gesteld de zittende Feyenoord-top omver te werpen, zonder daarbij aan het clubbelang te denken.
“Ik vind het buitengewoon moeilijk dat het bij sommige supporters niet meer om de waarheid draait, maar om de poppetjes.”
“Wij snappen dat supporters uiterst teleurgesteld zijn over de sportieve prestaties van Feyenoord, die kunnen en mogen we niet bagatelliseren. Maar tegelijkertijd moet je wel altijd bij de feiten blijven.”
Suikeroom
“Ik zou tegen die vijf procent willen zeggen: heb ook eens oog voor het feit dat de club in een jaar tijd zijn schuld heeft gehalveerd! Dat is een ongelooflijke prestatie, zeker omdat het niet via één suikeroom of Russische scheepsmiljardair is gebeurd.”
“Dat die belangrijke nuance door sommige supporters niet meer wordt gezien, vind ik frustrerend. Toch vind ik dat we zo lang mogelijk met ze in gesprek moeten blijven, in het belang van de club.”
Tekst op het doek suggereert toch dat slechts 5% daadwerkelijk voor de komst van Koeman is?quote:
Komt spuit 11 nog even aanquote:Op maandag 25 juli 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tekst op het doek suggereert toch dat slechts 5% daadwerkelijk voor de komst van Koeman is?
Of hoe moet je het dan lezen?
Voor iemand die Feyenoord op de voet volgt zouden dit soort doeken gewoon klare taal moeten zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onduidelijk kutdoek dan.
Voor een buitenstaander onmogelijk te begrijpen en te plaatsen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
Dan niet jongen.
Zoek het lekker uit met je vage pleurisspandoek.
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor iemand die Feyenoord op de voet volgt zouden dit soort doeken gewoon klare taal moeten zijn.
Maar vind het fijn dat je weer iets negatiefs hebt kunnen ontdekken, chapeau.
5% zijn dat onze grote vrienden van de VG weer. Zoiets hoor je inderdaad te weten man.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onduidelijk kutdoek dan.
Voor een buitenstaander onmogelijk te begrijpen en te plaatsen.
Precies.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.
En nee, ik volg niet alle VG pulp en krijg ook niet alle interviews mee, is dat zo gek dan.
Voor iemand die Feyenoord volgt is het wel gek om dat niet mee te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.
En nee, ik volg niet alle VG pulp en krijg ook niet alle interviews mee, is dat zo gek dan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5% zijn dat onze grote vrienden van de VG weer. Zoiets hoor je inderdaad te weten man.
Dat zijn de eckte, eckte Feyenoorders. De harde kern waar Happel graag deel van wil uitmaken maar dat niet meer doet.
Benieuwd wie die vraag over Bruins stelde. Was dat niet gewoon een supporter met zijn shag-stem.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:27 schreef Lastpost het volgende:
Het journalistieke niveau is inmiddels dieper gezakt als Feyenoord.
Volgens mij was dat Dick vd Polder. Oud- Rijnmond analist voor de radio.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd wie die vraag over Bruins stelde. Was dat niet gewoon een supporter met zijn shag-stem.
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Dick vd Polder. Oud- Rijnmond analist voor de radio.
Of die nog in beeld was of iets dergelijks, en of hij iets kon zeggen waar het fout was gegaan bij hem.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Heb even geen beeld hier. Wat was de vraag over Bruins?
Kwam erop neer ofdat Koeman nog iets ziet in Bruins. Wat niet zo is.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Heb even geen beeld hier. Wat was de vraag over Bruins?
Idd, bakte er al jaren niets van.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef PIETR het volgende:
Zegt ook wel veel dat Bruins nog geen club heeft gevonden. Geen enkele club ziet het in hem zitten. Wat volkomen terecht is natuurlijk.
quote:Koeman gaat knokken om Fer te behouden
Ronald Koeman zal er alles aan doen om Leroy Fer te behouden voor Feyenoord. Hij zei dat maandag bij zijn presentatie als nieuwe trainer van de Rotterdamse club.
Fer heeft de afgelopen weken meerdere keren aangegeven Feyenoord te willen verlaten.
Koeman beschouwt Fer als een van de belangrijkste spelers van het huidige, jonge team. 'Die wil je er graag bij houden.'
De nieuwe trainer ziet voldoende potentie in de Feyenoord-selectie, hoewel de mogelijkheden volgens hem in de aanval het geringst zijn. (ANP/Redactie)
Ik zie spitsen uit bierelftal 6e klasse sneller rennen als Van Beukering.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Dan kom je dus bij de Van Beukeringetjes van deze wereld uit.
Wie niet waagt wie niet wint goeie insteek.quote:
De hooligans en de VG drukken zich altijd slecht uit. Waarschijnlijk hebben ze nooit opgelet op school. Waarschijnlijk zijn ze niet vaak naar school geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tekst op het doek suggereert toch dat slechts 5% daadwerkelijk voor de komst van Koeman is?
Of hoe moet je het dan lezen?
Hoezo? Ik vind het wel een goed doek. Ze steunen de selectie en trainer, maar niet de directie. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Belachelijk doek, de VG wordt met de dag lachwekkender.
Klopt, maar als je geen lid bent mag je niet meepraten he.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
De hooligans en de VG drukken zich altijd slecht uit. Waarschijnlijk hebben ze nooit opgelet op school. Waarschijnlijk zijn ze niet vaak naar school geweest.
Lid van wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, maar als je geen lid bent mag je niet meepraten he.
Vrees dat dat wel staat te gebeuren, ja. Varkenoord Groep valt niet meer serieus te nemen wat betreft hun aanpak en rest van de supporters kan niet meer het geduld op brengen om te wachten.quote:Gelukkig gaat medio september de Stadionweg op de schop, kunnen de heren Neanderthalers zich weer uitdrukken in voor hun begrijpelijke taal (stenen) .
Men zou beter moeten weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Lid van wat?
[..]
Vrees dat dat wel staat te gebeuren, ja. Varkenoord Groep valt niet meer serieus te nemen wat betreft hun aanpak en rest van de supporters kan niet meer het geduld op brengen om te wachten.
Klassiekertje.quote:
Het is al knap dat er deze keer geen spelfouten instaanquote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef voice-over het volgende:
De hooligans en de VG drukken zich altijd slecht uit. Waarschijnlijk hebben ze nooit opgelet op school. Waarschijnlijk zijn ze niet vaak naar school geweest.
Het is voor sommigen de enige manier om iets te bereiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Men zou beter moeten weten.
Uiteindelijk gaat dat ge-rel over wanbeleid of vanuit onvrede over prestaties de club ook niet vooruit helpen.
Voor het eerst in jááááren.quote:Training dinsdagmiddag om 14.30.
De training van dinsdagmiddag vangt aan om 14.30 uur. Aanvankelijk stond de oefensessie gepland om 14.00 uur. Dinsdagochtend wordt er om 10.30 uur getraind. Beiden trainingen vinden plaats op Varkenoord.
We weten allemaal wel dat dat niet zal gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
Hoop dat dat zich deze keer eens niet beperkt tot een reeks laffe preventiemaatregelen betreft waar ook de goeden onder moeten lijden.
Toen hij vertrok uit De Kuip woog hij de helft:quote:Op maandag 25 juli 2011 16:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaargewicht aan het werk in De Kuip.
stouten is op vakantie..quote:Op maandag 25 juli 2011 17:02 schreef Caland het volgende:
Toevallig trouwens dat niet Stouten maar ene Sinclair vandaag verslag deed van de persco.
Nopequote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 24-07-2011 om 09:27:34Donderdag genoten in Zeezout dankzij @zeezoutpats. Nu vrij tot 5-8 en dus twexit. Op de dag van @excelsiorrdam - #Feyenoord meld ik me weer. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 25-07-2011 om 17:40:14Intern hebben ze bij #Feyenoord de hoop op de komst van Lasse #Schöne nog niet opgegeven. Schone heeft bij #NEC nog een contract tot 2012. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 25-07-2011 om 17:42:55Schöne moet tussen de 1 en 1,5 miljoen euro kosten. Binnen #Feyenoord beraadt men zich erop, of het verantwoord is te investeren in spelers. reageer retweet
Klopt.quote:
quote:ROTTERDAM - Keeperstrainer Patrick Lodewijks blijft actief voor Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel maakte dat maandag bekend.
Lodewijks assisteerde de afgelopen jaren Mario Been bij de Rotterdamse club. Been vertrok onlangs toen bleek dat een groot deel van de selectie geen vertrouwen meer in hem had.
De andere assistent Leon Vlemmings heeft wel afscheid genomen van Feyenoord. Hij voelde zich verbonden met Been.
sportieve vooruitgang blijft imo gelijk. Wel heb je dan een speler erbij die jarenlang onder contract staat ipv Fer die in 2012 transfervrij is.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:31 schreef Merkie het volgende:
Fer verkopen voor 3 miljoen als Twente echt niet verder wilt gaan en dan Schöne kopen. Heb je winst + sportief ga je er op vooruit.
Eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:31 schreef Merkie het volgende:
Fer verkopen voor 3 miljoen als Twente echt niet verder wilt gaan en dan Schöne kopen. Heb je winst + sportief ga je er op vooruit.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk hoop ook niet dat die interesse klopt.
Het echte geld komt pas bij eventuele verlenging, ja. Het is natuurlijk ook niet zo dat Koeman zoveel te eisen had, en wij niet te bieden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Voor het geld heeft Koeman het in elk geval niet gedaan.
Zolang zn eten maar vergoed wordt vindt ie het best volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het echte geld komt pas bij eventuele verlenging, ja. Het is natuurlijk ook niet zo dat Koeman zoveel te eisen had, en wij niet te bieden.
Gio & JP blijven wel bij de clubquote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso is het goed dat JPVG en Gio uit de wind gehouden worden in deze fase.
Mocht het niks worden met Ronald heb je zijn opvolger al in huis.
Tenzij zij ze zich solidair verklaren, wat je tegenwoordig overal hoort.
In tegenstelling tot ''sommige'' spelers.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso is het goed dat JPVG en Gio uit de wind gehouden worden in deze fase.
Mocht het niks worden met Ronald heb je zijn opvolger al in huis.
Tenzij zij ze zich solidair verklaren, wat je tegenwoordig overal hoort.
Ik niet zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef Sjapoela het volgende:
Voorlopig geef ik Koeman een kans. Heel erg benieuwd wat voor ploeg ik tegen Malaga te zien krijg!
quote:Gio looft Van Gastel
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst denkt dat Feyenoord met de aanstelling van Ronald Koeman en Jean-Paul van Gastel als trainers bij het eerste elftal de juiste keuze heeft gemaakt. Van Bronckhorst verblijft nog in de Verenigde Staten en was gisteren (maandag) niet bij de presentatie en de eerste training van zijn nieuwe collega’s.
„Maar ik heb wel contact met Ronald Koeman gehad en met Jean-Paul van Gastel heb ik in het afgelopen jaar heel nauw samengewerkt, toen ik bij hem stage liep in de jeugdopleiding van Feyenoord. Ik heb daar kennis kunnen maken met zijn voetbalvisie en hoe hij werkt met de beste jeugdspelers van de club. Daar heb ik bewondering voor gekregen. De visie van Van Gastel is geweldig’’, laat Van Bronckhorst weten.
Het is duidelijk dat de voormalige captain van Feyenoord en het Nederlands elftal de samenwerking ziet zitten. Daarbij zal niet voor een zachte aanpak worden gekozen. In de omgeving van Van Bronckhorst, zo weet hij, worden al grappen gemaakt over de nieuwe ’KGB’ (Koeman, Gastel, Bronckhorst, red.), die bij Feyenoord regeert.
Van Bronckhorst: „Het gaat vooral om het ontwikkelen van de talenten die Feyenoord als club in huis heeft en die doorstromen vanuit de jeugd. Daar moet het hardste aan worden gewerkt en dat wordt bepalend voor het op een hoger plan brengen van de club. Ik ken Ronald al heel wat jaren, heb met hem samengespeeld en denk dat zijn ervaring de spelers kan helpen.”
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:15:56De verhalen gaan rond, dat wanneer de Vrienden van #Feyenoord 30 miljoen bij elkaar hebben, Boudewijn Poelmann zal terugkeren in de RvC. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:17:29Eric #Gudde zal dan waarschijnlijk plaats moeten maken bij #Feyenoord. Poelmann is eerder opgestapt bij #Feyenoord wegens onvrede over ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:18:15... het functioneren van de RvC en directie van #Feyenoord. Poelmann zelf is ook vriend van #Feyenoord. reageer retweet
Denk jij dat Gudde 'okay' gaat zeggen en zelf opstapt? Of dat hij gesteund door Van Well 'nee' zegt? Zolang het maar ver op de achtergrond plaats vindt dan is het goed, maar anders gaat het weer ten koste van het voetbal.quote:
Als er uiteindelijk druk van de investeerders op Gudde komt (zoals bij Jacobs) dan gaat die wel weg. Als hij slim is tenminste.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Denk jij dat Gudde 'okay' gaat zeggen en zelf opstapt? Of dat hij gesteund door Van Well 'nee' zegt? Zolang het maar ver op de achtergrond plaats vindt dan is het goed, maar anders gaat het weer ten koste van het voetbal.
Is Koeman een trainigspak trainer of een maatpak trainer.quote:
Hij schiet 'm heel mooi kruislings binnen inderdaadquote:
Pak volgens mij. Z'n broer was altijd een trainingspaktrainer, kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Koeman een trainigspak trainer of een maatpak trainer.
De draai is leuk, maar hij heeft wel erg veel tijd en ruimte nodig om daarna te schieten..quote:
Even het juiste gaatje zoeken, zo doet Sneijder het ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De draai is leuk, maar hij heeft wel erg veel tijd en ruimte nodig om daarna te schieten..
Verwacht het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat er nu een stormloop van investeerders komt.
Als 'ie dat nou even tegen Excelsior doet in de eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even het juiste gaatje zoeken, zo doet Sneijder het ook.
Als hij al minuten krijgt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als 'ie dat nou even tegen Excelsior doet in de eerste wedstrijd van het seizoen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Caland het volgende:
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-03-05-2000
Vanaf 14:20.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even het juiste gaatje zoeken, zo doet Sneijder het ook.
Dat wordt nog wat zondag.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 12:18:19Malaga heeft er weer een nieuwe speler bij, weet Marca. Santi Cazorla komt voor 20 miljoen euro over van Villarreal. Wachten op handtekening reageer retweet
Gelukkig maar maakt dat pak wat hij op hwt filmpje aan heeft trouwens dik of is het gewoon een dikke man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij schiet 'm heel mooi kruislings binnen inderdaad
[..]
Pak volgens mij. Z'n broer was altijd een trainingspaktrainer, kan ik me herinneren.
Levensgenieter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig maar maakt dat pak wat hij op hwt filmpje aan heeft trouwens dik of is het gewoon een dikke man.
Sjoerd Mossou.quote:Moedereend Koeman en de wandeling van de hoop
Deze week hoorde ik opperen dat het misschien een leuk idee was om Koeman in een trein de Kuip in te laten rijden, en niet in een helikopter. Of: zet de helikopter juist op het veld deze keer - en laat dan Dick van Well instappen, samen met nog een stel andere bestuurders. Je hoeft de propeller maar te starten of het stadion barst in juichen uit. Succes verzekerd.
De meneer in de auto besloot te remmen, want het was nogal druk op het zebrapad, zeker voor deze tijd van het jaar. Er stak eerst een blonde man in een blauwe Feyenoord-sweater over, de handen losjes in de zakken van zijn kniebroek. Daarna volgde de rest. Een mannetje of duizend, in een licht versnelde wandelpas.
Het is een traditionele wandeling van de hoop, inmiddels. Al die trainers van Feyenoord de laatste jaren, op hun eerste werkdag stapten ze allemaal als een trotse moedereend naar buiten, achtervolgd door een oneindige sliert van kroost. Eerst de poort van het stadion uit en daarna rechtsaf, via het Van Zandvlietplein, schuin de Coen Moulijnweg over, richting het oefenveld op Varkenoord.
Leo Beenhakker deed het fluitend, op een blauwe maandag als Adje Interim, want die had het allemaal al eens meegemaakt. Gertjan Verbeek leek meer op een veldcommandant, met een legertje rekruten in zijn kielzog. En voor Mario Been was het een droom op zichzelf, zijn eerste wandeling met het volk. Ché Guevara, maar dan met twee duimen olijk in de lucht.
Ik kan me best voorstellen dat het een machtig gevoel geeft. Feyenoord, een club van totale chaos en verdeeldheid, maar mooi dat ze allemaal achter jou aanlopen, keurig in de rij. Ronald Koeman moest er gisterochtend vanzelf een beetje van glimlachen, leek het wel. Het voelde lekker.
Die wandeling is een niet te onderschatten fenomeen geworden. Van de helikopter hoeft het Legioen het niet meer te hebben tegenwoordig, want daar komen alleen nog maar voetballers van VVV en Excelsior uitgesprongen. Ooit was juist de wentelwiek het ultieme symbool van hoop, grommend neerdalend vanaf grote hoogte. Een leverancier van dromen.
Maar deze week hoorde ik opperen dat het misschien een leuk idee was om Koeman in een trein de Kuip in te laten rijden, en niet in een helikopter. Of: zet de helikopter juist op het veld deze keer - en laat dan Dick van Well instappen, samen met nog een stel andere bestuurders. Je hoeft de propeller maar te starten of het stadion barst in juichen uit. Succes verzekerd.
Aan sarcasme ontkom je niet meer bij het Feyenoord van nu. Martin van Geel kreeg pas de vraag of de spelersgroep eigenlijk al wel over de aanstelling van Ronald Koeman gestemd had, omdat het gerucht ging dat sommige Cabralletjes het niet zo zagen zitten in Sneeuwvlokje. Het was een grapje, maar Van Geel, nog niet zo gewend aan cynisme, gaf doodserieus antwoord.
Maar gelukkig werd het maandag - en toen gloorde er weer hoop. Ronald Koeman stapte de poort uit en een applausje steeg op. Een tikkeltje vertwijfeld, dat wel, maar al snel volgde iedereen het spoor van de nieuwe trainer, schuin over het zebrapad, het heuveltje af, op weg naar het veld.
Veel hoop is er misschien niet meer, maar nog wel een heel klein beetje.
Nicequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Caland het volgende:
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-03-05-2000
Vanaf 14:20.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Verheijen is ermee gestopt en het gezeik begint weer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Verheijen is ermee gestopt en het gezeik begint weer.
Feit is wel dat bij vrijwel alle teams waar Verheijen de schema's maakte er weinig (spier)blessures waren en de teams waren conditioneel topfit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat die lijven niks meer gewend waren onder Mario Been.
Mijn opmerking was dan ook niet zo heel serieus bedoeld. Ik vind het wel jammer dat hij ermee gestopt is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
Sinds het vertrek van Verheijen is er pas één keer (lichtjes) getraind en dat was gisteren.
Volgens het schema wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef Sportex het volgende:
Vandaag en morgen zijn ze toch weer gewoon vrij?
Morgen wel, vandaag niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef Sportex het volgende:
Was dat niet als voorbereiding op de open dag? Al weet ik niet waar ze zich op voor moeten bereiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef Sportex het volgende:
Handtekening oefenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was dat niet als voorbereiding op de open dag? Al weet ik niet waar ze zich op voor moeten bereiden.
quote:Pittige duels tijdens tweede groepstraining Koeman
De tweede groepstraining van Feyenoord onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Ronald Koeman heeft dinsdagochtend voor een groot deel in het teken gestaan van een partijvorm waarin teams van vier veldspelers en een keeper het tegen elkaar opnamen op een klein veld. Tijdens dit trainingsonderdeel ging het er op een druilerig Varkenoord pittig aan toe en werden de spelers doorlopend gecoacht door Koeman en zijn assistent Jean-Paul van Gastel.
De nieuwe technische staf beschikte tijdens de oefensessie net als een dag eerder over achttien veldspelers en de doelmannen Erwin Mulder en Kostas Lamprou. Na een warming-up werd er onder meer een passoefening afgewerkt, waarna de groepstraining werd afgesloten met de partijvorm, die door de spelers werd afgewisseld met een loopoefening onder leiding van fysieke trainer Toine van de Goolberg.
Sekou Cissé, Bart Schenkeveld en Shabir Isoufi hadden zich na de passoefening al afgesplitst van de rest van de spelersgroep en werkten aan de rand van het drukbezochte trainingsveld een individueel programma af onder leiding van hersteltrainer Marcel Cas.
Een drietal spelers liet zich in zijn geheel niet zien op Varkenoord. Bruno Martins Indi en Darley lieten afgelopen vrijdag reeds verstrek gaan tijdens het oefenduel in en tegen Veendam. De verdediger en de doelman kampen met liesklachten en werken individueel aan hun herstel. Miquel Nelom was er wel bij tegen SC Veendam en maakte aan de Langeleegte de eerste helft vol, maar raakte in dat duel geblesseerd aan zijn knie. Het herstel van de jeugdinternational wordt van dag tot dag bekeken.
Feyenoord.nl
Tja best logisch, hoe wil je anders 25.000 boeken weggeven ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ek_coen_moulijn.aspx
Wat een omslachtig gedoe allemaal zeg.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:14 schreef Caland het volgende:
Weet ik veel, laat hem wel opsturen. Weet nu al wat voor een ongeorganiseerde chaos dat gaat worden bij afhalen.
USAquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden de meesten hier van Koeman? Ik heb er wel vertrouwen in. Koeman is een goede trainer zo lang hij geen spelers koopt. Gelukkig hebben we daar Van Geel voor.
Wie is trouwens Jovannie?
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Het spreek wel voor hem dat hij voor Feyenoord kiest in plaats van Arabische oliedollars.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden de meesten hier van Koeman? Ik heb er wel vertrouwen in. Koeman is een goede trainer zo lang hij geen spelers koopt. Gelukkig hebben we daar Van Geel voor.
Wie is trouwens Jovannie?
Ja, of ze wilden hem daar juist NIET hebben en spreekt het juist tegen hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Het spreek wel voor hem dat hij voor Feyenoord kiest in plaats van Arabische oliedollars.
Jawel hij zei ook dat hij ver weg had kunnen gaan trainen maar zag daar sportief geen uitdaging in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, of ze wilden hem daar juist NIET hebben en spreekt het juist tegen hem.
Als dit het een voorteken is dan gaan we echt een klote seizoen tegemoet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef Fuszy het volgende:
Bruno Martins Indi en Nelom zijn geblesseerd. Van Indi had ik eerder vandaag al ergens iets gelezen dat hij de wedstrijd tegen Excelsior niet zou halen en van Nelom lees ik dat ze zijn herstel per dag gaan bekijken. Begint dus al goed. Wie gaat er dan nu op de linksback positie ingezet worden?
Ja man, maar als ik dat zeg betekend dat toch ook niet dat ik meteen de waarheid spreek?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel hij zei ook dat hij ver weg had kunnen gaan trainen maar zag daar sportief geen uitdaging in.
Nee, maar zelfs Gullit krijgt zo'n aanbiedingen. In die landen kijken ze niet zozeer naar je prestaties maar meer naar je naam.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja man, maar als ik dat zeg betekend dat toch ook niet dat ik meteen de waarheid spreek?
nu nog steeds?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs Gullit krijgt zo'n aanbiedingen. In die landen kijken ze niet zozeer naar je prestaties maar meer naar je naam.
quote:Ooooooohhhhhhh
“Van alle supporters die voor 16 juni 2011 hun seizoenkaart hebben verlengd of besteld, is in een speciale bijlage zelfs hun naam en relatienummer opgenomen.”
U ontvangt het boek in plastic folie met zo’n visitekaart-achtig briefje erbij die ze ook gebruiken om Feyenoord Magazine bij je thuis te krijgen. Het is maar hoe je het nieuws brengt natuurlijk…
En voor wie dacht dat het geen grote chaos gaat worden om dat boek op te halen… Feyenoord heeft speciaal de Feyenoord-methode gehanteerd bij het bedenken van de distributie: Om het proces van afhalen in goede banen te leiden, is er een aantal belangrijke regels. Zo is het wel toegestaan om met de seizoenkaart van een ander diens boek af te halen, alleen is het niet toegestaan om in één beurt meerdere boeken af te halen. (…) Ook is het van belang om te weten dat het niet is toegestaan om met een reeds afgehaald boek nogmaals door de tourniquets te gaan om het boek van een ander af te halen.
Dus om het even te verduidelijken, puntsgewijs:
Je mag WEL meerdere boeken ophalen
Je mag NIET deze boeken in één keer ophalen
Je mag WEL nogmaals in de rij gaan staan
Je mag dan NIET dat boek dat je al opgehaald had meenemen
Oh en als je onverhoopt een kind heb dan moet je die maar leren op eigen benen te gaan staan want kinderen moeten ook helemaal zelf uitzoeken hoe ze dat boek gaan krijgen. Wij zullen er staan met een filmploeg, want als dat geen complete totalitaire tyfusbende gaat worden weten we het ook niet meer!
quote:Weer gesprek tussen FSV en Feyenoord
Het bestuur van de FSV heeft afgelopen donderdag een tweede gesprek gevoerd met de (technische) leiding van Feyenoord. Tijdens dit gesprek zijn o.a. een aantal actuele zaken besproken zoals het vertrek van hoofdtrainer Been en het randgebeuren daaromheen in Ermelo.
Ook deze keer zijn alle punten uit de Open brief van 6 juni jl. niet aan de orde gekomen. Het gesprek is door beide kanten als open en constructief ervaren maar heeft er, vanuit de FSV, nog niet aan bijgedragen dat het vertrouwen in de directie en RvC is hersteld.
Door de partijen is afgesproken om maandelijks een structureel overleg, in steeds dezelfde bezetting, met elkaar te houden met een vaste agenda, eventueel aangevuld met waan van de dag zaken.
Daarnaast is het ook mogelijk gemaakt om, als daar door een der partijen behoefte aan is, een of twee gasten bij een dergelijk overleg uit te nodigen om een toelichting te geven bij een agendapunt.t.
Sommige hebben echt niets anders te doen dan alleen maar dingen te zoeken waar ze Feyenoord weer op kunnen afkraken. Ze hadden ook gewoon geen boek kunnen geven.quote:
Gut.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij sommige neemt het nogal trieste vormen aan.
Daar kom je nu pas achter? Jeetje...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als dat Rotterdammers eigen is dan ben ik blij dat ik geen Rotterdammer ben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeiken is volkssport #1quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je komt zeker niet uit Rotterdam jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij sommige neemt het nogal trieste vormen aan.
Ik merk het, ik heb ander bloed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je komt zeker niet uit Rotterdam jijZeiken zit in ons bloed jongen
Joh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig ook geen Rotterdammer (ik ben Hagenaar) maar ik houd wel van zeiken.
Gelukkig is die vreselijke Tour de France voorbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik kijk er zelfs tegenopMaar ach, beter dan komkommertijd.
Daar heb je ook echt last van.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Gelukkig is die vreselijke Tour de France voorbij.
Rotterdammers zeiken maar al te graag op Rotterdam. Maar als anderen op Rotterdam gaan zeiken, dan is het oorlog hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is niet alleen iets voor Rotterdam. Als ik over je moeder ga zeiken schiet je ook in de verdediging ondanks al jullie onderlinge problemen en gezeur (aannames, ik weet).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rotterdammers zeiken maar al te graag op Rotterdam. Maar als anderen op Rotterdam gaan zeiken, dan is het oorlog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |