Woensdag is FC Utrecht - Málaga.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Staan er voor Malaga eigenlijk nog oefenwestrijden op het programma?
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?quote:
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?
True, maar ik ben lui en wacht op gasten zoals jij die antwoord geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
twitter jij ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
Hij wil je graag volgen natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelf niet, volg alleen wel wat accounts, hoezo?
Ik zou niet weten waarom wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Tronaldo het volgende:
misschien gaan we het juist beter doen tegen betere tegenstanders
Het zou me anders niets verbazen. Malaga heeft flink ingekocht..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
Tegen Malaga komen we te kort, maar het zal heus geen 0-4/5 gaan worden ofzo ..
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb 100% vertrouwen in Koeman maar met deze selectie hebben we de garantie in huis dat we het niveautje VVV Venlo nauwelijks zullen overstijgen. Je kan Mourinho op deze jongens zetten maar dat is trekken aan een dood paard. Koeman zal toch wel wat versterkingen bedongen hebben toen hij het contract tekende? Een elftal met een spits die niet scoort en een keeper die nooit een bal tegenhoud lijkt me geen garantie voor succes. Nou ja afwachten maar.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Bij sommige is het eerder pessimistisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.
Als ik naar de wedstrijd ga steun ik de spelers wel hoor, daar ligt het niet aan.
Verschil van mening dus. Maar er kan nog veel gebeuren, mijns inziens mogen de 'vrienden' wel laten zien wat ze waard zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij sommige is het eerder pessimistisch.
KNVB geeft Feyenoord een hele beperkte mogelijkheid tot investeren, zeker geen miljoenen. Feyenoord en Twente zullen deze week om de tafel gaan, Van Geel wil tussen de 4 en 5 anders blijft hij een jaartje hier.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb echt niets gehoord of gezien van/over Feyenoord sinds vrijdag.
Is er al duidelijkheid van de KNVB, en komen er nog spelers, gaat Fer nog weg?
quote:Van Geel rekent niet meer op transfers
Feyenoord zal deze zomer geen grote rol van betekenis spelen op de Nederlandse transfermarkt. Technisch directeur Martin van Geel liet zondag weten dat er geen grote aankopen verwacht hoeven te worden.
"We maken ons geen illusies. Als we nog wat doen op de transfermarkt, dan alleen iets in de marge", is Van Geel duidelijk in gesprek met NUSport. De KNVB heeft Feyenoord toestemming gegeven spelers te kopen, mits de geďnvesteerde transfersom later in het seizoen terugverdiend kan worden.
Omdat Feyenoord volgend seizoen zwarte cijfers moet schrijven om de proflicentie niet in gevaar te laten komen, wil Van Geel geen enkel risico nemen. "Het is de vraag of je in onze situatie nog spelers moet willen kopen. Daarover gaan we ons nu intern beraden."
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Tronaldo het volgende:
Fer focust zich nu op Feyenoord,en loopt aan t einde van dit seizoen gratis de deur uit.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.
Gezellig met Sparta en Excelsior in één competitiequote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Voor een ongemotiveerde speler doet hij het in de voorbereiding best aardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.
Maar goed, ook die discussie is al 10x gevoerd
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat Fer dan ongemotiveerd gaat voetballen. Misschien juist niet, 1 goed seizoen en de clubs staan in de rij voor je als transfervrije speler.
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.
Laatste bod van Twente was toch 3 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.
Dan kost Fer dus 2,25m PLUS salaris voor een jaartje.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
Die 25% moet je er ook afhalen, waarom zou je dat niet doen?
Legioen kotst hem toch uit man, hoe kan hij nou ooit nog fatsoenlijk voor Feyenoord voetballen na al dat gedoe in media/vermeende dreigementen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik zou hem dan houden ja, een type Fer is zo hard nodig op dit middenveld.
Vergeet niet wat je voor schade oploopt als je dit seizoen 14e wordt. Bijna alle contracten lopen af volgend seizoen
Joop moet gewoon het juiste bedrag neerleggen en anders hebben ze pech.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fer houden: 11e worden.
Fer verkopen: 12e worden.
Is dat 3 miljoen waard? Geen idee. Misschien moet Maurice de Hond eens een peiling houden onder het Legioen en bij meer dan 50% voor Fer gewoon verkopen. Macht aan de mensen, dat idee.
In een jaar tijd kan veel veranderen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Nee dan heeft Feyenoord dus pech.
Joop lacht zich een krul in zijn lul want volgend jaar pakt Twente hem voor niks.
Misschien moet jij eens terugkomen als je wat zinnigers te melden hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fer houden: 11e worden.
Fer verkopen: 12e worden.
Is dat 3 miljoen waard? Geen idee. Misschien moet Maurice de Hond eens een peiling houden onder het Legioen en bij meer dan 50% voor Fer gewoon verkopen. Macht aan de mensen, dat idee.
Ja zoals wat dan?quote:
Die kans is me te groot.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zoals wat dan?
Ik durf met jou te wedden voor een kratje goed bier dat als Fer nu niet vertrekt, hij volgend jaar alsnog (transfervrij) naar Twente gaat.
Ach man wees nou eens reëel, die hele Fer heeft vorig jaar toch geen tyfus laten zien joh.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens terugkomen als je wat zinnigers te melden hebt.
In de tijd dat een Ijslandse spits voor 4 verkocht wordt en een 10 voor 5 is Fer ook wel minimaal 4 waard. En als Twente dat niet heeft kunnen ze mooi het dak op.
Oh wacht...
Hij doet het niet voor het geld, puur voor zijn eigen sportieve verbetering.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:29 schreef Siyara het volgende:
Ik zie hem misschien wel iets anders doen, ergens heengaan waar hij meer tekengeld zou kunnen krijgen bijvoorbeeld.
Fer heeft door de jaren heen minstens net zoveel laten zien als Wijnaldum. Bovendien is Fer international en Wijnaldum niet en is er ook nog eens niet meer de noodzaak voor verkoop.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man wees nou eens reëel, die hele Fer heeft vorig jaar toch geen tyfus laten zien joh.
En nu gaat hij opeens de dragende neger op het middenveld uithangen? De spil in het elftal, zover zelfs dat zijn verblijf voor een jaartje de club miljoenen mag kosten?
Ja ok, maar Wijnaldum heeft met zijn goals (o.a. tegen PSV) vorig jaar wel iets laten zien dat zijn prijs ongetwijfeld heeft opgedreven.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer heeft door de jaren heen minstens net zoveel laten zien als Wijnaldum. Bovendien is Fer international en Wijnaldum niet en is er ook nog eens niet meer de noodzaak voor verkoop.
En dan komen we dus uit bij marktwerking, Twente moet gewoon een acceptabel bod neerleggen. Niets meer en niets minder. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand van jullie die morgen de training gaat bezoeken ?
En Twente gaat het misschien lastig krijgen dit jaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij doet het niet voor het geld, puur voor zijn eigen sportieve verbetering.
Haha ok dan, Ik dacht je vraagt het om te kijken of er nog FOK!autisten gaanquote:
Ik zou het niet meer dan normaal vinden. Dat laatste riep je trouwens ook over Wijnaldum. Ook toen moesten we volgens jou maar met een schijntje akkoord gaanquote:Op zondag 24 juli 2011 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar Wijnaldum heeft met zijn goals (o.a. tegen PSV) vorig jaar wel iets laten zien dat zijn prijs ongetwijfeld heeft opgedreven.
Fer is een overschat spelertje, die op zijn eerste 2 jaar wel steeds de potentie liet zien, maar inmiddels echt nauwelijks meer van meerwaarde is gebleken.
Zelfs jouw vriend fucking Marcel Meeuwis speelde beter op het middenveld. Als Fer kwam dan donderde de hele boel ineen.
Dan blijft staan 1 contractjaar en vermeende potentie. Ik zou er diep respect voor hebben als V Geel voor deze Fer 5 miljoen weet te fiksen. Echt realistisch is het namelijk niet.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha ok dan, Ik dacht je vraagt het om te kijken of er nog FOK!autisten gaan
Wat lul je, PSV kwam vrijwel meteen met die 5m aan. Is nooit sprake geweest van kansloze biedingen. En zeker geen patstelling tussen club en speler.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer dan normaal vinden. Dat laatste riep je trouwens ook over Wijnaldum. Ook toen moesten we volgens jou maar met een schijntje akkoord gaan
Ik zal de quote morgen eens opzoeken.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat lul je, PSV kwam vrijwel meteen met die 5m aan. Is nooit sprake geweest van kansloze biedingen. En zeker geen patstelling tussen club en speler.
Stoer man!quote:
Of hij nu voor 3, 4 of 5 miljoen verkocht wordt vind ik niet interessant. Veel belangrijker is wat je er nu op dit moment voor kunt kopen. Voor schone en vormer betaal je nu nog relatief weinig, maar als die goed presteren betaal je volgend jaar de hoofdprijs.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zou hem ook houden als het bod niet 4 miljoen of meer is.
Als Fer nu verkocht wordt voor 3 miljoen kan Schone + vormer samen voor hooguit 2 miljoen gekocht worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
Schone en Vormer zijn beide transfervrij de volgende zomer.
Roda met Vormer voor een relatief laag bedrag schat ik niet onmogelijk in, maar ik zie Nec Schone niet voor een fooi wegdoen. Volgens mij zien ze in hem zelfs de diepste speler bij Nec en lijkt me stug dat ze hun hele tactiek uitgevogeld in de voorbereiding voor minder dan een miljoen wegdoen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als Fer nu verkocht wordt voor 3 miljoen kan Schone + vormer samen voor hooguit 2 miljoen gekocht worden.
Volgend seizoen vertrekt Fer gratis en heeft Feijenoord meer concurrentie om schone en vormer in te lijven omdat ze transfervrij zijn.
In een jaar kan idd veel gebeuren. Gewoon dit jaar nog halen nu ze willen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Grote kans dat als Schone en Vormer transfervrij zijn kiezen voor een andere club.
Zeker omdat dit seizoen (nu alweer) vrij weinig perspectief lijkt te tonen aangaande voor een dergelijke speler interessante zaken, zoals bijvoorbeeld het behalen van Europees voetbal.
Slim spel van van Geel. Twente komt terug met een bod van 3 miljoen en van Geel gaat akkoord. Heeft ie er toch slim 1 miljoen extra uit weten te slepen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Caland het volgende:
Van mij mag hij ook oprotten hoor, maar niet voor een jodenfooitje.
Goedemorgen heren... zeg het maar!quote:Amrabat kan naar Vitesse: 'Maar Feyenoord wil me ook hebben'
De kans is groot dat de samenwerking tussen Kayserispor en Nordin Amrabat reeds na een half jaar wordt verbroken. De aanvaller staat in de belangstelling van Vitesse. "Feyenoord wil me ook, maar dat ligt veel moeilijker met de transfersom", vertelt Amrabat in De Telegraaf.
Amrabat, die nog een contract voor vier seizoenen heeft en in januari van PSV overkwam, wordt ook gevolgd door Galatasaray en Werder Bremen. De aanvaller schat zelf dat zijn Turkse werkgever hoog in de boom zit qua prijs. "Ik denk, dat de transfersom wel zeven of acht miljoen euro bedraagt", oordeelt Amrabat maandag in het dagblad.
De 24-jarige Amrabat kwam via het voormalige FC Omniworld en VVV-Venlo bij PSV terecht. In Eindhoven speelde de voormalig jeugdinternational in 2,5 seizoen tijd 56 competitieduels en scoorde hij negen keer. In de Turkse Süper Lig liet Amrabat in veertien duels een goede indruk achter, al maakte hij alleen in zijn debuut tegen Istanbul BB (3-2 winst) een doelpunt.
nou schat hij zelf 7 a 8 mln, dat is dus in werkelijkheid 3 max 4, en dus te duur. Hebben we het geeneens over n spel gehad.quote:
Heeft het daar in Turkije wel aardig gedaan hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:30 schreef voice-over het volgende:
Zeven miljoen voor een bij PSV mislukte speler?
Van Geel de nieuwe Munstermann?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:30 schreef SlamD het volgende:
Gewoon 1 miljoen bieden, anders loopt hij over 4 seizoenen gratis de poort uit richting Feyenoord. Sowieso zal hij niet gemotiveerd meer zijn als zijn club het niet accepteert, dus dan kost hij gewoon een miljoen plus 4 x salaris van zo'n miljoen+!
Hadden wij maar zo'n voorzitter. Had het er hier nu een stuk beter uitgezien.quote:
Belachelijk doek.quote:
Volgens mij snap jij het doek niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk doek.
Koeman verdient op z'n minst het voordeel vd twijfel. Je eigen club gun je toch het beste.
Bovendien denk ik dat er wel meer sceptici tav de VG zijn dan 5% vd Feyenoord aanhang.
Tuurlijk. Alles kapot.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was het in Engeland. Nog lekker gereld?
Wat snap ik niet aan het doek?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het doek niet.
[..]
Tuurlijk. Alles kapot.
Vooral mijn eigen lever eigenlijk.
Nee, dat is het dus niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat snap ik niet aan het doek?
Volgens de VG zou toch maar 5% de huidige directie steunen ofzoiets?
quote:Gudde: Kritiek fans gaat te ver
Uitgegeven: 21 juli 2011 13:07
ROTTERDAM - Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord hekelt in het magazine van NUsport de opstelling van 'vijf procent' van de clubaanhangers, die hem en zijn mededirectieleden de laatste weken zwartmaken met publicaties op internet.
“Kritiek is oké, maar soms gaan ze te ver. Dan komen ze doelbewust met leugens om de clubleiding te beschadigen.”
Gudde heeft het idee dat bepaalde supportersgroeperingen zich tot doel hebben gesteld de zittende Feyenoord-top omver te werpen, zonder daarbij aan het clubbelang te denken.
“Ik vind het buitengewoon moeilijk dat het bij sommige supporters niet meer om de waarheid draait, maar om de poppetjes.”
“Wij snappen dat supporters uiterst teleurgesteld zijn over de sportieve prestaties van Feyenoord, die kunnen en mogen we niet bagatelliseren. Maar tegelijkertijd moet je wel altijd bij de feiten blijven.”
Suikeroom
“Ik zou tegen die vijf procent willen zeggen: heb ook eens oog voor het feit dat de club in een jaar tijd zijn schuld heeft gehalveerd! Dat is een ongelooflijke prestatie, zeker omdat het niet via één suikeroom of Russische scheepsmiljardair is gebeurd.”
“Dat die belangrijke nuance door sommige supporters niet meer wordt gezien, vind ik frustrerend. Toch vind ik dat we zo lang mogelijk met ze in gesprek moeten blijven, in het belang van de club.”
Tekst op het doek suggereert toch dat slechts 5% daadwerkelijk voor de komst van Koeman is?quote:
Komt spuit 11 nog even aanquote:Op maandag 25 juli 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tekst op het doek suggereert toch dat slechts 5% daadwerkelijk voor de komst van Koeman is?
Of hoe moet je het dan lezen?
Voor iemand die Feyenoord op de voet volgt zouden dit soort doeken gewoon klare taal moeten zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onduidelijk kutdoek dan.
Voor een buitenstaander onmogelijk te begrijpen en te plaatsen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
Dan niet jongen.
Zoek het lekker uit met je vage pleurisspandoek.
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor iemand die Feyenoord op de voet volgt zouden dit soort doeken gewoon klare taal moeten zijn.
Maar vind het fijn dat je weer iets negatiefs hebt kunnen ontdekken, chapeau.
5% zijn dat onze grote vrienden van de VG weer. Zoiets hoor je inderdaad te weten man.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onduidelijk kutdoek dan.
Voor een buitenstaander onmogelijk te begrijpen en te plaatsen.
Precies.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.
En nee, ik volg niet alle VG pulp en krijg ook niet alle interviews mee, is dat zo gek dan.
Voor iemand die Feyenoord volgt is het wel gek om dat niet mee te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is de VG die onrust stookt en spijkers op laag water zoekt, niet ik.
En nee, ik volg niet alle VG pulp en krijg ook niet alle interviews mee, is dat zo gek dan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5% zijn dat onze grote vrienden van de VG weer. Zoiets hoor je inderdaad te weten man.
Dat zijn de eckte, eckte Feyenoorders. De harde kern waar Happel graag deel van wil uitmaken maar dat niet meer doet.
Benieuwd wie die vraag over Bruins stelde. Was dat niet gewoon een supporter met zijn shag-stem.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:27 schreef Lastpost het volgende:
Het journalistieke niveau is inmiddels dieper gezakt als Feyenoord.
Volgens mij was dat Dick vd Polder. Oud- Rijnmond analist voor de radio.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd wie die vraag over Bruins stelde. Was dat niet gewoon een supporter met zijn shag-stem.
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Dick vd Polder. Oud- Rijnmond analist voor de radio.
Of die nog in beeld was of iets dergelijks, en of hij iets kon zeggen waar het fout was gegaan bij hem.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Heb even geen beeld hier. Wat was de vraag over Bruins?
Kwam erop neer ofdat Koeman nog iets ziet in Bruins. Wat niet zo is.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Heb even geen beeld hier. Wat was de vraag over Bruins?
Idd, bakte er al jaren niets van.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef PIETR het volgende:
Zegt ook wel veel dat Bruins nog geen club heeft gevonden. Geen enkele club ziet het in hem zitten. Wat volkomen terecht is natuurlijk.
quote:Koeman gaat knokken om Fer te behouden
Ronald Koeman zal er alles aan doen om Leroy Fer te behouden voor Feyenoord. Hij zei dat maandag bij zijn presentatie als nieuwe trainer van de Rotterdamse club.
Fer heeft de afgelopen weken meerdere keren aangegeven Feyenoord te willen verlaten.
Koeman beschouwt Fer als een van de belangrijkste spelers van het huidige, jonge team. 'Die wil je er graag bij houden.'
De nieuwe trainer ziet voldoende potentie in de Feyenoord-selectie, hoewel de mogelijkheden volgens hem in de aanval het geringst zijn. (ANP/Redactie)
Ik zie spitsen uit bierelftal 6e klasse sneller rennen als Van Beukering.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Dan kom je dus bij de Van Beukeringetjes van deze wereld uit.
Wie niet waagt wie niet wint goeie insteek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |