Woensdag is FC Utrecht - Málaga.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Staan er voor Malaga eigenlijk nog oefenwestrijden op het programma?
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?quote:
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?
True, maar ik ben lui en wacht op gasten zoals jij die antwoord geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
twitter jij ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
Hij wil je graag volgen natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelf niet, volg alleen wel wat accounts, hoezo?
Ik zou niet weten waarom wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Tronaldo het volgende:
misschien gaan we het juist beter doen tegen betere tegenstanders
Het zou me anders niets verbazen. Malaga heeft flink ingekocht..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
Tegen Malaga komen we te kort, maar het zal heus geen 0-4/5 gaan worden ofzo ..
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb 100% vertrouwen in Koeman maar met deze selectie hebben we de garantie in huis dat we het niveautje VVV Venlo nauwelijks zullen overstijgen. Je kan Mourinho op deze jongens zetten maar dat is trekken aan een dood paard. Koeman zal toch wel wat versterkingen bedongen hebben toen hij het contract tekende? Een elftal met een spits die niet scoort en een keeper die nooit een bal tegenhoud lijkt me geen garantie voor succes. Nou ja afwachten maar.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mulder heeft een goede tweede seizoenshelft achter de rug. Hij is eigenlijk de speler die zich, relatief gezien, het meeste heeft ontwikkeld vorig seizoen.
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef TC03 het volgende:
Ik heb ook niet al teveel hoop voor het komende seizoen, maar het laatste wat we nu kunnen gebruiken is ons vooraf al verslagen voelen. Dat heeft natuurlijk geen nut.
Bij sommige is het eerder pessimistisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Men is gewoon realistisch, dat heeft niets te maken met verslagen voelen of iets dergelijks.
Als ik naar de wedstrijd ga steun ik de spelers wel hoor, daar ligt het niet aan.
Verschil van mening dus. Maar er kan nog veel gebeuren, mijns inziens mogen de 'vrienden' wel laten zien wat ze waard zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij sommige is het eerder pessimistisch.
KNVB geeft Feyenoord een hele beperkte mogelijkheid tot investeren, zeker geen miljoenen. Feyenoord en Twente zullen deze week om de tafel gaan, Van Geel wil tussen de 4 en 5 anders blijft hij een jaartje hier.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb echt niets gehoord of gezien van/over Feyenoord sinds vrijdag.
Is er al duidelijkheid van de KNVB, en komen er nog spelers, gaat Fer nog weg?
quote:Van Geel rekent niet meer op transfers
Feyenoord zal deze zomer geen grote rol van betekenis spelen op de Nederlandse transfermarkt. Technisch directeur Martin van Geel liet zondag weten dat er geen grote aankopen verwacht hoeven te worden.
"We maken ons geen illusies. Als we nog wat doen op de transfermarkt, dan alleen iets in de marge", is Van Geel duidelijk in gesprek met NUSport. De KNVB heeft Feyenoord toestemming gegeven spelers te kopen, mits de geďnvesteerde transfersom later in het seizoen terugverdiend kan worden.
Omdat Feyenoord volgend seizoen zwarte cijfers moet schrijven om de proflicentie niet in gevaar te laten komen, wil Van Geel geen enkel risico nemen. "Het is de vraag of je in onze situatie nog spelers moet willen kopen. Daarover gaan we ons nu intern beraden."
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Tronaldo het volgende:
Fer focust zich nu op Feyenoord,en loopt aan t einde van dit seizoen gratis de deur uit.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja want V Geel moet gewoon zn poot stijf houden, dat is goed voor de eer en trots van Feyenoord.
Gezellig met Sparta en Excelsior in één competitiequote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ja, want onder de 4 levert het je financieel nauwelijks iets op én kan je niet eens een nieuwe investering doen.
Dan speel je dus met dit team minus Fer. Hallo Jupiler League. Dat heeft Van Geel goed gezien.
Voor een ongemotiveerde speler doet hij het in de voorbereiding best aardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof een ongemotiveerde Fer IETS bijdraagt aan ons cluppie.
Maar goed, ook die discussie is al 10x gevoerd
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat Fer dan ongemotiveerd gaat voetballen. Misschien juist niet, 1 goed seizoen en de clubs staan in de rij voor je als transfervrije speler.
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij mag dan wel van extreme waarde zijn voor het elftal, aangezien door de davaluering van zijn transfersom hij de club totaal zo'n 3,5 miljoen kost voor dat ene jaar.
Laatste bod van Twente was toch 3 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel minder als je uitgaat van een transfersom die onder de 4 ligt.
Dan kost Fer dus 2,25m PLUS salaris voor een jaartje.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
Die 25% moet je er ook afhalen, waarom zou je dat niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |