Naja....uiteindelijk 90+ doden, dus op een hele vervelende manier gefaald.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:03 schreef LXIV het volgende:
Ik heb z'n manuscript zo'n beetje helemaal gelezen. Conclusie:
1) Ja, de gedachten van deze man hangen heel nauw samen met het neoconservatieve (dus PVV) gedachtengoed.
2) Zijn doorzettingsvermogen (9 jaar werken) en toewijding zijn enorm, bizar gewoon. Ook de manier waarop hij alles tot in het allerkleinste detail voorbereid
3) Belangrijkste doel van zijn aanslagen is het onder de aandacht brengen van het manuscript. Hij noemt het de marketing-campain.
4) Het document zelf, waar hij 4 jaar aan gewerkt heeft, is eigenlijk slecht en vrij kinderachtig geschreven. Vol met overbodige informatie en niet samenhangend. Hele verhandelingen over het voorkomen van geslachtsziekten, het boeren op een bietenfarm, etc. Ook bijv. het stuk over uniformen voor de 'ridders', compleet met zelfbedachte medailles, die hij zichzelf dan toekent en waarmee hij op de foto gaat... Komop zeg!
5) Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het effect van zijn aanslagen zijn doelstellingen bereikt. Mede doordat zijn stuk slecht geschreven is en zijn doelwit (dat niet zal terugslaan) verkeerd gekozen. Terrorisme wordt gepleegd om de tegenstander een overdreven tegenreactie uit te lokken. Waarop dan weer gereageerd wordt, etc, net zolang tot het land verdeeld is in 2 kampen. Dit gebeurt nu niet. Faal.
Dus
Harde werker maar uiteindelijk een faal.
Dat zijn allemaal gehersenspoelde marxisten, jeweettoch..quote:Op zondag 24 juli 2011 09:09 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zijn reactie is als hij doorkrijgt dat de Noorse bevolking hem haat in plaats van eert. Ik denk dat hij dat verschrikkelijker zal vinden dan welke andere straf dan ook.
Nee hoor, die vallen in de categorie "A of B traitors" dus die weten niet beter. Een harde plasser krijgt hij van de ongetwijfeld vele steunbetuigingen die hij internationaal zal ontvangenquote:Op zondag 24 juli 2011 09:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal niet wilde ontsnappen. Ik bedoel, hij was ontsnapt... en dan? Dan moet hij zich schuil houden en kan hij niet pronken met wat hij gedaan heeft. Dat is juist wel zijn doel. Iedereen kent hem nu, in zijn eigen hoofd is hij een nationale held. Reken maar dat die gast straks met een hoofd dat glimt van trots de rechtszaal binnen komt lopen.
Ik ben benieuwd hoe zijn reactie is als hij doorkrijgt dat de Noorse bevolking hem haat in plaats van eert. Ik denk dat hij dat verschrikkelijker zal vinden dan welke andere straf dan ook.
Bluf, denk ik. Anders laat ie zich nooit oppakken, met de kans iedereen te verraden.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:18 schreef Pek het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen.
Mwah, todat de gedachten polizei hun zwaailampen aanzetten.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:17 schreef Perrin het volgende:
Als je ergens ter wereld ongestoord een debat kunt voeren, dan is dat wel in 't Westen.
Volgens mij bestaan die helemaal niet. Zie maar eens 12 van dit soort nutcases bij elkaar te krijgen. Nee, die 11 tempeliers leven alleen in zijn hoofd.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, die vallen in de categorie "A of B traitors" dus die weten niet beter. Een harde plasser krijgt hij van de ongetwijfeld vele steunbetuigingen die hij internationaal zal ontvangen![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen. En ik woon in een links bolwerk.
Nou, dat valt erg tegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:17 schreef Perrin het volgende:
![]()
Als je ergens ter wereld ongestoord een debat kunt voeren, dan is dat wel in 't Westen.
Sorry, wist niet dat het strafbaar was.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als je strafbare posts van andere fora quote, zijn dat soort uitspraken niet gewenst op FOK! Sorry.
Is het ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het strafbaar was.
Probeer in veel andere landen maar eens een openlijke discussie te voeren die kritisch is over de huidige machthebbers. Dat wordt meestal een korte discussie, kan ik je vertellen.quote:
Ik hoop het maar, op de interwebz heb je die nutcases zo bij elkaar. Het ook daadwerkelijk uitvoeren is een ander verhaal gelukkig.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die helemaal niet. Zie maar eens 12 van dit soort nutcases bij elkaar te krijgen. Nee, die 11 tempeliers leven alleen in zijn hoofd.
In Nederland wordt het dan een iets langere discussie, maar als je er te lang over doorgaat en te kritisch wordt, krijg je evengoed problemen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Probeer in veel andere landen maar eens een openlijk discussie te voeren die kritisch is over de huidige machthebbers. Dat wordt meestal een korte discussie, kan ik je vertellen.
Haha. Ga toch weg man, deze man is een ultra-nationalist en een racist. Dat is echt niet gelijk hetzelfde.quote:Op zondag 24 juli 2011 06:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mensen die (uit nationalistische overwegingen) achter Wilders zijn neoconservatisme aanlopen zouden zich eens moeten verdiepen in wat ze precies steunen.
Nou, ik weet het niet hoor. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich vriendschappelijk naar hem hebben uitgelaten, die gezegd hebben dat ze hem bewonderen, die hem geschreven hebben (via internet) dat ze met hem ten strijde willen trekken. Maar iets zeggen en schrijven is nog heel iets anders dan iets doen. Ik denk dat zulke lui nu wel aardig geschrokken zullen zijn. Want dit kan toch nooit de bedoeling geweest zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, op de interwebz heb je die nutcases zo bij elkaar. Het ook daadwerkelijk uitvoeren is een ander verhaal gelukkig.
Waar is hij een racist? Volgens mij heeft hij het steeds over de multiculturele samenleving in zijn boek, niet over verschillende rassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha. Ga toch weg man, deze man is een ultra-nationalist en een racist. Dat is echt niet gelijk hetzelfde.
En al helemaal niet hetzelfde als kinderen omleggen van politieke partijen die je verantwoordelijk houd voor beleid waar je tegen bent, wat een kolder zeg.
Neemt niet weg dat dit een hele harde dreun gaat zijn voor dergelijke partijen in heel Europa, dus die paardelul gaat precies het tegenovergestelde bereiken wat hij wilde. Wat een eikel.
Jep. So smart and yet so stupid.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Neemt niet weg dat dit een hele harde dreun gaat zijn voor dergelijke partijen in heel Europa, dus die paardelul gaat precies het tegenovergestelde bereiken wat hij wilde. Wat een eikel.
Helaas zou je daar wel 's gelijk in kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die het toch een tikkeltje eng vind dat de toon eerst was dat het een gek was en dat er nu al een soort van sfeer met ontzag is ontstaan? En dan zitten hier niet echt mensen die zo iemand zouden aanbidden, maar ik wed dat die er straks genoeg zijn.
En hiermee zetten we weer een streep onder het Wilders/ultra-rechtse aspect.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha. Ga toch weg man, deze man is een ultra-nationalist en een racist. Dat is echt niet gelijk hetzelfde.
En al helemaal niet hetzelfde als kinderen omleggen van politieke partijen die je verantwoordelijk houd voor beleid waar je tegen bent, wat een kolder zeg.
Hij heeft een flink stuk tekst geschreven, het enige wat hij nog nodig had was een daad die de aandacht er op zou vestigen. Missie geslaagd.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Waarom op deze manier... in deze digi-tijdsgeest om je statement te maken ??!!
De pen Het keyboard is machtiger dan het zwaard.
Precies.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:40 schreef Re het volgende:
zijn er nou nog steeds mensen die oorzaak en gevolg door elkaar halen?...
Dit is een scenario ontsproten uit 1 persoon, een gek om het maar simpel te zeggen, iemand die het spoor volledig kwijt is, die overal maar dingetjes vandaan sleept en het bij naam noemt. Dit zegt toch helemaal niets over een politicus in Nederland. Niet Wilders, noch zijn gedachtengoed is de aanleiding tot dit drama, dat zijn de gestoorde hersenkronkels in het hoofd van deze man
Tsja, totaal de weg kwijt vermoed ik... totaal geen relativeringsvermogen meer, misschien wel last van psychoses ook. In elk geval geloofde hij volledig in z'n eigen verzinsels.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Waarom op deze manier... in deze digi-tijdsgeest om je statement te maken ??!!
De pen Het keyboard is machtiger dan het zwaard.
Ja ik las een paar bladzijdes terug dat hij door zijn acties de mensen die enigzins naar rechts neigen juist tegen zich heeft gekregen door deze acties.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op twitter heb ik ook al lui zie posten dat Breiviks acties misschien geen schoonheidsprijs verdienen, maar dat hij in elk geval iets onderneemt tegen het links-islamitische complot.
Doorzettingsvermogen is het probleem niet.... Moreel besef wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:43 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Tsja, totaal de weg kwijt vermoed ik... totaal geen relativeringsvermogen meer, misschien wel last van psychoses ook. In elk geval geloofde hij volledig in z'n eigen verzinsels.
Als hij een ander beroep had gekozen, wetenschapper ofzo, was hij misschien wel geniaal geweest. Ik denk dat hij daar de kwaliteiten wel voor zou hebben.
'De teloorgang van blond haar en blauwe ogen'quote:Op zondag 24 juli 2011 09:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Waar is hij een racist? Volgens mij heeft hij het steeds over de multiculturele samenleving in zijn boek, niet over verschillende rassen.
Klassiek Europees racisme een ziekte waar jij ook last van hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
'De teloorgang van blond haar en blauwe ogen'
Hij wil Europa blank houden. Iets wat best terecht is, vind ik.
Maar deze eikel heeft met zijn daden dat soort gedachtengoed gelijk besmet.
Lijkt me lastig om dit goed op de rails te houden. Zo'n gebeurtenis kun je niet vanuit een tunnelvisie besturen. Gebeurtenis, manifest, ideologische gedachtegoed, politiek is 1 grote puzzel.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hiermee zetten we weer een streep onder het Wilders/ultra-rechtse aspect.
Maar hij heeft zijn doel bereikt. Mensen lezen zijn werk.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:09 schreef Perrin het volgende:
Kweenie hoor, het is een boel bullshit rondom het maken van een bom en het neermaaien van weerloze kinderen. Hij heeft er een lang verhaal van gemaakt, maar uiteindelijk is het resultaat een makkelijke en laffe moordpartij.
Ik heb blond haar en blauwe ogen, maar ik wil Europa vrij houden van zulke idioten als jou, kom maar op met die multiculture samenlevingquote:Op zondag 24 juli 2011 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is geen ziekte hoor. Gewoon een mening.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klassiek Europees racisme een ziekte waar jij ook last van hebt.
Waar zie jij die bewondering dan? Kun je dat aanwijzen?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn doel bereikt. Mensen lezen zijn werk.
En inderdaad zie je, ook hier op Fok, steeds meer bewondering voor het stuk stront.
Zijn er uberhaupt al hulpverleners die gebouwen in gegaan, vraag ik me af.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:45 schreef Re het volgende:
maar er zijn nog 4 kinderen vermist op het eiland en in de regeringsgebouwen liggen nog lichamen als ik het goed begrijp van de bbc?
Ach ja, maar een Afrikaan die zijn land Afrikaans wil houden is prima toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
11 anderen?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, die vallen in de categorie "A of B traitors" dus die weten niet beter. Een harde plasser krijgt hij van de ongetwijfeld vele steunbetuigingen die hij internationaal zal ontvangen![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen. En ik woon in een links bolwerk.
Juist wel, dan hang je exact in dezelfde hoek als deze knakker. Lees zijn manifest maarquote:Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ja, maar een Afrikaan die zijn land Afrikaans wil houden is prima toch?
Crap. Er is niets mee mis te vinden dat Europa Europees moet blijven en nee, dat hangt je niet gelijk in de hoek van deze knakker.
Hier gaat het dus steeds fout. Bij immigranten is behoud van cultuur een groot goed, is prima.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen zijn er erg happig op om 'het gedachtegoed' of 'de retoriek' de schuld te geven, alsof de man zelf weerloos was. Als je zijn stuk leest zie je dat hij een belangrijk deel van zijn argumentatie ontleent aan grote denkers, waaronder Locke, waarmee hij zichzelf ervan heeft overtuigd dat zijn strijd en de middelen die hij daartoe inzet gerechtvaardigd zijn:quote:Op zondag 24 juli 2011 09:40 schreef Re het volgende:
Dit is een scenario ontsproten uit 1 persoon, een gek om het maar simpel te zeggen, iemand die het spoor volledig kwijt is, die overal maar dingetjes vandaan sleept en het bij naam noemt. Dit zegt toch helemaal niets over een politicus in Nederland. Niet Wilders, noch zijn gedachtengoed is de aanleiding tot dit drama, dat zijn de gestoorde hersenkronkels in het hoofd van deze man
Hmmmm ... dat is 1 zinnetje ... de sfeer in zijn hele boek is een heel andere.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar deze eikel heeft met zijn daden dat soort gedachtengoed gelijk besmet.
Ach gut, pakken de buitenlanders onze klompen, tulpen en molens afquote:Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier gaat het dus steeds fout. Bij immigranten is behoud van cultuur een groot goed, is prima.
Maar als een Nederlander pleit voor behoud van cultuur is hij ineens een racist?
Mijn oom speelde in een fanfare, dat is Nederlands cultuurgoed. Hij is nooit een racist genoemd.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier gaat het dus steeds fout. Bij immigranten is behoud van cultuur een groot goed, is prima.
Maar als een Nederlander pleit voor behoud van cultuur is hij ineens een racist?
Waarschijnlijk een rijke stinkerd zelfs.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Drugshond het volgende:
Had die gast werk of zo.....?! Of is hij net als in Spanje > 20 % van de bankzitters.
Hij claimt lid te zijn van een organisatie met mensen uit verschillende landen. Waaronder Nederland.quote:
Ziekquote:Op zondag 24 juli 2011 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer voor de manier waarop hij alles heeft aangepakt. Gisteren las ik zelfs citaten van een ander forum waar vrouwen riepen dat ze helemaal nat van hem werden en met hem wilden trouwen omdat het zo'n 'echte man' (que?!) was...
dat zal zijn Wow clan wel zijn of zo?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij claimt lid te zijn van een organisatie met mensen uit verschillende landen. Waaronder Nederland.
Je kan het ook op een ontwijkende manier belachelijk maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Mijn oom speelde in een fanfare, dat is Nederlands cultuurgoed. Hij is nooit een racist genoemd.
Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Juist wel, dan hang je exact in dezelfde hoek als deze knakker. Lees zijn manifest maar
Er is een verschil tussen Europees blijven en blank blijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ja, maar een Afrikaan die zijn land Afrikaans wil houden is prima toch?
Crap. Er is niets mee mis te vinden dat Europa Europees moet blijven en nee, dat hangt je niet gelijk in de hoek van deze knakker.
Als je vindt dat je cultuur onder de voet wordt gelopen, ga het Wilhelmus zingen, maak een schilderij zoals Rembrandt, schrijf een boek. Uit je cultuur! Maar ga niet steeds over andermans cultuur klagen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ach gut, pakken de buitenlanders onze klompen, tulpen en molens af
Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:43 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Tsja, totaal de weg kwijt vermoed ik... totaal geen relativeringsvermogen meer, misschien wel last van psychoses ook. In elk geval geloofde hij volledig in z'n eigen verzinsels.
Als hij een ander beroep had gekozen, wetenschapper ofzo, was hij misschien wel geniaal geweest. Ik denk dat hij daar de kwaliteiten wel voor zou hebben.
Staat dat in zijn 1500 pagina's tellende betoog? Zo ja, welke pagina?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij claimt lid te zijn van een organisatie met mensen uit verschillende landen. Waaronder Nederland.
Die zijn erg pissig op hem.quote:
Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:45 schreef Re het volgende:
maar er zijn nog 4 kinderen vermist op het eiland en in de regeringsgebouwen liggen nog lichamen als ik het goed begrijp van de bbc?
Dat is wel opvallend ja, maar goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees nou eens waar ik het over heb, je mist het punt volledig.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als je vindt dat je cultuur onder de voet wordt gelopen, ga het Wilhelmus zingen, maak een schilderij zoals Rembrandt, schrijf een boek. Uit je cultuur! Maar ga niet steeds over andermans cultuur klagen.
Oef, het stond in een van de vorige topics van deze reeks.... ik zal even kijken of ik het terug kan vinden...quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat dat in zijn 1500 pagina's tellende betoog? Zo ja, welke pagina?
Het zou toch wel fijn zijn als Europa straks ook nog Europees eruit ziet en niet, zoals in vele steden in W-Europa al zo is, als een voorportaal van het Midden-Oosten en Afrika.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:54 schreef Klaudias het volgende:
[..].
Maar goed, jij wil ook Europa blank houden???![]()
![]()
Boeien..... ik kan wel moksi-Meti kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ach gut, pakken de buitenlanders onze klompen, tulpen en molens af
Slachtofferrol is weer aangenomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.
Maar prima joh Klaudias: jij bent links DUS jij hangt in de Pol Pot/Stalin hoek. Nu tevreden?
zoals Claudia_X al aangaf, zijn de aangehaalde filosofen niet de schuldigequote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Europees blijven en blank blijven.
Dit soort op etniciteit gebaseerde haatposts en blogs die welig tieren op het internet leiden uiteindelijk tot de daden van deze gekken.
Elke crimineel die veel in de aandacht is geweest, heeft een schare aanbidders. Dutroux en Fritzl hebben ook honderden liefdesbrieven gekregen. Ziek inderdaad, maar in de lijn der verwachtingenquote:
Europeanen zijn niet blank?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit soort op etniciteit gebaseerde haatposts en blogs die welig tieren op het internet leiden uiteindelijk tot de daden van deze gekken.
Etniciteit en cultuur overlappen elkaar meestal voor een groot deel, of je dat nou politiek incorrect vindt of niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Omdat het al begint bij niet het verschil begrijpen tussen: blank blijven en Europees blijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En nu weer ontopic,quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Slachtofferrol is weer aangenomen.
Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.
De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.
Maar prima joh Klaudias: jij bent links DUS jij hangt in de Pol Pot/Stalin hoek. Nu tevreden?
lijkt me echt verschrikkelijk maar daar moet de realiteit toch ook wel binnendenderen...quote:Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.
Welnee, wat een onzin. Daar ben je toch nog altijd zelf bij? Je beslist toch zelf of je je er helemaal in laat zuigen en aanslagen gaat plegen, of dat je het relativeert?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
quote:
quote:The founding session (two meetings consisting of 4 founding members and host as a security precaution) was held in London, United Kingdom – Apr, 2002.
Founding (re-founding) members:
Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)
Unable to attend:
Anonymous 10 – Nationality: Swedish
Anonymous 11 – Nationality: Belgian
Anonymous 12 – Nationality: European-American
(Names will be kept classified indefinitely to avoid cultural Marxist/ multiculturalist persecution but each individual may reveal his own name during the three phases at his own convenience).
Gewoon een psychopaat lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
Hmmzzz....dus met andere woorden geen wanhoopsdaad maar een bloedig ideologisch pamflet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarschijnlijk een rijke stinkerd zelfs.
. Ik heb het niet over de filosofen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef Re het volgende:
[..]
zoals Claudia_X al aangaf, zijn de aangehaalde filosofen niet de schuldige
quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Slachtofferrol is weer aangenomen.
Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.
De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon een psychopaat lijkt mij.
En zeker geen last van psychoses, daar is het veels te berekenend voor en is de planning te lang bezig.
Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Europeanen zijn niet blank?
En nee: dat leidt niet uiteindelijk tot de daden van deze gekken. Zie je nou niet hoe jij met gretige handen deze tragedie aangrijpt om je politieke tegenstanders aan te pakken?
Ga je lekker?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geenstijl FP van Fok en nog tal van blogs door heel de westerse wereld waar deze waantheorieën door een grote groep serieus worden genomen.
Wat creepyquote:
uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet isquote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.
Tja.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je lekker?
ik begin m'n geduld te verliezen met je.
Waarom? Wat hij zegt klopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je lekker?
ik begin m'n geduld te verliezen met je.
Het is idd eng, maar ik denk dat het oa komt door het feit dat dit geen wanhoopsdaad was van iemand die even in de war was (zoals Tristan imho wel was) maar een jarenlang tot in de puntjes voorbereide actie was.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die het toch een tikkeltje eng vind dat de toon eerst was dat het een gek was en dat er nu al een soort van sfeer met ontzag is ontstaan? En dan zitten hier niet echt mensen die zo iemand zouden aanbidden, maar ik wed dat die er straks genoeg zijn.
Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet is
Dank, scheelt mij zoekenquote:
De organisatie in kwestie heeft daadwerkelijk een website. Naar ik begreep wordt daar naar linken echter niet zo gewaardeerd door de Fok! crew..quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat creepyHoe groot zouden de kansen zijn dat dit gelogen is, daar ie er toch "zijn levenswerk" van heeft gemaakt?
Okequote:
Je moet een psychopaat zijn om 80 kinderen af te slachten, dat kan een mensen met een normaal gevoelsleven niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.
Nee we wíllen dat ie niet spoort, een normaaldenkend mens doet zoiets niet...
Exact.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:06 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.
Het is alleen wel een onzinnige slachtofferredenering. Aangezien niemand die pleit voor eigen cultuurbehoud als racist bestempeld zal worden. Ook niet in Nederland. Als het cultuurbehoud gepaard gaat met systematische onderdrukking van een andere bevolkingsgroep, wordt het een ander verhaal. Dat lijken veel mensen niet te begrijpen.quote:
Nee, niet alle landen in Europa zijn blank. En het is niet zo dat je bij de grens met Azie of het Midden Oosten opeens in 1 klap gele of lichtbruine mensen aantreft. Ook in europa heb je landen bij de grenzen (van europa) waar men al een andere tint heeft. Landen als Kazachstan horen (deels) ook gewoon bij Europa. Men vergeet dat soms even.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Europeanen zijn niet blank?
En nee: dat leidt niet uiteindelijk tot de daden van deze gekken. Zie je nou niet hoe jij met gretige handen deze tragedie aangrijpt om je politieke tegenstanders aan te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |