abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99868249
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:03 schreef LXIV het volgende:
Ik heb z'n manuscript zo'n beetje helemaal gelezen. Conclusie:

1) Ja, de gedachten van deze man hangen heel nauw samen met het neoconservatieve (dus PVV) gedachtengoed.
2) Zijn doorzettingsvermogen (9 jaar werken) en toewijding zijn enorm, bizar gewoon. Ook de manier waarop hij alles tot in het allerkleinste detail voorbereid
3) Belangrijkste doel van zijn aanslagen is het onder de aandacht brengen van het manuscript. Hij noemt het de marketing-campain.
4) Het document zelf, waar hij 4 jaar aan gewerkt heeft, is eigenlijk slecht en vrij kinderachtig geschreven. Vol met overbodige informatie en niet samenhangend. Hele verhandelingen over het voorkomen van geslachtsziekten, het boeren op een bietenfarm, etc. Ook bijv. het stuk over uniformen voor de 'ridders', compleet met zelfbedachte medailles, die hij zichzelf dan toekent en waarmee hij op de foto gaat... Komop zeg!
5) Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het effect van zijn aanslagen zijn doelstellingen bereikt. Mede doordat zijn stuk slecht geschreven is en zijn doelwit (dat niet zal terugslaan) verkeerd gekozen. Terrorisme wordt gepleegd om de tegenstander een overdreven tegenreactie uit te lokken. Waarop dan weer gereageerd wordt, etc, net zolang tot het land verdeeld is in 2 kampen. Dit gebeurt nu niet. Faal.

Dus
Harde werker maar uiteindelijk een faal.
Naja....uiteindelijk 90+ doden, dus op een hele vervelende manier gefaald.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:12:39 #103
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_99868261
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:09 schreef Rikketik het volgende:

Ik ben benieuwd hoe zijn reactie is als hij doorkrijgt dat de Noorse bevolking hem haat in plaats van eert. Ik denk dat hij dat verschrikkelijker zal vinden dan welke andere straf dan ook.
Dat zijn allemaal gehersenspoelde marxisten, jeweettoch.. :{w
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 24 juli 2011 @ 09:17:32 #104
38496 Perrin
pi_99868301
:N

Als je ergens ter wereld ongestoord een debat kunt voeren, dan is dat wel in 't Westen.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:18:03 #105
28033 Pek
je moet wat
pi_99868308
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:09 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik denk dat hij helemaal niet wilde ontsnappen. Ik bedoel, hij was ontsnapt... en dan? Dan moet hij zich schuil houden en kan hij niet pronken met wat hij gedaan heeft. Dat is juist wel zijn doel. Iedereen kent hem nu, in zijn eigen hoofd is hij een nationale held. Reken maar dat die gast straks met een hoofd dat glimt van trots de rechtszaal binnen komt lopen.

Ik ben benieuwd hoe zijn reactie is als hij doorkrijgt dat de Noorse bevolking hem haat in plaats van eert. Ik denk dat hij dat verschrikkelijker zal vinden dan welke andere straf dan ook.
Nee hoor, die vallen in de categorie "A of B traitors" dus die weten niet beter. Een harde plasser krijgt hij van de ongetwijfeld vele steunbetuigingen die hij internationaal zal ontvangen :r

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen. En ik woon in een links bolwerk. :(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:19:00 #106
38496 Perrin
pi_99868317
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:18 schreef Pek het volgende:

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen.
Bluf, denk ik. Anders laat ie zich nooit oppakken, met de kans iedereen te verraden.
pi_99868318
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting toch?
Wat wil je daarmee zeggen?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:19:11 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_99868319
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:17 schreef Perrin het volgende:
Als je ergens ter wereld ongestoord een debat kunt voeren, dan is dat wel in 't Westen.
Mwah, todat de gedachten polizei hun zwaailampen aanzetten.
-- Bits of freedom --
pi_99868322
quote:

[..]

Nee hoor, die vallen in de categorie "A of B traitors" dus die weten niet beter. Een harde plasser krijgt hij van de ongetwijfeld vele steunbetuigingen die hij internationaal zal ontvangen :r

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die andere 11 "tempeliers", mocht het waar zijn wat hij allemaal uitbraakt, met ieder een eigen opdracht. Als die eveneens in eigen land gaan toeslaan, krijgen wij dus ook nog wat voor de kiezen. En ik woon in een links bolwerk. :(
Volgens mij bestaan die helemaal niet. Zie maar eens 12 van dit soort nutcases bij elkaar te krijgen. Nee, die 11 tempeliers leven alleen in zijn hoofd.
pi_99868330
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:17 schreef Perrin het volgende:
:N

Nou, dat valt erg tegen. :X
  zondag 24 juli 2011 @ 09:20:16 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99868332
Zelfs als je strafbare posts van andere fora quote, zijn dat soort uitspraken niet gewenst op FOK! Sorry.
Laffe huichelaar
pi_99868336
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als je strafbare posts van andere fora quote, zijn dat soort uitspraken niet gewenst op FOK! Sorry.
Sorry, wist niet dat het strafbaar was.
pi_99868339
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat het strafbaar was.
Is het ook niet.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:21:19 #114
38496 Perrin
pi_99868342
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Nou, dat valt erg tegen. :X
Probeer in veel andere landen maar eens een openlijke discussie te voeren die kritisch is over de huidige machthebbers. Dat wordt meestal een korte discussie, kan ik je vertellen.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:24:05 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99868367
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:20 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Is het ook niet.
Banbare posts quoten dan.
Laffe huichelaar
  zondag 24 juli 2011 @ 09:24:22 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_99868371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Volgens mij bestaan die helemaal niet. Zie maar eens 12 van dit soort nutcases bij elkaar te krijgen. Nee, die 11 tempeliers leven alleen in zijn hoofd.
Ik hoop het maar, op de interwebz heb je die nutcases zo bij elkaar. Het ook daadwerkelijk uitvoeren is een ander verhaal gelukkig. ;)
pi_99868375
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Probeer in veel andere landen maar eens een openlijk discussie te voeren die kritisch is over de huidige machthebbers. Dat wordt meestal een korte discussie, kan ik je vertellen.
In Nederland wordt het dan een iets langere discussie, maar als je er te lang over doorgaat en te kritisch wordt, krijg je evengoed problemen.
pi_99868401
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 06:07 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mensen die (uit nationalistische overwegingen) achter Wilders zijn neoconservatisme aanlopen zouden zich eens moeten verdiepen in wat ze precies steunen.
Haha. Ga toch weg man, deze man is een ultra-nationalist en een racist. Dat is echt niet gelijk hetzelfde.
En al helemaal niet hetzelfde als kinderen omleggen van politieke partijen die je verantwoordelijk houd voor beleid waar je tegen bent, wat een kolder zeg.

Neemt niet weg dat dit een hele harde dreun gaat zijn voor dergelijke partijen in heel Europa, dus die paardelul gaat precies het tegenovergestelde bereiken wat hij wilde. Wat een eikel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99868442
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:24 schreef Pek het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, op de interwebz heb je die nutcases zo bij elkaar. Het ook daadwerkelijk uitvoeren is een ander verhaal gelukkig. ;)
Nou, ik weet het niet hoor. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich vriendschappelijk naar hem hebben uitgelaten, die gezegd hebben dat ze hem bewonderen, die hem geschreven hebben (via internet) dat ze met hem ten strijde willen trekken. Maar iets zeggen en schrijven is nog heel iets anders dan iets doen. Ik denk dat zulke lui nu wel aardig geschrokken zullen zijn. Want dit kan toch nooit de bedoeling geweest zijn?

Afijn, een jaar of 6 geleden keek ik ook weleens rond op die anti-islamitische websites. Maar ik werd toen al helemaal naar van bepaalde posts, o.a. van fjordman (is al bevestigd dat het dezelfde personen zijn btw?), dus ben daar weer snel vertrokken.
pi_99868448
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Haha. Ga toch weg man, deze man is een ultra-nationalist en een racist. Dat is echt niet gelijk hetzelfde.
En al helemaal niet hetzelfde als kinderen omleggen van politieke partijen die je verantwoordelijk houd voor beleid waar je tegen bent, wat een kolder zeg.

Neemt niet weg dat dit een hele harde dreun gaat zijn voor dergelijke partijen in heel Europa, dus die paardelul gaat precies het tegenovergestelde bereiken wat hij wilde. Wat een eikel.
Waar is hij een racist? Volgens mij heeft hij het steeds over de multiculturele samenleving in zijn boek, niet over verschillende rassen.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 09:34:08 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99868477
Wat een propagandistisch filmpje heeft die gast gemaakt zeg. :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99868486
quote:
Jep. So smart and yet so stupid.

Maar die dreun zal ook van tijdelijke aard zijn.
pi_99868499
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Dat als iedereen alles mag vinden je ook weleens ongewenste meningen tegenkomt.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:38:50 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99868533
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die het toch een tikkeltje eng vind dat de toon eerst was dat het een gek was en dat er nu al een soort van sfeer met ontzag is ontstaan? En dan zitten hier niet echt mensen die zo iemand zouden aanbidden, maar ik wed dat die er straks genoeg zijn.
Helaas zou je daar wel 's gelijk in kunnen krijgen. :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 24 juli 2011 @ 09:39:24 #125
89730 Drugshond
  zondag 24 juli 2011 @ 09:40:17 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868550
zijn er nou nog steeds mensen die oorzaak en gevolg door elkaar halen?...

Dit is een scenario ontsproten uit 1 persoon, een gek om het maar simpel te zeggen, iemand die het spoor volledig kwijt is, die overal maar dingetjes vandaan sleept en het bij naam noemt. Dit zegt toch helemaal niets over een politicus in Nederland. Niet Wilders, noch zijn gedachtengoed is de aanleiding tot dit drama, dat zijn de gestoorde hersenkronkels in het hoofd van deze man
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 24 juli 2011 @ 09:41:13 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99868558
quote:

[..]

En hiermee zetten we weer een streep onder het Wilders/ultra-rechtse aspect.
Laffe huichelaar
  zondag 24 juli 2011 @ 09:42:25 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99868575
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Waarom op deze manier... in deze digi-tijdsgeest om je statement te maken ??!!
De pen Het keyboard is machtiger dan het zwaard.
Hij heeft een flink stuk tekst geschreven, het enige wat hij nog nodig had was een daad die de aandacht er op zou vestigen. Missie geslaagd.
The truth was in here.
pi_99868601
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:40 schreef Re het volgende:
zijn er nou nog steeds mensen die oorzaak en gevolg door elkaar halen?...

Dit is een scenario ontsproten uit 1 persoon, een gek om het maar simpel te zeggen, iemand die het spoor volledig kwijt is, die overal maar dingetjes vandaan sleept en het bij naam noemt. Dit zegt toch helemaal niets over een politicus in Nederland. Niet Wilders, noch zijn gedachtengoed is de aanleiding tot dit drama, dat zijn de gestoorde hersenkronkels in het hoofd van deze man
Precies.

En zoveel macht heeft Wilders ook niet.
Dit is gewoon het resultaat van een gestoord persoon. Net als de meeste van dit soort acties. Aan alle kanten van het spectrum.

Om te zeggen dat Wilders de oorzaak is, is erg simpel en erg kort door de bocht.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_99868603
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Waarom op deze manier... in deze digi-tijdsgeest om je statement te maken ??!!
De pen Het keyboard is machtiger dan het zwaard.
Tsja, totaal de weg kwijt vermoed ik... totaal geen relativeringsvermogen meer, misschien wel last van psychoses ook. In elk geval geloofde hij volledig in z'n eigen verzinsels.

Als hij een ander beroep had gekozen, wetenschapper ofzo, was hij misschien wel geniaal geweest. Ik denk dat hij daar de kwaliteiten wel voor zou hebben.
pi_99868625
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:13 schreef Frollo het volgende:

[..]

Op twitter heb ik ook al lui zie posten dat Breiviks acties misschien geen schoonheidsprijs verdienen, maar dat hij in elk geval iets onderneemt tegen het links-islamitische complot.
Ja ik las een paar bladzijdes terug dat hij door zijn acties de mensen die enigzins naar rechts neigen juist tegen zich heeft gekregen door deze acties.
Ik vraag het me af. Tuurlijk, nu het allemaal net gebeurd is neemt iedereen er afstand van.
Zo kan een tijdje hangen, de shock van het gebeuren zal langzaam een beetje vervagen en ik denk dat die mensen dan misschien juist bedenken dat ze het misschien wel met Breiviks eens zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:45:35 #132
89730 Drugshond
pi_99868626
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:43 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Tsja, totaal de weg kwijt vermoed ik... totaal geen relativeringsvermogen meer, misschien wel last van psychoses ook. In elk geval geloofde hij volledig in z'n eigen verzinsels.

Als hij een ander beroep had gekozen, wetenschapper ofzo, was hij misschien wel geniaal geweest. Ik denk dat hij daar de kwaliteiten wel voor zou hebben.
Doorzettingsvermogen is het probleem niet.... Moreel besef wel.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:45:35 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868627
maar er zijn nog 4 kinderen vermist op het eiland en in de regeringsgebouwen liggen nog lichamen als ik het goed begrijp van de bbc?
pi_99868632
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:31 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Waar is hij een racist? Volgens mij heeft hij het steeds over de multiculturele samenleving in zijn boek, niet over verschillende rassen.
'De teloorgang van blond haar en blauwe ogen'

Hij wil Europa blank houden. Iets wat best terecht is, vind ik.
Maar deze eikel heeft met zijn daden dat soort gedachtengoed gelijk besmet.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99868649
Dat stukje in het manifest over het doodschieten van vrouwen :r achterlijke randdebiel dat ie is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99868655
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klassiek Europees racisme een ziekte waar jij ook last van hebt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zondag 24 juli 2011 @ 09:49:23 #137
89730 Drugshond
pi_99868659
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En hiermee zetten we weer een streep onder het Wilders/ultra-rechtse aspect.
Lijkt me lastig om dit goed op de rails te houden. Zo'n gebeurtenis kun je niet vanuit een tunnelvisie besturen. Gebeurtenis, manifest, ideologische gedachtegoed, politiek is 1 grote puzzel.
Door puzzelstukjes weg te nemen krijg je geen betere oplossing.
pi_99868662
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:09 schreef Perrin het volgende:
Kweenie hoor, het is een boel bullshit rondom het maken van een bom en het neermaaien van weerloze kinderen. Hij heeft er een lang verhaal van gemaakt, maar uiteindelijk is het resultaat een makkelijke en laffe moordpartij.
Maar hij heeft zijn doel bereikt. Mensen lezen zijn werk.

En inderdaad zie je, ook hier op Fok, steeds meer bewondering voor het stuk stront.
pi_99868670
quote:

[..]

Ik heb blond haar en blauwe ogen, maar ik wil Europa vrij houden van zulke idioten als jou, kom maar op met die multiculture samenleving ^O^ *O*
pi_99868675
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Is geen ziekte hoor. Gewoon een mening.
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:49 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar hij heeft zijn doel bereikt. Mensen lezen zijn werk.

En inderdaad zie je, ook hier op Fok, steeds meer bewondering voor het stuk stront.
Waar zie jij die bewondering dan? Kun je dat aanwijzen?
  zondag 24 juli 2011 @ 09:51:03 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99868679
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:45 schreef Re het volgende:
maar er zijn nog 4 kinderen vermist op het eiland en in de regeringsgebouwen liggen nog lichamen als ik het goed begrijp van de bbc?
Zijn er uberhaupt al hulpverleners die gebouwen in gegaan, vraag ik me af.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 juli 2011 @ 09:51:47 #142
89730 Drugshond
pi_99868698
quote:

[..]

Ach ja, maar een Afrikaan die zijn land Afrikaans wil houden is prima toch?

Crap. Er is niets mee mis te vinden dat Europa Europees moet blijven en nee, dat hangt je niet gelijk in de hoek van deze knakker.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 09:53:08 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99868705
quote:

[..]

11 anderen?
4045
onlogisch
pi_99868706
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Crap. Er is niets mee mis te vinden dat Europa Europees moet blijven en nee, dat hangt je niet gelijk in de hoek van deze knakker.
Juist wel, dan hang je exact in dezelfde hoek als deze knakker. Lees zijn manifest maar
  zondag 24 juli 2011 @ 09:53:46 #146
89730 Drugshond
pi_99868709
quote:

[..]

Hier gaat het dus steeds fout. Bij immigranten is behoud van cultuur een groot goed, is prima.

Maar als een Nederlander pleit voor behoud van cultuur is hij ineens een racist?
pi_99868713
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:40 schreef Re het volgende:
Mensen zijn er erg happig op om 'het gedachtegoed' of 'de retoriek' de schuld te geven, alsof de man zelf weerloos was. Als je zijn stuk leest zie je dat hij een belangrijk deel van zijn argumentatie ontleent aan grote denkers, waaronder Locke, waarmee hij zichzelf ervan heeft overtuigd dat zijn strijd en de middelen die hij daartoe inzet gerechtvaardigd zijn:

In political philosophy the right to revolution (or 'right of rebellion' or 'right to resistance') is first articulated by the Monarchomachs in the context of the French Wars of Religion, and is essentially the natural right of preservation. It was later taken up by John Locke in Two Treatises of Government as part of his social contract theory. Locke wrote that the people could instigate a revolution against the government when it acted against the interests of citizens and replace it with another.

Moeten we Locke nu ook een dubieus mannetje vinden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99868714
quote:

[..]

Hmmmm ... dat is 1 zinnetje ... de sfeer in zijn hele boek is een heel andere.
Maar goed, jij wil ook Europa blank houden??? :') :') :')
pi_99868723
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hier gaat het dus steeds fout. Bij immigranten is behoud van cultuur een groot goed, is prima.

Maar als een Nederlander pleit voor behoud van cultuur is hij ineens een racist?
Ach gut, pakken de buitenlanders onze klompen, tulpen en molens af ;(
pi_99868726
quote:

[..]

Mijn oom speelde in een fanfare, dat is Nederlands cultuurgoed. Hij is nooit een racist genoemd.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:55:19 #152
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_99868729
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Drugshond het volgende:
Had die gast werk of zo.....?! Of is hij net als in Spanje > 20 % van de bankzitters.
Waarschijnlijk een rijke stinkerd zelfs.
pi_99868732
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

11 anderen?
Hij claimt lid te zijn van een organisatie met mensen uit verschillende landen. Waaronder Nederland.
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 09:55:53 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868738
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meer voor de manier waarop hij alles heeft aangepakt. Gisteren las ik zelfs citaten van een ander forum waar vrouwen riepen dat ze helemaal nat van hem werden en met hem wilden trouwen omdat het zo'n 'echte man' (que?!) was...
Ziek :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:56:30 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868746
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hij claimt lid te zijn van een organisatie met mensen uit verschillende landen. Waaronder Nederland.
dat zal zijn Wow clan wel zijn of zo?
pi_99868747
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Mijn oom speelde in een fanfare, dat is Nederlands cultuurgoed. Hij is nooit een racist genoemd.
Je kan het ook op een ontwijkende manier belachelijk maken.
pi_99868749
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Juist wel, dan hang je exact in dezelfde hoek als deze knakker. Lees zijn manifest maar
Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.

Maar prima joh Klaudias: jij bent links DUS jij hangt in de Pol Pot/Stalin hoek. Nu tevreden?
pi_99868754
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen Europees blijven en blank blijven.

Dit soort op etniciteit gebaseerde haatposts en blogs die welig tieren op het internet leiden uiteindelijk tot de daden van deze gekken.
pi_99868755
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:54 schreef TLC het volgende:

[..]

Ach gut, pakken de buitenlanders onze klompen, tulpen en molens af ;(
Als je vindt dat je cultuur onder de voet wordt gelopen, ga het Wilhelmus zingen, maak een schilderij zoals Rembrandt, schrijf een boek. Uit je cultuur! Maar ga niet steeds over andermans cultuur klagen.
pi_99868756
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:43 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:

[..]

Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 09:57:27 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99868758
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Staat dat in zijn 1500 pagina's tellende betoog? Zo ja, welke pagina?
4045
onlogisch
pi_99868761
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Re het volgende:

[..]

dat zal zijn Wow clan wel zijn of zo?
Die zijn erg pissig op hem.

Zie: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/927077585?page=1 (hij is Conservatism).

Maar nee. Een soort "tempeliers" organisatie.
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 09:58:01 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868763
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:45 schreef Re het volgende:
Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_99868770
quote:

[..]

Dat is wel opvallend ja, maar goed.
pi_99868774
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als je vindt dat je cultuur onder de voet wordt gelopen, ga het Wilhelmus zingen, maak een schilderij zoals Rembrandt, schrijf een boek. Uit je cultuur! Maar ga niet steeds over andermans cultuur klagen.
Lees nou eens waar ik het over heb, je mist het punt volledig.
pi_99868776
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Staat dat in zijn 1500 pagina's tellende betoog? Zo ja, welke pagina?
Oef, het stond in een van de vorige topics van deze reeks.... ik zal even kijken of ik het terug kan vinden...
pi_99868777
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:54 schreef Klaudias het volgende:

[..].
Maar goed, jij wil ook Europa blank houden??? :') :') :')
Het zou toch wel fijn zijn als Europa straks ook nog Europees eruit ziet en niet, zoals in vele steden in W-Europa al zo is, als een voorportaal van het Midden-Oosten en Afrika.

Ja dat vind ik en daar is, ook nu, niets mis mee.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:59:04 #168
89730 Drugshond
pi_99868787
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je zó veel mensen achter elkaar dood schiet.
pi_99868789
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.

Maar prima joh Klaudias: jij bent links DUS jij hangt in de Pol Pot/Stalin hoek. Nu tevreden?
Slachtofferrol is weer aangenomen.

Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.

De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:59:34 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868790
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dit soort op etniciteit gebaseerde haatposts en blogs die welig tieren op het internet leiden uiteindelijk tot de daden van deze gekken.
zoals Claudia_X al aangaf, zijn de aangehaalde filosofen niet de schuldige :')
  zondag 24 juli 2011 @ 10:00:05 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99868801
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ziek :{
Elke crimineel die veel in de aandacht is geweest, heeft een schare aanbidders. Dutroux en Fritzl hebben ook honderden liefdesbrieven gekregen. Ziek inderdaad, maar in de lijn der verwachtingen
Laffe huichelaar
pi_99868802
quote:

[..]

Europeanen zijn niet blank?

En nee: dat leidt niet uiteindelijk tot de daden van deze gekken. Zie je nou niet hoe jij met gretige handen deze tragedie aangrijpt om je politieke tegenstanders aan te pakken?
pi_99868803
quote:

[..]

Etniciteit en cultuur overlappen elkaar meestal voor een groot deel, of je dat nou politiek incorrect vindt of niet.
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 10:00:09 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868805
quote:

[..]

Omdat het al begint bij niet het verschil begrijpen tussen: blank blijven en Europees blijven.

Maar goed, we dwalen af.

Admin zondag 24 juli 2011 @ 10:00:39 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868815
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.

De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
En nu weer ontopic,
omdat
zondagmorgen

pi_99868817
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. :{
  zondag 24 juli 2011 @ 10:01:08 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868823
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.
lijkt me echt verschrikkelijk maar daar moet de realiteit toch ook wel binnendenderen...
pi_99868825
quote:

[..]

Welnee, wat een onzin. Daar ben je toch nog altijd zelf bij? Je beslist toch zelf of je je er helemaal in laat zuigen en aanslagen gaat plegen, of dat je het relativeert?

Er staat ook genoeg linkse bagger op de internets. En dat linkse indoctrinatiekamp op dat eiland was natuurlijk net zo goed niet helemaal fris. Maar je kiest er uiteindelijk zelf voor om er in mee te gaan, of niet.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:01:16 #180
28033 Pek
je moet wat
pi_99868829
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

11 anderen?
quote:
The founding session (two meetings consisting of 4 founding members and host as a security precaution) was held in London, United Kingdom – Apr, 2002.

Founding (re-founding) members:

Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)

Unable to attend:

Anonymous 10 – Nationality: Swedish
Anonymous 11 – Nationality: Belgian
Anonymous 12 – Nationality: European-American

(Names will be kept classified indefinitely to avoid cultural Marxist/ multiculturalist persecution but each individual may reveal his own name during the three phases at his own convenience).
;)
pi_99868830
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
Gewoon een psychopaat lijkt mij.

En zeker geen last van psychoses, daar is het veels te berekenend voor en is de planning te lang bezig.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:02:00 #182
89730 Drugshond
pi_99868838
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarschijnlijk een rijke stinkerd zelfs.
Hmmzzz....dus met andere woorden geen wanhoopsdaad maar een bloedig ideologisch pamflet.
pi_99868845
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef Re het volgende:

[..]

zoals Claudia_X al aangaf, zijn de aangehaalde filosofen niet de schuldige :')
. Ik heb het niet over de filosofen.

Maar over de verzonnen vijanden en waanbeelden. Zoals 'Eurabië' het 'marxisme' de 'multiculturele elites' en het 'islamitisch worden van Europa'

Geenstijl FP van Fok en nog tal van blogs door heel de westerse wereld waar deze waantheorieën door een grote groep serieus worden genomen.
pi_99868847
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

:')

Ok dus volgens jouw beredenering zijn alle moslims per definitie potentiele aanslagplegers?
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 10:02:50 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868850
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gewoon een psychopaat lijkt mij.

En zeker geen last van psychoses, daar is het veels te berekenend voor en is de planning te lang bezig.
Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.

Nee we wíllen dat ie niet spoort, een normaaldenkend mens doet zoiets niet...

zondag 24 juli 2011 @ 10:02:51 #186
89730 Drugshond
pi_99868861
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.
pi_99868865
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En nee: dat leidt niet uiteindelijk tot de daden van deze gekken. Zie je nou niet hoe jij met gretige handen deze tragedie aangrijpt om je politieke tegenstanders aan te pakken?
Nee dat doe ik niet.

Ik zeg alleen dat jarenlang angst en haatzaaien tot dit kan leiden. Dat heb ik altijd al gezegd.

Ik zeg niet dat we nu de PVV moeten opheffen.
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 10:04:04 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99868872
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Geenstijl FP van Fok en nog tal van blogs door heel de westerse wereld waar deze waantheorieën door een grote groep serieus worden genomen.
Ga je lekker?
ik begin m'n geduld te verliezen met je.

Moderator zondag 24 juli 2011 @ 10:04:32 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99868876
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Pek het volgende:

[..]

[..]

;)
Wat creepy :{ Hoe groot zouden de kansen zijn dat dit gelogen is, daar ie er toch "zijn levenswerk" van heeft gemaakt?
4045
onlogisch
  zondag 24 juli 2011 @ 10:04:33 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99868877
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.
uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet is
pi_99868886
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga je lekker?
Tja.

Het staat er. Het is geen beschuldiging richting fok. Het staat ook op de fora van nu.nl. Het gaat om de users.

Maar goed..
pi_99868897
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga je lekker?
Waarom? Wat hij zegt klopt.

Ik snap niet dat mensen niet inzien dat veel mensen er net zo over zijn gaan denken als die Noor, de afgelopen tien jaar.

Daarmee is nog niet gezegd dat ze ook allemaal massamoordenaars zijn of goedkeuren wat die man heeft gedaan.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:06:36 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99868908
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die het toch een tikkeltje eng vind dat de toon eerst was dat het een gek was en dat er nu al een soort van sfeer met ontzag is ontstaan? En dan zitten hier niet echt mensen die zo iemand zouden aanbidden, maar ik wed dat die er straks genoeg zijn.
Het is idd eng, maar ik denk dat het oa komt door het feit dat dit geen wanhoopsdaad was van iemand die even in de war was (zoals Tristan imho wel was) maar een jarenlang tot in de puntjes voorbereide actie was.
Het doel was wanstaltig, maar de uitvoering was zoals hij het zich wenste.

En afgezien van de sympathiën die sommige mensen al voor het gedachtengoed mogen hebben zal ook de uitvoering van sommigen waardering krijgen. Helaas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99868909
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef Re het volgende:

[..]

uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet is
Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:07:22 #196
89730 Drugshond
pi_99868923
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Pek het volgende:

[..]

[..]

;)
Dank, scheelt mij zoeken :)

quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat creepy :{ Hoe groot zouden de kansen zijn dat dit gelogen is, daar ie er toch "zijn levenswerk" van heeft gemaakt?
De organisatie in kwestie heeft daadwerkelijk een website. Naar ik begreep wordt daar naar linken echter niet zo gewaardeerd door de Fok! crew..
pi_99868924
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

En nu weer ontopic,
omdat
zondagmorgen
Oke :)
pi_99868929
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.

Nee we wíllen dat ie niet spoort, een normaaldenkend mens doet zoiets niet...
Je moet een psychopaat zijn om 80 kinderen af te slachten, dat kan een mensen met een normaal gevoelsleven niet.

Maar hij is zeker niet gek in de vorm van wanen/psychoses en het contact met de realiteit kwijt, hoe graag mensen dat ook zouden willen zoals bv Charles Manson en zijn Helter Skelter-dope-verhaal.

Het is duidelijk een manifest, een statement van iemand die exact weet wat hij doet.
pi_99868931
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:06 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.
Exact.
pi_99868934
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Dat is wel opvallend ja, maar goed.
Het is alleen wel een onzinnige slachtofferredenering. Aangezien niemand die pleit voor eigen cultuurbehoud als racist bestempeld zal worden. Ook niet in Nederland. Als het cultuurbehoud gepaard gaat met systematische onderdrukking van een andere bevolkingsgroep, wordt het een ander verhaal. Dat lijken veel mensen niet te begrijpen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 juli 2011 @ 10:07:44 #202
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99868935
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, niet alle landen in Europa zijn blank. En het is niet zo dat je bij de grens met Azie of het Midden Oosten opeens in 1 klap gele of lichtbruine mensen aantreft. Ook in europa heb je landen bij de grenzen (van europa) waar men al een andere tint heeft. Landen als Kazachstan horen (deels) ook gewoon bij Europa. Men vergeet dat soms even.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')