En nu weer ontopic,quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Slachtofferrol is weer aangenomen.
Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.
De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, kijk je ziet het nu hier al. Dankzij die sukkel probeert links je gelijk in de massamoordenaarhoek te hangen.
Maar prima joh Klaudias: jij bent links DUS jij hangt in de Pol Pot/Stalin hoek. Nu tevreden?
lijkt me echt verschrikkelijk maar daar moet de realiteit toch ook wel binnendenderen...quote:Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.
Welnee, wat een onzin. Daar ben je toch nog altijd zelf bij? Je beslist toch zelf of je je er helemaal in laat zuigen en aanslagen gaat plegen, of dat je het relativeert?quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Europees blijven en blank blijven.
Dit soort op etniciteit gebaseerde haatposts en blogs die welig tieren op het internet leiden uiteindelijk tot de daden van deze gekken.
quote:
quote:The founding session (two meetings consisting of 4 founding members and host as a security precaution) was held in London, United Kingdom – Apr, 2002.
Founding (re-founding) members:
Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)
Unable to attend:
Anonymous 10 – Nationality: Swedish
Anonymous 11 – Nationality: Belgian
Anonymous 12 – Nationality: European-American
(Names will be kept classified indefinitely to avoid cultural Marxist/ multiculturalist persecution but each individual may reveal his own name during the three phases at his own convenience).
Gewoon een psychopaat lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
Hmmzzz....dus met andere woorden geen wanhoopsdaad maar een bloedig ideologisch pamflet.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarschijnlijk een rijke stinkerd zelfs.
. Ik heb het niet over de filosofen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef Re het volgende:
[..]
zoals Claudia_X al aangaf, zijn de aangehaalde filosofen niet de schuldige
quote:Op zondag 24 juli 2011 09:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Slachtofferrol is weer aangenomen.
Ik zeg alleen maar dat zijn manifest een kopie is van de irrealistische angst en haatmeuk die we al jaren op het internet lezen. En ik zeg al jaren hoe gevaarlijk is en waar het toe kan leiden. Zie hier het resultaat.
De kans dat Europa islamitisch wordt nadert nul. Vooral als je ziet hoe Europese moslims leven. Maar als je dat zegt ben je een linkse dhimmi. Nou mooi zie hier het resultaat.
Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon een psychopaat lijkt mij.
En zeker geen last van psychoses, daar is het veels te berekenend voor en is de planning te lang bezig.
Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Last van psychoses? Ik betwijfel het. Het stuk geeft blijk van een hoge mate van berekening. Je zou hem hooguit monomaan kunnen noemen. Dat moet je wel zijn om zo in één zaak op te gaan en alles daar dienstbaar aan te maken.
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Europeanen zijn niet blank?
En nee: dat leidt niet uiteindelijk tot de daden van deze gekken. Zie je nou niet hoe jij met gretige handen deze tragedie aangrijpt om je politieke tegenstanders aan te pakken?
Ga je lekker?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geenstijl FP van Fok en nog tal van blogs door heel de westerse wereld waar deze waantheorieën door een grote groep serieus worden genomen.
Wat creepyquote:
uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet isquote:Op zondag 24 juli 2011 10:03 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Van quotes die ik hier gezien heb lijkt hij zijn WoW wereld en de realiteit erg door elkaar te halen. Zou me niets verbazen als deze jongen psychotisch was, die mensen kunnen nog steeds berekenend overkomen.
Tja.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je lekker?
ik begin m'n geduld te verliezen met je.
Waarom? Wat hij zegt klopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je lekker?
ik begin m'n geduld te verliezen met je.
Het is idd eng, maar ik denk dat het oa komt door het feit dat dit geen wanhoopsdaad was van iemand die even in de war was (zoals Tristan imho wel was) maar een jarenlang tot in de puntjes voorbereide actie was.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die het toch een tikkeltje eng vind dat de toon eerst was dat het een gek was en dat er nu al een soort van sfeer met ontzag is ontstaan? En dan zitten hier niet echt mensen die zo iemand zouden aanbidden, maar ik wed dat die er straks genoeg zijn.
Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm nee een psychose en berekend overkomen is nou juist wat een psychose niet is
Dank, scheelt mij zoekenquote:
De organisatie in kwestie heeft daadwerkelijk een website. Naar ik begreep wordt daar naar linken echter niet zo gewaardeerd door de Fok! crew..quote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat creepyHoe groot zouden de kansen zijn dat dit gelogen is, daar ie er toch "zijn levenswerk" van heeft gemaakt?
Okequote:
Je moet een psychopaat zijn om 80 kinderen af te slachten, dat kan een mensen met een normaal gevoelsleven niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar waren we gister al uit, het is té simpel te zeggen dat deze man niet spoort.
Nee we wíllen dat ie niet spoort, een normaaldenkend mens doet zoiets niet...
Exact.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:06 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Een psychose is een waanidee, vooral bij intelligentere patienten hoeft dat niet te betekenen dat ze niet meer kunnen functioneren. Die bouwen hele complexe wanen die ze meestal aardig voor de buitenwereld verborgen kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |