abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99865862
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:50 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken met deze man.
Misschien heb je wel een beetje gelijk.

quote:
'Tristan was een Justin Bieber fan'

Tristan van der Vlis
Tristan Van der Vlis was een Justin Bieber fan. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.

Volgens NRC Handelsblad zong Tristan dagelijks nummers van zijn grote idool, dit leidde tot grote irritatie bij de flatbewoners. "Het was dan ook niet vreemd dat de politie geregeld aan de deur stond vanwege de geluidsoverlast"
  zondag 24 juli 2011 @ 02:53:18 #277
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_99865870
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:49 schreef Marlan het volgende:

[..]

Tristan was ook contactgestoord.
Heeft hier niets mee te maken. Deze man was geniaal, helaas een geniale gek. En hij heeft leuke vrienden, staat er in zijn verhaaltje.

Het is overigens maar de vraag hoe alleen hij dit gedaan heeft. Hij was een Rank 5 in de vrijmetselaarsgilde in Noorwegen, en hij heeft het over Tempeliers. Nou wil ik mijn Aluhoedje nog niet opdoen, maar ik denk iig dat hij een vrijmetselaar was die erg ontevreden was met het weinige wat hij te weten kreeg over wat er nog allemaal meer achter zat.

Er gebeuren gekke dingen bij die vrijmetselaars, zou zomaar eens een slachtoffer daarvan kunnen zijn, die gewoon helemaal gek is geworden daardoor, en daardoor helaas zoiets geks heeft kunnen doen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_99865874
Anders >x5 Tristan.

Bieber :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99865882
Hoe zullen die vrienden het vinden dat ze genoemd worden in zijn manifesto.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 02:54:40 #280
236264 crew  capricia
pi_99865885
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Inclusief hun kinderen zelfs...
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_99865889
quote:
Niet zo mooi. :')
pi_99865894
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Inclusief hun kinderen zelfs...
Ja, en vrouwen/vriendinnetjes.
  zondag 24 juli 2011 @ 02:55:20 #283
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99865896
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Klinkt stom, maar door dat manifest is het allemaal best fascinerend geworden :{
Hollywood likt z'n vingers af.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99865916
quote:
Alleen dit doet me al geloven dat het fictieve vrienden zijn. Misschien niet fictief in de zin van "Anders zag ze vliegen" maar fictief om het hele scenario wat Anders beschrijft te laten kloppen.
pi_99865929
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, als het gelogen is komt zoiets redelijk snel uit. Dat zou zijn geloofwaardigheid en daarmee zijn hele levenswerk teniet doen.
Graag zou ik een reconstructie van zijn leven zien aan de hand van externe bronnen en getuigen i.p.v alleen af te gaan op zijn eigen woorden. Klinkt allemaal wel erg stoer hoor, dat hij elke week een ander meisje paalt ( 'de vele ONS), miljoenen euro's heeft verdiend met zijn succesvolle bedrijven, en een stuk of 7 academische opleidingen heeft gevolgd.

De persoonlijke verhalen lijken mij uit de duim te zijn gezogen.
pi_99865935
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hollywood likt z'n vingers af.
Zeker nu met dat document.. Krijg je de 2 uur wel vol mee. Alleen nog even wachten op de rechtzaak natuurlijk, moet wel de uitslag weten.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99865948
Hoe komen jullie nou bij die 7 academische opleidingen?
pi_99865952
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:57 schreef Marlan het volgende:

[..]

Graag zou ik een reconstructie van zijn leven zien aan de hand van externe bronnen en getuigen i.p.v alleen af te gaan op zijn eigen woorden. Klinkt allemaal wel erg stoer hoor, dat hij elke week een ander meisje paalt ( 'de vele ONS), miljoenen euro's heeft verdiend met zijn succesvolle bedrijven, en een stuk of 7 academische opleidingen heeft gevolgd.

Hij paalde toch niet veel? Zijn kameraad,een ware playboy, die was de baas van de groep :P
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99865954
quote:
East – West divide

In retrospect, it‘s easy to understand why ethnic Norwegians are fleeing Muslim areas.
No one likes to be ―subdued – live in fear, being harassed, beaten and robbed. The
Muslim ghettofication process has been ongoing the last 30 years and it will continue
until there is close to 100% concentrated Muslim areas in Oslo (the same tendency we
see in Paris, London and other large Western European cities). When I was around 15-16
there was only 1 or 2 schools where the majority was non-ethnic Norwegian. Now, 15
years later there are around 50 schools on the East side of Oslo where the majority of
students are non-natives and primarily Muslim.

It‘s a miracle how I managed to successfully pass through my ―vulnerable years‖ without
being subdued by Muslim gangs even once. I know that there are hundreds, even
thousands of incidents per year (I have personally witnessed around 50 incidents) where
ethnic Norwegian youths ranging 14-18 are harassed, beaten, raped and robbed and it‘s
getting worse every year. I really don‘t envy the new generations and the challenges that
are facing them regarding Muslim subjugation.

If ethnic Norwegian youth or other non-Muslims attempt to create gangs of their own (for
protection purposes), they are immediately labelled as racists and Nazis. At the same
time numerous Muslim gangs commit thousands of racist acts each year against ethnic
Norwegians and it‘s either hushed down, ignored and therefore tolerated.

The last 20 years more than 100-200 ethnic Norwegians have been killed by Muslims, a
majority by racist or religious/Jihadi motives. Yet, the press are systematically ignoring
this and they attempt to link every single incident to non-relevant motives like for
example the influence of narcotics/alcohol or blame the accused Muslim of being
―psychologically unstable‖. Norwegian media refuse to face the truth of the matter which
is that most of these incidents are religiously and/or racially motivated.
Dit soort dingen vormt je toch wel als puber denk ik. Lijkt ook redelijk op de situatie in Nederland (met name in Amsterdam oost).
Een verschil met Noorwegen lijkt me dat sinds midden jaren 90 deze problemen hier bespreekbaar zijn geworden, met als gevolg een maatschappelijke radicalisering naar zowel rechts als links.

Heb maar enkele passages gelezen. Zijn glorificatie van de kruistochten en de slechts "edele" motieven van deze kruisvaarders slaan dan bv. weer helemaal nergens op. En ik ga er van uit dat het merendeel van zijn boek nogal met de oogkleppen op is geschreven.
pi_99865988
Zes aanvalsplannen voor overname van een kerncentrale.

quote:
Assault strategy 1 (no insiders): An assault team of three Justiciar Knights, depending on plant security, might be enough to neutralise the checkpoint guards (based on the number of armed guards). Some facilities will have many; others will have no armed guards at all. Deception might prove valuable. F example by posing as representatives from the fire authorities, forging IDs, insignia and uniforms. Bomb truck may be modifies so it mimics a fire truck.

Assault strategy 2 (no insiders): An assault team of three Justiciar Knights. Two fights their way inside, forces the plant workers to take the reactor online and deactivates the interior bomb shield, then detonates a smaller charge (50 kg) destroying the reactor. One Knight should study the safety systems and learn how to turn the reactor online, unless restricted by keys, password, etc. As soon as this is done the third Knight (who is outside waiting in the “barrack buster truck”) detonates the load and tears a hole in the containment building. A truck containing gasoline/rubber with a bridge device might be required to ensure that the required plumes are generated inside which will transport the radiation to the athmosphere. It is likely that the interior bomb shield is likely to activate automatically as soon as the first explosion detonates. In this case, a total of 3 bombs will be required (1 large, 2 smaller).

Assault strategy 3 (1 insider+2): An assault team of two Justiciar Knights might be enough to neutralise the checkpoint guards given that one Justiciar Knight works at the checkpoint undercover. The undercover guard can easily neutralise the other checkpoint guards, deactivate security measures and open the gates.

Assault strategy 4 (insider assault – similar to the Chernobyl attack): An assault team of 2 armed Justiciar Knight insiders might be enough to shut down/sabotage the Reactor Protective System (ECCS and SLCS) by f. example sabotage certain reactor emergency systems so that the system cannot initiate an automatic SCRAM procedure and: 1. sabotage the emergency diesel generators and 2: rupture a large coolant pipe in the location that is considered to place the reactor in the most danger. However, due to the airtight containment building this insider assault would need an external Justiciar Knight to blow a hole in the building or cause the structure to collapse. The outside Knight would need to be heavily armed and successfully manage to place a load of 4000-7000 kg of explosives close to the containment building in order for the leakage to reach the atmosphere.

Assault strategy 5 (aerial assault): A civilian aircraft with enough carrying capacity to hold 2-5 ton of cargo may be used. The detonation has to be timed perfectly as the blast radius has to be able to destroy the containment bulding. Testing shows that many containment buildings can withstand a direct hit by both fighter jets and even civilian airliners. However, it is uncertain how a civilian aircraft loaded with explosives would cause. There is a no-fly-zone surrounding the facility. Any ground to air missile devices (if any) placed close to the facility may pose a threat to the aircraft.

Assault strategy 6 (aerial assault): Not a very realistic scenario but in any case: at least two of the cell members infiltrate a military compound (the closest one to the power plant) and uses a fighter jet loaded with a bunker buster missile to destroy the reactor. I am not even sure if bunker buster missiles exist though or if there are any jet fighter missiles which has the potency to penetrate a containment building (they are sometimes constructed to withstand missile attacks). Justiciar Knights already working within the air force may serve this purpose as well as long as one of them can operate a fighter jet and the other one has the competence to fuel and arm it. Unlikely scenario.
Maar echt... het is niet normaal hoe gedetailleerd hij deze scenario's schetst.

Edit:
Pagina 1025 "3.57 Using European nuclear power plants as a weapon of mass destruction"
pi_99866009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:57 schreef Marlan het volgende:

[..]

Dat zegt ie dan ook niet.

Die miljoen is in kronen, zo'n ¤120.000, hij zegt dat hij 7 jaar zelfstudie vergelijkbaar met een academische studie heeft gedaan, en elke week een ander meisje was inderdaad zijn vriend zoals hierboven al werd gemeld.
pi_99866027
Al die onderscheidingen trouwens :')
  zondag 24 juli 2011 @ 03:05:49 #293
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99866029
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:58 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dit soort dingen vormt je toch wel als puber denk ik. Lijkt ook redelijk op de situatie in Nederland (met name in Amsterdam oost).
Dat soort dingen dreunen behoorlijk lang door inderdaad. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat er een groepje Marokkanen een brug blokkeerden waar ik langs wilde lopen en op me begonnen te spugen. En dat is één incident uit meerdere...
pi_99866045
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 03:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat soort dingen dreunen behoorlijk lang door inderdaad. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat er een groepje Marokkanen een brug blokkeerden waar ik langs wilde lopen en op me begonnen te spugen. En dat is één incident uit meerdere...
Als dat je enige ervaringen zijn. Maar hij had dus ook een goede moslimvriend als we die verhalen moeten geloven. Hoe iemand zo kan generaliseren en tegelijkertijd beter zou moeten weten, ik weet het niet. Dat verwacht je niet van een intelligent persoon.
pi_99866054
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 03:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij wel een zware aangeboren persoonlijkheidsstoornis. Niemand zegt dat intelligente mensen daar immune voor zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 03:09:18 #296
343836 SplashO
Sneller dan.
pi_99866060
Het geld dat hij had waren ook slim verkregen leningen hè
  zondag 24 juli 2011 @ 03:09:57 #297
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99866068
Ja want als mensen op je spugen ga je 84 onschuldige jongeren doodschieten :')
  zondag 24 juli 2011 @ 03:11:08 #298
343836 SplashO
Sneller dan.
pi_99866086
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 03:09 schreef Mishu het volgende:
....nee maar het laat, zeker als kind zijnde, vast wel een grote indruk op je achter

bovendien waren ze in zijn ogen niet zo onschuldig
  zondag 24 juli 2011 @ 03:11:12 #299
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99866088
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 03:09 schreef Mishu het volgende:
Het gaat er toch om hoe je de wereld vanaf dat moment gaat bekijken. Als je vanaf zo'n moment alles op een bepaalde manier gaat bekijken, radicaliseer je vanzelf.
pi_99866092
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 03:09 schreef SplashO het volgende:
Het geld dat hij had waren ook slim verkregen leningen hè
Inderdaad, hij kon blijkbaar geen leningen afsluiten vanwege het niet hebben van een stabiel inkomen. Toen heeft ie met z'n spaargeld een bedrijf begonnen en zo zijn spaargeld doorgesluisd om in aanmerking te komen voor leningen en credit cards.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')