Ah, Illuminiati, ik wist het welquote:Op zondag 24 juli 2011 02:43 schreef LXIV het volgende:
En alle sites van de website:
<area shape="rect" coords="321,65,336,82" href="http://www.illuminatiorder.info/krad/" target="_blank" />
Het is alles behalve een geisoleerde computer- en gamesnerd met kinderachtige trekjes en die geen sociaal leven heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 02:41 schreef Marlan het volgende:
Veel gekopieerd, geplakt, en verzonnen. Manifest ademt aandacht uit van een nogal geisoleerde computer- en gamesnerd met kinderachtige trekjes, een individu dat nooit een sociaal leven en een vriendin heeft gehad, zich altijd buitengesloten heeft gevoeld en in zijn eigen wereldje heeft geleefd, maar met dit hele gebeuren in de schijnwerpers wil staan..
Zo komt het over.
Omdat er toen geen kamp/bijeenkomst was van linkse jongeren.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:44 schreef LXIV het volgende:
Waarom heeft de dader eigenlijk niet nog anderhalve maand gewacht? Dan had hij het op de 10e verjaardag van 911 kunnen doen!
Groot deel trekt ie ook van Wiki af he.. Hij heeft daar zelf allemaal Wiki-vermeldingen.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:44 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Bron?
Verder iemand die hier toevallig zo een programma heeft die universiteiten dus gebruiken om te kijken of je kopie past ect.
Dat deed ik vroeger ook, salpeter en suiker mengen, gaat heel hard rokenquote:Op zondag 24 juli 2011 02:35 schreef SplashO het volgende:
van -kalk-amon-salpeter- kan elk persoon trouwens een bom maken. Ik maakte hier als klein kind al rookbommen mee. Oplossen in heet water, veel suiker er bij en heeel veel keukenpapier...
Die weg daar bij regeringskwartier zou spoedig sluiten. Hij moest welquote:Op zondag 24 juli 2011 02:44 schreef LXIV het volgende:
Waarom heeft de dader eigenlijk niet nog anderhalve maand gewacht? Dan had hij het op de 10e verjaardag van 911 kunnen doen!
Ja, hij doet wel goed aan bronvermelding, idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Groot deel trekt ie ook van Wiki af he.. Hij heeft daar zelf allemaal Wiki-vermeldingen.
Ohja en datquote:Op zondag 24 juli 2011 02:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat er toen geen kamp/bijeenkomst was van linkse jongeren.
Jij gelooft deze ninja op zijn blauwe groene ogen zeker?quote:Op zondag 24 juli 2011 02:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is alles behalve een geisoleerde computer- en gamesnerd met kinderachtige trekjes en die geen sociaal leven heeft
Dat klopt, ook veel werk van Robert Spencer Ali sina en andere pseudo wetenschappers.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Groot deel trekt ie ook van Wiki af he.. Hij heeft daar zelf allemaal Wiki-vermeldingen.
Eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Klinkt stom, maar door dat manifest is het allemaal best fascinerend geworden
Nee maar om te denken dat het een of andere contract gestoorde nerd is vrij domquote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Marlan het volgende:
[..]
Jij gelooft deze ninja op zijn blauwe ogen zeker?
Zoals ik al zei, als het gelogen is komt zoiets redelijk snel uit. Dat zou zijn geloofwaardigheid en daarmee zijn hele levenswerk teniet doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Marlan het volgende:
[..]
Jij gelooft deze ninja op zijn blauwe ogen zeker?
Het profiel van de dader veranderde er opeens door. Het feit dat hier zo goed over is nagedacht is niets minder dan zorgwekkend.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Het doel was ook om aandacht op dat manifest te vestigen, niet andersom!quote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Idd. Maar ik ga nu toch maar slapen anders zit ik hier om 07:00 uur nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Tristan was ook contactgestoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee maar om te denken dat het een of andere contract gestoorde nerd is vrij dom
Inderdaad ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:48 schreef Notenkast het volgende:
[..]
Het profiel van de dader veranderde er opeens door. Het feit dat hier zo goed over is nagedacht is niets minder dan zorgwekkend.
Je zou er bijna zelf een leuk documentje van gaan schrijvenquote:Op zondag 24 juli 2011 02:47 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |