Dit vind ik echt een typische moslimreactie. Eigenwaarde, eer, het zal wel. Sjongejonge. Stel je niet zo aan en accepteer dat mensen over bepaalde zaken anders denken dan jij. Ik vind het egoïstisch en arrogant om alles op jezelf te betrekken. Ik kan daar moeilijk tegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niets met "beledigd" voelen te maken. Wel met een gevoel van eigenwaarde hooghouden. Wat moet een moslim nou met een PVV' er die zo denkt. Het zal altijd een rol spelen in de sociale relatie.
Oh, ik wel hoor:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets meer extreem heb gelezen dan dit.
Zeker van onschatbare waarde, maar ook gevaarlijk voor copycatperikelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit manifest levert wel een hele hoop inzicht in voor onderzoekers in dit type mens, erg interessant.
Jij lijkt anders niet echt te accepteren dat mensen anders denken dan jij.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een typische moslimreactie. Eigenwaarde, eer, het zal wel. Sjongejonge. Stel je niet zo aan en accepteer dat mensen over bepaalde zaken anders denken dan jij. Ik vind het egoïstisch en arrogant om alles op jezelf te betrekken. Ik kan daar moeilijk tegen.
Ik ageer niet tegen islamisering. Ik ben tegen de gewoonte van moslims om ongelovigen kapot te willen maken, vrouwen minderwaardig te behandelen en kinderen van 8 op te hangen. Verder zal het me een worst wezen, live and let live.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar je bent wel anti-islamitisch en ageert tegen islamisering. En de meeste moslims zullen die nooit trappen in die (in mijn ogen) kunstmatige scheiding.
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor:
http://en.wikipedia.org/w(...)ans,_Jews,_and_Flies
Bij autochtonen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb nergens getypt dat ik mij constant bedreig voel, en ik denk dat de integratieproblematiek in eerste instantie niet bij de moslims ligt.
Dat is jouw perceptie. Ik begrijp het gewoon niet, mag dat?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij lijkt anders niet echt te accepteren dat mensen anders denken dan jij.
De vraag is: hebben de huidige problemen überhaupt iets met integratie te maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb nergens getypt dat ik mij constant bedreig voel, en ik denk dat de integratieproblematiek in eerste instantie niet bij de moslims ligt.
Een typische PVV-draai. See what I did there. Eer? Nee, eigenwaarde. En ik accepteer zeer zeker dat mensen anders denken over bepaalde zaken. Ik hoef daarvoor echter niet met hen om te gaan. Agree to disagree. En ter bevordering van de eigen gezondheid, agree to not see eachother again.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een typische moslimreactie. Eigenwaarde, eer, het zal wel. Sjongejonge. Stel je niet zo aan en accepteer dat mensen over bepaalde zaken anders denken dan jij. Ik vind het egoïstisch en arrogant om alles op jezelf te betrekken. Ik kan daar moeilijk tegen.
Ik hoop écht dat je weet dat al die aspecten niets met de religie 'Islam' te maken hebben. Walgelijke cultuursaspecten, ja, waarbij de Islam er bij de haren bijgesleept wordt. Maar dat is ook echt alles.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ageer niet tegen islamisering. Ik ben tegen de gewoonte van moslims om ongelovigen kapot te willen maken, vrouwen minderwaardig te behandelen en kinderen van 8 op te hangen. Verder zal het me een worst wezen, live and let live.
Dat mag. Maar dan hoef je niet meteen iedereen die jouw beweringen ontkracht dom te noemen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie. Ik begrijp het gewoon niet, mag dat?
Anders Breivik schijnt daar ook actief te zijn geweest en gepost te hebben. Toen de moderators dat doorhadden, hadden ze meteen de boel op slot gegooid, en zijn ze aan het wissen gegaan.quote:
Agree to disagree; mee eens. Te bevordering van de eigen gezondheid (wut?! elaborate!), agree not to see eachother again: neen, totaal niet mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een typische PVV-draai. See what I did there. Eer? Nee, eigenwaarde. En ik accepteer zeer zeker dat mensen anders denken over bepaalde zaken. Ik hoef daarvoor echter niet met hen om te gaan. Agree to disagree. En ter bevordering van de eigen gezondheid, agree to not see eachother again.
Voor een deel van de problemen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Xessive het volgende:
[..]
De vraag is: hebben de huidige problemen überhaupt iets met integratie te maken.
Ik noem helemaal niemand dom. Alleen ben jij niet degene die mijn beweringen ontkracht en kom je alleen maar met irritante one-liners.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mag. Maar dan hoef je niet meteen iedereen die jouw beweringen ontkracht dom te noemen.
Ik ben trouwens absoluut niet pro-islam. Ik vind het een verschrikkelijk vrouwonvriendelijk geloof en het dragen van hoofddoekjes schijnt helemaal niet in de Koran te staan.
Nee idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef MaxMark het volgende:
Het gaat allang niet meer over de aanslagen he?
Nee. Over het manifest.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef MaxMark het volgende:
nopquote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef MaxMark het volgende:
Nope, en er is ook no way back, lijkt het.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef MaxMark het volgende:
Er is een groot raakvlak tussen deze cultuur en de islam, maar niet tussen de islam en deze cultuur. Ik vind het erg irritant dat ik het laatste stuk na de komma erbij heb moeten zetten, dat zou niet nodig moeten zijn als iedereen logisch nadenkt.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat je weet dat al die aspecten niets met de religie 'Islam' te maken hebben. Walgelijke cultuursaspecten, ja, waarbij de Islam er bij de haren bijgesleept wordt. Maar dat is ook echt alles.
Op youtube kom ik wel eens dingen tegen. Accounts van neo-nazis.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets meer extreem heb gelezen dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risicogevalletje hoor.
Dit dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Xessive het volgende:
[..]
Als je verstandig bent zie je het gevaar van zijn denkbeelden voor de huidige samenleving. Dit is geen simpele mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |