Als dat niet extremistisch is, weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Volledige stukje. Wat moslims moeten doen volgens onze Noor als ze in Europa willen blijven (anders deportatie):
[..]
Hij is natuurlijk per definitie extremistisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als dat niet extremistisch is, weet ik het ook niet meer.
Ik heb zelf geen PVV gestemd maar ik kan niet ontkennen dat ik niet echt een positief en warm gevoel krijg bij de islam.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op inderdaad. Want ik neem aan dat jij als PVV'er die zulke dingen vindt sowieso niets te maken wilt hebben met een moslim.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets meer extreem heb gelezen dan dit.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Volledige stukje. Wat moslims moeten doen volgens onze Noor als ze in Europa willen blijven (anders deportatie):
[..]
Hahah, RTL quote direct mijn hersenspinsel. Nice.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef Darklight het volgende:
FOK wordt trouwens genoemd bij RTL
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)anifest-filmpjes.xml
Zijn zeg maar de demands voor niet-moslims in moslimlanden toch? Dhimmi-status.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets meer extreem heb gelezen dan dit.
Dat is echt een foutieve aanname. Geen wonder dat er integratieproblematiek is als moslims zich constant beledigd voelen als mensen niet dezelfde denkbeelden hanteren als zij.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op inderdaad. Want ik neem aan dat jij als PVV'er die zulke dingen vindt sowieso niets te maken wilt hebben met een moslim.
Als je mij even bij de credits zet maak ik ook nog even eeuwige faam.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Hahah, RTL quote direct mijn hersenspinsel. Nice.
O ik wel hoor. In het Wannsee-Konferenz-Haus. Gedetailleerd beschreven welke groepen joden wanneer en met welke aantallen en tempo naar welke (nog te bouwen) gaskamers en kampen verscheept moeten worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets meer extreem heb gelezen dan dit.
Linkse media zoals radio Nederlands (http://www.rnw.nl/english) vertalen Nederlands nieuws in verschillende talen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er staan inderdaad allerlei verwijzingen in naar Nederlandse media. Zou hij Nederlands gesproken hebben? Voor een Noor is het in ieder geval vrij eenvoudig om Nederlands te kunnen begrijpen, met enige training. Noors is voor een Nederlander ook wel te volgen
Waar hadden jullie die document als eerst gevonden?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je mij even bij de credits zet maak ik ook nog even eeuwige faam.
Je draait het om.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt een foutieve aanname. Geen wonder dat er integratieproblematiek is als moslims zich constant beledigd voelen als mensen niet dezelfde denkbeelden hanteren als zij.
Ja, maar het AD bijvoorbeeld niet. Zelf ben ik wel eens een paar weken in Noorwegen geweest, en kon de voorpagina van de krant al aardig ontcijferen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Marlan het volgende:
[..]
Linkse media zoals radio Nederlands (http://www.rnw.nl/english) vertalen Nederlands nieuws in verschillende talen.
Ik heb nergens getypt dat ik mij constant bedreig voel, en ik denk dat de integratieproblematiek in eerste instantie niet bij de moslims ligt.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt een foutieve aanname. Geen wonder dat er integratieproblematiek is als moslims zich constant beledigd voelen als mensen niet dezelfde denkbeelden hanteren als zij.
Heeft niets met "beledigd" voelen te maken. Wel met een gevoel van eigenwaarde hooghouden. Wat moet een moslim nou met een PVV' er die zo denkt. Het zal altijd een rol spelen in de sociale relatie.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kern van het probleem. Ook bij christenen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er en ik bekritiseer geen moslims.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je draait het om.
Moslims voelen zich constant beledigd, omdat o.a. PVV'ers ze constant lopen te bekritiseren.
Zoals jij dus.
Oké, mijn fout. Maar je klinkt wel een beetje als een PVV'er.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er en ik bekritiseer geen moslims.
Als je verstandig bent zie je het gevaar van zijn denkbeelden voor de huidige samenleving. Dit is geen simpele mafkees.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Bowny het volgende:
Ik heb maar 2 woorden voor deze vent: SICK FUCK!
wat was er aan de hand?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Marlan het volgende:
Stormfront.org heeft alles schoongemaakt met betrekking tot Anders. Ze zijn weer open, geen maintenance meer.
Je hoeft geen PVV'er te zijn om kritisch te zijn over moslim's.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar je bent wel anti-islamitisch en ageert tegen islamisering. En de meeste moslims zullen die nooit trappen in die (in mijn ogen) kunstmatige scheiding.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |