Pagina 1346:quote:
quote:I can’t possibly imagine how my state of mind will be during the time of the operation, though. It will be during a steroid cycle and on top of that; during an ephedrine rush, which will increase my aggressiveness, physical performance and mental focus with at least 50-60% but possibly up to 100%. In addition, I will put my iPod on max volume as a tool to suppress fear if needed. I might just put Lux Aeterna by Clint Mansell on repeat as it is an incredibly powerful song. The combination of these factors (when added on top of intense training, simulation, superior armour and weaponry) basically turns you into an extremely focused and deadly force, a one-man-army.
Je associeerde het met de Islam - of in ieder geval als exponent van. Dat doen de islamitische etremisten zelf ook. De Islam vormt ook mijn identiteit - en die dreigt nu gekaapt te worden door twee fronten, de rechts-extremisten en de Islamitisch extremisten. Deze twee facties bepalen nu hoe "de Islam" er uit moet zien. (Tezamen met nationalistische perzen).quote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wil jij daar niet mee geassocieerd mee worden, maar dat doe ik toch ook niet?
Nee, denk het niet. Het zou puur voer zijn voor de PVV aanhangers.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dit meer impact heeft dan wéér een moslim-aanslag. Daar zijn we inmiddels aan gewend. Dit is een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis.
Dat zou al 100% schelen, inderdaad. Geen bekeerdingen meer dan is het (bijna) prima.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef djlorenzo12 het volgende:
[..]
Godsdienst vind ik zelf ook prima, echter zou ik wel graag zien dat ze dan afstand doen van de drang om deze al dan niet gewelddadig te verspreiden.
Ik hekel bepaalde gruweldaden die uit naam van de islam gedaan worden en ik vind mensen die deze daden plegen uiterst debiel en ik beschouw hen als minderwaardige wezens. There. Voel jij je aangevallen door deze denkbeelden?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ken jouw 'persoontje' niet, dus kan er geen oordeel over vellen.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, helemaal gelijk. Geen enkele religie bezorgt mij een warm gevoel maar islam toch wel het meest. Komt toch gewoon door het gebrek aan scheiding tussen kerk en staat en het fanaticisme van veel aanhangers die zich gesteund voelen door de 99% cijfers in veel van die landen. In het Westen moet je met 60-75 procent echt flink in je handen knijpen. Nederland is 50% geloof ik. En ik ken in mijn omgeving amper mensen die vaak naar de kerk gaan.
Ik associeer het niet met de islam, en ook niet als exponent ervan. Ik noem het gewoon islamitische cultuur omdat het een cultuurvorm is die bij veel islamitische landen voorkomt. Ik kan er ook niks aan doen dat deze gruweldaden in islamitische landen gebeuren en uit naam van de islam gepleegd worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je associeerde het met de Islam - of in ieder geval als exponent van. Dat doen de islamitische etremisten zelf ook. De Islam vormt ook mijn identiteit - en die dreigt nu gekaapt te worden door twee fronten, de rechts-extremisten en de Islamitisch extremisten. Deze twee facties bepalen nu hoe "de Islam" er uit moet zien. (Tezamen met nationalistische perzen).
Ik walg van mensen als jij.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef childintime het volgende:
Pfff heb al die topics eens doorgelezen....Uiteindelijk draait het weer om Moslims/ Moslim extremisme waardoor tientallen mensen nutteloos de dood in zijn gejaagd![]()
Als Moslims zich aanpassen aan Westelijke landen waar zij kiezen te zijn is er niets aan de hand; Westerse mensen die naar Moslimlanden gaan en zich aanpassen (vrouwen gesluierd, geen auto rijdend en niet kussend op straat met hun man) passen zich ook aan aan het land waar zij zich bevinden.
Misschien is de daad van deze man geweest een voorbeeld te stellen, van wat hij zag wat er in de rest van Europa gebeurde met het softe beleidt. De angst misschien van hem van een Noorwegen waar de Noren zich aan moeten passen aan allerlei andere culturen; terwijl die culturen dat niet hoeven aan de Noorse bevolking....?? Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is; een daad die niet goed te praten is; maar misschien wel een roep van de Westerse wereld dat er een stop op moet zijn: Dat het ooit een keer genoeg is met de tolerantie? Dat er ooit een tolerantie voor beide bevolkingsgroepen moet zijn; dat eenieder rekening met elkaar moet houden en niet de 1 per definitie voorang krijgt op de ander omdat'ie nou eenmaal uit een achterstandsgroep komt. Je kiest er tenslotte zelf voor om die weg te gaan, dan zul je er ook voor moeten vechten, net als de autochtone bevolking moet doen.
Nee. Maar wel die 'persoontjes' die dat soort dingen altijd met de islam associëren en islam van alles de schuld geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik hekel bepaalde gruweldaden die uit naam van de islam gedaan worden en ik vind mensen die deze daden plegen uiterst debiel en ik beschouw hen als minderwaardige wezens. There. Voel jij je aangevallen door deze denkbeelden?
Dat klinkt als iemand die een evengrote hekel zou moeten hebben aan de SGPquote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ageer niet tegen islamisering. Ik ben tegen de gewoonte van moslims om ongelovigen kapot te willen maken, vrouwen minderwaardig te behandelen en kinderen van 8 op te hangen. Verder zal het me een worst wezen, live and let live.
Ja maar het gebeurt gewoon te vaak en ik denk dat we er toch wel een beetje aan gewend zijn geraakt hoe cru dat ook mag klinken. Als Wilders bij een bomaanslag om het leven komt, ja dan zijn de rapen wel gaar. Op de een of andere manier geeft dit toch een vreemde dimensie aan het geheel. "Beide kanten" gebruiken nu geweld. (Om het even op z'n Geerts te zeggen: de uitwassen van beide kanten gebruiken geweld.) Dat is toch wel een wezenlijke verandering. Ik weet niet of dit vooral zorgt voor meer moslims die zich in het nauw gedrukt voelen, of voor rechtsen die een soort gevoel van "het kan" krijgen. Misschien gaat het wel beide kanten opwerken...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Het zou puur voer zijn voor de PVV aanhangers.
Aan beelden van hongerige negertjes zijn we wel gewend helaas maar dat bleef ook altijd een ver van het bed show,
Waarom ? Omdat zij waarschijnlijk idd de gedachten van de dader grotendeels correct heeft geanalyseerd ?quote:
Dit gaat om een extremistische christenen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef childintime het volgende:
Pfff heb al die topics eens doorgelezen....Uiteindelijk draait het weer om Moslims/ Moslim extremisme waardoor tientallen mensen nutteloos de dood in zijn gejaagd![]()
Als Moslims zich aanpassen aan Westelijke landen waar zij kiezen te zijn is er niets aan de hand; Westerse mensen die naar Moslimlanden gaan en zich aanpassen (vrouwen gesluierd, geen auto rijdend en niet kussend op straat met hun man) passen zich ook aan aan het land waar zij zich bevinden.
Misschien is de daad van deze man geweest een voorbeeld te stellen, van wat hij zag wat er in de rest van Europa gebeurde met het softe beleidt. De angst misschien van hem van een Noorwegen waar de Noren zich aan moeten passen aan allerlei andere culturen; terwijl die culturen dat niet hoeven aan de Noorse bevolking....?? Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is; een daad die niet goed te praten is; maar misschien wel een roep van de Westerse wereld dat er een stop op moet zijn: Dat het ooit een keer genoeg is met de tolerantie? Dat er ooit een tolerantie voor beide bevolkingsgroepen moet zijn; dat eenieder rekening met elkaar moet houden en niet de 1 per definitie voorang krijgt op de ander omdat'ie nou eenmaal uit een achterstandsgroep komt. Je kiest er tenslotte zelf voor om die weg te gaan, dan zul je er ook voor moeten vechten, net als de autochtone bevolking moet doen.
Het is eerder de angst voor de onbewezen toekomstige invloed van de Islam in onze cultuur, die deze hoogblonde Noor tot zijn daad heeft gedreven. Dat kun je de gemiddelde moslim niet in zijn of haar schoenen schuiven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef childintime het volgende:
Ik stem er niet op en zal er nooit op stemmen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die een evengrote hekel zou moeten hebben aan de SGP
Waarom krijg ik flashbacks van dingen als 'het Arische ras' en zo?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef childintime het volgende:
Nou nou nou.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Neem je jezelf nou nog serieus of wat? Wereldvreemd wijf.
Ik schrik nu nogal van je. Niet gedacht iig.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef childintime het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |