denk dat zelfs danny dan niks had gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou overigens wel wat zijn als hij is vreemdgegaan met de vrouw van Vansummeren..
Ik ga zowiezo de vuelta goed bijhouden en kijken. Gaat sporza dit ook uitzenden of alleen eurosportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oke, ja is waar, jammer. Maar het is toch wel handiger, omdat je dan meerdere topics kan openen, zonder dat het hele SPT-forum er mee vol zit.
Waar gaat deze aflevering trouwens over? Andy zou 't gedaan hebben met de vrouw van een andere renner?
Ja, maar het kan niet dat zij de enige twee zijn die het weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Van Vliet weet t toch ook.
Zal wel op t warme curacao gebeurd zijn
Klopt, maar dat is in de context van een persoonlijke vete, waar de ander bij is. Dit is iemand zwartmaken met irrelevante laster, terwijl die persoon zich niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Johan zegt het wel maar hij doet het toch. Kijk maar naar dat talpa verhaal van genee.
Vuelta was de afgelopen jaren best heel aardig. Sporza zend volgens mij het meeste wel uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo de vuelta goed bijhouden en kijken. Gaat sporza dit ook uitzenden of alleen eurosport
Hij moet iets compenseren. Waarschijnlijk uit zijn puberjaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Danny is wel extreem triest bezig niet normaal. Als dit programma terug komt hem er alsje alsjeblieft uit laten.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou overigens wel wat zijn als hij is vreemdgegaan met de vrouw van Vansummeren..
Haha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |