Wat loop jij de hele tijd popi te doen, voor zover ik weet heb je nog geen dag in het groen doorgebracht? En heb je dus eigenlijk nog geen idee waar je het over hebt?quote:
Hoe precies is ''woooh!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef hcwp het volgende:
[..]
Wat loop jij de hele tijd popi te doen, voor zover ik weet heb je nog geen dag in het groen doorgebracht? En heb je dus eigenlijk nog geen idee waar je het over hebt?
Ik denk dat het probleem een beetje de definitie en het gebruik van "blauw" is. GLR zal nooit Politie/KMar blauw zijn. Binnen de Luchtmachtbewakingswereld wordt "(luchtmacht)blauw" gebruikt als term voor de bewaking onder vredesomstandigheden cq lage alertering. (vandaar ook blauwe voertuigen... haha)quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar duidelijk is, GLR en NATRES zijn beiden niet blauw
Oh ok, maakt het duidelijker. Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef Schild het volgende:
Elke Cie heeft gewoon zijn eigen vlaklocatie, waar normaal gesproken voertuigen/wapens/ashokken e.d. zijn.
Als je dat wilt voorkomen kun je ook een FAQ in de OP maken...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef wiver het volgende:
Alles is dus gewoon op de natres-site te vinden. Scheelt onnodige vragen/discussies...
Ik hoor steeds vragen naar de bekende weg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Hoe ziet de keuring eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Wat zijn mijn werkzaamheden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc etc.![]()
Wat niet op de Natres-site staat (ik heb het in ieder geval niet zien staan): als ik als zuiderling solliciteer en word aangenomen, moet ik dan elke keer naar Vught of word ik geplaatst bij de eenheid waar ik het dichtste bij woon, ervan uitgaande dat daar plaats is. Of staan die grijze bolletjes er voor de lol en zit er helemaal geen Natres in Weert, Venlo et cetera?quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 17:27:45 ]![]()
Als jij solliciteerd zal je normaal gesproken bij de dichtstbijzijnde compagnie geplaatst worden. Er zijn wel uitzondering van bv jongens die op kamers zitten en daardoor bij een andere cie zitten, of dat een eenheid qua kilometers wel dichtbij is, maar qua reistijd veel langer is dan een andere cie.
Weert/Venlo verhaal is wel iets anders trouwens, vanaf begin dit jaar zijn de cie van Venlo en de cie van Weert verhuisd naar Budel. Het kaartje klopt daarbij dus niet helemaal.
Als is ook nogmaar de vraag hoelang deze op Budel kunnen blijven...(mogelijke sluiting van Budel).
![]()
Zo, weer in het bezit van een nieuw bosje papieren. De molen loopt weer...
Was relatief rustig vanavond in Arnhem.![]()
Zo, weer terug van de voorlichting in valk-schaarsbergen.
Sollicitatiepapieren meegekregen en te horen gekregen dat mijn psoriasis (huidaandoening) + medicijnen (ik kan ook zonder, niet van levensbelang) geen probleem moet zijn. Opgelucht![]()
![]()
Lekker fit nu?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef wiver het volgende:
Zo, weer in het bezit van een nieuw bosje papieren. De molen loopt weer...
Was relatief rustig vanavond in Arnhem.![]()
Al je vragen beantwoord gekregen ??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker
Haha, mini-FOKmeet misgelopen.
Trusten
Want dat was je kans!![]()
Ja. Dat was ook wel fijn, dat ik eindelijk wat vragen kon stellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef wiver het volgende:
[..]
Al je vragen beantwoord gekregen ??
Want dat was je kans!
Nu op naar de Uni met de trein .... te vroeg.
![]()
En je 12 mins hardlopen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef wiver het volgende:
[..]
Redelijk.
In iedergeval veel op de fiets geweest
![]()
Hoezo hoeft dat bij de Natres niet dan? Bij de GLR moeten we gewoon jaarlijks de DCP (defensie conditieproef) doen.. Coopertest, push-ups en sit-ups.
Die proef zit alleen nog in een testfase ofzo, dus deelname is wel verplicht, maar er zitten nog geen consequenties aan als je niet aan de eisen voldoet.. (maar je mag van een militair wel verwachten dat die dit haalt natuurlijk, al ken ik helaas genoeg uitzonderingen)
[ Bericht 8% gewijzigd door JAY-T op 31-08-2011 13:15:25 ]![]()
Natres idem.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef JAY-T het volgende:
Hoezo hoeft dat bij de Natres niet dan? Bij de GLR moeten we gewoon jaarlijks de DCP (defensie conditieproef) doen.. Coopertest, push-ups en sit-ups.
Die proef zit alleen nog in een testfase ofzo, dus deelname is wel verplicht, maar er zitten nog geen consequenties aan als je niet aan de eisen voldoet.. (maar je mag van een militair wel verwachten dat die dit haalt natuurlijk, al ken ik helaas genoeg uitzonderingen)
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef wiver het volgende:
[..]
Redelijk.
In iedergeval veel op de fiets geweest
Ik dacht dat je ook gewoon op de voorlichting in Arnhem was?
[ Bericht 5% gewijzigd door samthegreat5 op 31-08-2011 19:18:53 ]![]()
De Peel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Hubs het volgende:
hmm budel gaat ook dicht. Ben benieuwd waar ze onze D- en E- cie nu gaan dumpen?
Ben benieuwd hoe wij gaan heten als straks 20 & 50 in elkaar schuiven![]()
Blijft het 50e op dezelfde kazerne?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Druid het volgende:
[..]
De Peel?
Yup, althans, niks anders gehoordquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef TMartina het volgende:
[..]
Blijft het 50e op dezelfde kazerne?![]()
Was ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huh?
Ik dacht dat je ook gewoon op de voorlichting in Arnhem was?
(voor de 2e x)
Ik had toen de sporttest net niet gehaald. Moest half minuutje langer fietsen, maar m'n benen waren ineens lam als pap..
Toen mocht ik het over een jaartje allemaal eens over doen. Te beginnen bij de voorlichting..![]()
sjezus vent cluster 1 haal je toch wel nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef wiver het volgende:
[..]
Was ik ook.
(voor de 2e x)
Ik had toen de sporttest net niet gehaald. Moest half minuutje langer fietsen, maar m'n benen waren ineens lam als pap..
Toen mocht ik het over een jaartje allemaal eens over doen. Te beginnen bij de voorlichting..![]()
Hoe lang moet je fietsen voor cluster 1 dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef wiver het volgende:
[..]
Was ik ook.
(voor de 2e x)
Toen mocht ik het over een jaartje allemaal eens over doen. Te beginnen bij de voorlichting..
Tevens; Trusten!![]()
Blijven zitten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je fietsen voor cluster 1 dan?
Tevens; Trusten!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
ja dat hoorde ik ook al, maar dat zou wel de 2e verhuizing voor de E-cie zijn in een jaar ofzo. Die zijn net over gegaan naar Budel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Druid het volgende:
[..]
De Peel?
Dat weet niemand precies. Maar een half uur is meestal wel voldoende.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je fietsen voor cluster 1 dan?
Tevens; Trusten!![]()
Hallo,
Ik moet op een dinsdag of donderdag een foto laten maken voor mijn defensiepas. Dit moet gebeuren bij FBD oirschot en moet mij melden bij RVS oirschot. Alleen staat er niet vermeld wat FBD en RVS inhoudt. Weet iemand hier meer over? Er staan verder ook geen tijden bij voor de dinsdag en donderdag, dus neem aan dat het tussen normale werk tijden kan op deze dagen?![]()
RvS = Generaal - Majoor De Ruyter van Steveninck Kazerne
FBD = Facilitair Bedrijf Defensie (weet niet zeker)![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dat weet niemand precies. Maar een half uur is meestal wel voldoende.![]()
![]()
Je moet ff zoeken op fotostudio Oirschot ofzo, of anders ff bellen. Die fotostudio's zijn namelijk maar een paar uurtjes in de week open.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef Twann... het volgende:
Er staan verder ook geen tijden bij voor de dinsdag en donderdag, dus neem aan dat het tussen normale werk tijden kan op deze dagen?![]()
Zit als ik het goed herinner links van het GFPI museumOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Oh fijn, als ik weer eens op Oirschot ben zal ik eens gaan kijken naar GFPI, WTF dat ook moge zijn..(leuk, al die afkortingenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Thaboel het volgende:
Zit als ik het goed herinner links van het GFPI museum)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
gelijk rechts van de poort.quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh fijn, als ik weer eens op Oirschot ben zal ik eens gaan kijken naar GFPI, WTF dat ook moge zijn..(leuk, al die afkortingen)
Bedoel trouwens het museum van GFPI= Garde fuseliers prinses IreneOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Hé
Ik heb al aardig wat van deze thread en de voorgaande threads gelezen. Een vriend van me kwam aan met verhalen over de NATRES en ik was wel geintresseerd. Ik studeer aan de universiteit en als ik het goed begrepen heb vinden de activiteiten van de NATRES voornamelijk in het weekend plaats en in de avonden. Klopt dat?
Hoe vaak kun je op zaterdag dingen doen? Elke week? Elke maand? Ik zou het namelijk geen punt vinden om hier mijn huidige zaterdagbaan voor op te geven mocht de NATRES echt iets zijn wat ik leuk vind! Het verdient vrij aardig, je werkt aan je conditie en je zet je in voor de veiligheid. Klinkt allemaal heel mooi!
Met betrekking tot de toelatingseisen, ik heb er al het één en ander over gelezen maar wat kan je verwachten bij de AMO? Is het dragen van lenzen een probleem?
Ook niet totaal onbelangrijk, hoeveel verdien je ongeveer per week en hoeveel uur ben je hier dan aan kwijt?
Bedankt voor reacties, ik ga in ieder geval 11 oktober naar de voorlichting in Amsterdam, dat kan nooit kwaad, dan zie ik daarna wel of het iets voor mij is.![]()
Als je het voor 't geld gaat doen kan je maar beter verder kijken, het gaat nooit beter verdienen dan je huidige zaterdagbaantje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:26 schreef steefann het volgende:
Ook niet totaal onbelangrijk, hoeveel verdien je ongeveer per week en hoeveel uur ben je hier dan aan kwijt?
Mocht je opzoek zijn naar een leuke invulling van je zaterdagen en vind je het 'groen' leuk, dan moet je het doen en krijg je er een aardige 'vergoeding' voor.![]()
Op de voorlichting hoorde ik dat je ongeveer 600 euro voor de AMO kan verwachten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef Schild het volgende:
[..]
Als je het voor 't geld gaat doen kan je maar beter verder kijken, het gaat nooit beter verdienen dan je huidige zaterdagbaantje.
En dan kende je mijn bijbaantje nog niet. 3.70 per uur ofzo.
![]()
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Schild het volgende:
Klopt, maar dit zijn dan ook 2x 40 uur. Plus de laatste week een paar keer oefentoelage.
Maar toch denk ik dat ik wel meer ga verdienen als ik er bij kom dan ik ooit heb verdiend met m'n lousy bijbaantje. En inderdaad: het gaat niet primair om het geld, want dan hadden we wel wat anders gezocht.
![]()
ach ik werk bij PostNL. 4 uurtjes in de week en ben toe aan wat anders. Daar heb ik best een leuk uursalaris.. maar met zo weinig uren strand ik rond de 120 p/m dus zo'n 7,50 p/u
Per maand meer dan 120 is dat haalbaar? Moet toch wel lukken?
EDIT: Het geld is toch een beetje belangrijk, maar het is zo lastig om een leuke bijbaan te vinden naatst mn studie. DIt klinkt in ieder geval leuk, haalbaar misschien, misschien niks voor mij maar dat merk ik wel op de voorlichting.
Hoe ziet een NATRES weekje er ongeveer uit?![]()
Vanaf begin van het jaar heb ik pas 2 keer een afschrift gehad waarbij het bedrag boven de 100 euro was... en dan ook nog onder de 120 euro. Dit terwijl ik gewoon alle opkomsten heb gedraaid.![]()
Volgens m'n laatste loonstrookje 230 euro bruto voor 14 uur werken (op papier, in de praktijk zat ik in dit geval rond de 18 uur)
Volgende week weer 3 nachtdiensten draaien bij de Luchtmachtdagen, toch leuk bijverdienen als student zijnde![]()
![]()
Onze plv fourier heeft van het KPU doorgekregen dat de SMP pakketten voor de Natres rond november verwacht worden. Eerst zien, dan geloven natuurlijk, maar hoop doet leven![]()
![]()
Ik hoorde het gisteren ja. Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef PugaPyga het volgende:
Onze plv fourier heeft van het KPU doorgekregen dat de SMP pakketten voor de Natres rond november verwacht worden. Eerst zien, dan geloven natuurlijk, maar hoop doet leven.
Ik kwam trouwens nog een pio met jouw naam erop tegen. Heb ook gelijk maar ff een VRA-tje ingevuld aangezien de mijne ook al sinds utireiking kaput ist.![]()
Gelukkig staat er geen jaartal bij...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef PugaPyga het volgende:
Onze plv fourier heeft van het KPU doorgekregen dat de SMP pakketten voor de Natres rond november verwacht worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Gelukkig staat er geen jaartal bij...inderdaad... we'll see!
![]()
Haha, toen ik hem gisteravond (parachutespringles) tegen kwam had hij het idd over je. Iets met "wat heeft jouw lichting dan gedaan met die schepjes?"quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef CpV het volgende:
Ik kwam trouwens nog een pio met jouw naam erop tegen. Heb ook gelijk maar ff een VRA-tje ingevuld aangezien de mijne ook al sinds utireiking kaput ist.Mijn vorige VRA'tje bleek overigens kwijt te zijn.
Check ff je FB btw![]()
De vraag is; wat hebben jullie gedaan met die pio's? Zulk brak spul is het dan ook weer niet
En verder zou ik denken dat gezien het gebrek aan basisuitrusting voor beroeps (kisten, etc) SMP pakketten voor de natres niet echt op een hoog pitje staan. Maar allicht hebben ze het gewoon op surplusYou know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?![]()
Al kapot bij verstrekkingquote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef hcwp het volgende:
De vraag is; wat hebben jullie gedaan met die pio's? Zulk brak spul is het dan ook weer nietDat dus, naar het schijnt al meer dan een jaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef hcwp het volgende:
Maar allicht hebben ze het gewoon op surplus![]()
Heb dus inmiddels lekker mn eigen SMP pakket aangeschaftZou mooi zijn als we het toch een keer via de officiele wegen verstrekt zouden krijgen.
Hier trouwens nog luitjes die zaterdag op de Harskamp zijn?Blood Sugar Sex Magik![]()
* slashdev doet mee aan 4 steunverleningen binnen 2 weken; Prinsjesdag, LSVW, Veteranendag en Falcon Autumn.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Hier trouwens nog luitjes die zaterdag op de Harskamp zijn?![]()
Tot zaterdag dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef slashdev het volgende:
[..]
* slashdev doet mee aan 4 steunverleningen binnen 2 weken; Prinsjesdag, LSVW, Veteranendag en Falcon Autumn.Blood Sugar Sex Magik![]()
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef slashdev het volgende:
[..]
* slashdev doet mee aan 4 steunverleningen binnen 2 weken; Prinsjesdag, LSVW, Veteranendag en Falcon Autumn.![]()
Falcon Autumn had me ook super mooi geleken, alleen kan moeilijk 3 dagen achtereen niet naar colleges gaan etc.Blood Sugar Sex Magik![]()
Bij ons was er ook een weekendmogelijkheid volgens mij, waarbij je dan wel tot en met dinsdag moest opkomen, scheelt wel weer een dag. Wel jammer, het lijkt me inderdaad een erg gave oefening.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Falcon Autumn had me ook super mooi geleken, alleen kan moeilijk 3 dagen achtereen niet naar colleges gaan etc.
Ik heb er in ieder geval zin in!![]()
Afgelopen woensdag ben ik naar de voorlichting geweest voor de Natres in Amersfoort.Vandaag heb ik bijna alle formulieren voor de sollicitatie ingevuld en maandag de laatste officiele documenten laten onderteken. Daarna is het maar afwachten of ik door de controles kom, kan niet wachten.
![]()
Zo, nu maar even dit topic een beetje teruglezen.
Even misschien niet zo'n snuggere vraag: je moet je diploma's meesturen. Heb een VMBO en MBO diploma. Maar van m'n VMBO heb ik geen gewaarmerkte fotokopie. Nu heb ik mij laten vertellen dat m'n MBO diploma genoeg is en/of dat een normale kopie ook wel voldoet. Klopt dit? Anders moet ik een gewaarmerkte fotokopie gaan regelen wat veel gedoe is.![]()
Naar je oude middelbare school gaan, en zorgen dat op de kopie een stempel/handtekening van hun school staat, is toch niet zo veel gedoe?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef jwvdiermen het volgende:
Afgelopen woensdag ben ik naar de voorlichting geweest voor de Natres in Amersfoort.Vandaag heb ik bijna alle formulieren voor de sollicitatie ingevuld en maandag de laatste officiele documenten laten onderteken. Daarna is het maar afwachten of ik door de controles kom, kan niet wachten.
![]()
Zo, nu maar even dit topic een beetje teruglezen.
Even misschien niet zo'n snuggere vraag: je moet je diploma's meesturen. Heb een VMBO en MBO diploma. Maar van m'n VMBO heb ik geen gewaarmerkte fotokopie. Nu heb ik mij laten vertellen dat m'n MBO diploma genoeg is en/of dat een normale kopie ook wel voldoet. Klopt dit? Anders moet ik een gewaarmerkte fotokopie gaan regelen wat veel gedoe is.
Al die pagina's invullen vond ik dan weer van wel
Maar luiheid is niet de juiste instelling bij defensie he![]()
Ben ook niet lui, maar vind het wel veel gedoe. Maar als het niet anders is... Liefste zou ik maandag gelijk alles op de post doen, maar als ik eerst een gewaarmerkte fotokopie van mijn VMBO diploma moet regelen gaat het weer een tijd langer duren (denk niet dat ik even zo mijn oude school kan binnenlopen, was speciaal onderwijs, kleine school e.d. en het is ook lange tijd geleden dat ik daar ben geweestquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef TMartina het volgende:
[..]
Naar je oude middelbare school gaan, en zorgen dat op de kopie een stempel/handtekening van hun school staat, is toch niet zo veel gedoe?
Al die pagina's invullen vond ik dan weer van wel
Maar luiheid is niet de juiste instelling bij defensie he). Ik ga maandag wel even informeren wat ik het beste kan doen.
![]()
Present. De update hoor ik maandag wel schat ik zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef Schild het volgende:
Mannen van 50 Bravo hier? Gefelicteerd![]()
Wen dr maar vast aan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:33 schreef jwvdiermen het volgende:
[..]
Ben ook niet lui, maar vind het wel veel gedoe. Maar als het niet anders is... Liefste zou ik maandag gelijk alles op de post doen, maar als ik eerst een gewaarmerkte fotokopie van mijn VMBO diploma moet regelen gaat het weer een tijd langer duren (denk niet dat ik even zo mijn oude school kan binnenlopen, was speciaal onderwijs, kleine school e.d. en het is ook lange tijd geleden dat ik daar ben geweest). Ik ga maandag wel even informeren wat ik het beste kan doen.
Verder veel succes.
Blood Sugar Sex Magik![]()
Jep, 50B feli. Gelukkig ook nog wel de bataljonsprijs binnen
Is lekker chill dagje geweest trouwens. Mede door het prachtige weer uiteraard.Blood Sugar Sex Magik![]()
quote:Danku.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wen dr maar vast aan.Verder veel succes.
![]()
Sollicitatie is vandaag op de bus gegaan. Had even gebeld, maar VMBO diploma hoefde ik niet mee te sturen volgens de beste man. Ben erg benieuwd, kan niet wachten!![]()
![]()
succes, wel een kopie van je id erbij gedaan, kreeg vorige week nog een mailtje dat ik die vergeten was...quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef jwvdiermen het volgende:
[..]
[..]
Danku.![]()
Sollicitatie is vandaag op de bus gegaan. Had even gebeld, maar VMBO diploma hoefde ik niet mee te sturen volgens de beste man. Ben erg benieuwd, kan niet wachten!
Maar nu is alles richting amsterdam gegaan.![]()
Vraagje.. Zijn hier meer mensen die huisbezoek krijgen ivm veiligheidsonderzoek?
Zoja..Wat wordt er ongeveer gevraagd?
Wacht al vanaf januari op het veiligheidsonderzoek..er komt nu pas actie..Go on!![]()
Volgens mij zit bij het MIVD veiligheidsonderzoek voor de Natres geen huisbezoek. Heeft iets te maken met verschillende niveaus van onderzoek. Voor de Natres is z'n groot onderzoek niet nodig, bij bijvoorbeeld KMar komt er altijd huisbezoek.![]()
Vreemd.. werd er vandaag voor gebeld.
ik solliciteer ook bij de natres.
Hij gaf aan dat mensen random een huisbezoek kunnen krijgen, ik ben blijkbaar een van de gelukkige..
Volgende week komt er iemand bij me thuis langs..we zullen we zien.
bedankt voor je reactieGo on!![]()
Dan is er iets of iemand in jouw omgeving die mogelijk 'een bedreiging' vormt voor jouw handelen, integriteit, mogelijkheid tot chantage enz enz. Er zit een vent bij mij in het peloton die getrouwd is met een vrouw uit (volgens mij) Georgië, die kreeg ook een huisbezoek.quote:Op maandag 26 september 2011 16:36 schreef speedytje het volgende:
Vreemd.. werd er vandaag voor gebeld.
ik solliciteer ook bij de natres.
Hij gaf aan dat mensen random een huisbezoek kunnen krijgen, ik ben blijkbaar een van de gelukkige..
Volgende week komt er iemand bij me thuis langs..we zullen we zien.
bedankt voor je reactie
Ze willen dan net even wat meer van je weten. Maar misschien kan random ook, al geloof ik niet dat ze dat doen. Ze hebben het volgens mij druk genoeg dus zullen gewoon het protocol volgen.![]()
Ja, stond op de "handleiding" dat ik deze drievoudig moest bijvoegen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
succes, wel een kopie van je id erbij gedaan, kreeg vorige week nog een mailtje dat ik die vergeten was...
Maar nu is alles richting amsterdam gegaan.
Op de voorlichting kregen we trouwens zo'n lullige envelop mee waar je alles moet dubbelvouwen. Vond ik een beetje krap, dus heb alles dus maar in een wat grotere envelop gedaan.
Ben benieuwd hoe lang dit hele proces gaat duren, wil natuurlijk zo snel mogelijk al beginnen.![]()
![]()
Het valt mij wel op dat na een extreem rustige periode zomer 2010 tot begin 2011 er nu bijzonder veel te doen is. Kom zelf net terug van 6 dagen falcom autumn en er werd daar bijna gesmeekt of ik nog langer kon blijven, helaas paste dit niet. Nu heb ik don tot zat steunverlening, weekend daarna ook en twee week daarna een grote oefening. Alles aan de hand bij de natres![]()
Nice!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:05 schreef GeertJan88 het volgende:
Het valt mij wel op dat na een extreem rustige periode zomer 2010 tot begin 2011 er nu bijzonder veel te doen is. Kom zelf net terug van 6 dagen falcom autumn en er werd daar bijna gesmeekt of ik nog langer kon blijven, helaas paste dit niet. Nu heb ik don tot zat steunverlening, weekend daarna ook en twee week daarna een grote oefening. Alles aan de hand bij de natres
Blij om dat te horen.![]()
Weet iemand btw waar ik naartoe moet bellen als ik vragen heb over het invullen van de sollicitatieformulieren voor 40 NATRES Bat. ? Ik kan nergens het nummer van het 40e vinden.![]()
Waarschijnlijk gewoon naar Amsterdam bellen. Sollicitatieformulieren zijn voor heel defensie hetzelfde.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand btw waar ik naartoe moet bellen als ik vragen heb over het invullen van de sollicitatieformulieren voor 40 NATRES Bat. ? Ik kan nergens het nummer van het 40e vinden.Blood Sugar Sex Magik![]()
-mag via PM/DM-quote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand btw waar ik naartoe moet bellen als ik vragen heb over het invullen van de sollicitatieformulieren voor 40 NATRES Bat. ? Ik kan nergens het nummer van het 40e vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 29-09-2011 10:12:48 ]![]()
Hey natressers,
Komende donderdag heb ik mijn keuring en hopelijk niet al te lang daarna mn AMO. Nu ga ik jaar proberen af te studeren, maar hiervoor moet ik 120 punten halen naast mijn dubbele bestuursrol van mijn studentenvereniging. Met andere woorden, de kans is groot dat ik volgend jaar nog een vakken moet halen.
Nu lijkt mij echt bijzonder gaaf om een keer op uitzending te gaan. Volgend jaar zou hier dus perfect voor zijn. Weten jullie of het echter wel mogelijk is om als natressers (in wat voor rol dan ook) op uitzending te gaan?"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |