Ja!quote:
Meh nu wil ik helemaal. Ik heb met een vriend afgesproken dat we over 2 of 3 jaar een rondreis door de USA maken, en dan ook echt een paar maanden. NY beginnen en dan richting New England, Chicago, Midwesten naar Las Vegas en Californie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wat ook zo mooi is, is dat het echt een smeltkroes van culturen is! Little Italy, Chinatown (waar kippen op de straten liepen), Brooklyn, Soho.
Watquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds wanneer probeert die VanHallen zich in het broekje van Bellatrix te lullen?
Heb ik weer een stelletje gemist?
Of is Obvious Casanova being obvious?
haha jij zit zeker ook die film te kijken?quote:
Yup. Ik vind er geen bal aan nuquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha jij zit zeker ook die film te kijken?
Ik had ook al zoiets van dat geluid klinkt zo... raar
ja beetje jammer ja..quote:
Yupquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Perfect getaway? want is wel goede film.
Hmmmtwitter:sandrarake twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 15:06:10#durftevragen Mannen gez. (16-30 jr) om di a.s. mee te doen aan de Voice of H #tvoh promo spot. A'dam centrum, 9.30-11.30, info@dcasting.nl reageer retweet
waarom alleen mannenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Hmmmtwitter:sandrarake twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 15:06:10#durftevragen Mannen gez. (16-30 jr) om di a.s. mee te doen aan de Voice of H #tvoh promo spot. A'dam centrum, 9.30-11.30, info@dcasting.nl reageer retweet
Ik dacht serieus dat Benidorm Bastards echt wastwitter:dynamiccasting twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 15:11:26Gezocht: n enorm dikke man tussen 20 -40 jr die het niet erg vindt als de spot met hem wordt gedreven in Benidorm Bastards. info@dcasting.nl reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht serieus dat Benidorm Bastards echt wastwitter:dynamiccasting twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 15:11:26Gezocht: n enorm dikke man tussen 20 -40 jr die het niet erg vindt als de spot met hem wordt gedreven in Benidorm Bastards. info@dcasting.nl reageer retweet
Ja hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Benny wil je even de TT veranderen in radio topic?
Nee dat meen je niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.happysongs.nl/quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Lutte noem eens een vrolijk liedje
Dat dingetje waarop je met je vinger doet muizen (quote:
Moet er neit gewoon een knopje ingedrukt wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dingetje waarop je met je vinger doet muizen () doet het niet. En een kennis van ons doet altijd laptops fixen dus daar gaat ie nu naar toe
is het juiste stuurprogramma wel geinstalleerd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dingetje waarop je met je vinger doet muizen () doet het niet. En een kennis van ons doet altijd laptops fixen dus daar gaat ie nu naar toe
en dit dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet er neit gewoon een knopje ingedrukt worden?
Nee, hij heeft het stuurprogramma verwijderd want hij moest weer even stoer doen hoeveel ie wel niet van laptops wist.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet er neit gewoon een knopje ingedrukt worden?
Niet meer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het juiste stuurprogramma wel geinstalleerd?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het stuurprogramma verwijderd want hij moest weer even stoer doen hoeveel ie wel niet van laptops wist.Toen ie Firefox wilde downloaden want 'IE is baggerrrrr' had ie hem ook al laten spasten.
[..]
Niet meer!
De huislaptop is een Acer, een kleintje, en Ron heeft een gigantische Samsung. Dat snap ik echt niet, als je er veel mee reist neem je toch juist een kleien?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dit dus
Ik heb dat ook op mijn acer
Ik vind laptop met 15 inch groot zatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
De huislaptop is een Acer, een kleintje, en Ron heeft een gigantische Samsung. Dat snap ik echt niet, als je er veel mee reist neem je toch juist een kleien?
dat ligt er aan waar je em voor gebruikt, ik heb een laptop om op te gamen en CAD tekeningen te maken, dan is een groot scherm fijn, en dat hij een beetje stevig is ook, het enige alternatief is een desktop en dat is nog zwaarderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
De huislaptop is een Acer, een kleintje, en Ron heeft een gigantische Samsung. Dat snap ik echt niet, als je er veel mee reist neem je toch juist een kleien?
Kroelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
Stomme caravanband. Stomme meneer die hem maakte. Stomme meneer omdat hij geen goede reserveband had zodat ik nu 2dagen noodgedwongen op deze kutcanping met infantiel 3g verbinding zit. Het is koud, verregent en stom. Ik ga een beetje dood
anders zat ik al lang en breed rond de Oostenrijkse grensquote:
oow das kut ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
Stomme caravanband. Stomme meneer die hem maakte. Stomme meneer omdat hij geen goede reserveband had zodat ik nu 2dagen noodgedwongen op deze kutcanping met infantiel 3g verbinding zit. Het is koud, verregent en stom. Ik ga een beetje dood
bahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
Lekker begin van de vakantiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
anders zat ik al lang en breed rond de Oostenrijkse grens
jan de grootquote:
Ik luisterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
Ik draai morgen op Radio 49, van half acht tot acht, top 40 muziek!
Ik ga luisteren!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister
Ik mag over een kwartiertje weer.
Ik heb niets bij mequote:
Even reageren!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:
Noooooooooquote:
Haal dr terugquote:
Jij blijft ook luisteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
C_A gaat een liedje voor me draaien vanacht... wil je weten wat? Blijf dat luisteren
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij Nu we er toch zijn in Maaskantje al gezien?!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
C_A gaat een liedje voor me draaien vanacht... wil je weten wat? Blijf dat luisteren
Lekker gesquirt meid!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
Er zit slagroom op mijn bril.. Vraag maar niks
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lutte is nog een kleine meid..
NIET LEZEN LUTTEE!!!
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Die ligt hier nog op 't nachtkastje trouwens! Gratis af te halen!
klein gokje: Bella.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef ValHallen het volgende:
Wie weet hoe de kut van Bella eruitziet?
dat ga ik volgende week zaterdag ontdekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef ValHallen het volgende:
Wie weet hoe de kut van Bella eruitziet?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ga ik volgende week zaterdag ontdekken
Ik verwacht een verslag bitte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ipv karaoke-zingen gaan jullie lip-syncen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ipv karaoke-zingen gaan jullie lip-syncen?
[..]
[..]
Check mijn post daareuver in V&A.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
als ze nog enig gevoel voor ironie hebben strooien ze Winehouse uit in de Betty Ford Clinic
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Kan niet wachten tot Justin Bieber 27 is.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Kan niet wachten tot Justin Bieber 27 is.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
zo, vanaf morgen woon ik twee weken in Utrecht, moet ik bij het inpakken niet vergeten om je LP mee te nemen Bella
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Bella van welk nummer wordt jij vrolijk?
quote:
WTFquote:
Ja? Hoezo vind je hem niet leuk?quote:
Ik heb veel lagen, niet alleen in mijn haren!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het niet achter je gezocht
Even downloaden, dan draai ik hem vannacht
Hij staat in de playlistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb veel lagen, niet alleen in mijn haren!
quote:
quote:
Ik zag laatst foto's verzameld van Radcliffe die naar haar tieten kijkt, echt zovaak.quote:
Ja, klopt. Zag ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's verzameld van Radcliffe die naar haar tieten kijkt, echt zovaak.
Waar?quote:
nu al dronken?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een halve fles Smirnhoff Mojito op... sorry
quote:
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:23:55Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis.. reageer retweet
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Zeroku het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:23:55Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis.. reageer retweet
Dat is de televisie.quote:
Vroeger was ze wel tof... ergens tot album 1 ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Do.!!
Beetje nummers van anderen verkrachten en in het Engels wat quatsch roepen tussendoor.
Ook stipt na een half uurtje weg. Had een cowboyhoed op, probeerde beetje funky te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel tof... ergens tot album 1 ofzo
Nee he?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook stipt na een half uurtje weg. Had een cowboyhoed op, probeerde beetje funky te zijn.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat pokeren op sbs wel eens gezien?
Wat ergquote:Op zondag 24 juli 2011 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker kek, lekker voetjes van de vloer. Say Yeah.
Zendt.quote:
mwoah...quote:Op zondag 24 juli 2011 01:32 schreef Zeroku het volgende:
Wel eentje die hits maakt.
Fatsoenlijke hits.
Trustenquote:
pikkertquote:Op zondag 24 juli 2011 02:14 schreef iBenny het volgende:
Er zat nog een 3D bril van de bios in mijn tas![]()
En dan is het weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raap me op
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN NIET INGELOGD, DAT IS HET HELE PROBLEEM. AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Waar is de tijd van telegraafpalen en morsecode.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Heul niet, daar betaal je voor die mag je tegenwoordig houden, wij moeten nog ff afspreken voor morgenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
Proberen in te loggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN NIET INGELOGD, DAT IS HET HELE PROBLEEM. AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Waar is de tijd van telegraafpalen en morsecode.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Zerootjequote:
Lag er ook bijtijds inquote:
Even fokken na de ochtendseks.quote:
Hmm, dan keur ik het voor deze keer goed.quote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 24 juli 2011 09:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, dan keur ik het voor deze keer goed.
Jawel hoor, tis 9.50 uurquote:
Nah geen probleem na die HP marathonquote:
Ja, ik moet hem nu ook echt zien, ik wil echt weten hoe ze het eind verfilmd hebbenquote:
Ja maar dat heb ik met het eerste deel van 7 ook, en alle films eigenlijk wel, sommige dingen slaan nergens opquote:Op zondag 24 juli 2011 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
ergerde me wel aan sommige dingen die de regisseur er in gestopt heeft, maar verder is hij gewoon tof
Goedemorgenquote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, daar betaal je voor die mag je tegenwoordig houden, wij moeten nog ff afspreken voor morgen
quote:
quote:
Awwww, is het zo erg?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:19 schreef Renesite het volgende:
Morgen rond deze tijd wil ik in de auto zitten naar Kroatië. Sterf allen met Duitsland en oostenrijk
aso Duitsers die de hele nacht door zijn gegaan... harde muziek. Vieze toiletten en gewoon herfstweerquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
aso Duitsers die de hele nacht door zijn gegaan... harde muziek. Vieze toiletten en gewoon herfstweer
hoop dat maandag om 10u de bandjes gemaakt worden en dat we morgenavond aan de Oostenrijkse grens.zitten. zouden we anders gisteravond al zijn.quote:
Ik ga duimen voor jequote:Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoop dat maandag om 10u de bandjes gemaakt worden en dat we morgenavond aan de Oostenrijkse grens.zitten. zouden we anders gisteravond al zijn.
Awwwwquote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Dat egeltje waar ik het gister over had hè.. Alsnog overleden
Nog steeds Wii fit plus bovenaan?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
Weekcijfertjes games gedaan, nu weer verder met stofzuigen en dweilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |