Haar vader heeft meerdere keren via de media een wanhoopskreet laten horen. Voor hem is het wel sneu ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Enfin, ze kon leuk zingen. Voor de muziekwereld is het wellicht een verlies (al is er zoveel ander talent). Persoonlijk doet het me weinig, maar ik vind het extreem sneu voor de nabestaanden. Zeker voor haar vader, die volgens mij meerdere malen geprobeerd heeft om haar te helpen.
Vind juist dat er helemaal niet zoveel talent is op het moment. Amy had een zeer goede stem, een verademing in de muziekindustrie van nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Enfin, ze kon leuk zingen. Voor de muziekwereld is het wellicht een verlies (al is er zoveel ander talent). Persoonlijk doet het me weinig, maar ik vind het extreem sneu voor de nabestaanden. Zeker voor haar vader, die volgens mij meerdere malen geprobeerd heeft om haar te helpen.
Er is genoeg talent. Als je echter niet verder komt dan wat 3FM en de corporate muziekindustrie je voorschotelt, kan ik me jouw uitspraak voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind juist dat er helemaal niet zoveel talent is op het moment. Amy had een zeer goede stem, een verademing in de muziekindustrie van nu.
Verschil van mening dusquote:Op zondag 24 juli 2011 09:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is genoeg talent. Als je echter niet verder komt dan wat 3FM je voorschotelt, kan ik me jouw uitspraak voorstellen.
Nee, eerder onwetendheid van jouw kant...quote:Op zondag 24 juli 2011 09:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Verschil van mening dusEn ik luister nooit naar 3 FM
Je mag in je eentje ruzie gaan maken over muzieksmakenquote:Op zondag 24 juli 2011 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, eerder onwetendheid van jouw kant...
Het verbaast me meer dat de dood van een Nederlands icoon als Johnny Hoes zo overschaduwd wordt door de dood van Amy Whinehouse.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:31 schreef Hathor het volgende:
Tsja...met het oog op de recente gebeurtenissen in Noorwegen is het met haar dood een beetje hetzelfde als met haar leven/carriere.....de mensen hebben wel wat anders om zich druk over te maken.
Dat dacht ik ook, wilde er alleen niet over beginnen, laten we het er maar op houden dat het in zijn geheel een behoorlijk triest weekend is geworden.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat de dood van een Nederlands icoon als Johnny Hoes zo overschaduwd wordt door de dood van Amy Whinehouse.
Zo werkt het nu eenmaal helaas, een jonge meid die in de bloei van haar leven was, die ondanks haar zelfdustructieve gedrag toch nog onverwachts overlijd.. en daar tegenover een man die een respectabele leeftijd van 94 gehaald heeft,,, dat is voor de meeste mensen minder schokkend, hoeveel deze man ook betekent heeft voor de Nederlandse muziek.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat de dood van een Nederlands icoon als Johnny Hoes zo overschaduwd wordt door de dood van Amy Whinehouse.
Drugs zijn goed; alcohol is slecht. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Toch apart hoe zo'n meisje na een paar jaar drugsgebruik al dood neervalt en gasten als Keith Richards nog steeds optreden.
Het is beide slecht, komop zegquote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Drugs zijn goed; alcohol is slecht. Zo simpel is het.
Iedereen moet ooit dood en 94 jaar is nou niet een leeftijd waarop je kunt zeggen dat het onverwacht is dat iemand onder natuurlijke omstandigheden sterft?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard is er een verschil en dat de dood van Whinehouse spectaculairder is begrijp ik ook nog wel, maar dat ze veel en veel meer aandacht krijgt dan Hoes begrijp ik dan weer minder.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Iedereen moet ooit dood en 94 jaar is nou niet een leeftijd waarop je kunt zeggen dat het onverwacht is dat iemand onder natuurlijke omstandigheden sterft?
Amy Whinehouse daarentegen was omringd door mensen die het blijkbaar niet erg vonden dat ze aan drugs kon komen. Dit was te voorkomen.
Nee, ik zie een duidelijk verschil tussen de 2 sterfgevallen.
Tegenwoordig is zij wereldwijd een stuk bekender, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard is er een verschil en dat de dood van Whinehouse spectaculairder is begrijp ik ook nog wel, maar dat ze veel en veel meer aandacht krijgt dan Hoes begrijp ik dan weer minder.
Inderdaad, omdat het hetzelfde is.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Drugs zijn goed; alcohol is slecht. Zo simpel is het.
Juist die drugs konden ze niet voorkomen, dat wilde ze zelf.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Amy Whinehouse daarentegen was omringd door mensen die het blijkbaar niet erg vonden dat ze aan drugs kon komen. Dit was te voorkomen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooooooh ik heb uren liggen janken toen ik het hoorde van haar dood, ik keek uit het raam en niets dan regen... zo ondragelijk... Vandaag heb ik de hele dag in bed gelegen, deken over mijn hoofd en weg van de wereld. Zij was mijn lieveling en nu is ze heen. Niemand kan die leegte vullen die zij achterlaat. Niemand niemand niemand
Is dit serieus?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooooooh ik heb uren liggen janken toen ik het hoorde van haar dood, ik keek uit het raam en niets dan regen... zo ondragelijk... Vandaag heb ik de hele dag in bed gelegen, deken over mijn hoofd en weg van de wereld. Zij was mijn lieveling en nu is ze heen. Niemand kan die leegte vullen die zij achterlaat. Niemand niemand niemand
Ach lanterfanteraartje toch.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |