Soort opera hal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet exact de video die ik bedoel, maar wel in dezelfde geest. Thnx man
Wie is dan de schuldige, de junk of de manager die haar het podium op laat gaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Was dat niet in Sarajevo? Daar werd ze volkomen terecht uitgefloten door de fans. Zoiets kun je niet verkopen
@alors: Bedankt voor de link, was Brian Jones nog vergeten...
Nee, dat was echt Belgrado, begin van de Europese tour dit jaar; en meteen het eind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Was dat niet in Sarajevo? Daar werd ze volkomen terecht uitgefloten door de fans. Zoiets kun je niet verkopen
@alors: Bedankt voor de link, was Brian Jones nog vergeten...
en Elvis Presley?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef yoppiesaus het volgende:
Hoax,ze is niet dood,ze zit gewoon op een eiland met jimi hendrix,brian jones,janis joplin,jim morrison en kurt cobain
Ja zo iets. Klein zaaltje en een jonge Amy met een paar gasten erbij die de muziek regelden. Ze zong fantastisch en ze had echt een killer-smile op het eindequote:
dat vind ik ook echt ontzettend treurig, dat er mensen iemand in zo'n toestand het podium opsturen omdat ze alleen maar aan geld kunnen denken blijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is dan de schuldige, de junk of de manager die haar het podium op laat gaan?
Deze? http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=456680quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja zo iets. Klein zaaltje en een jonge Amy met een paar gasten erbij die de muziek regelden. Ze zong fantastisch en ze had echt een killer-smile op het einde
[ afbeelding ]
Oh ja, wwant ze was zelf niet volwassen ofzo he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
dat vind ik ook echt ontzettend treurig, dat er mensen iemand in zo'n toestand het podium opsturen omdat ze alleen maar aan geld kunnen denken blijkbaar
Wat is er vreemd aan een junk met een OD?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef TWP het volgende:
Wow, wel vreemd dit. De eerste keer dat een artiest uit de 'jaren 00' is overleden die toch wel veel heeft betekend de afgelopen jaren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef TWP het volgende:
Wow, wel vreemd dit. De eerste keer dat een artiest uit de 'jaren 00' is overleden die toch wel veel heeft betekend de afgelopen jaren.
Ik zou het wel erg overdreven vinden als ze dat live uit gaan zenden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de uitvaart.
Serieus, er zullen artiesten optreden, alles. Ik denk alleen dat Ned 1 het niet live gaat doen.
Cobain mag je ook schrappen uit dat rijtjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Maar even serieus. Amy Winehouse was toch geen artiest die qua grootte past in het rijtje Morrison, Joplin, Hendrix, Cobain?
Een eendagsvlieg was ze meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Maar even serieus. Amy Winehouse was toch geen artiest die qua grootte past in het rijtje Morrison, Joplin, Hendrix, Cobain?
Maar ze had wel het potentieel. De stem was er. Wat ik zo goed vond aan haar was dat de teksten rechtstreeks uit haar leven komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
nee, maar weinig uitgebracht, maar wel veel potentieel. Ze heeft de laatste jaren al niks meer uitgebracht, en was echt nog heel erg jong ten tijde van haar grootste hits...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Nou zeker wel Cobain. Die heeft ook maar 2 kut albums uitgebracht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Cobain en Morrison grootse artiesten noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
capricia, het is nou wel duidelijke dat je niets met haar had.quote:
Jij vindt haar muziekprestaties serieus te vergelijken met Janis Joplin, Jimi Hendrix etc?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
capricia, het is nou wel duidelijke dat je niets met haar had.
Lees jou comments in meerdere topics.
Je begint een beetje 'desperate' over te komen.
En een eendagsvlieg was zij zeker niet, geen kennis van muziek blijkt maar weer.
en wat dan nog?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt haar muziekprestaties serieus te vergelijken met Janis Joplin, Jimi Hendrix etc?
Totaal andere discussie waar je nu op doelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt haar muziekprestaties serieus te vergelijken met Janis Joplin, Jimi Hendrix etc?
Nee, niet met die twee. Maar die 'etc' van jou wel als daar een Morrison en Corbain toe behoren. Maar dan nog... daar gaat het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel een video in dezelfde geest, maar in die ik bedoelde had ze die oogschaduw nog niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deze? http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=456680
Slechte gitarist ook nog. No troll. Hij was uiteindelijk iets meer dan een kwart van die band.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou zeker wel Cobain. Die heeft ook maar 2 kut albums uitgebracht.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_27__.html?p=4,3quote:Niet iedere popartiest overlijdt jong. Johnny Ramone van The Ramones was al in de vijftig, Herman Brood was 54, Johnny Cash werd 71, George Harrison haalde de 58 en Michael Jackson was 50 toen hij overleed.
Is het dan Amy Winehouse live from Shepherds Bush?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel een video in dezelfde geest, maar in die ik bedoelde had ze die oogschaduw nog niet.
Een verslaafde mag je best in bescherming tegen zichzelf nemen. Dat ze dronken op het podium stond was toch gewoon tragisch? Slechte reclame ook voor diezelfde mensen achter haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Oh ja, wwant ze was zelf niet volwassen ofzo he?
Gerrie Kneteman was 53, stelletje dramaqueens met sentiment als los zand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef ß het volgende:
Op de site van de telegraaf
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_27__.html?p=4,3
Sowieso bleek Dave Grohl de drijvende kracht te wezen. En een man met humor ipv dat gezeik van Cobain.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slechte gitarist ook nog. No troll. Hij was uiteindelijk iets meer dan een kwart van die band.
Wat wel anders is is dat Brood eieren voor zijn geld koos om het zo te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Ole het volgende:
Brood was dan wel weer 2x 27![]()
[/ Arcee modus]
Zeer tragisch en zeer jammer dat het beeld wat men heeft dat is en niet de mooie stem die ze had.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een verslaafde mag je best in bescherming tegen zichzelf nemen. Dat ze dronken op het podium stond was toch gewoon tragisch? Slechte reclame ook voor diezelfde mensen achter haar.
Nee ook niet. Jammer want dit is wel echt ok.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is het dan Amy Winehouse live from Shepherds Bush?
Ik wilde al over de Telegraaf beginnen, maar is het gewoon een ANP-bericht waarin die passage staat. Nu.nl heeft 'm ook: http://www.nu.nl/muziek/2(...)bij-club-van-27.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef ß het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpen, sorry. Let me know als je het vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ook niet. Jammer want dit is wel echt ok.
Maar het optreden wat ik bedoel, toen had ze dat haar en de make-up nog niet. Ze was vrij mollig en het licht was erg natuurlijk. Ze was toen echt net begonnen.
Wie weet heeft Amy het ook wel zelf gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat wel anders is is dat Brood eieren voor zijn geld koos om het zo te zeggen.
Hij had al door dat ie op was. Kun je beter de eer aan jezelf houden.
Gezien haar zelfdestructieve gedrag is het niet onlogisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie weet heeft Amy het ook wel zelf gedaan.
Ja, ze worstelde er al lang mee. Zelfkennis is niet altijd fijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
I cheated myself,
Like I knew I would,
I told you I was trouble,
You know that I'm no good,
![]()
Nu.nl doet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef ß het volgende:
[..]
Had ik ook al vastgesteld, paar posts naar boven... - Het is een ANP-bericht. En het geeft te denken dat het ANP een dergelijk niveau van berichtgeving heeft. Overigens is Johnny Hoes ook overleden. Die is 94 geworden. Misschien kunnen ze dat ook nog even in het bericht verwerken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu.nl doet hetzelfde
http://www.nu.nl/muziek/2(...)bij-club-van-27.html
Nee, MJ was toch wel wat groterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zou er net als MJ ook zo een grote herdenkingsdienst gehouden worden????????????????????????????????????????
MJ had toch wel heel wat meer bereikt in zijn leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zou er net als MJ ook zo een grote herdenkingsdienst gehouden worden????????????????????????????????????????
Misschien wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef Grimace het volgende:
Normaal vind ik het nooit zo 'erg' als er een artiest dood gaat, wel vervelend maar verder niet. Maar ik vind het vreemd genoegwel heel erg dat Amy nu dood is, ik vond haar altijd zo zielig..Echt gewoon kapot gemaakt door pers drugs.
Nee man, komt waarschijnlijk nieteens live op Ned 1. Streams moet je gaan zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
MJ had toch wel heel wat meer bereikt in zijn leven.
Dan ben je eigenlijk wel een junkiewannabe als je na 2x27 jaar nog niet dood bent en je jezelf nog van een hotel af moet gooien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Ole het volgende:
Brood was dan wel weer 2x 27![]()
[/ Arcee modus]
Maar hij heeft het wel slim in komkommertijd gedaan!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk wel een junkiewannabe als je na 2x27 jaar nog niet dood bent en je jezelf nog van een hotel af moet gooien.
Drugs zorgt vaak voor creativiteit...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
vond haar muziek ook altijd wel ok. Jammer dat er dan weer drugs in het spel komt.
Haar levensstijl maakte haar muziek wel geloofwaardig. Erg kut dat dat haar leven heeft gekost.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
vond haar muziek ook altijd wel ok. Jammer dat er dan weer drugs in het spel komt.
Goed excuus ook om lekker aan de drugs te gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Drugs zorgt vaak voor creativiteit...
Mwah, bij de bekendere artiesten heeft dat meer te maken met ontspanning na een optreden, je moet jezelf bij wijze van spreken knock-out slaan om te kunnen slapen binnen een x aantal uur na de adrenaline rush van een optreden. Vaak moet je je dan de volgende dag weer oppeppen voor het volgende optreden en voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Drugs zorgt vaak voor creativiteit...
Het is geen excuus, bij de een werkt het wel, de ander sloopt zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed excuus ook om lekker aan de drugs te gaan
Die vriendjes die ze had deden hadden ook niet bepaald een goede invloed op haarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ze was echt een mooi, jong en getalenteert meisje totdat die drugs kwamen
Misschien was die muziek wel zo mooi door de drugs?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
Misschien was ze aan de drugs vanwege die muziek?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Misschien was die muziek wel zo mooi door de drugs?
waarom kijk ik dan toch....quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef elkravo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse#Death
Onderaan deze pagina staan een paar gekke plaatjes...
ah jij bent Frans Bauer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, bij de bekendere artiesten heeft dat meer te maken met ontspanning na een optreden, je moet jezelf bij wijze van spreken knock-out slaan om te kunnen slapen binnen een x aantal uur na de adrenaline rush van een optreden. Vaak moet je je dan de volgende dag weer oppeppen voor het volgende optreden en voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.
quote:
Jouw UIquote:Op zondag 24 juli 2011 08:52 schreef June. het volgende:
Tja, dit zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen..
Why so sad?quote:Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het enorm verdrietig. Ik was vandaag bij mijn ouders en mamma weet dat ik dol op spelletjes ben. We spelen vaak raadspelletjes. Ze vroeg of ik al wist wie er dood was. Dat wist ik niet. De hints die ik kreeg: naam begint met een A., ziekte, 27 jaar geworden. Die laatste hint was doorslaggevend, terwijl ik eigenlijk helemaal niet wist hoe oud Amy precies was. Mooi eigenlijk dat mijn moeder het onder 'ziekte' schaarde, besef ik me nu. Jammer dat mensen zo hard reageren. Drugsgebruikers als Amy blijkbaar was worden beheerst door angst, dat voelt niet iedereen en kan dus niet iedereen begrijpen. Vrijwel elke verslaving met effect dat je 'verandert', in een roes brengt (alcohol en drugs) wordt (herhaaldelijk) gebruikt uit angst, angst voor het leven, voor wie je bent mét je angsten.
Natuurlijk zat het eraan te komen, maar juist daarom had het zo makkelijk níet kunnen gebeuren. Meestal zijn dit soort zaken juist zo onvoorspelbaar. Een Heath Ledger of Brittany Murphy die doodgaan, maar Pete Doherty en Britney destijds niet. Ik had altijd zo'n medelijden met Amy. Ze bezat een gigantisch talent, maar kon - denk ik - de spotlights, de aandacht niet aan. Ik kan me dat zo goed voorstellen. En dat je dan naar alcohol en drugs grijpt, zodat het wél leuk is, en níet eng, voor zo lang het werkt natuurlijk... Sommige mensen zouden niet bekend moeten worden. Zelfmoorden en drugsverslaafden raken me altijd ontzettend, ik weet niet precies waarom. De wanhoop, de zelfdestructie... Het is zo in- en intriest.
Ik ben niet verdrietig, ik vind het heel verdrietig. Ik ben ook helemaal niet emotioneel - dat wordt me nog weleens verweten. Een situatie als deze echter vind ik triest, heel erg zonde, heel erg wanhopig. Bij een situatie als deze voel ik empathie. Dat ze de roem blijkbaar niet aankan kan ik me, zoals gezegd, voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Why so sad?
A: je kent haar niet persoonlijk
B: Het is haar eigen fout
C: Omdat ze eenmaal een (groot) talent voor zingen heeft, is het nu zielig dat ze er niet meer is? Schei toch uit met je selectieve verontwaardiging! Er gaan dagelijks mensen dood door drugs. Is dat minder zielig omdat ze geen talent hebben voor zingen?
Pfff... sommige mensen
Dat laatste stukje ook op nu.nlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu.nl doet hetzelfde
http://www.nu.nl/muziek/2(...)bij-club-van-27.html
No shit Sherlockquote:Niet iedere popartiest overlijdt jong. Johnny Ramone van The Ramones was al in de vijftig, Herman Brood was 54, Johnny Cash werd 71, George Harrison haalde de 58 en Michael Jackson was 50 toen hij overleed.
quote:Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het enorm verdrietig. Ik was vandaag bij mijn ouders en mamma weet dat ik dol op spelletjes ben. We spelen vaak raadspelletjes. Ze vroeg of ik al wist wie er dood was. Dat wist ik niet. De hints die ik kreeg: naam begint met een A., ziekte, 27 jaar geworden. Die laatste hint was doorslaggevend, terwijl ik eigenlijk helemaal niet wist hoe oud Amy precies was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |