Soort opera hal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet exact de video die ik bedoel, maar wel in dezelfde geest. Thnx man
Wie is dan de schuldige, de junk of de manager die haar het podium op laat gaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Was dat niet in Sarajevo? Daar werd ze volkomen terecht uitgefloten door de fans. Zoiets kun je niet verkopen
@alors: Bedankt voor de link, was Brian Jones nog vergeten...
Nee, dat was echt Belgrado, begin van de Europese tour dit jaar; en meteen het eind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Was dat niet in Sarajevo? Daar werd ze volkomen terecht uitgefloten door de fans. Zoiets kun je niet verkopen
@alors: Bedankt voor de link, was Brian Jones nog vergeten...
en Elvis Presley?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef yoppiesaus het volgende:
Hoax,ze is niet dood,ze zit gewoon op een eiland met jimi hendrix,brian jones,janis joplin,jim morrison en kurt cobain
Ja zo iets. Klein zaaltje en een jonge Amy met een paar gasten erbij die de muziek regelden. Ze zong fantastisch en ze had echt een killer-smile op het eindequote:
dat vind ik ook echt ontzettend treurig, dat er mensen iemand in zo'n toestand het podium opsturen omdat ze alleen maar aan geld kunnen denken blijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is dan de schuldige, de junk of de manager die haar het podium op laat gaan?
Deze? http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=456680quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja zo iets. Klein zaaltje en een jonge Amy met een paar gasten erbij die de muziek regelden. Ze zong fantastisch en ze had echt een killer-smile op het einde
[ afbeelding ]
Oh ja, wwant ze was zelf niet volwassen ofzo he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
dat vind ik ook echt ontzettend treurig, dat er mensen iemand in zo'n toestand het podium opsturen omdat ze alleen maar aan geld kunnen denken blijkbaar
Wat is er vreemd aan een junk met een OD?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef TWP het volgende:
Wow, wel vreemd dit. De eerste keer dat een artiest uit de 'jaren 00' is overleden die toch wel veel heeft betekend de afgelopen jaren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef TWP het volgende:
Wow, wel vreemd dit. De eerste keer dat een artiest uit de 'jaren 00' is overleden die toch wel veel heeft betekend de afgelopen jaren.
Ik zou het wel erg overdreven vinden als ze dat live uit gaan zenden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de uitvaart.
Serieus, er zullen artiesten optreden, alles. Ik denk alleen dat Ned 1 het niet live gaat doen.
Cobain mag je ook schrappen uit dat rijtjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Maar even serieus. Amy Winehouse was toch geen artiest die qua grootte past in het rijtje Morrison, Joplin, Hendrix, Cobain?
Een eendagsvlieg was ze meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Maar even serieus. Amy Winehouse was toch geen artiest die qua grootte past in het rijtje Morrison, Joplin, Hendrix, Cobain?
Maar ze had wel het potentieel. De stem was er. Wat ik zo goed vond aan haar was dat de teksten rechtstreeks uit haar leven komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
nee, maar weinig uitgebracht, maar wel veel potentieel. Ze heeft de laatste jaren al niks meer uitgebracht, en was echt nog heel erg jong ten tijde van haar grootste hits...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Nou zeker wel Cobain. Die heeft ook maar 2 kut albums uitgebracht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |