abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99854759
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
vond haar muziek ook altijd wel ok. Jammer dat er dan weer drugs in het spel komt.
Drugs zorgt vaak voor creativiteit... ;)
pi_99854802
quote:
vond haar muziek ook altijd wel ok. Jammer dat er dan weer drugs in het spel komt.
Haar levensstijl maakte haar muziek wel geloofwaardig. Erg kut dat dat haar leven heeft gekost.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 juli 2011 @ 21:50:36 #178
22592 crew  Ole
pi_99854849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goed excuus ook om lekker aan de drugs te gaan :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99855665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah, bij de bekendere artiesten heeft dat meer te maken met ontspanning na een optreden, je moet jezelf bij wijze van spreken knock-out slaan om te kunnen slapen binnen een x aantal uur na de adrenaline rush van een optreden. Vaak moet je je dan de volgende dag weer oppeppen voor het volgende optreden en voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.
pleased to meet you
pi_99855965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Goed excuus ook om lekker aan de drugs te gaan :D
Het is geen excuus, bij de een werkt het wel, de ander sloopt zichzelf.

Maar de muziek is natuurlijk niet de reden van de intoxicatie.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 22:22:47 #181
346644 KrokanteKrab
De krokantste
pi_99856333
Ze was echt een mooi, jong en getalenteert meisje totdat die drugs kwamen :{
Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 juli 2011 @ 22:27:25 #182
22592 crew  Ole
pi_99856508
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ze was echt een mooi, jong en getalenteert meisje totdat die drugs kwamen :{
Die vriendjes die ze had deden hadden ook niet bepaald een goede invloed op haar :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99857000
vreemd, maar buitengewoon getalenteerd.
Wie met een uniek talent leeft, leeft vaak alleen.
Zij leeft niet meer, maar haar talent bestaat voor altijd...
Nog zoveel mooie dingen had ze kunnen doen, zoveel borrels nog te drinken, zoveel drugs te proberen.
Maar helaas, nu rust de niet gemaakte kunsten voor altijd...
vind het wel kut voor d'r.... :{
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_99859402
quote:
Misschien was die muziek wel zo mooi door de drugs?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:57:31 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99860580
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Misschien was die muziek wel zo mooi door de drugs?
Misschien was ze aan de drugs vanwege die muziek?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99860729
toch wonderlijk hoe sommigen denken haar nu opeens te kennen en waaraan ze overleden is en waarom ze drugs gebruikte, alsof ze de jarenlange buurmeid van ze was ofzo.
27 jarige vrouw is dood en dat is op zich alleen al triest genoeg
pi_99860781
http://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse#Death

Onderaan deze pagina staan een paar gekke plaatjes... :o
pi_99860904
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef elkravo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse#Death

Onderaan deze pagina staan een paar gekke plaatjes... :o
waarom kijk ik dan toch....
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_99861207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, bij de bekendere artiesten heeft dat meer te maken met ontspanning na een optreden, je moet jezelf bij wijze van spreken knock-out slaan om te kunnen slapen binnen een x aantal uur na de adrenaline rush van een optreden. Vaak moet je je dan de volgende dag weer oppeppen voor het volgende optreden en voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.
ah jij bent Frans Bauer?
pi_99861242
En toch is ze het zelf schuld :)
Wat een ophef. Dit zag zelfs een blinde al jaren aankomen. Sommige mensen zijn er ook nog eens verontwaardigd over :')

Dode artiesten verkopen het best.
U MAD?
pi_99861942
straks komt er wat nieuw spul voorbij wat nog op de plank lag... Platenmaatschappij brengt het uit.. Kassa! Want death sells! :{

edit, wat de_boswachter dus ook al zei:

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef de_boswachter het volgende:

Dode artiesten verkopen het best.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_99863033
Pff....wannabe legend. NOT!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 24 juli 2011 @ 05:08:26 #193
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99867130
Ik vind het enorm verdrietig. Ik was vandaag bij mijn ouders en mamma weet dat ik dol op spelletjes ben. We spelen vaak raadspelletjes. Ze vroeg of ik al wist wie er dood was. Dat wist ik niet. De hints die ik kreeg: naam begint met een A., ziekte, 27 jaar geworden. Die laatste hint was doorslaggevend, terwijl ik eigenlijk helemaal niet wist hoe oud Amy precies was. Mooi eigenlijk dat mijn moeder het onder 'ziekte' schaarde, besef ik me nu. Jammer dat mensen zo hard reageren. Drugsgebruikers als Amy blijkbaar was worden beheerst door angst, dat voelt niet iedereen en kan dus niet iedereen begrijpen. Vrijwel elke verslaving met effect dat je 'verandert', in een roes brengt (alcohol en drugs) wordt (herhaaldelijk) gebruikt uit angst, angst voor het leven, voor wie je bent mét je angsten.

Natuurlijk zat het eraan te komen, maar juist daarom had het zo makkelijk níet kunnen gebeuren. Meestal zijn dit soort zaken juist zo onvoorspelbaar. Een Heath Ledger of Brittany Murphy die doodgaan, maar Pete Doherty en Britney destijds niet. Ik had altijd zo'n medelijden met Amy. Ze bezat een gigantisch talent, maar kon - denk ik - de spotlights, de aandacht niet aan. Ik kan me dat zo goed voorstellen. En dat je dan naar alcohol en drugs grijpt, zodat het wél leuk is, en níet eng, voor zo lang het werkt natuurlijk... Sommige mensen zouden niet bekend moeten worden. Zelfmoorden en drugsverslaafden raken me altijd ontzettend, ik weet niet precies waarom. De wanhoop, de zelfdestructie... Het is zo in- en intriest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grunge. op 24-07-2011 05:15:11 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 08:52:18 #194
208890 June.
Seriously?
pi_99868117
Tja, dit zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen..
Shine bright like a diamond.
  zondag 24 juli 2011 @ 08:54:09 #195
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99868125
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:52 schreef June. het volgende:
Tja, dit zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen..
Jouw UI O+.
pi_99868150
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het enorm verdrietig. Ik was vandaag bij mijn ouders en mamma weet dat ik dol op spelletjes ben. We spelen vaak raadspelletjes. Ze vroeg of ik al wist wie er dood was. Dat wist ik niet. De hints die ik kreeg: naam begint met een A., ziekte, 27 jaar geworden. Die laatste hint was doorslaggevend, terwijl ik eigenlijk helemaal niet wist hoe oud Amy precies was. Mooi eigenlijk dat mijn moeder het onder 'ziekte' schaarde, besef ik me nu. Jammer dat mensen zo hard reageren. Drugsgebruikers als Amy blijkbaar was worden beheerst door angst, dat voelt niet iedereen en kan dus niet iedereen begrijpen. Vrijwel elke verslaving met effect dat je 'verandert', in een roes brengt (alcohol en drugs) wordt (herhaaldelijk) gebruikt uit angst, angst voor het leven, voor wie je bent mét je angsten.

Natuurlijk zat het eraan te komen, maar juist daarom had het zo makkelijk níet kunnen gebeuren. Meestal zijn dit soort zaken juist zo onvoorspelbaar. Een Heath Ledger of Brittany Murphy die doodgaan, maar Pete Doherty en Britney destijds niet. Ik had altijd zo'n medelijden met Amy. Ze bezat een gigantisch talent, maar kon - denk ik - de spotlights, de aandacht niet aan. Ik kan me dat zo goed voorstellen. En dat je dan naar alcohol en drugs grijpt, zodat het wél leuk is, en níet eng, voor zo lang het werkt natuurlijk... Sommige mensen zouden niet bekend moeten worden. Zelfmoorden en drugsverslaafden raken me altijd ontzettend, ik weet niet precies waarom. De wanhoop, de zelfdestructie... Het is zo in- en intriest.
Why so sad?

A: je kent haar niet persoonlijk
B: Het is haar eigen fout
C: Omdat ze eenmaal een (groot) talent voor zingen heeft, is het nu zielig dat ze er niet meer is? Schei toch uit met je selectieve verontwaardiging! Er gaan dagelijks mensen dood door drugs. Is dat minder zielig omdat ze geen talent hebben voor zingen?

Pfff... sommige mensen :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 24 juli 2011 @ 09:21:34 #197
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99868345
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 08:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Why so sad?

A: je kent haar niet persoonlijk
B: Het is haar eigen fout
C: Omdat ze eenmaal een (groot) talent voor zingen heeft, is het nu zielig dat ze er niet meer is? Schei toch uit met je selectieve verontwaardiging! Er gaan dagelijks mensen dood door drugs. Is dat minder zielig omdat ze geen talent hebben voor zingen?

Pfff... sommige mensen :N
Ik ben niet verdrietig, ik vind het heel verdrietig. Ik ben ook helemaal niet emotioneel - dat wordt me nog weleens verweten. Een situatie als deze echter vind ik triest, heel erg zonde, heel erg wanhopig. Bij een situatie als deze voel ik empathie. Dat ze de roem blijkbaar niet aankan kan ik me, zoals gezegd, voorstellen.

Zoals ik ook al zei heb ik over het algemeen moeite met drugsverslaafden; dat raakt me. Ook met onbekenden, vooral, waarschijnlijk. Met van die heroïneverslaafden op straat en zo. En dat doen ze letterlijk zelf ja, maar dat gaat zo diep, die verslaving omtrent het bedekken van hun angsten. Daarom vind ik het erg. En dat mag. Empathie is vaak iets egoïstisch, iets waarin je een kenmerk van jezelf herkent. Ik weet hoe 'obscuur' ik zelf ben, en dat ik een bang muisje zou worden van roem, en dat ik ga drinken als ik heel angstig ben. Ik begrijp heel goed waarom ze die roes nodig had, dat masker. Geen Michael Jackson-taferelen bij mij, ik vond Amy al erg goed en had tegelijkertijd al veel medelijden met haar toen ze nog leefde.
pi_99868347
quote:
Dat laatste stukje ook op nu.nl

quote:
Niet iedere popartiest overlijdt jong. Johnny Ramone van The Ramones was al in de vijftig, Herman Brood was 54, Johnny Cash werd 71, George Harrison haalde de 58 en Michael Jackson was 50 toen hij overleed.
No shit Sherlock :')

Jeugdjournaal-niveau, werkelijk waar.
pi_99868363
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 05:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het enorm verdrietig. Ik was vandaag bij mijn ouders en mamma weet dat ik dol op spelletjes ben. We spelen vaak raadspelletjes. Ze vroeg of ik al wist wie er dood was. Dat wist ik niet. De hints die ik kreeg: naam begint met een A., ziekte, 27 jaar geworden. Die laatste hint was doorslaggevend, terwijl ik eigenlijk helemaal niet wist hoe oud Amy precies was.
:') :')
pi_99868380
Enfin, ze kon leuk zingen. Voor de muziekwereld is het wellicht een verlies (al is er zoveel ander talent). Persoonlijk doet het me weinig, maar ik vind het extreem sneu voor de nabestaanden. Zeker voor haar vader, die volgens mij meerdere malen geprobeerd heeft om haar te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')