Ja maar ik zie ook zo veel gelijkenissen tussen ons, door haar ben ik erover gaan denken om een tatoeage te nemen en ik draag al meer eyeliner. En ik merk ook dat ik wijn lekker ben gaan vinden en ervan geniet, terwijl ik dat als kind niet lustte.quote:
Ga door.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook zo veel gelijkenissen tussen ons, door haar ben ik erover gaan denken om een tatoeage te nemen en ik draag al meer eyeliner. En ik merk ook dat ik wijn lekker ben gaan vinden en ervan geniet, terwijl ik dat als kind niet lustte.
Ik hoop dat die gelijkenissen niet verder gaan, tenzij je natuurlijk goed kan zingen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook zo veel gelijkenissen tussen ons, door haar ben ik erover gaan denken om een tatoeage te nemen en ik draag al meer eyeliner. En ik merk ook dat ik wijn lekker ben gaan vinden en ervan geniet, terwijl ik dat als kind niet lustte.
Ik ben kapot na een optreden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, bij de bekendere artiesten heeft dat meer te maken met ontspanning na een optreden, je moet jezelf bij wijze van spreken knock-out slaan om te kunnen slapen binnen een x aantal uur na de adrenaline rush van een optreden.
Wanneer komt ze terug van de trip?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Mylene het volgende:
Ze had vast de trip van haar leven. Ja toch?
Nu loop je gewoon te trollen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ooooooooh ik heb uren liggen janken toen ik het hoorde van haar dood, ik keek uit het raam en niets dan regen... zo ondragelijk... Vandaag heb ik de hele dag in bed gelegen, deken over mijn hoofd en weg van de wereld. Zij was mijn lieveling en nu is ze heen. Niemand kan die leegte vullen die zij achterlaat. Niemand niemand niemand
Volgens mij mag je haar alleen niet met Michael Jackson vergelijken qua gezicht.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Sicstus het volgende:
Pas nou op met die spottende posts, er zijn mods die groot fan van Amy zijn en die daarom oneerbiedige commentaren zo verwijderen.
Als de mods dat maar goed vinden.quote:
En dat is erg link.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef Caland het volgende:
Volgens mij deed Amy zowat alles. Echt niet alleen alcohol.
Precies. Je ziet dat veel bij veel drugsgebruikers, combo's zijn vele male schadelijker en verslavender.quote:
Bart Chabot heeft meerdere keren verteld dat het bij Herman niet die drugs waren die hem kapot maakten. Het was vooral die alcohol. Ja is ook drugs natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef Caland het volgende:
Volgens mij deed Amy zowat alles. Echt niet alleen alcohol.
Volgens mij is alleen hero destructiever dan alcohol ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bart Chabot heeft meerdere keren verteld dat het bij Herman niet die drugs waren die hem kapot maakten. Het was vooral die alcohol. Ja is ook drugs natuurlijk.
En allebei polygebruikers. Amy zoop er ook veel te veel bij.
Waar is het grappig? Het is diep treurig, door die zelfdestructie.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat het zo ontzettend grappig is dat ze is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |