Dat is volgens mij niet Amy op de foto rechts.quote:
Kijk maar op oudere foto's van haar op google dan zie je hetzelfde!quote:Op zondag 24 juli 2011 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet Amy op de foto rechts.
OK!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
OK!
Ik vond dr altijd wel leuk, maar je hoort zo vaak negatieve dingen over die artiesten, maar als ze dood zijn gaan ze ineens weer schijnheilig doen ''oh wat was ze..'', net zoals MJ, dat was dus mijn punt
Nee ook muzikanten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef CoiLive het volgende:
Schijnbaar gaan er niet alleen maar goede artiesten dood op hun 27ste.
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Maja het volgende:
Ik heb altijd erg van haar genotenHaar optreden op Werchter 4 jaar terug,
zal ik niet snel vergeten. Gelukkig was ze toen niet te lam...
Erg jammer dat ze de drugs niet kon handelen.
Je zult heus wel gelijk hebben hoor, en dat ze getalenteerd was weten we allemaal wel. Het verbaasde me alleen om nu in een keer zoveel positiefs over haar te horen terwijl er eerst wel duidelijk werd gezegd dat ze gewoon een dom crackhoertje met een kraaienstem wasquote:Op zondag 24 juli 2011 04:28 schreef Nober het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om even het album Frank en Back to Black te beluisteren? Of het moet zijn dat je allergisch bent voor Soul/Jazz, dan begrijp ik het. Het was gewoon erg goede muziek met goede teksten en het is jammer dat er geen 3de album komt, hooguit postuum album(s).
[..]
OK!
Maar Amy Winehouse heeft een goed album en een zeer goed album uitgebracht nog niet zo heel lang geleden. Ze brak wereldwijd door met die laatste en als je haar hoort zingen dan snap je toch wel waarom?
Dat MJ gedoe vond ik ook overdreven, hij was in de '80s populair maar in de mid-'90s en 00's om andere redenen in het nieuws. Al was in beide gevallen wel bekend dat het niet lang meer zou duren, MJ had een contract waar 'íe levend kennelijk niet onderuit kon en Amy vanwege drugs.
[..]
Nee ook muzikanten.(Heb ik je te pakken!)
Ben een vrouw jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw?? zit verkeerd te kijken.![]()
Ik zou je wel geholpen hebben in d'r goede tijd.quote:
Omdat goede muziek doorgaans voortkomt uit groot persoonlijk drama. En dit soort zelfdestructieve figuren maken dit mee. Het voedt de muziek.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Arolsen het volgende:
Waarom eren mensen dit soort zelfdestructieve artiesten eigenlijk?
Waarom niet gezond normaal gedrag eren?
Dries Roelvink zit elke dag in de sportschool. Koopt zijn platen!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Arolsen het volgende:
Oeh Amy Winehouse is dood, snel plaatje kopen!quote:Wereldwijde run op muziek Amy Winehouse
Laatste update: 24 juli 2011 15:04 info
AMSTERDAM - Het overlijden van Amy Winehouse heeft geleid tot een grote run op haar muziek. Wereldwijd worden haar albums massaal ingeslagen.
In onder meer de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Italië, Canada en Frankrijk staat haar succesalbum op nummer één in de iTunes Charts, weet de Britse muzieksite Digital Spy.
Ook in de Nederlandse iTunes-lijst grossiert Winehouse in hitnoteringen. Back to Black is zondag het meest verkochte album, Frank staat op nummer drie. In de singleslijst zijn Winehouse' hits Valerie, Rehab en You Know I'm No Good terug te vinden.
De afgelopen jaren zorgde de dood van een artiest vaker voor een run op de platenzaken. Zo stond Michael Jackson twee weken na zijn overlijden met 39 nummers in de Single Top 100 en wist ook Ramses Shaffy na zijn dood een terugkeer in de hitlijsten te maken.
Aantal
Hoeveel platen en singles van Winehouse er na haar dood al verkocht zijn is niet duidelijk. De platenmaatschappij en muziekwinkels als Free Record Shop en bol.com waren zondag niet bereikbaar voor commentaar.
De 27-jarige Winehouse werd zaterdag dood gevonden in haar appartement in Londen. Hoe ze gestorven is, is nog niet duidelijk. De autopsie op haar lichaam wordt op zijn vroegst maandagochtend verricht.
Ja, snel, nu kan het nogquote:Op zondag 24 juli 2011 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Oeh Amy Winehouse is dood, snel plaatje kopen!
Daarom ben ik fan van Cliff Richard. De rock-n-roll ster met een gezonde levensstijl en daarmee eigenlijk de meest controversiële.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Arolsen het volgende:
Dat heb ik dus nooit begrepen. Je vind een plaat goed of niet. Je hebt 'm dus in al huis of niet. Ik begrijp niet dat wanneer een artiest overleden is, mensen plotseling die platen gaan kopen?! Dan lijkt de dood wel de reden tot aanschaf, niet zozeer de kwaliteit van de muziek.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oeh Amy Winehouse is dood, snel plaatje kopen!
Tja, en dan bestel je'm bij bol... krijg je'm dinsdag of woensdag in huis en dan zit je vanquote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef schaap001 het volgende:
Dat heb ik dus nooit begrepen. Je vind een plaat goed of niet. Je hebt 'm dus in al huis of niet. Ik begrijp niet dat wanneer een artiest overleden is, mensen plotseling die platen gaan kopen?! Dan lijkt de dood wel de reden tot aanschaf, niet zozeer de kwaliteit van de muziek.
Muziek is emotie. Of begrijp je dat ook niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen. Je vind een plaat goed of niet. Je hebt 'm dus in al huis of niet. Ik begrijp niet dat wanneer een artiest overleden is, mensen plotseling die platen gaan kopen?! Dan lijkt de dood wel de reden tot aanschaf, niet zozeer de kwaliteit van de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |