Trillingen doen het altijd goed bij paragelovofielenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat om de trillingen blijkt .
En suiker, een od aan suiker
Ik begin ook te denken dat het altijd om de trillingen en de frequenties gaat. Believers just love trillingen, frequenties e.d.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:59 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Trillingen doen het altijd goed bij paragelovofielen
ik weet zeker dat het om de vibes van geld gaat. aightquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik begin ook te denken dat het altijd om de trillingen en de frequenties gaat. Believers just love trillingen, frequenties e.d.
Ook Energie lijkt erg belangrijk te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik begin ook te denken dat het altijd om de trillingen en de frequenties gaat. Believers just love trillingen, frequenties e.d.
Dat komt mijns inziens omdat de "alternatieve hoek" zich altijd baseert op de huidige wetenschap. (als in de verhalen die ze gebruiken, niet de kennis noch de methodes).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Check. Alles omvattend samen te vatten als een gebrek aan kennis wat leidt tot dit soort ideeen en ze in stand houdt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat komt mijns inziens omdat de "alternatieve hoek" zich altijd baseert op de huidige wetenschap. (als in de verhalen die ze gebruiken, niet de kennis noch de methodes).
Was de wetenschap bezig met alchemie, kwamen er allerlei wonderelementen en procedures op in die hoek. Was de wetenschap bezig met elektriciteit (denk aan het proberen doden op te wekken of puur het proberen de doorgronden van de werking van spieren d.m.v. elektriciteit), kwamen dat soort alternatieve middelen op.
Toen Einstein met zijn werk kwam, waarin massa gelijk werd gesteld met energie was energie het buzzwoord, gecombineerd met kwantummechanica en daarin de snarentheorie. Daarui put die hoek ook hun inspiratie in de gedaante van trillingen, waarschijnlijkheden en frequenties.
Het publiek hoort zo nu en dan wat, snapt het niet en een vruchtbare bodem voor kwakzalverij is geboren.
Met dat zure mondje? Denk het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Ocmerius het volgende:
Afijn, om even terug te komen op het "wetenschappelijke" uit de titel :
[ afbeelding ]
Wat wel wetenschappelijk vast staat is dat pijpen de kans op keelkanker vergroot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met dat zure mondje? Denk het niet![]()
Trouwens, dan geldt voor mannen hetzelfde. Twice a day? (keeps the doctor away)
Of denkt de wetenschap daar anders over?
zeg dat nu niet manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat wel wetenschappelijk vast staat is dat pijpen de kans op keelkanker vergroot.
Nou, dan kan meneer Science het vergetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat wel wetenschappelijk vast staat is dat pijpen de kans op keelkanker vergroot.
Mannen moeten ook 2x per dag pijpen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met dat zure mondje? Denk het niet![]()
Trouwens, dan geldt voor mannen hetzelfde.
Maar de kans op pre-eclampsie neemt aanzienlijk af, mits er geslikt wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
We wijken behoorlijk af van de homeopatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Maar de kans op pre-eclampsie neemt aanzienlijk af, mits er geslikt wordt.
http://www.kennislink.nl/(...)uurlijke-bescherming
Nou als je sperma veelvuldig verdunt, heb je een supermiddel tegen pre eclampsiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wijken behoorlijk af van de homeopatie
En zo zijn we weer helemaal ontopicquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou als je sperma veelvuldig verdunt, heb je een supermiddel tegen pre eclampsie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik geef jou suiker korrels voor al je klachten
en jij mij een dikke cheque
zo kom jij door je nare nachten
en heb ik aan geld geen gebrek
groetjes
je homeodok
Sorry, maar dat gaat echt te ver... :Squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Er is zelfs een therapie tegen autisme
http://www.cease-therapie.nl/
'De behandeling van autische kinderen en zelfs van volwassenen heeft zich de laatste drie jaar uitgekristalliseerd en heeft de naam CEASE Therapie gekregen, wat staat voor Complete Elimination of Autistic Spectrum Expression. Stap voor stap worden alle oorzakelijke factoren (vaccins, reguliere medicatie, intoxicaties, ziektes, etc.) ontstoort met de homeopathisch verdunde en gepotentieeerde stoffen die het autisme veroorzaakt hebben. Meestal worden vier verschillende potenties gebruikt, de 30K, de 200K, MK en XMK om de energie van de patient van de afdrukken van de toxische substanties of ziektes te ontdoen.'
ach zolang er gekken zijn die het geloven zijn er mensen die het aanbieden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat echt te ver... :S
Het zijn gewoon mensen, just like us.. Alleen zijn ze inderdaad radeloos ofzo..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het trieste is dat die 'gekken' eigenlijk radelozen zijn, vaak met een zoon of dochter die door de reguliere geneeskunde niet verder behandeld kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |