quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op. In een 'normaal' LL-jaar zou Oasis niet eens headlinen als je bij elkaar kwamen.
edit: naja, als Blink 182 het kan, kan Oasis het ook wel.
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.quote:
Wat ironisch genoeg min of meer een Beady Eye-optreden was, omdat Noel Gallagher daar niet bij wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.
De laatste keer dat Oasis in NL een festivaldag headlinede, werden ze met plastic bekertjes van het podium gegooid.
Dat bedoel ik.quote:
Meegemaakt is een groot woord. Ik heb er wat van meegekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Gaspanic het volgende:
Heeft iemand Oasis in 94 meegemaakt op Lowlands?
Wow, voor het eerst dat ik daar beelden van ziequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef Aisumasen het volgende:
In de week dat het debuut uitkwam, legendarisch.
En 17 jaar later is de meester terug in Biddinghuizen.
kwaliteit heeft vaak weinig te maken met headlinestatus, Niet dat ik Oasis geen kwaliteit vind hebben maar die meningen lopen zo uiteen dat het niet echt zinvol is om dat te gaan verdedigenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.
De laatste keer dat Oasis in NL een festivaldag headlinede, werden ze met plastic bekertjes van het podium gegooid.
Dat zeggen we jaren later ook als Cherri Bomb de Zondag afsluitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Live (toen nog nčt te pruimen) ongeveer evenveel meegekregen als van Oasis.
Jaja mensen, dát waren nog eens tijden. Dikke Alpha headliners, op de vroege middag in een kleine tent. Kun je nagaan hoe goed de rest was
't is ook gewoon festivaltechno. Niet te hoge verwachtingen hebben helpt dan best wel :pquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goose was toevallig op toen ik de live-stream van Werchter ging checken.
Die gaat dus zeker niet bezocht worden. Blegh. Wat een goedkoop scoren-act is dat geworden zeg.
De familie Gallagher staat niet echt bekend om hun presentatiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Band met bekende voorman die één album uit heeft en ik live als een krant vind klinken..... tja Liam is één van de grootste namen van Lowlands....... helaas is de prestatie er niet naar
Zelf opruimen graag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik gok dat Elbow wel in de Alpha al staan dus ik ga er wel weer een keertje komen maar verder kom ik er vrij weinig.
Liam klinkt tegenwoordig live ook als een zak poep. Check het optreden van Beady Eye op Melt op YouTube.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef markoning het volgende:
[..]
De familie Gallagher staat niet echt bekend om hun presentatie
minst arrogante is nou niet heel moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Haunter het volgende:
[..]
Liam klinkt tegenwoordig live ook als een zak poep. Check het optreden van Beady Eye op Melt op YouTube.
Sowieso is Noel de meest getalenteerde en minst-arrogante van de twee, dat is een ding wat zeker is.
Zoals dEusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Live (toen nog nčt te pruimen) ongeveer evenveel meegekregen als van Oasis.
Jaja mensen, dát waren nog eens tijden. Dikke Alpha headliners, op de vroege middag in een kleine tent. Kun je nagaan hoe goed de rest was
Noel's eerste single deed me in ieder geval meer dan heel het Beady Eye oeuvre bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
minst arrogante is nou niet heel moeilijkEn bij Noel gaat alles tegenwoordig ook een beetje op elkaar lijken, een probleem waar beide broertjes last van lijken te hebben..
Wat gaaf! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Jippie, ik heb er een tent mee gewonnen bij Lowlove
Doet 't lekker zelfquote:
Kan me de foto niet herinneren.. plaats 'm nog isquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga trouwens voor de paarse tipitent. Ik hoop dat ik geluk heb
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlove/tententest
Zeg dat wel, dit was 3 minuten na de steek.quote:
John (de vent in kwestie) zei dat het meeviel. Alleen het uitzuigen ging moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Die foto ken ik nog wel ja, lijkt me pijnlijk moet ik zeggen..
Daarom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef TWP het volgende:
[..]
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef SpauldingPF het volgende:
Weet iemand of dit voor het eerst is trouwens, op de LL site stond dat je alleen met drank het campingterrein opmag vanaf het parkeerterrein als je nog geen bandje hebt, de eerste x dus. Vorig jaar zijn we een aantal x heen en weer gelopen om onze biervoorraad goed genoeg aan te vullen, want die 16 halve liter blikken pp zijn natuurlijk veel te weinig.
Ja wij gaan eerst met alle tenten die kant op, en de chauffeurs zetten de auto`s weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |