Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kunnen we hier nou over ophouden? deze man komt echt niet vrij na 21 jaar, daar veranderen ze anders wel de wet voor.
heb nog nooit gehoord van een massamoordenaar die vrij komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Dit zal ook slijten, kijken hoe men er over een jaar of 15 naar kijkt.
Joop.nl was natuurlijk al tegen Wilders en rechts, dit incident is voor hen in zekere zin een geschenk uit de hemel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die vlieger gaat alleen op als mensen nu keihard gaan ageren tegen mensen die rechts zijn. Iets wat nu al wel her en der gebeurt natuurlijk met dat linken aan Wilders.
Zo werkt dat niet. Als de wet zegt dat, wat je ook doet, de maximumstraf 21 jaar concurrently is, dan is dat zo. De wet veranderen kan, maar dat geldt alleen voor gevallen die gepleegd zijn na de amdendering van de wet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kunnen we hier nou over ophouden? deze man komt echt niet vrij na 21 jaar, daar veranderen ze anders wel de wet voor.
Alsof ik dat speel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een getrainede schutter raakt zoiets niet makkelijk op die afstand. Ze vliegen heel ver weg ze filmen met zoom, je gaat heus niet vlak boven het eiland hangen als daar een maniak aan het schieten is, daarnaast moet je rekening houden met, trillingen en bewegingen van de helikopter, de dader die beweegt, de kogel die naar beneden valt na een tijdje en door de wind van richting veranderd etc. etc.
Het is geen Call of Duty.
Tja, het is nu afwachten wat de move is van links. Als ze het hard spelen en Wilders verder demoniseren kan dit flink uit de klauwen lopen en heeft deze Anders B. zijn zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joop.nl was natuurlijk al tegen Wilders en rechts, dit incident is voor hen in zekere zin een geschenk uit de hemel.
Wat heeft dit met Wilders te maken? Dit is toch iets van de Noorse politiek?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het is nu afwachten wat de move is van links. Als ze het hard spelen en Wilders verder demoniseren kan dit flink uit de klauwen lopen en heeft deze Anders B. zijn zin.
quote:Update 17:12:
BREAKING: Norwegian police close-off shopping centre 'Oslo City' in downtown Oslo, according to police officials. No information as to why.
Jul 23, 2011 @ 03:07 PM from web
ketilbstensrud
Ketil B. Stensrud
Nee echt niet je raakt niet zomaar iemand op die afstand, echt niet. Waarom denken alle mensen dat het zo simpel is om iemand van die afstand te schieten. Ik denk dat voor de meeste mensen het al moeilijk is om iemand goed te raken op 100 meter laat staan in deze situatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof ik dat speel.
Het lijkt mij gewoon dat als je zo'n foto kan maken je ook een redelijk gericht schot kan lossen.
Op dat moment was de situatie niet duidelijk maar dat had 5 minuten later anders opgelost kunnen worden. Vanwege risico op collateral damage is waarschijnlijk de afweging gemaakt
niet te schieten.
Maar als ik op Joop kijk zie ik PVV dit, Wilders dat bij dit bericht, dus vandaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Wilders te maken? Dit is toch iets van de Noorse politiek?
quote:
[Oslo] Het is de schuld van:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Wilders te maken? Dit is toch iets van de Noorse politiek?
Ah dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is gedaan. De dader heeft zelfs nog lopen schieten op boten met politie die de jongeren mee naar land bracht.
Mijn mongool meter gaat afquote:
Omdat de meeste mensen schieten alleen maar kennen van tv. Ik denk dat als je ze op een schietbaan zet zonder gehoorbescherming ze al verbaasd genoeg zijn van het geluid. Laat staan als je ze iets te schieten geeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee echt niet je raakt niet zomaar iemand op die afstand, echt niet. Waarom denken alle mensen dat het zo simpel is om iemand van die afstand te schieten. Ik denk dat voor de meeste mensen het al moeilijk is om iemand goed te raken op 100 meter laat staan in deze situatie.
Dus doe niet alsof zij iets hadden kunnen doen om hem te stoppen.
LOL. Het woord van de dagquote:
Google ads hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Captainp00face het volgende:
Niemand die gezien heeft hoe moeilijk het blijkbaar al was om te filmen vanuit een heli? Laat staan te schieten.
Overigens krijg ik nu allemaal heli adds?! Wtf?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |