levenslang wordt automatisch omgezet naar 21 jaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
21 jaar voor moorden, 21 voor terrorisme + alles wat ze nog meer kunnen bedenken, lijkt me heel sterk dat er voor de noorse justitie een reden is om een 90+ voudig moordenaar ooit weer vrij te laten komen.
En dat is nog relatief prijzig ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je hebt ook uitgaven.. drank, shag etc.
echt ontroerend iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
ontroerende foto, vader die zoon omhelst
En dat is dan de strafvermindering vergelijkbaar met hier of wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
levenslang wordt automatisch omgezet naar 21 jaar
En daar kunnen ze in BNW weer over verder lullen straks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom hij dit doet. Dit gaat zijn zaak toch alleen maar 1.000 x verergeren?
Niet zo barbaars meteen hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt ontroerend idd
ze kunnen beter die noorse moordenaar in Iran gevangen zetten en dan een langzame dood.. dan weer dag in ze cel en dan weer iets ergs misschien mag je dat wel niet zeggen maar hij wist van te voren dat hij in een mooie cel kwam in Noorwegen
zegt een knuppel die dennkt dat een kroon net zo veel waard is als een euroquote:
Na die langzame dood toch weer een dag in z'n cel en dan weer iets ergs...?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt ontroerend idd
ze kunnen beter die noorse moordenaar in Iran gevangen zetten en dan een langzame dood.. dan weer dag in ze cel en dan weer iets ergs misschien mag je dat wel niet zeggen maar hij wist van te voren dat hij in een mooie cel kwam in Noorwegen
Het doet me vrij weinig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
ontroerende foto, vader die zoon omhelst
Dat jij nou mbo doet meneer de professor, niet iedereen is zo goedgeleid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zegt een knuppel die dennkt dat een kroon net zo veel waard is als een euro
maar goed watr verschikkel allemaal..... dat iemand dit kan doen
Ik vraag me al meerdere topics af waarom ze niet vanuit de heli konden schieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef musicfreakyme het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar is het niet een beetje raar dat tv stations de dader kunnen filmen, terwijl hij nog aan het schieten is, maar dat de politie (nog) niet aanwezig is?
Of mis ik iets in het verhaal?
Ik heb een filmpje gezien van politie die bij de "kust" was maar niks kon doen, geen boot om er naartoe te gaan en dat het ook te gevaarlijk was. Voor hetzelfde geld liepen er 5 man rond. Dan help je er niks mee als je met 2 agenten in een crappy bootje er naartoe vaart.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef musicfreakyme het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar is het niet een beetje raar dat tv stations de dader kunnen filmen, terwijl hij nog aan het schieten is, maar dat de politie (nog) niet aanwezig is?
In iedergeval eng om hem zo te zien.
Sowieso, foto's waar eventuele slachtoffers op te zien zijn vind ik nog niet kunnen, mochten die er zijn. Familie is nog niet eens allemaal ingelicht.
Ik had dat gisteren al gelezen inderdaad. Zo te zien is ie dus al heel lang van het padje af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dit bericht dus:
[..]
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece
Dat is anders, nu is het nog steeds de ver van mijn bed show.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
ik wil je nog wel eens horen piepen als je eigen zoon zoiets overkomt
Denk dat de politie wel wat beters te doen had in het centrum van Osloquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef musicfreakyme het volgende:
In iedergeval eng om hem zo te zien.
Sowieso, foto's waar eventuele slachtoffers op te zien zijn vind ik nog niet kunnen, mochten die er zijn. Familie is nog niet eens allemaal ingelicht.
En ik heb net uitgelegd, omdat ze hoogstwaarschijnlijk niets bij zich hadden om te schieten en omdat het niet makkelijk is om vanuit een bewegende helikopter op een klein doelwit te schieten 500 meter verderop zonder ook zelf geraakt te worden. Wees nu eens realistisch allemachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag me al meerdere topics af waarom ze niet vanuit de heli konden schieten.
Hooggeleid en shit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat jij nou mbo doet meneer de professor, niet iedereen is zo goedgeleid.
1. dan moesten ze eerst een professionele sniper halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag me al meerdere topics af waarom ze niet vanuit de heli konden schieten.
Nou ja dan shit op zijn hoofd gegooid ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Iedereen in noorwegen is sluipschutter en kan vanuit een bewegende helikopter een bewegende persoon neerschieten, die 500 meter verder op staat, rekening houdende met de wind en bullet drop. Juist. Jij hebt nog nooit met een geweer geschoten.
Terwijl die gast met een m16 je helicopter uit de lucht schiet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja dan shit op zijn hoofd gegooid ofzo
Waarom gaan mensen het volgens jou de politiek aanrekenen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef Droopie het volgende:
Ben bang dat deze man geen tbs kan krijgen.
Hij is volgens mij een superintelligente man, heb niet alles gelezen in de 23 topics maar
Als hij dom was geweest had hij nooit zo'n plan kunnen maken en bij een afkeer tegen de islam was een actie tegen moslims logischer geweest. Hij heeft nu een statement gemaakt tegen de politiek en ipv. afkeurende reacties als 'van moslims sorry blabla' gaan mensen nu doordenken en de politiek 'afrekenen'.
Tbs krijg je als je ontoerekeningsvatbaar bent, en net als Volkert van der G., is hij dat niet.
Denk dat die heli ook wel op veilige afstand bleef... is niet fijn als iemand op je heli begint te schieten namelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ik heb net uitgelegd, omdat ze hoogstwaarschijnlijk niets bij zich hadden om te schieten en omdat het niet makkelijk is om vanuit een bewegende helikopter op een klein doelwit te schieten 500 meter verderop zonder ook zelf geraakt te worden. Wees nu eens realistisch allemachtig
Gewoon met die wieken raken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat je camera?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |