hij probeerde ooit nog het land uit te vluchten tijdens verlofquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wegens 'voorbeeldig' gedrag toch?
Soms is het beter om niets te doen....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou jezus, ik vind het belachelijk dat ze gewoon toekeken. Natuurlijk was ik niet serieus met shit op zijn hoofd gooien, maar ik veroordeel nog steeds dat ze niks deden. Hoef je me niet meteen dom te gaan noemen, vriendelijke frans.
Nou, ik vind dat dus helemaal niks ergs, dat ik dat niet weet. Eigenlijk heb ik het liever zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies al die achterlijk mensen hier die denken dat je even makkelijk met een geweer uit een helikopter op een persoon 500 meter verderop kan schieten terwijl je met allerlei externe factoren te maken hebt.
Wat valt er te doen dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou jezus, ik vind het belachelijk dat ze gewoon toekeken. Natuurlijk was ik niet serieus met shit op zijn hoofd gooien, maar ik veroordeel nog steeds dat ze niks deden. Hoef je me niet meteen dom te gaan noemen, vriendelijke frans.
Een getrainede schutter raakt zoiets niet makkelijk op die afstand. Ze vliegen heel ver weg ze filmen met zoom, je gaat heus niet vlak boven het eiland hangen als daar een maniak aan het schieten is, daarnaast moet je rekening houden met, trillingen en bewegingen van de helikopter, de dader die beweegt, de kogel die naar beneden valt na een tijdje en door de wind van richting veranderd etc. etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die had ik ook al bedacht. Dat onbewapend zijn. Dat had achteraf anders gekund.
Maar kijk hoe die foto is gemaakt, een getraind schutter raakt zoiets toch van zo'n afstand?
500 meter lijkt het me niet. Of ze hebben de zoom gebruikt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ha! Wat een totale BSAls vrouwen een uitstekende 'mongool'-detector zouden hebben, dan zouden er niet zoveel geslagen worden door een fout vriendje. Veel vrouwen vallen trouwens voor sociopaten
![]()
Nee, die man komt mij over als een narcistische ijdeltuit, wat tezamen met extreme opvattingen mij een gevaarlijke combinatie lijkt. Vele terroristen of massamoordenaars schijnen trouwens een narcistische of sociopatische profiel te hebben.
Daarbij gaat deze kerel gigantisch veel liefdesbrieven krijgen van vrouwelijke fans in de bajes.. beruchte mannen hebben altijd een erotische aantrekkingskracht, vooral een intelligente blonde adonis als deze.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ha! Wat een totale BSAls vrouwen een uitstekende 'mongool'-detector zouden hebben, dan zouden er niet zoveel geslagen worden door een fout vriendje. Veel vrouwen vallen trouwens voor sociopaten
![]()
Nee, die man komt mij over als een narcistische ijdeltuit, wat tezamen met extreme opvattingen mij een gevaarlijke combinatie lijkt. Vele terroristen of massamoordenaars schijnen trouwens een narcistische of sociopatische profiel te hebben.
Terug gaan, politie oppikken, in een boot springen en de zwemmers helpen, ietsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wat moeten die dan doen? Een camera op zn hoofd gooien?
Dat hebben ze na een tijd gedaan en toen is hij opgepakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Terug gaan, politie oppikken, in een boot springen en de zwemmers helpen, iets
Nee maar dan moet je ze niet gaan veroordelen dat ze niets deden, want je bent nogal machteloos in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat dus helemaal niks ergs, dat ik dat niet weet. Eigenlijk heb ik het liever zo.
die zullen vast wel gebeld hebben met de copsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze laten de wereld zien wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dude waarom diequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze laten de wereld zien wat er gebeurd.
In CoD raak ik ook niet zomaar iemand terwijl ik beweeg op 500+ meter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een getrainede schutter raakt zoiets niet makkelijk op die afstand. Ze vliegen heel ver weg ze filmen met zoom, je gaat heus niet vlak boven het eiland hangen als daar een maniak aan het schieten is, daarnaast moet je rekening houden met, trillingen en bewegingen van de helikopter, de dader die beweegt, de kogel die naar beneden valt na een tijdje en door de wind van richting veranderd etc. etc.
Het is geen Call of Duty.
Is gedaan. De dader heeft zelfs nog lopen schieten op boten met politie die de jongeren mee naar land bracht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude waarom diesmiley telkens...
Kunnen we hier nou over ophouden? deze man komt echt niet vrij na 21 jaar, daar veranderen ze anders wel de wet voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef LB06 het volgende:
Ik weet niet hoe het Noorse systeem werkt, maar kunnen ze niet twee keer 'levenslang' (21 jaar blijkbaar) to be served consecutively geven? Het lijkt me immers zeer aannemelijk te maken door de openbaar aanklager dat het hier twee verschillende misdrijven betreft.
Hij is verliefd op haar!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude waarom diesmiley telkens...
Die vlieger gaat alleen op als mensen nu keihard gaan ageren tegen mensen die rechts zijn. Iets wat nu al wel her en der gebeurt natuurlijk met dat linken aan Wilders.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij de islam-9/11-theorie aanhangt:
Ook al waren de 9/11 aanslagen afschuwelijk, het heeft voor een hernieuwde aandacht voor de islam gezorgd en velen die zich daardoor opeens als moslim zagen.
Misschien dacht hij net zo iets te doen voor het nationalistische/rechtse gedachtengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |