U bent te laat.. mehehequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand moet echt eens naar die automatische nummering kijken..
Je had geen Lapo koekebakkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U bent te laat.. mehehe.
Ondergetekende was u voor.
QFTquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog niet zo als Tijgertquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef Rave_NL het volgende:
Wel goed om te zien dat de Dusch. Ingeburgerd is..
Sowieso overal een t achter zetten...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef Thaboel het volgende:
Weet ik veel kwam het een x tegen ergens opt forum
Nog plannen vandaag?
En heeft Samthegreat5 ook een permban?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Lotusss het volgende:
Rave en m.k. hebben gelijk.
Sorry, deze gaat dicht!
Ook ff rustig, filmpje kijken enzo. Vanavond even de kroeg in maar niet te veel doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben brak.
Dus dan maar even een extra rustdagje inlassen..
En jij?
Wat denk jequote:
Gebruik jij ook zo'n pizza steen in de oven? Schijnt dat het dan veel lekkerder smaakt doordat het beter gebakken wordt.quote:
Ik gebruik een stoeptegelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gebruik jij ook zo'n pizza steen in de oven? Schijnt dat het dan veel lekkerder smaakt doordat het beter gebakken wordt.
Hallo Doornroosjequote:
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hier ook!
En doe er meestal wat extra op zoals kaas, ui en knoflook!
Try me ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, kant en klaar is prima..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hallo Doornroosje
[..]
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.
Hallo aapjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hallo Doornroosje
[..]
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.
Niks mis mee mits je er zelf nog wat saus op pleurt!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ga mijn magnetron-burgers maar eens in elkaar klussen
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?quote:
Zelf maken is lekkerder en leukerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee man, kant en klaar is prima..
Al moet ik zeggen dat ik er 1x 1 zelf gemaakt heb met oa shoarmaaaa.. en die was
Waarom nou weer een aapjequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee mits je er zelf nog wat saus op pleurt!
Nee, doe je daar weer bakpapier tussen of maak je die stoeptegel goed schoon? Ik wel het wel proberenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?
elke platte steen is goed jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?
[..]
Zelf maken is lekkerder en leuker
[..]
Waarom nou weer een aapje
Dat was vorige keer ook al zo'n succesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Eindelijk zeg, d'r gaat er eentje haar hakken aandoen vanavond
Hé, alles beter dan die lelijke Birkenstocksquote:
Soms wel bakpapier, soms ook niet. Ligt aan de structuur van het deeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, doe je daar weer bakpapier tussen of maak je die stoeptegel goed schoon? Ik wel het wel proberen
Dat ziet er wel shocking good uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Soms wel bakpapier, soms ook niet. Ligt aan de structuur van het deeg.
Maargoed:
[ afbeelding ]
Of een grote steenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Soms wel bakpapier, soms ook niet. Ligt aan de structuur van het deeg.
Maargoed:
[ afbeelding ]
Ben nog steeds deeg aan het testenquote:
Ja, meel, water, gist, zout. Kneden en een nachtje laten rijzen.quote:
Voor vandaag was je toch al te laatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef m.k het volgende:
[..]
ziet er goed uit, maar volgende keer. vandaag mag een scooter mijn pizza komen brengen
Als je eens hier bent hebben we een Chinees vrijwilliger voor de hongerige magenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben nog steeds deeg aan het testen
[..]
Ja, meel, water, gist, zout. Kneden en een nachtje laten rijzen.
Doe het graagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je eens hier bent hebben we een Chinees vrijwilliger voor de hongerige magen
Mooi!!quote:
Bedenk wel dat ik beginnend pizzabakker benquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi!!
Zorg ik gelijk dat er peperoni is.
Mossarella, en peperoni graag
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bedenk wel dat ik beginnend pizzabakker benDoe het liefst stoofpotjes.
De laatste shotje denkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
Winehouse heeft blijkbaar een snuifje teveel genomen
Het was idd wachten op haar dood, jammer, want haar eerste song was wel mooi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
Winehouse heeft blijkbaar een snuifje teveel genomen
viel spaßquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het was idd wachten op haar dood, jammer, want haar eerste song was wel mooi.
Goed, wij gaan "off".
Welk materiaal is de schoen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:55 schreef m.k het volgende:
Vraagje aan de alwetende hier, hoe lang moet je schoenwax laten drogen/intrekken voordat je een tweede laag er op doet?
Leder, Meindl. De wax ben jij ook mee bekendquote:
Grangers of Nikwax?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Leder, Meindl. De wax ben jij ook mee bekend
Zo brede poten jij hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:03 schreef m.k het volgende:
Het is de Meindl magna pro, en Granger. Wat voor een leer dat is weet ik niet.
Ja platvoetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zo brede poten jij hebben?
Je kaan type leer voelen: als het glad is is het "vlakleer", voelt het zacht/suede aan is het nubuck.
Oquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Zou ik geen wax gebruiken. Op schoen te houden moet je of een spray of een depper hebben.
Soort vanille kleur, in een rond potje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Je hebt waarschijnlijk dat witte spul?
Maandag naar de dump om ze te ruilenquote:
Hmm zuur, die gast bij bever Leiden zij precies andersom. Maar werkt die ook beter of is het enige nadeel dat de schoen donkerder word? want dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Opzich kan het wel. Maar het materiaal word er waarschijnlijk heel erg donker van. Wax is meer bedoeld voor glad/vlakleer schoenen.
waar jij waarschijnlijk dit hebt: http://www.bever.nl/index(...)tail/code/3G11A80003
zou dit beter zij:
http://www.bever.nl/index(...)tail/code/3G11C00002
Hmm gaar dat ie dat gezegt heeft. Wax is alleen voor gladleer en niet voor nubuckleer. Dan moet je gewoon een proofer/depper hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Hmm zuur, die gast bij bever Leiden zij precies andersom. Maar werkt die ook beter of is het enige nadeel dat de schoen donkerder word? want dat vind ik niet zo erg
Kan ik nog wisselen nu er al een laag op zit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hmm gaar dat ie dat gezegt heeft. Wax is alleen voor gladleer en niet voor nubuckleer. Dan moet je gewoon een proofer/depper hebben.
Nope, maar je kan het wel ff aankaarten en aangeven dat je verkeerd geinformeerd bent. Het zal niet slecht voor de schoen zijn ofso maar ze horen je dat gewoon niet te vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan ik nog wisselen nu er al een laag op zit?
Thanks voor de info'squote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nope, maar je kan het wel ff aankaarten en aangeven dat je verkeerd geinformeerd bent. Het zal niet slecht voor de schoen zijn ofso maar ze horen je dat gewoon niet te vertellen.
geen idee doe niet aan kledingverkoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Thanks voor de info's![]()
Heb bij diezelfde gast ook dit gekocht voor mijn G1000 broek http://www.bever.nl/index(...)03/group/768/level/2 Is dat dan wel te vertrouwen?
Nja Denk dat het wel goed is aangezien de maker in de binnenkant van de broek heeft beschreven dat ik dat spul er op moet doen, en hoequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
geen idee doe niet aan kledingverkoop
Ja. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html
Trustequote:
Ja, Hans Kazan is ook dood....quote:Op zondag 24 juli 2011 04:03 schreef Thaboel het volgende:
over 6 uur werken. Iemand nog wat leuks te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 24 juli 2011 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Hans Kazan is ook dood....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je had me bijna blijgemaakt!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
Zuipse en slaapse.quote:
quote:
Net thuis. Ik trek net een biertje open.quote:
Correct.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Hans Kazan is ook dood....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je de garantie al kwijt?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:12 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken of mijn xbox het nog doet
Behuizing er af schroeven en een ventilatortje er op mikken. blijft ie een stuk langer leven. (ventilatortje hoeft niet perse)quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
Of ga naar CampZone. gratis waterkoeling op de camping.
quote:
quote:
Ik zit er aan te denken om een kraampje met lieslaarzen te gaan beginnen. :pquote:
Met bijbehorend waterdicht computerzeiltje?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om een kraampje met lieslaarzen te gaan beginnen. :p
Aka zuidwester.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Met bijbehorend waterdicht computerzeiltje?
Ok, jij doet de planning, inkoop, transport en verkoop, en ik krijg 80% van de inkomsten.quote:Ik doe mee
Heb jij een auto? en wat zal de prijs per stuk zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aka zuidwester.
[..]
Ok, jij doet de planning, inkoop, transport en verkoop, en ik krijg 80% van de inkomsten.
Even goed lezen. Jij doet de inkoop en het transport.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb jij een auto? en wat zal de prijs per stuk zijn?
Dan word het met de treinquote:Op zondag 24 juli 2011 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even goed lezen. Jij doet de inkoop en het transport.
Geen probleem.quote:
quote:
Of gewoon goed geventileerd neerzetten als de gebruiksaanwijzing zegt.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Behuizing er af schroeven en een ventilatortje er op mikken. blijft ie een stuk langer leven. (ventilatortje hoeft niet perse)
De knuppel ook hequote:
Kut deal, doe ik nietquote:
Dan noch hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 12:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Of gewoon goed geventileerd neerzetten als de gebruiksaanwijzing zegt.
HE!quote:
Ja.quote:
Dat ligt aan de deal die jij hebt gesloten met de verkoperquote:Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe lang heeft zo'n ding eigelijk garantie?
Oeh, die moet je onthouden. Kun je goed gebruiken als je de spullen aan het verkopen bent.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ligt aan de deal die jij hebt gesloten met de verkoper
Iemand nog een werkend linkje?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html
Euhm, in #30 (denk ik) van het Oslo topic staat een link naar een pdfje.quote:
Wel.quote:
Voor m.k. wel. Die gaat mijn geld verdienen.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor m.k. wel. Die gaat mijn geld verdienen.
Kom, kom. Deal is deal.quote:
Waar heb ik een deal gesloten dan? we waren de voorwaarden nog aan het besprekenquote:
bewijs gaarnequote:Op zondag 24 juli 2011 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
Op Fok, en onder mijn voorwaarden.
Niks tegen in te brengen dus.
Zie de vorige pagina.quote:
Die lult wel meer, op de vorige pagina ging het nog steeds over voorwaarden, nergens staat een gesigneerd contractquote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie de vorige pagina.
Zelfs Esses heeft bevestigd dat jij alles doet en ik het geld ontvang.
Printscreen en afdrukken is voldoende.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Die lult wel meer, op de vorige pagina ging het nog steeds over voorwaarden, nergens staat een gesigneerd contract
CAMPZONE !!!! vette poep !quote:Op zondag 24 juli 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel.
Op naar Campzone met die luie reet van je!
25 juli wordt het weer mooi weer... "zeggen ze"quote:Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet wel heel lang geslapen hebben, het is gewoon opeens oktober
Pfff, ik heb je een paar dagen geleden nog gezegd dat het 1 dag mooi weer zou zijn en dan weer klote.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
25 juli wordt het weer mooi weer... "zeggen ze"
Correctquote:Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Printscreen en afdrukken is voldoende.
En noem jij Esses een leugenaar!!??
I know.. maar blijf hoop houden!!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, ik heb je een paar dagen geleden nog gezegd dat het 1 dag mooi weer zou zijn en dan weer klote.
En goedemorgen natuurlijk.
Zelfs een mondelinge afspraak is rechtsgeldig. Een afspraak op papier dus helemaal.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Correct![]()
Veel succes met het printen van voorwaarden.
Ik weet het... Ik zou al moeten slapen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
I know.. maar blijf hoop houden!!
En goedemiddag ondertussen!
Chop chop, naar bed dan!!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het... Ik zou al moeten slapen.
Kom jij me dan wel instoppen?quote:
Ik weet het..... Dat komt omdat ik te lang op ben gebleven. Sorry.quote:
Mwa, ben al 20 uur op zonder oefentoelage. Ik weiger dus langer wakker te blijven.quote:
Jij hebt geen idee wat er tegenover staat.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:54 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, je excuses aanbieden als zij iets weigert. Afdwingen zal je!
ik wist niet dat ik 25 juli alweer moest werkenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
25 juli wordt het weer mooi weer... "zeggen ze"
Niet alle vrouwen zijn zoals jou vriendinnetjesquote:Op zondag 24 juli 2011 13:54 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, je excuses aanbieden als zij iets weigert. Afdwingen zal je!
Hoef je je iig geen zorgen te maken als je in de buitenlucht moet slapen met een oefeningquote:Op zondag 24 juli 2011 13:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik 25 juli alweer moest werken
Mooi weer en mijn werk gaan samen hand in hand
Neej oefeningen zijn dan weer een heel ander verhaal, anders zou het te mooi worden om waar te zijn, niewaar?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef Maitje het volgende:
Hoef je je iig geen zorgen te maken als je in de buitenlucht moet slapen met een oefening
Klopt, er zijn genoeg lelijke vrouwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals jou vriendinnetjes
Niet mijn zinnen verdraaien Rave..quote:Op zondag 24 juli 2011 14:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, er zijn genoeg lelijke vrouwen.
positief blijven!!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej oefeningen zijn dan weer een heel ander verhaal, anders zou het te mooi worden om waar te zijn, niewaar?
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, er zijn genoeg lelijke vrouwen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals jou vriendinnetjes
dus...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nog niet alle vrouwen zijn zoals jou vriendinnetjes
Zijn we toch eens elkaars gelijke.quote:
Ja, juist.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Neen, enkel erkenning voor elkaar's uitzonderlijk goede gevoel voor humor.
Hier staat de verwarming sinds lange tijd weer aanquote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef Erasmo het volgende:
Loop hier nu wel met lange mouwen aan, dat is een tijdje geleden
Alleen dat?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef Erasmo het volgende:
Loop hier nu wel met lange mouwen aan, dat is een tijdje geleden
Wat let je?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Alleen dat?
Ik heb een hempje, lang t-shirt en een dikke vest aan... Verdomde koud. Zou zo de verwarming aanzetten!
Ja voor de rest loop ik mijn blote reetquote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Alleen dat?
Ik heb een hempje, lang t-shirt en een dikke vest aan... Verdomde koud. Zou zo de verwarming aanzetten!
Ik doelde niet op je blote kont.. maarum pics?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
De verwarming aan gaat me net te ver, het is binnen met 19 graden nog prima te doen.
[..]
Ja voor de rest loop ik mijn blote reet
Nee gewoon lange mouwen ipv korte vandaag.
Beetje medelij graagquote:
Pervquote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je blote kont.. maarum pics?
[..]
Beetje medelij graag
idd zelfde verhaal, lekker long sleeve t-shirt en dat was het eigenlijk welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
De verwarming aan gaat me net te ver, het is binnen met 19 graden nog prima te doen.
[..]
Ja voor de rest loop ik mijn blote reet
Nee gewoon lange mouwen ipv korte vandaag.
Korte mouwen hier, niet eens sokken aanquote:
In Assen iig aparte douchecellen, waarbij de vrouwen zelf ergens anders douchen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, is het nu nog steeds gemengd douchen bij defensie? Of heeft men aparte douche-cellen?
Ahh ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef TMartina het volgende:
[..]
In Assen iig aparte douchecellen, waarbij de vrouwen zelf ergens anders douchen.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb even een vraag mbt installatie van een 12-volt's koelbox voor in een P11 144SW.
Ik heb een 12-volt aansluiting in de kofferbak en wilde daar eigenlijk een koelbox inbouwen.
De vraag is dus: trekt doe 12-volt koelbox de accu leeg indien motor/contact uit is?
Is het ook mogelijk die koelbox in werking te laten houden indien motor/contact uit staan? Extra accu nodig?
Minimaal 24 uur. Ik wil die koelbox dus permanent in de kofferbak houden en dat die gekoeld blijft. Ik denk dus een extra accu in kofferbak?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel uur moet ie zonder draaiende motor kunnen?
Wel meer dan 1 waarschijnlijk, hoeveel KWh verbruikt de koelkast per uur?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Minimaal 24 uur. Ik wil die koelbox dus permanent in de kofferbak houden en dat die gekoeld blijft. Ik denk dus een extra accu in kofferbak?
Ja, die trekt die leeg. Niet alla minuut.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb even een vraag mbt installatie van een 12-volt's koelbox voor in een P11 144SW.
Ik heb een 12-volt aansluiting in de kofferbak en wilde daar eigenlijk een koelbox inbouwen.
De vraag is dus: trekt doe 12-volt koelbox de accu leeg indien motor/contact uit is?
Is het ook mogelijk die koelbox in werking te laten houden indien motor/contact uit staan? Extra accu nodig?
Kijk dat is nou goed om te horenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef Thaboel het volgende:
Ik sta gewoon vrachtwagens te lossen in me tshirt...
Gaat om deze:quote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 waarschijnlijk, hoeveel KWh verbruikt de koelkast per uur?
Wat wil je er in koelen?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat om deze:
http://www.halfords.nl/shop/zomer/koelboxen/211106
Echt van alles. Met name omdat ik nu meer m'n ouders in voormalig Oost-Duitsland wil gaan bezoeken (rit van 7 uur). En daar in het groot vlees wil inkopen, 50% goedkoper. Plus gewoon snacks en drank.quote:
Dan kan je die toch gewoon achterin gooien als je erheen gaat? Lijkt me vele malen makkelijkerquote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt van alles. Met name omdat ik nu meer m'n ouders in voormalig Oost-Duitsland wil gaan bezoeken (rit van 7 uur). En daar in het groot vlees wil inkopen, 50% goedkoper. Plus gewoon snacks en drank.
Ja maar met wat warm weer is dat niet bevorderlijk voor het vlees.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan kan je die toch gewoon achterin gooien als je erheen gaat? Lijkt me vele malen makkelijker
Dan gooi je een berg van die koel blokken bij het vlees net voordat je vertrekt. en pas weer open doen die koelbox als je thuis bentquote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar met wat warm weer is dat niet bevorderlijk voor het vlees.
Bv, 1 kilo ossehaas kost in NL ¤40/50. In Duitsland maar ¤20 de kilo
Ik vraag me af of dat goed gaat in de kofferbak. Een koelkast werkt als een warmtepomp en als de omgevingstemperatuur al 50-60 graden is(wat snel bereikt is in de zomer) dan is ie niet zo efficiënt meer, helemaal omdat het een afgesloten ruimte is.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt van alles. Met name omdat ik nu meer m'n ouders in voormalig Oost-Duitsland wil gaan bezoeken (rit van 7 uur). En daar in het groot vlees wil inkopen, 50% goedkoper. Plus gewoon snacks en drank.
Ik weet niet hoelang je er blijft, maar wat goed werkt is daar wat flessen wodka kopen en die invriezen.quote:
Nou, zo lang nu ook weer niet, zeg maar 4 dagen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je er blijft, maar wat goed werkt is daar wat flessen wodka kopen en die invriezen.
Eerste of tweede dag de wodka kopen en dan gelijk in de vriezer doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, zo lang nu ook weer niet, zeg maar 4 dagen.
Daarom een goede koelbox, hoeft niet meer dan 3 tientjes te kosten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Thanks all. Ik kijk wel ff wat ik ga doen voordat ik ¤100 uit ga geven voor iets wat ik eigenlijk niet elke dag ga gebruiken.
Gewone koelbox hebben we.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom een goede koelbox, hoeft niet meer dan 3 tientjes te kosten.
Die zijn er wel, echter missen ze wel een 220v aansluitingquote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Vinz0r het volgende:
100¤ is wel een beetje te veel ER, er zijn goedkopere.
Is nog lang niet alles. Ik MOET ergens nog een kist hebben liggen bij m'n ouders waar eigenlijk het meeste inzit van m'n spullen die ik eens had, waaronder enkele unieke spullen. Maar dan moet ik eens héél goed gaan zoeken als ik weer eens bij ze ben. Is n;. niet om de hoek, zo een 7 uur rijdenquote:
Wat hette gij nou weer gedaan?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef m.k het volgende:
Kut zooi, nou zijn mijn schoenen helemaal grijs wit geworden
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ongepoetste kisten?![]()
Verder ziet t er echt super nice uit
Als je nog een lijst moet hebben voor dat karton met die foto's erop, ik heb er nog wel één staan ergens.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is nog lang niet alles. Ik MOET ergens nog een kist hebben liggen bij m'n ouders waar eigenlijk het meeste inzit van m'n spullen die ik eens had, waaronder enkele unieke spullen. Maar dan moet ik eens héél goed gaan zoeken als ik weer eens bij ze ben. Is n;. niet om de hoek, zo een 7 uur rijden
Ik heb een cardboard plank staan boven, echter moet ik die nog schilderen in de kleuren van ons regiment. Dan gaat dat kartonnenbord ook weg.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je nog een lijst moet hebben voor dat karton met die foto's erop, ik heb er nog wel één staan ergens.
Waar heb je die plankjes trouwens gescoord? Bij de Zweedse meubelboer?
Btw, jouw presentje zit er ook bijquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ongepoetste kisten?![]()
Verder ziet t er echt super nice uit
Ik zag m staan jaquote:Op zondag 24 juli 2011 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, jouw presentje zit er ook bij
Clan, ik had een paar weken gekeken naar die blikken, is nog goed tot 2014quote:Op zondag 24 juli 2011 18:57 schreef Clan het volgende:
@ER,
Ik zie dat je nog twee blikken noodrantsoen hebt staan? Die hebben ook een houdbaarheidsdatum![]()
Schuttersembleem pistool, die heb ik ook nog, helaas heb ik het EHBO vaardigheidsembleem niet meer, die heb ik weer moeten inleveren.
Ik zie dat je ook nog even bij de infanterie hebt gezeten? Dienstplicht?
Daarnaast zie ik de kraagspeigels en baretembleem van de GNK, maar als Lumb van de Grenadiers droeg je dan ook de baret en kraagspiegels van de GNK?
Jullie hadden wel het mouwembleem van de Lumb/7 december?
Kosten geen drol en het staat wel netjesquote:
Ik heb alles verspreid door het huis liggen, de uniformen hangen in de kast, maar daar pas ik denk ik niet meer geheel in. maar het is ook een redelijk versleten jasje:quote:Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Clan, ik had een paar weken gekeken naar die blikken, is nog goed tot 2014
Mbt het Nuli Cedo, Infanterie embleem met kraagspiegels, die kregen we toen we in opleiding zaten.
Het GNK embleem met kraagspiegels droeg ik toen ik in functie was als hospik, daarna werd ik ingedeeld bij de Grenadiers, en moest ik het GNK verwijderen voor de Grenadiers. Dat was toen ik korporaal werd bij de Alpha 11 Infbat. Ik ruilde van functie.
Het EM (7December) embleem hebben wij nooit gedragen, altijd ons eigen embleem van LMB, dat was de Torenvalk. Zowel op GVT als DT.
Verder moet ik mijn oude DT nog hebben met mijn mooie metalen parawing, plus nog héél wat andere zaakjes van de VN en LMB. Zelfs mijn oude DT van de KLu met ik nog ergens hebben liggen.
Dat embleem rechts op je DT, boven, dat was toch Regiments-commandant?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb alles verspreid door het huis liggen, de uniformen hangen in de kast, maar daar pas ik denk ik niet meer geheel in. maar het is ook een redelijk versleten jasje:
[ afbeelding ]
Die camo hamil kwam na die grijze versie. Wij kregen nog dat grijze hamil. In ik meen 1994 kreeg men die camo versie. Ik heb beiden in bezit. Plus een boek LMB optreden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:21 schreef TMartina het volgende:
Handboek voor het dienstplichtig kader! Wat me opvalt is de camo HAMIL als ik me niet vergis?
btw, je hebt nog een foto met je naamplaatje.
Dat embleem met die leeuw op de sokkel?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat embleem rechts op je DT, boven, dat was toch Regiments-commandant?
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die camo hamil kwam na die grijze versie. Wij kregen nog dat grijze hamil. In ik meen 1994 kreeg men die camo versie. Ik heb beiden in bezit. Plus een boek LMB optreden.
Foto naamplaatje? Bedoel je Clan of mij?
Dat is de Draagspeld voor groepswaardering:quote:
Ahhh, duidelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 19:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is de Draagspeld voor groepswaardering:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draagspeld_bij_groepswaardering
Ik maak me nergens meer druk overquote:Op zondag 24 juli 2011 19:29 schreef TMartina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die, ik dacht, misschien vind je het fijner als die weg is.
Herinneringen haal ik wel op met m'n oude maatjes, onder het genot van bier op de ons bekende lokatie.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan ga je 's avonds gezellig in je eentje herinneringen ophalen of hoe werkt dat?
Tja, wat moet een handboek LMB nou in een ouwe vooraadkast van een KLu opl.pltn....quote:Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe jij eraan kwam was ook erg apart
Het embleem zit ook op het regimentsvaandel en wordt ook uitgreikt aan meerdere personen van één regiment. Tegenwoordig krijgen ze er ook een plaquette bij, maar wij kregen alleen een oorkonde.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh wacht, GEEN regiments-commandant
[..]
Ahhh, duidelijk
Onze CSM droeg nl. een soortgelijk embleem op zijn linkerborst. En hij was "regiments-commandant" GGJ. Als bewaarder van de tradities van het GGJ. Embleem zag er nl. hetzelfde uit.
Dat klopt ja. Echter embleem lijkt erg veel op dat wat ik dacht dat het wasquote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Het embleem zit ook op het regimentsvaandel en wordt ook uitgreikt aan meerdere personen van één regiment. Tegenwoordig krijgen ze er ook een plaquette bij, maar wij kregen alleen een oorkonde.
Regiments commandant ben ik nooit geweest, HID is het hoogste geweest en ik heb nog kort bij het Kazene Commando van de Bons gezeten, in ie hoedanigheid heb ik de kazerne als laatste militair afgesloten.
Had je niet weg moeten doen, nu kan je daar aardig wat geld voor krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Tot zo'n tien jaar gelden had ik daar nog dozen vol van staan in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |