U bent te laat.. mehehequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand moet echt eens naar die automatische nummering kijken..
Je had geen Lapo koekebakkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U bent te laat.. mehehe.
Ondergetekende was u voor.
QFTquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog niet zo als Tijgertquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef Rave_NL het volgende:
Wel goed om te zien dat de Dusch. Ingeburgerd is..
Sowieso overal een t achter zetten...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef Thaboel het volgende:
Weet ik veel kwam het een x tegen ergens opt forum
Nog plannen vandaag?
En heeft Samthegreat5 ook een permban?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Lotusss het volgende:
Rave en m.k. hebben gelijk.
Sorry, deze gaat dicht!
Ook ff rustig, filmpje kijken enzo. Vanavond even de kroeg in maar niet te veel doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben brak.
Dus dan maar even een extra rustdagje inlassen..
En jij?
Wat denk jequote:
Gebruik jij ook zo'n pizza steen in de oven? Schijnt dat het dan veel lekkerder smaakt doordat het beter gebakken wordt.quote:
Ik gebruik een stoeptegelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gebruik jij ook zo'n pizza steen in de oven? Schijnt dat het dan veel lekkerder smaakt doordat het beter gebakken wordt.
Hallo Doornroosjequote:
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hier ook!
En doe er meestal wat extra op zoals kaas, ui en knoflook!
Try me ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, kant en klaar is prima..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hallo Doornroosje
[..]
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.
Hallo aapjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hallo Doornroosje
[..]
Hier nu alleen rode saus en mozzarella. wil eerst mijn bodem perfectioneren voordat ik er andere dingen op ga doen.
Niks mis mee mits je er zelf nog wat saus op pleurt!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ga mijn magnetron-burgers maar eens in elkaar klussen
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?quote:
Zelf maken is lekkerder en leukerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee man, kant en klaar is prima..
Al moet ik zeggen dat ik er 1x 1 zelf gemaakt heb met oa shoarmaaaa.. en die was
Waarom nou weer een aapjequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee mits je er zelf nog wat saus op pleurt!
Nee, doe je daar weer bakpapier tussen of maak je die stoeptegel goed schoon? Ik wel het wel proberenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?
elke platte steen is goed jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog nooit een stoeptegel in een oven zien liggen?
[..]
Zelf maken is lekkerder en leuker
[..]
Waarom nou weer een aapje
Dat was vorige keer ook al zo'n succesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Eindelijk zeg, d'r gaat er eentje haar hakken aandoen vanavond
Hé, alles beter dan die lelijke Birkenstocksquote:
Soms wel bakpapier, soms ook niet. Ligt aan de structuur van het deeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, doe je daar weer bakpapier tussen of maak je die stoeptegel goed schoon? Ik wel het wel proberen
Dat ziet er wel shocking good uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Soms wel bakpapier, soms ook niet. Ligt aan de structuur van het deeg.
Maargoed:
[ afbeelding ]
Of een grote steenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |