Ik weet niet precies, engelse/noorse fora.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht dan vandaan?
Is het inderdaad dezelfde als uit dit artikel van 2001?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef MouzurX het volgende:
Als het waar is dat hij 10 jaar geleden ook al is opgepakt, met politiepakken thuis enz... dan zou het kunnen betekenen dat hij hier lang .. heel lang op gepland heeft.
Dat dook vannacht opeens op, berichtje uit een Noorse krantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht dan vandaan?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef KingRoland het volgende:
Weet iemand met wat voor wapen hij had geschoten? niet dat het daaraan toe doet maar vroeg het me gewoon even af.
Zijn er zoveel verdronken dan? De meeste jonge West-Europeanen kunnen aardig zwemmen dacht ik, en dat zou ik ook verwachten van een outdoor-land als Noorwegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan zou ik het water in zijn gegaan. En op die manier zijn waarschijnlijk ook veel van die jongeren verdronken.
Kiezen voor eigen veiligheid waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik had gedaan.
Het was regenachtig weer dus hadden ze veel kleren aan, daarbij zit er daar ook veel stroming in het waterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Zijn er zoveel verdronken dan? De meeste jonge West-Europeanen kunnen aardig zwemmen dacht ik, en dat zou ik ook verwachten van een outdoor-land als Noorwegen.
Het zijn officiele cijfers, iedereen wist bij die 7-10 al dat het er veel meer zouden worden aangezien op de foto's al meer doden te zien waren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef YazooW het volgende:
WTF, 84 mensen doodgeschoten op dat eiland? Gisterenavond stond dat aantal volgens mij nog op 7 ofzo...
als hij mensen die in het water lagen heeft geschoten dan kun je niet meer zwemmenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Zijn er zoveel verdronken dan? De meeste jonge West-Europeanen kunnen aardig zwemmen dacht ik, en dat zou ik ook verwachten van een outdoor-land als Noorwegen.
10 daar, 7 in Oslo.. Nu idd 84 / 7quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef YazooW het volgende:
WTF, 84 mensen doodgeschoten op dat eiland? Gisterenavond stond dat aantal volgens mij nog op 7 ofzo...
Nou idd dat lijkt me ook niet. Keuzes maken is dan toch wel moeilijk. Het is makkelijker jezelf in veiligheid te brengen als je alleen bent dan dat je met een groepje bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef apple_pie het volgende:
[..]
En wat als je daar met je beste vrienden of broer of zus bent, dan ga je ook niet zomaar op eigen houtje ervan door lijkt me.
Vanzelfsprekend. Maar hoe, wat? Ik kan me dat niet voorsteleln.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kiezen voor eigen veiligheid waarschijnlijk?
Fuck al die heldenverhalen.
Waar zie jij die?quote:
Dat doe je automatisch. Hoef je doorgaans niet bij na te denken, al is het wel handig als je na kunt denken maarja....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar hoe, wat? Ik kan me dat niet voorsteleln.
Idd. Hij kan makkelijk een hele boot vol met ammunitie hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er wordt hier gezegd dat hij maar zo weinig kogels kan hebben enz, dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
Geen idee hoeveel er zijn verdronken. Maar naar de kust was een aardig eindje zwemmen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker vanwege het shockeffect dat die agent fake is en ineens begint te knallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar hoe, wat? Ik kan me dat niet voorsteleln.
Ja ok, dat wel enzo, maar had echt geen 84 doden verwacht op dat eiland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het zijn officiele cijfers, iedereen wist bij die 7-10 al dat het er veel meer zouden worden aangezien op de foto's al meer doden te zien waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |