Precies, basic instinct.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me gewoon verstopt had of een poging tot zwemmen had ondernomen.
Ik was ook gaan zwemmen denk ik. Het is leuk om te denken dat ik het had aangedurfd om hem te proberen te tackelen terwijl hij aan het herladen was, maar ik denk dat ik daar niet de ballen voor had gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is net alsof hij al expres een soort profielschets van zichzelf heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Dat stond bij z'n favo games op Facebook.
Waarom? Er zijn ook explosieven gevonden op het eiland, als hij met een boot aankomt en daar allemaal magazijnen heeft liggen kan hij daar gewoon nieuwe pakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Genoeg inderdaad, het dodental zal zeker boven de 100 uitstijgen. Verder moet hij spaarzaam met z'n ammunitie omgaan en enkel schieten als hij zeker weet dat hij iemand raakt. De hele tijd op burst dingen ommaaien is er ook niet bij. Dat zie je op 1 zo'n filmpje. Steeds losse schoten.
Dat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die suggestie is al eerder gewekt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is net alsof hij al expres een soort profielschets van zichzelf heeft gemaakt.
Als je ergens onder de struiken was gaan liggen. Of steeds hem in de gaten had gehouden en was gaan rennen als hij eraan kwam. Maar je weet niet zeker of ze niet met twee waren, dat maakt het al een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als je gister direct was gevlucht, had je een hele behoorlijke kans om te overleven.
Omdat je met rustig schieten veel meer raakt dan als een malloot om je heen te maaien, dan raak je geen hond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook explosieven gevonden op het eiland, als hij met een boot aankomt en daar allemaal magazijnen heeft liggen kan hij daar gewoon nieuwe pakken.
Je hoort hem ook niet aankomen he, als hij niet schiet weet je niet waar hij is hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als je ergens onder de struiken was gaan liggen. Of steeds hem in de gaten had gehouden en was gaan rennen als hij eraan kwam. Maar je weet niet zeker of ze niet met twee waren, dat maakt het al een stuk moeilijker.
En wat als je daar met je beste vrienden of broer of zus bent, dan ga je ook niet zomaar op eigen houtje ervan door lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als je ergens onder de struiken was gaan liggen. Of steeds hem in de gaten had gehouden en was gaan rennen als hij eraan kwam. Maar je weet niet zeker of ze niet met twee waren, dat maakt het al een stuk moeilijker.
Dat klopt, maar er wordt hier gezegd dat hij maar zo weinig kogels kan hebben enz, dat hoeft helemaal niet waar te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat je met rustig schieten veel meer raakt dan als een malloot om je heen te maaien, dan raak je geen hond.
Als ratten in de val... Het ergste is dat het allemaal zo goed is gepland. Die jongen (of gewoon terrorist) was duidelijk erg intelligent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook explosieven gevonden op het eiland, als hij met een boot aankomt en daar allemaal magazijnen heeft liggen kan hij daar gewoon nieuwe pakken.
En even een plaatje om duidelijk te maken hoe klein het eilandje wel niet is:
[ afbeelding ]
Dan zou ik het water in zijn gegaan. En op die manier zijn waarschijnlijk ook veel van die jongeren verdronken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef apple_pie het volgende:
[..]
En wat als je daar met je beste vrienden of broer of zus bent, dan ga je ook niet zomaar op eigen houtje ervan door lijkt me.
Het eiland is 500 meter lang, op een vlakke rechte weg is dat in normaal tempo al een minuut of 5 lopen. Laat staan als je tussen bomen door, heuvelachtig terrein en op je hoede bent. Dan ga je niet even rustig terug naar je bootje om nieuwe voorraad op te halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:45 schreef MouzurX het volgende:
Dat klopt, maar er wordt hier gezegd dat hij maar zo weinig kogels kan hebben enz, dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
Je loopt 1 rondje en je bent terug bij je boot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het eiland is 500 meter lang, op een vlakke rechte weg is dat in normaal tempo al een minuut of 5 lopen. Laat staan als je tussen bomen door, heuvelachtig terrein en op je hoede bent. Dan ga je niet even rustig terug naar je bootje om nieuwe voorraad op te halen.
Waar komt dat gerucht dan vandaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef MouzurX het volgende:
Als het waar is dat hij 10 jaar geleden ook al is opgepakt, met politiepakken thuis enz... dan zou het kunnen betekenen dat hij hier lang .. heel lang op gepland heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |