Als je enkele maanden misschien wel jaren hebt gepland is dit gewoon mogelijk in je eentje. Ik vraag me af wat je lastig vind aan het maken van een bom, in een auto laden, auto plaatsen, andere auto pakken met wapens en munitie en politiepak, afreizen richting eiland, bootje pakken en schieten.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Laat me niet lachen! Ik zou zeggen doe het hem eens na. (bij wijze van spreken) Ik weet zeker dat je faalt.
Moreel lijkt het me vooral lastig...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als je enkele maanden misschien wel jaren hebt gepland is dit gewoon mogelijk in je eentje. Ik vraag me af wat je lastig vind aan het maken van een bom, in een auto laden, auto plaatsen, andere auto pakken met wapens en munitie en politiepak, afreizen richting eiland, bootje pakken en schieten.....
is dat wel dezelfde gast?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Dzjonka het volgende:
pak is redelijk bewijzend, plus nog meer dingen die daarop wezen.
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat het een obers pakje wasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde iets van 2 uur. Als je ergens in een bosje ligt dan wil je best je familie even informeren denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo die smsberichten naar familie? Daar heb je toch helemaal geen tijd voor op dat moment?
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
dat staat op mijn facebook ook bij mijn interesses, maar dat maakt me nog geen vrijmetselaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
staat op zijn facebook onder intresses
Ja maar net hoe je 't bekijkt denk ik, er zullen ook wel kinderen zijn gweest die dachten van "nou dit was 't doei" dus dan maar een smsje sturen ofzo? Als je aan 't verstoppen bent ergens..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo die smsberichten naar familie? Daar heb je toch helemaal geen tijd voor op dat moment?
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Dat is iets heel anders dan het daadwerkelijk kunnen doen, moreel zal 99% er niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Moreel lijkt het me vooral lastig...
Ziet er nogal gay uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:23 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:27 schreef menesis het volgende:
Leg dat eens uit van die vrijmetselaars. Staan die bekend om dit soort dingen ofzo?
Ik ook. 2 uur lang. Kan je toch niet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me hier serieus zooo klote door, echt.. Hoe bang die kinderen wel niet moeten zijn geweest..
BNW is denk ik de juiste plek, daar zitten de experts.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:27 schreef menesis het volgende:
Leg dat eens uit van die vrijmetselaars. Staan die bekend om dit soort dingen ofzo?
Ah zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurde iets van 2 uur. Als je ergens in een bosje ligt dan wil je best je familie even informeren denk ik.
Onzin. Dan kun je geen één land meer vertrouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Gulmez het volgende:
ik ga naar zweden familie 7 augustes in stockholm ik vertrouw het niet helemaal meer daar..
De kans dat je onderweg met reizen iets gebeurt, is oneindig veel groter dan dat je slachtofer wordt van een aanslag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Gulmez het volgende:
ik ga naar zweden familie 7 augustes in stockholm ik vertrouw het niet helemaal meer daar..
Vrijmetselaars: verveelde blanke mannen met teveel vrije tijd. Om een beetje interessant en mytisch over te komen zijn ze zo genaamd lid van een geheimzinnig bondgenootschap met duistere agenda's.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:27 schreef menesis het volgende:
Want? Ten eerste ligt dat in Zweden en ten tweede waarom zal dit morgen weer gebeuren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef Gulmez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |